Renkuosi Foresterį su N/A varikliu. Ką rinktis - 2.0 ar 2.5?

techniniai klausimai ir atsakymai, eksploatacija ir t.t. apie Jūsų Subaru Forester
Forumo taisyklės
Dėmesio! Sritis skirta dalintis technine informacija, klausti klausimus apie Subaru Forester automobilius. Jei norite užduoti klausimą apie pvz. Outback'a - geriausia juos užduoti tam skirtoje srityje.

Bendras forumo taisykles galite rasti paspaudę žemiau esančią nuorodą:
http://forumai.foresterclub.lt/topic2881.html

Re: Renkuosi Foresterį su N/A varikliu. Ką rinktis - 2.0 ar

Standartinė Mindaugas » 2017.02.16, 3:24 pm

2.5 pigiau vožtuvai reguliuojasi. Tą reik kas 60tkm daryti... O daugiau jau konkrečios auto būklės klausimas...
'00 Subaru Forester 2.5 atmo AT USA 121kw LPG
'00 Subaru Forester 2.0 atmo MT 92kw LPG, "Guris"
Vartotojo avataras
Mindaugas
Forumo dalyvis
 
Pranešimai: 4221
Images: 25
Užsiregistravo: 2012.03.26, 10:07 pm
Miestas: Vilnius
Auto: Forester&Forester, 4.5ltr

Re: Renkuosi Foresterį su N/A varikliu. Ką rinktis - 2.0 ar

Standartinė Dziugesiukas » 2017.02.16, 3:44 pm

RIksha rašė:Sveiki,esu naujokas ir ieskom foriko. Iki galo nesam apsisprende ar 2.0 ar 2.5. Siandien parveztas sis,kokios nuomones ? Man rodos lyg ir kaina truputi mazoka tokiems metams. Kaip sitam voztuvu reguliavimas brangus ?

http://m.autoplius.lt/skelbimai/subaru- ... =143485565

Išsiųsta naudojantis ALE-L21 Tapatalk 4 Lt

Normali kaina. Atrodo amortikam galiniam pipiec. 60k km nereguliuoti pas mane vožtuvai, jau kaip ir laikas reguliuoti būtų, o kiek italas atvažinėjo nereguliavęs nežinau. Jeigu iš Panevėžio, galėtum išmėgint mano, idealiai toks pat:)

Išsiųsta naudojantis HUAWEI VNS-L21 Tapatalk 4 Lt
'07 Subaru Forester 2l Bi-Fuel atmo 116kw lifted by Ironman
http://www.spritmonitor.de/en/detail/682335.html
Vartotojo avataras
Dziugesiukas
Forumo dalyvis
 
Pranešimai: 680
Užsiregistravo: 2013.07.04, 4:17 pm
Miestas: Panevezys
Auto: FORESTER 2l Bi-Fuel
Valstybinis numeris: GOD 725
Skype: dziugesiukas
Mobilus: +37063145726

Re: Renkuosi Foresterį su N/A varikliu. Ką rinktis - 2.0 ar

Standartinė RIksha » 2017.02.16, 4:27 pm

Tai klausimas kiek kainuos reguliavimas jam,nes kazkuriems kosmksa kainuoja. Amortikus pakeist galima,ner baisios bedos.:) kartais bunu,jei dar nebusim ko nupirke tai pasinaudosiu pasiulymu :)

Išsiųsta naudojantis ALE-L21 Tapatalk 4 Lt
RIksha
Pasyvus skaitytojas :)
 
Pranešimai: 2
Užsiregistravo: 2017.02.09, 11:56 am
Auto: Caddy

Re: Renkuosi Foresterį su N/A varikliu. Ką rinktis - 2.0 ar

Standartinė Dziugesiukas » 2017.02.17, 10:45 am

RIksha rašė:Tai klausimas kiek kainuos reguliavimas jam,nes kazkuriems kosmksa kainuoja. Amortikus pakeist galima,ner baisios bedos.:) kartais bunu,jei dar nebusim ko nupirke tai pasinaudosiu pasiulymu :)

Išsiųsta naudojantis ALE-L21 Tapatalk 4 Lt

Panevėžy 200€ vožtuvų reguliavimas ;) šiaip 200-250€ kainos vaikšto.

