Puslapis 15

Turbina. viskas apie ją. Problemos ir sprendimai

Parašytas: 2010-10-01, 7:59 pm
Justas81
Siandien man be vaziuojant nusprogo mano forio turbakas(vaizdas tai ipudingas senai as tokio dumu kamuolio nesu mates),tai nelabai zinau ka daryt su turbu ar restauruot ar ieskot devetos(kaip devetos subaru turbo kainos man nezinomos tai ir klausiu)?

Re: Nusprogo turbina

Parašytas: 2010-10-01, 8:20 pm
Justas81
Tai norint kad pustu 2 barus reiktu bent min Vilmio darytus darbus padaryt (cia minimum) ir tai kokius 1.2-1,5 tik turetum,bet siaip man idomu kokios mazdaug devetu turbu kainos,nes restauracija tai manau kaip ir visu apie 700-800lt

Re: Nusprogo turbina

Parašytas: 2010-10-02, 9:14 am
Tomas
SK forume pasizvalgyk,ten kiek pastebejau nuo 400lt ir i virsu :sad:

Re: Nusprogo turbina

Parašytas: 2010-10-02, 10:49 pm
Justas81
Dekui, ieskosiu subaru klube :mad:

Re: Nusprogo turbina

Parašytas: 2010-10-03, 3:00 pm
vilmis78
kokios turbos nori? ar foriko stockines, ar WRX`o stockines (TD04L)- turiu abi.
P.S jei nori pusti 2 bar, tai mininmum reikia kaltiniu viduriu ir IC mest i prieki + dar purkstuku ir walbro pompos. ir variklio perrinkimo kas 10-20k km.

Re: Nusprogo turbina

Parašytas: 2010-10-03, 4:56 pm
Justas81
nuemiau turba tai kodas TF 035 HM kas cia do x.....ia? kaip suprantu tai cia auksto slegio,ir manau kad ji cia neturetu buti Vilmi parasyk kainas i pm

Re: Nusprogo turbina

Parašytas: 2010-10-03, 5:08 pm
Justas81
vilmis78 rašė:kokios turbos nori? ar foriko stockines, ar WRX`o stockines (TD04L)- turiu abi.
P.S jei nori pusti 2 bar, tai mininmum reikia kaltiniu viduriu ir IC mest i prieki + dar purkstuku ir walbro pompos. ir variklio perrinkimo kas 10-20k km.
Na su foriu nesiruosiu kazka daug daryt slegis 0.8-1.0max,turiu gi impreza ant projektelio nukelevusia :-D atmosferikas su 169kw :smile:

Re: Nusprogo turbina

Parašytas: 2010-10-04, 9:25 am
vilmis78
na wrx`ai puikiai laiko stockiniai, taip, kad ir uzdejus wrx`o turba patvarumas ir patikimumas nepradings, jei nori labiau off-road`e naudot tada geriau stockine foresterio, ji anksciau uzsipucia, o jei nori labiau gatveje tai tada WRX`o turbina pats tas (be jokiu kitu modifikaciju turetum apie 200ag)
P.S Jonai pas tave ant foriko turetu buti irgi wrx`o turba uzdeta.

Re: Nusprogo turbina

Parašytas: 2010-11-04, 10:08 am
rapas
Pratęsiant turbinų temą noriu paklausti. Kai pavažinėju su savo foriku ir užgesinu variklį lygtais iš turbinos (nesu tikras) girdisi kažkoks garsas panašus į tai, kad sparnuotė sukasi ir kažkur truputi kliutu. Ar tai normalu? Šiaip lygtais gerai važiuoja, galingumo netruksta.
Beje daug kur rašo, kad turbina pasijungia tik pasiekus tam tikrą apsukų skaičių. Deja tai yra netiesa, nes ji sukasi visada, pradeda suktis net dar neužvedus variklio :shock:

http://www.turboservisas.lt/turbokompre ... priezastys" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Nusprogo turbina

Parašytas: 2010-11-04, 10:36 pm
Justas81
Nezinau kazkokia mistika tau pasake,jog turbas sukasi dar neuzvedus,o del garso tai pilnai gali buti jog sparnuote gali kabinti, bet esme tame jog subaru turbos kai nusprogrta tai jokio garso ar kazkokio smugio,tiesiog iskart is duslintuvo dumu kamuolys tepalu tik tiek to "gerio"tenutinka :)

