Puslapis 232

Parašytas: 2009-04-27, 2:27 pm
Aladdin
Jaroslavai, kaip kam. As jau ipratau prie automato, mechanikos nebenoriu. Na nebent jauti smaguma pedala pastoviai kamsciuose maigyti:) Gal ateityje ir subaru automatai i geraja puse pasikeis ;) Beje Autoerdve man porina ir kad nestataus kalniuko uztenka. Ju aiskinimas:

---
automobilis gali riedėti atgal, net ir esant mažai nuokalnei - nespaudžiant akseleratoriaus, nesusidaro gr.dėžės alyvos slėgis, greičų dėžė praktiškai neveikia, tuo būdu automobilis gali riedėti atgal.
Norint to išvengti, reiktų lengvai nuspausti akseleratoriaus arba stabdžio pedalą
----

Parašytas: 2009-04-27, 2:33 pm
evilkas
Aladdin rašė:J Gal ateityje ir subaru automatai i geraja puse pasikeis ;)
----
As Subaru automata pirkau butent del to, kad jis veikia buten t taip, kaip as noreciau. Kol nepabandziau Subaru, as buvau atsizegnojes nuo automatu. Kiek bandziau anksciau Audi, Opel, BMW, visu man lyg sankabos buksuodavo, begius pagal mane junginejo bilekaip. Buvau sau pasakes ir visiems aplinkui, kad pas mane automato nebus.
Viska pakeite atsisedimas i outbacka. Tevuko Foresterio automatas netaip patinka. Ir apsisukimai aukstesni ir siaip "kazko truksta", bet ten 2.5 atmo.

Parašytas: 2009-04-27, 2:43 pm
Aivaras
seip viskas ok, man ir patinka. seip tik letoka, galvoja ilgokai.

Parašytas: 2009-04-27, 4:47 pm
Aladdin
Na pas mane velavimo neypatingai jauciasi:)

Parašytas: 2009-04-27, 5:33 pm
Aladdin
Isvada - kas megstat automatus pirkit turbo forikus:)

Parašytas: 2009-04-27, 7:05 pm
wzikas
Aladdin rašė:Isvada - kas megstat automatus pirkit turbo forikus:)
nifiga - siandien avarine situacija sudariau: pries posuki nusprendziau letaeigi aplenkti, spaudziu gaza, deze galvoja, kickdaunas, po truputi greitejam, jau is priesingos puses ir masyna pasirode, spaudziu dugna, galvoja, lupa link raudonu apsuku, pries pat nosi pabaigiu maneura ir prasideda GREITEJIMAS :valio::valio::valio: pastebejau toki dalyka - norint kad greiciau begetusi reikia tik nestipriai pedala paspaust kad tik viena pavara zemiau mestu. Kol dvi atskaiciuoja tai amzinybe praeina.

Parašytas: 2009-04-27, 9:04 pm
zzzubarruu
mano deze bukiausia buna vaziuojant 80kmh, kokiam vingiuotam keliuke ruosiantis lenkti ilgai taikytis tenka, atsilieki truputi, paskui palengva spaudi tada kabina, bet jei staigiai gaza uzmini tai susimasto lyg kryziazodi sprestu :o

Parašytas: 2009-04-27, 9:04 pm
evilkas
Palieti gazo pedala, tai cia paspaudi kai peles knopke?, t.y du gartus greitai ir iki dugno ar nereikia iki dugno? Blin nezinojau sito navaroto. Paprastai, jei reikia extra lenkimo, tai i 3 ikalu, skukyla rpm ir tada ooooooo......

Parašytas: 2009-04-27, 9:06 pm
zzzubarruu
o ar galima vaziuojant permetineti i skaicius?

