Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etanolis
Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan
Vidmuk,
dejaus dujas Lauromoj. Skitumai man zinomi tarp BRC ir STAG yra du:
1. STAG purkstukai garsiau dirba;
2. Stag purkstukai remontuojami, pas juos keiciasi gumyte, kuri kainuoja 1 lita, ju reikia 4 ir uz darba ima 20 lt, BRC keiciasi visas purkstukas kuris kainuoja 110 Lt.
dejaus dujas Lauromoj. Skitumai man zinomi tarp BRC ir STAG yra du:
1. STAG purkstukai garsiau dirba;
2. Stag purkstukai remontuojami, pas juos keiciasi gumyte, kuri kainuoja 1 lita, ju reikia 4 ir uz darba ima 20 lt, BRC keiciasi visas purkstukas kuris kainuoja 110 Lt.
SUBARU trūkumas - brangus ir dažnas mašinos plovimas...
-
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 4813
- Užsiregistravo: 2009-07-13, 3:51 pm
- Auto: chevrolet volt
- Miestas: Vilnius
- Susisiekti:
Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan
tai blogai kad jų nesiūlo ar gerai?m@k@s@s rašė:Lašelinių niekur nesiūlo!
- hipy
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 3691
- Užsiregistravo: 2009-01-06, 2:31 pm
- Auto: Subaru Forester Boxer Diesel
- Miestas: Vilnius
Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan
vyksta nemazai gincu del ju reikalingumo...vidmukas rašė:tai blogai kad jų nesiūlo ar gerai?m@k@s@s rašė:Lašelinių niekur nesiūlo!
-
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 4813
- Užsiregistravo: 2009-07-13, 3:51 pm
- Auto: chevrolet volt
- Miestas: Vilnius
- Susisiekti:
Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan
o kur balioną dedat? vietoj zapaskės ar bagažinėj viršuj
- tomazas555
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 1671
- Užsiregistravo: 2009-10-23, 10:12 am
- Auto: legacy'94 2.2AT; '99 2.5AT
- Mobilus: +37064445553
- Miestas: Jonava
Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan
As vietoj zapaskes ir dauguma matyt taip pat. Kadangi kaip atsargini rata galima imt (tablete) ar net balioneli. Ko pasekoje susitaupo vietos 

LEGACY I wagon '94 2.2 AT
LEGACY II wagon '97 2.0 MT LPG EX
OUTBACK II wagon '99 2.5 AT LPG
LEGACY II wagon '97 2.0 MT LPG EX
OUTBACK II wagon '99 2.5 AT LPG
-
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 1136
- Užsiregistravo: 2010-01-27, 7:48 pm
- Auto: nissan patrol Y61
- Skype: justasss81
- Mobilus: +37069582756
Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan
Jonai,o pas tave stovi "laselines" ?
Mano alio 869582756 bet prisiskambint sunku,rasykit sms ir bus perskambinta :-D
JGC V8 SU DAUG VISKO
JGC V8 SU DAUG VISKO
-
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 4813
- Užsiregistravo: 2009-07-13, 3:51 pm
- Auto: chevrolet volt
- Miestas: Vilnius
- Susisiekti:
Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan
pabendravau su Lauroma.
pas juos yra dvi firmos.
Stag - 2200 lt, 2 metai garantijos. gumelės 5 lt.
Brc - 2500 lt arba 2900 lt (opoziciniams varikliams), 2 metai garantijos. purkštukai 110 lt
Lašelinė - 220 lt.
balionas 53 litrai vietoj zapaskės.
ir kas iš šių dviejų geriau?
pas juos yra dvi firmos.
Stag - 2200 lt, 2 metai garantijos. gumelės 5 lt.
Brc - 2500 lt arba 2900 lt (opoziciniams varikliams), 2 metai garantijos. purkštukai 110 lt
Lašelinė - 220 lt.
balionas 53 litrai vietoj zapaskės.
ir kas iš šių dviejų geriau?
- m@k@s@s
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 300
- Užsiregistravo: 2010-09-01, 8:29 am
- Auto: Subaru Forester 2.0 MT 98
- Skype: m@k@s@s
- Miestas: Šiauliai
- Susisiekti:
Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan
Pas mane yra, bet tiesa pasakius nieko nejaučiu. Draugas man ją įstatė. Labai aiškiai ir konkrečiai mane įtikino kad man jos reikia. Tik daba nieko nebeatcimenu, bet esmė - vožtuvus nuo prikepimo (apkepimo) saugo!
-
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 4813
- Užsiregistravo: 2009-07-13, 3:51 pm
- Auto: chevrolet volt
- Miestas: Vilnius
- Susisiekti:
Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan
iš vieno straipsnio
Ir dar vienas patarimas. Žinome, kad 90 proc. gaisrų automobiliuose su LPG įranga kyla dėl reduktoriaus sutrikusio šildymo: reduktorius apšąla, neišgarina dujų ir jos skystos patenka į karštą variklį. Garuodamos užima 270 kartų didesnį tūrį, variklis nebepajėgia jų sunaudoti, dujos pasklinda po variklio gaubtu ir nuo mažiausios kibirkšties užsidega. Žinoma, taip gali atsitikti tik techniškai netvarkinguose automobiliuose. Ir vis dėlto, kad apsidraustume nuo įvairių netikėtumų, siūlome sumontuoti "termotroniką" - tai termodaviklis, sustabdantis dujų tiekimą į variklį, reduktoriui atvėsus iki 25-30 laipsnių šilumos.
ar kas turit tokį termotroniką?