Re: Nusprogo turbina

Parašytas: 2010-11-04, 11:43 pm
vilmis78
rapas rašė:Pratęsiant turbinų temą noriu paklausti. Kai pavažinėju su savo foriku ir užgesinu variklį lygtais iš turbinos (nesu tikras) girdisi kažkoks garsas panašus į tai, kad sparnuotė sukasi ir kažkur truputi kliutu. Ar tai normalu? Šiaip lygtais gerai važiuoja, galingumo netruksta.
Beje daug kur rašo, kad turbina pasijungia tik pasiekus tam tikrą apsukų skaičių. Deja tai yra netiesa, nes ji sukasi visada, pradeda suktis net dar neužvedus variklio :shock:

http://www.turboservisas.lt/turbokompre ... priezastys" onclick="window.open(this.href);return false;
negalima iskart uzgesinti turbininio variklio sustojus, reikia duoti turbinai atausti (1-5min. priklausomai kaip stipriai vazinejei). o del garso tai turbut asyte jau palinko arba katalyzas pries turbina stovinti pradejo byreti ir pazeide sparnuote.

Re: Nusprogo turbina

Parašytas: 2010-11-05, 12:44 pm
rapas
Jonas6x6 rašė:na, realiai tai turbina pradeda suktis jau nuo starterio, kai tik atsiranda išmetime šioks toks slėgis.
Bet naudingai ji dirbti pradeda tik nuo tikslinių sūkių.
O dėl turbinos aušinimo - jos visai nebūtina aušinti, važinėjant ramiai.
Kitu atveju gamintojas būtų numatęs turbo taimerį iš gamyklos.
Būtent aš tai ir norėjau pasakyti. Esmė ta, kad ji jau veikia tik dėl mažo slėgio realiai dar neatlieka savo funkcijos. Sukėlus apsukas padidėja išmetimo dujų kiekis kuris sukdamas turba sukelia spaudima ir tada jau pasijaučia realus didesnė s galios pojūtis. Tačiau reikalas tame, kad sparnuotė jau sukasi pradėjus sukti starteri, o tepimo dar nėra (tepalas nespėja iš karterio atkeliaust iki turbos), todėl reikia ypač žiemą negazuoti vedant auto (ką labai mėgsta dyzelistai).

Šiaip dėl mano turbos klapsėjimo nežinau ar tikrai tai turbos garsas, nes užgesinus varikli tas klapsėjimas girdisi kokias 5-8 minutes. Aišku palaipsniui klapsėjimo intervalas lėtėja. Manau gal per ilgai kaip turbai suktis. Be to girdisi tas garsas ir priekyje ir auto gale. Gal sakau čia koks įkaitusios duslės garsas, metalas vėsdamas gal traukiasi ar kokio ten bieso, gal iš reduktorių kas nors, neįsivaizduoju ko dar galima prisigalvoti :?

Re: Nusprogo turbina

Parašytas: 2010-11-05, 12:58 pm
Eimazz555
Jei girdisi traskejims/klapsejimas katik uzgesintai auto tai normalu, duslintuvas ausdamas traukiasi ir traska. Sportiskai pavazinejus ir uzgesinus tai traskejimas isvis didelis buna, bet turbo motoro negalima iskart uzgesint gerai padrozus.

Re: Nusprogo turbina

Parašytas: 2010-11-05, 2:05 pm
rapas
Eimazz555 rašė:Jei girdisi traskejims/klapsejimas katik uzgesintai auto tai normalu, duslintuvas ausdamas traukiasi ir traska. Sportiskai pavazinejus ir uzgesinus tai traskejimas isvis didelis buna, bet turbo motoro negalima iskart uzgesint gerai padrozus.
Na jei aš ant 160 trasoj lekiu iš Vilniaus į Klaipėda ir sustoju degalinėj kavos tai net negesinu motoro, o kai pasiekiu miesta tai kol iki savo trobelės per miesta dasigaunu, tai jau ir turba pailsi, tada gesinu iškarto. Man ir atrodo, kad duslė ten gali traškėti, bet tik klausimas kodėl tik man ji traška, o kitiems ne. Kiek man sakė, servise meistrelis tipo mano duslė sportinė, nes labai vamzdzio diametras didelis, bet sakau, gal turbininiams forikams jos visos buvo kitokios nei be turbos?

Re: Nusprogo turbina

Parašytas: 2010-11-05, 8:22 pm
vilmis78
na sakyciau idomiai mastai: vaziuojant mieste turba daug daugiau dirba nei trasoje 160 vaziuojant, tolygiai vaziuodamas nemanau, kad 0,6 bar sieki, o mieste daug greiciau pasiekti gali 1 bar.
nusiimk turba ir pamatysi kas negerai, gal asyte jau kleba.