Parašytas: 2009-04-27, 9:10 pm
Vidas
zzzubarruu(Artūras) rašė:o ar galima vaziuojant permetineti i skaicius?
Bandžiau... bet tik į trečią iš D... žemiau bijojau :???:

Parašytas: 2009-04-27, 9:10 pm
evilkas
zzzubarruu(Artūras) rašė:o ar galima vaziuojant permetineti i skaicius?
Galima is D ir 3, zinoma jei neleki 150 km/h :) , is 3 - D bet kada. Kiek zinau nerekomenduojama i zemesnius, bet irgi iki tam tikro greicio. Jei vaziuodamas 40 perjungsi i 2 ar 1, nieko neatsitiks. Tarp tu padeciu, kur nereikia nieko paspaustin (senesniems) arba perstumti rankenos i sona (naujesniems) galima jungineti beveik visada. Nezinau tik kaip su Subaru sekvencine, ta, kur galima rankomis metyti begius, bet Mitsubishi Pajero 08 m. yra "apsauga nuo durniu", tiesiog nepermeta begio izemesni, kol nesuleteja iki tam tikro "saugaus" greicio. Valdiska nutveres bandziau :)

Parašytas: 2009-04-27, 9:11 pm
Vidas
Jonas6x6 rašė:yra tokia POWER funkcija. Pas kaikuriuos EU modelius ji įjungiama ranka, pas kitus ji įsijungia, kai per nedidelį laiko tarpą dukart palieti gazo pedalą, tik pas USA modelius nėra tą signalizuojančios lemputės.
Vat reikia išmokti išnaudoti tą daiktą, labai smagu. O kitas dalykas, pas visus automatus tas yra, kai kurį laiką ramiai važiuoji, jis išjungia hidrotransformatorių (matosi kaip pakrenta apsukos ~3-400).
Tai vat, kol jį vėl įjungia, ir praeina ta amžinybė.
Taip, du kartus akseleratorių paspaudi tai kad šoks į priekį :valio:
Šiaip spaudžiu pirmą kart trumpai, o antrąjį iki dugno... rezultatas tikrai geras :smile:

Parašytas: 2009-04-27, 9:12 pm
jaroslavas
nifiga sebe, jus vyriokai mažiau žinote apie automatus, negu aš :-D kuris gyvenime nevažinėjo :-D
ant D riedėjimas atgal tai normalu, kai įkalnė
atsakymas Arturui - aišku galima
su dvigubu paspaudimu irgi žinojau, aš taip važinėju su darbinių MT turbo dyzeliu - truputi gazo, atleidžiu ir tada dugnas - na tikrai geriau pagreitėja :grin:

Parašytas: 2009-04-28, 8:17 am
Aladdin
Galimi to uzletejimo keli pamazinimo dalykai:

1. Kaip jau Jonas minejo, Power funkcija
2. Jei megsti dinamini vaziavima - vazinek mieste ant 3 pozicijos, viskas vyks greiciau. Rusai is vis rekomenduoja D mieste nenaudoti.
3. Sita dar reiktu patikrinti ar tikrai tai yra, bet rusai sako kad pas forika yra prie iprociu prisitaikantis automatas, tipo jei tu ilga laika vazinejai ramiai ir staigiai dinamiskumo nori, nieko gero gali nesigauti.

wzikas rašė:
Aladdin rašė:Isvada - kas megstat automatus pirkit turbo forikus:)
nifiga - siandien avarine situacija sudariau: pries posuki nusprendziau letaeigi aplenkti, spaudziu gaza, deze galvoja, kickdaunas, po truputi greitejam, jau is priesingos puses ir masyna pasirode, spaudziu dugna, galvoja, lupa link raudonu apsuku, pries pat nosi pabaigiu maneura ir prasideda GREITEJIMAS :valio::valio::valio: pastebejau toki dalyka - norint kad greiciau begetusi reikia tik nestipriai pedala paspaust kad tik viena pavara zemiau mestu. Kol dvi atskaiciuoja tai amzinybe praeina.

Parašytas: 2009-04-28, 8:18 am
Aladdin
Jei vaziuosi ant 3 pozicijos, hidrotransformatorius nebus isjungiamas.
Jonas6x6 rašė:yra tokia POWER funkcija. Pas kaikuriuos EU modelius ji įjungiama ranka, pas kitus ji įsijungia, kai per nedidelį laiko tarpą dukart palieti gazo pedalą, tik pas USA modelius nėra tą signalizuojančios lemputės.
Vat reikia išmokti išnaudoti tą daiktą, labai smagu. O kitas dalykas, pas visus automatus tas yra, kai kurį laiką ramiai važiuoji, jis išjungia hidrotransformatorių (matosi kaip pakrenta apsukos ~3-400).
Tai vat, kol jį vėl įjungia, ir praeina ta amžinybė.