Re: FORESTER ir stiprus šaltukas
Parašytas: 2010-01-25, 12:29 am
Dyzelius tai tikiu kad reikia uzvedinet III pavara, bet benzina tai kad ir II galima.
Subaru Forester markės automobilių gerbėjus vienijantis forumas.
https://forumai.foresterclub.lt/
Nu fura tai jo, ten tu pavaru daug :-D bet pvz dyzeli bandant uztemti 2 pavara tai gali prisidaryt problemu, pirma problema tokia kad paprasciausiai kad ir ant sniego ar zvyro ratai ims ciuozt, nes tepalai uzsale ir kompresija didele, o rimtesne problema kad gali drasiai nutraukt pagrindinius dirzus.vicinas rašė:pavara,kuria turi jungti buksiruojant tiesiogiai priklauso nuo automobilio techniniu charakteristikustai fura uzvedinejam nuo 4 iki 6 pavaros
o dabar užsivedė iš pirmo kartojaroslavas rašė:vos užsivedė![]()
pirma karta pora sekundžiu pasukiau kad susipažinti, tik starteris ir viskas. Antra karta sukiau apie 5-6 sek nieko, net nepradėjo kabinti, tik starteris (bet akumas gerai sukinėjo, nes naujas, pora savaičiu, BOSCH). Palaukiau pora minučiu. Ir vėl , iki galo kol neužsives - ir po 5-7 sek pradėjo kažkas kažkur suktis, bet su tokiu garsu, tipo cypimas ar užimas, staugimas, taip lėtai pradėjo dirbti. Kas čia gali buti? Gal visi benzai taip, nes prieš tai buves dyzel jei užsikuria tai iškarto varikli girdžiu, o čia vos vos, lėtai. Gal dėl to kad jau laikas atėina tepalus keisti (74000 km)?
Gal i servisa varyti? (paskutinės dvi žiemos patys žinote - labai lengvos, o čia -25)
Automata tempiant? Manau, kad nelabai. Nors kai kuriuos mersus leidzia..vidmukas rašė:o uzkurti automatu su trosu ar galima?
Per prievarta ikises D manau uzkurt gali, tik klausimas kaip i tai sureaguos deze..kikimoro rašė:automata tik ant N galima tempt ir tai man rods ne daugiau 40km/h (taip kaip mechankes neuzkursi)
arba nuo laidu arba kita akuma reik det
Kazkur skaiciau kad MB taip buvo uzvede, bet daugiau pats nesu girdejes.kikimoro rašė:neteko dar tokiu bajeriu girdet atvirai pasakius
Autoerdve pasakė - tai vairo stiprintuvo siurbliukas. va taip. Aušinimas niekaip nesusijes su užvedimukikimoro rašė:pas mane ir buna tas garsas kelias sekundes kai uzkuri (sian sunkiau bet uzsikure, bel drauges masina tempiau)
manau kad cia skysciai sutirsteje nuo salcio ir siurblys ar pan sukaukia
kai kuriate, peciukas ijungtas ar ne? man idomu ar nekenkia esant tokiam salciui iskart ijungtas pecius?
dar vienas klausimas - kai susyla variklis - ar nereikia nuorint ar kazka, neatsiranda oro burbulu?
blin aišku keisk, man jau po 2,5 numirėgmc rašė:Sian ryte -23 neuzkuriau foriko. Tiesa bandziau triskart, kad visiskai akumo nenumarint, nes prie 17kuresi nors ir ilgokai.
Siandien starteris suko dar lyg nieko, bet vaizdas toks lyg motoras sokinetu bandant kurti :sorry: Tai pagailo man jo kazkaip.
Sedau i dyzeline Corsa, pakaitinau zvakes ir kiek ilgiau nei standartiskai pasukus - uzsivede be problemu.
Siaip foriko originaliam akumui 4metai, tai gal jau laikas nauja pirkt, nors matyt dar reikia pabandyti pakraut.
O koki det? Pagal knyga tai kazkaip silpnai atrodo, nes siulo 52Ah. Parduotuvese maciau 55Ah gal toki ir pabandyt.jaroslavas rašė:blin aišku keisk, man jau po 2,5 numirėgmc rašė:Sian ryte -23 neuzkuriau foriko. Tiesa bandziau triskart, kad visiskai akumo nenumarint, nes prie 17kuresi nors ir ilgokai.
Siandien starteris suko dar lyg nieko, bet vaizdas toks lyg motoras sokinetu bandant kurti :sorry: Tai pagailo man jo kazkaip.
Sedau i dyzeline Corsa, pakaitinau zvakes ir kiek ilgiau nei standartiskai pasukus - uzsivede be problemu.
Siaip foriko originaliam akumui 4metai, tai gal jau laikas nauja pirkt, nors matyt dar reikia pabandyti pakraut.