Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etanolis

Jūsų automobiliu galimybių padidinimas
Skelbti atsakymą
sernas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 414
Užsiregistravo: 2010-02-23, 4:24 pm
Auto: 03 m 2.5 XS MT

Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan

Standartinė sernas »

Vidmuk,
dejaus dujas Lauromoj. Skitumai man zinomi tarp BRC ir STAG yra du:
1. STAG purkstukai garsiau dirba;
2. Stag purkstukai remontuojami, pas juos keiciasi gumyte, kuri kainuoja 1 lita, ju reikia 4 ir uz darba ima 20 lt, BRC keiciasi visas purkstukas kuris kainuoja 110 Lt.
SUBARU trūkumas - brangus ir dažnas mašinos plovimas...
vidmukas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 4813
Užsiregistravo: 2009-07-13, 3:51 pm
Auto: chevrolet volt
Miestas: Vilnius
Susisiekti:

Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan

Standartinė vidmukas »

m@k@s@s rašė:Lašelinių niekur nesiūlo!
tai blogai kad jų nesiūlo ar gerai?
Vartotojo avataras
hipy
Forumo dalyvis
Pranešimai: 3691
Užsiregistravo: 2009-01-06, 2:31 pm
Auto: Subaru Forester Boxer Diesel
Miestas: Vilnius

Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan

Standartinė hipy »

vidmukas rašė:
m@k@s@s rašė:Lašelinių niekur nesiūlo!
tai blogai kad jų nesiūlo ar gerai?
vyksta nemazai gincu del ju reikalingumo...
vidmukas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 4813
Užsiregistravo: 2009-07-13, 3:51 pm
Auto: chevrolet volt
Miestas: Vilnius
Susisiekti:

Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan

Standartinė vidmukas »

o kur balioną dedat? vietoj zapaskės ar bagažinėj viršuj
Vartotojo avataras
tomazas555
Forumo dalyvis
Pranešimai: 1671
Užsiregistravo: 2009-10-23, 10:12 am
Auto: legacy'94 2.2AT; '99 2.5AT
Mobilus: +37064445553
Miestas: Jonava

Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan

Standartinė tomazas555 »

As vietoj zapaskes ir dauguma matyt taip pat. Kadangi kaip atsargini rata galima imt (tablete) ar net balioneli. Ko pasekoje susitaupo vietos :valio:
LEGACY I wagon '94 2.2 AT
LEGACY II wagon '97 2.0 MT LPG EX
OUTBACK II wagon '99 2.5 AT LPG
Justas81
Forumo dalyvis
Pranešimai: 1136
Užsiregistravo: 2010-01-27, 7:48 pm
Auto: nissan patrol Y61
Skype: justasss81
Mobilus: +37069582756

Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan

Standartinė Justas81 »

Jonai,o pas tave stovi "laselines" ?
Mano alio 869582756 bet prisiskambint sunku,rasykit sms ir bus perskambinta :-D
JGC V8 SU DAUG VISKO
vidmukas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 4813
Užsiregistravo: 2009-07-13, 3:51 pm
Auto: chevrolet volt
Miestas: Vilnius
Susisiekti:

Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan

Standartinė vidmukas »

pabendravau su Lauroma.
pas juos yra dvi firmos.
Stag - 2200 lt, 2 metai garantijos. gumelės 5 lt.
Brc - 2500 lt arba 2900 lt (opoziciniams varikliams), 2 metai garantijos. purkštukai 110 lt
Lašelinė - 220 lt.
balionas 53 litrai vietoj zapaskės.

ir kas iš šių dviejų geriau?
Vartotojo avataras
m@k@s@s
Forumo dalyvis
Pranešimai: 300
Užsiregistravo: 2010-09-01, 8:29 am
Auto: Subaru Forester 2.0 MT 98
Skype: m@k@s@s
Miestas: Šiauliai
Susisiekti:

Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan

Standartinė m@k@s@s »

Pas mane yra, bet tiesa pasakius nieko nejaučiu. Draugas man ją įstatė. Labai aiškiai ir konkrečiai mane įtikino kad man jos reikia. Tik daba nieko nebeatcimenu, bet esmė - vožtuvus nuo prikepimo (apkepimo) saugo!
vidmukas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 4813
Užsiregistravo: 2009-07-13, 3:51 pm
Auto: chevrolet volt
Miestas: Vilnius
Susisiekti:

Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan

Standartinė vidmukas »

iš vieno straipsnio

Ir dar vienas patarimas. Žinome, kad 90 proc. gaisrų automobiliuose su LPG įranga kyla dėl reduktoriaus sutrikusio šildymo: reduktorius apšąla, neišgarina dujų ir jos skystos patenka į karštą variklį. Garuodamos užima 270 kartų didesnį tūrį, variklis nebepajėgia jų sunaudoti, dujos pasklinda po variklio gaubtu ir nuo mažiausios kibirkšties užsidega. Žinoma, taip gali atsitikti tik techniškai netvarkinguose automobiliuose. Ir vis dėlto, kad apsidraustume nuo įvairių netikėtumų, siūlome sumontuoti "termotroniką" - tai termodaviklis, sustabdantis dujų tiekimą į variklį, reduktoriui atvėsus iki 25-30 laipsnių šilumos.
ar kas turit tokį termotroniką?
Vartotojo avataras
m@k@s@s
Forumo dalyvis
Pranešimai: 300
Užsiregistravo: 2010-09-01, 8:29 am
Auto: Subaru Forester 2.0 MT 98
Skype: m@k@s@s
Miestas: Šiauliai
Susisiekti:

Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan

Standartinė m@k@s@s »

dainilas rašė:siek tiek apie laselines parasysiu nes matau cia skirtingos nuomones,pirmiausia benzino oktanas yra 92,95,98 o duju apie 106 priklauso nuo duju kokybes,taigi laseline mazina degimo temperatura taip pat krenta ir oktanas,kadangi krenta degimo temperatura automatiskai mazesne tikimybe del voztuvu sedimo,ytakos automobilio traukai laseline nesudaro,taip pat zvakiu tarnavimas pailgeja pats ysitikinau,paprastas zvakes vaziuojant dujom reikia keisti kas 20000km,nuvaziavau 30000km ysisukau y zvakiu tikrinimo stenda dar prie 11kompresijos dirbo.mano nuomone laseline turi pliusu.o masinos trauka daug priklauso nuo duju kokybes,pats vazineju su duju ypurskimo sistema
Vartotojo avataras
hipy
Forumo dalyvis
Pranešimai: 3691
Užsiregistravo: 2009-01-06, 2:31 pm
Auto: Subaru Forester Boxer Diesel
Miestas: Vilnius

Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan

Standartinė hipy »

vidmukas rašė:iš vieno straipsnio

Ir dar vienas patarimas. Žinome, kad 90 proc. gaisrų automobiliuose su LPG įranga kyla dėl reduktoriaus sutrikusio šildymo: reduktorius apšąla, neišgarina dujų ir jos skystos patenka į karštą variklį. Garuodamos užima 270 kartų didesnį tūrį, variklis nebepajėgia jų sunaudoti, dujos pasklinda po variklio gaubtu ir nuo mažiausios kibirkšties užsidega. Žinoma, taip gali atsitikti tik techniškai netvarkinguose automobiliuose. Ir vis dėlto, kad apsidraustume nuo įvairių netikėtumų, siūlome sumontuoti "termotroniką" - tai termodaviklis, sustabdantis dujų tiekimą į variklį, reduktoriui atvėsus iki 25-30 laipsnių šilumos.
ar kas turit tokį termotroniką?
praktiskai visose irangose nuo II kartos jau stovi tokie davikliai
vidmukas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 4813
Užsiregistravo: 2009-07-13, 3:51 pm
Auto: chevrolet volt
Miestas: Vilnius
Susisiekti:

Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan

Standartinė vidmukas »

good :)
Vartotojo avataras
hipy
Forumo dalyvis
Pranešimai: 3691
Užsiregistravo: 2009-01-06, 2:31 pm
Auto: Subaru Forester Boxer Diesel
Miestas: Vilnius

Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan

Standartinė hipy »

m@k@s@s rašė:
dainilas rašė:siek tiek apie laselines parasysiu nes matau cia skirtingos nuomones,pirmiausia benzino oktanas yra 92,95,98 o duju apie 106 priklauso nuo duju kokybes,taigi laseline mazina degimo temperatura taip pat krenta ir oktanas,kadangi krenta degimo temperatura automatiskai mazesne tikimybe del voztuvu sedimo,ytakos automobilio traukai laseline nesudaro,taip pat zvakiu tarnavimas pailgeja pats ysitikinau,paprastas zvakes vaziuojant dujom reikia keisti kas 20000km,nuvaziavau 30000km ysisukau y zvakiu tikrinimo stenda dar prie 11kompresijos dirbo.mano nuomone laseline turi pliusu.o masinos trauka daug priklauso nuo duju kokybes,pats vazineju su duju ypurskimo sistema
va dabar man idomu kas ten per daiktas ir kaip jis visus situs gerus darbus daro... jei tai is tikro toks geras daiktas, kodel gi jo nededa i dujas kaip priedo, nebereiktu jokiu laseliniu...
Vartotojo avataras
Arūnas
Valdyba / Forumo administratorius
Pranešimai: 7302
Užsiregistravo: 2009-07-15, 9:20 am
Auto: Baltas elektrinis šaldytuvas
Mobilus: +37068786050
Miestas: Vilnius
Susisiekti:

Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan

Standartinė Arūnas »

Atsiprašau už, gal būt kai kuriems, kvailą klausimą. O kas ta lašelinė?
Kas negina laisvės, tas nevertas jos!
Juodasis perlas, su greičio skyle :)
vidmukas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 4813
Užsiregistravo: 2009-07-13, 3:51 pm
Auto: chevrolet volt
Miestas: Vilnius
Susisiekti:

Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan

Standartinė vidmukas »

su dujom nuvažiavus 50 000 km, reikia reguliuoti vožtuvus.
o jei be dujų automobilis važinėjas. tai kas kiek km reikia reguliuoti jo vožtuvus?
Skelbti atsakymą