Išsiųsta naudojantis HUAWEI VNS-L21 Tapatalk 4 Lt
'07 Subaru Forester 2l Bi-Fuel atmo 116kw lifted by Ironman
http://www.spritmonitor.de/en/detail/682335.html
Vartotojo avataras
Dziugesiukas
Forumo dalyvis
 
Pranešimai: 680
Užsiregistravo: 2013.07.04, 4:17 pm
Miestas: Panevezys
Auto: FORESTER 2l Bi-Fuel
Valstybinis numeris: GOD 725
Skype: dziugesiukas
Mobilus: +37063145726

Re: Renkuosi Foresterį su N/A varikliu. Ką rinktis - 2.0 ar

Standartinė Mindaugas » 2017.02.17, 1:32 pm

Galima ir iki 80 000 km važiuoti nereguliavus, jei važinėjama normaliai, nesidraskant. Va aš ieškojau kame problema pas mane, tai reguliavo vožtuvus. Buvo apie 60 000 km nuvažiuota. Tai vienoje pusėje nereikėjo reguliuoti visai, o kitoje pusėje buvo 0.15 vietoj reikiamo 0.25. Tai kiek supratau iš kalbos, irgi dar buvo galima nereguliuoti.
'00 Subaru Forester 2.5 atmo AT USA 121kw LPG
'00 Subaru Forester 2.0 atmo MT 92kw LPG, "Guris"
Vartotojo avataras
Mindaugas
Forumo dalyvis
 
Pranešimai: 4221
Images: 25
Užsiregistravo: 2012.03.26, 10:07 pm
Miestas: Vilnius
Auto: Forester&Forester, 4.5ltr

Re: Renkuosi Foresterį su N/A varikliu. Ką rinktis - 2.0 ar

Standartinė Dziugesiukas » 2017.02.17, 8:06 pm

Mindaugas rašė:Galima ir iki 80 000 km važiuoti nereguliavus, jei važinėjama normaliai, nesidraskant. Va aš ieškojau kame problema pas mane, tai reguliavo vožtuvus. Buvo apie 60 000 km nuvažiuota. Tai vienoje pusėje nereikėjo reguliuoti visai, o kitoje pusėje buvo 0.15 vietoj reikiamo 0.25. Tai kiek supratau iš kalbos, irgi dar buvo galima nereguliuoti.

O Tau žiemą sunkiau kurėsi? Lb ilgai pasukti reikdavo šaltą variklį prieš pat reguliavimą?

Išsiųsta naudojantis HUAWEI VNS-L21 Tapatalk 4 Lt
'07 Subaru Forester 2l Bi-Fuel atmo 116kw lifted by Ironman
http://www.spritmonitor.de/en/detail/682335.html
Vartotojo avataras
Dziugesiukas
Forumo dalyvis
 
Pranešimai: 680
Užsiregistravo: 2013.07.04, 4:17 pm
Miestas: Panevezys
Auto: FORESTER 2l Bi-Fuel
Valstybinis numeris: GOD 725
Skype: dziugesiukas
Mobilus: +37063145726

Re: Renkuosi Foresterį su N/A varikliu. Ką rinktis - 2.0 ar

Standartinė Virgis75 » 2017.02.17, 9:48 pm

2L turba, 1999 MY, kurdavosi be problemų, tik įjungus bėgį gesdavo...
Virgis75
Forumo dalyvis
 
Pranešimai: 447
Užsiregistravo: 2010.12.01, 1:30 pm
Auto: Subaru Forester 2.0 Turbo A/T

Re: Renkuosi Foresterį su N/A varikliu. Ką rinktis - 2.0 ar

Standartinė suboksidas » 2017.02.17, 10:02 pm

Virgis75 rašė:2L turba, 1999 MY, kurdavosi be problemų, tik įjungus bėgį gesdavo...

Va! Matyt man irgi tas pats, reiks tikrinti :) nes viskas ok, bet ijungus D ant nesusilusios masinos, apsukos krenta ir nors labai retai, bet kartais uzgesta `!``
Foris.
Legasiukas ir Impreziukas atia.
suboksidas
Valdyba
 
Pranešimai: 8035
Užsiregistravo: 2012.06.21, 9:29 am
Miestas: Vilnius
Auto: Subaru Forester s-turbo AT
Mobilus: +37067447212

Ankstesnis

Grįžti į Techninė konsultacija

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 2 svečių