Ir dar vienas patarimas. Žinome, kad 90 proc. gaisrų automobiliuose su LPG įranga kyla dėl reduktoriaus sutrikusio šildymo: reduktorius apšąla, neišgarina dujų ir jos skystos patenka į karštą variklį. Garuodamos užima 270 kartų didesnį tūrį, variklis nebepajėgia jų sunaudoti, dujos pasklinda po variklio gaubtu ir nuo mažiausios kibirkšties užsidega. Žinoma, taip gali atsitikti tik techniškai netvarkinguose automobiliuose. Ir vis dėlto, kad apsidraustume nuo įvairių netikėtumų, siūlome sumontuoti "termotroniką" - tai termodaviklis, sustabdantis dujų tiekimą į variklį, reduktoriui atvėsus iki 25-30 laipsnių šilumos.
ar kas turit tokį termotroniką?
- m@k@s@s
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 300
- Užsiregistravo: 2010-09-01, 8:29 am
- Auto: Subaru Forester 2.0 MT 98
- Skype: m@k@s@s
- Miestas: Šiauliai
- Susisiekti:
Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan
dainilas rašė:siek tiek apie laselines parasysiu nes matau cia skirtingos nuomones,pirmiausia benzino oktanas yra 92,95,98 o duju apie 106 priklauso nuo duju kokybes,taigi laseline mazina degimo temperatura taip pat krenta ir oktanas,kadangi krenta degimo temperatura automatiskai mazesne tikimybe del voztuvu sedimo,ytakos automobilio traukai laseline nesudaro,taip pat zvakiu tarnavimas pailgeja pats ysitikinau,paprastas zvakes vaziuojant dujom reikia keisti kas 20000km,nuvaziavau 30000km ysisukau y zvakiu tikrinimo stenda dar prie 11kompresijos dirbo.mano nuomone laseline turi pliusu.o masinos trauka daug priklauso nuo duju kokybes,pats vazineju su duju ypurskimo sistema
- hipy
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 3691
- Užsiregistravo: 2009-01-06, 2:31 pm
- Auto: Subaru Forester Boxer Diesel
- Miestas: Vilnius
Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan
praktiskai visose irangose nuo II kartos jau stovi tokie davikliaividmukas rašė:iš vieno straipsnio
Ir dar vienas patarimas. Žinome, kad 90 proc. gaisrų automobiliuose su LPG įranga kyla dėl reduktoriaus sutrikusio šildymo: reduktorius apšąla, neišgarina dujų ir jos skystos patenka į karštą variklį. Garuodamos užima 270 kartų didesnį tūrį, variklis nebepajėgia jų sunaudoti, dujos pasklinda po variklio gaubtu ir nuo mažiausios kibirkšties užsidega. Žinoma, taip gali atsitikti tik techniškai netvarkinguose automobiliuose. Ir vis dėlto, kad apsidraustume nuo įvairių netikėtumų, siūlome sumontuoti "termotroniką" - tai termodaviklis, sustabdantis dujų tiekimą į variklį, reduktoriui atvėsus iki 25-30 laipsnių šilumos.
ar kas turit tokį termotroniką?
- hipy
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 3691
- Užsiregistravo: 2009-01-06, 2:31 pm
- Auto: Subaru Forester Boxer Diesel
- Miestas: Vilnius
Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan
va dabar man idomu kas ten per daiktas ir kaip jis visus situs gerus darbus daro... jei tai is tikro toks geras daiktas, kodel gi jo nededa i dujas kaip priedo, nebereiktu jokiu laseliniu...m@k@s@s rašė:dainilas rašė:siek tiek apie laselines parasysiu nes matau cia skirtingos nuomones,pirmiausia benzino oktanas yra 92,95,98 o duju apie 106 priklauso nuo duju kokybes,taigi laseline mazina degimo temperatura taip pat krenta ir oktanas,kadangi krenta degimo temperatura automatiskai mazesne tikimybe del voztuvu sedimo,ytakos automobilio traukai laseline nesudaro,taip pat zvakiu tarnavimas pailgeja pats ysitikinau,paprastas zvakes vaziuojant dujom reikia keisti kas 20000km,nuvaziavau 30000km ysisukau y zvakiu tikrinimo stenda dar prie 11kompresijos dirbo.mano nuomone laseline turi pliusu.o masinos trauka daug priklauso nuo duju kokybes,pats vazineju su duju ypurskimo sistema
- Arūnas
- Valdyba / Forumo administratorius
- Pranešimai: 7302
- Užsiregistravo: 2009-07-15, 9:20 am
- Auto: Baltas elektrinis šaldytuvas
- Mobilus: +37068786050
- Miestas: Vilnius
- Susisiekti:
Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan
Atsiprašau už, gal būt kai kuriems, kvailą klausimą. O kas ta lašelinė?
Kas negina laisvės, tas nevertas jos!
Juodasis perlas, su greičio skyle :)
Juodasis perlas, su greičio skyle :)
-
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 4813
- Užsiregistravo: 2009-07-13, 3:51 pm
- Auto: chevrolet volt
- Miestas: Vilnius
- Susisiekti:
Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan
su dujom nuvažiavus 50 000 km, reikia reguliuoti vožtuvus.
o jei be dujų automobilis važinėjas. tai kas kiek km reikia reguliuoti jo vožtuvus?
o jei be dujų automobilis važinėjas. tai kas kiek km reikia reguliuoti jo vožtuvus?