Puslapis 332

Parašytas: 2009-04-28, 8:20 am
Aladdin
Vidas rašė:
zzzubarruu(Artūras) rašė:o ar galima vaziuojant permetineti i skaicius?
Bandžiau... bet tik į trečią iš D... žemiau bijojau :???:
Kiekvienas skaicius turi savo leistina kilometraza, jei jo nevirsyji i skaicius gali mesti nesibaimindamas:)

Parašytas: 2009-05-08, 4:35 pm
forester99
Sveki gyvi ''mechanikai'' ir ''automatininkai''.Paskaičiau aš čia visas jūsų gudrybes ir radau daug naudingų pasisakymų bei minčių.
1.mano Forester įkalnėje kažkodėl nerieda atgal? :???:
2.automatas-jėga. :grin:
3.mechanika-smagumui. :valio2:
4.o apskritai,visa technika gera,jei ji tvarkinga. :sad:

Parašytas: 2009-05-09, 1:56 am
wzikas
taigi mieste istikruju su 3 apsukos aukstesnes laikosi, tikrai patogiau. Del dvigubo kikdauno esminio skirtumo nepastebejau, zymiai daugiau itakos turi adaptivinis automatas - jei daznai uzsmaugi tai jis jautresnis, jei kruzini pastoviai ir karta i savaite uzspaudi tapke tai ir mastys kaip estas :)

netgi teko nedidelei nuokalnei startuot - rieda, chebra :)

Parašytas: 2009-05-10, 9:30 pm
Aivaras
Jonas6x6 rašė:jūs nemaišykit USA ir EU mašinų. Pas USA II ir yra tik vienas - antras bėgis. Pas EU yra pirmas ir antras.
Judant II iš vietos su USA, siūlau nepiktnaudžiaut, sudeginsit sankabas.
Aha, netgi taip. Pas mane ir buvo viena kartą itarimas, į kalną važiavau lėtai ir nebeužteko galios, teko stot ir perjungt 1.

Re: Foriko automatas

Parašytas: 2011-01-19, 9:24 pm
Scooby
Sveiki,

Esu ziauriai prijauciantis Subaru automobiliams ir dabar esu didziame pasimetime, nes ieskau Legacy arba Forester modelio.
Maciau daug prirasyta apie AT dezes, bet noriu pasitikslinti. Ar Forester My'10 AT deze yra step-tronic? 4-iu pavaru?
Kalba apie atmo 2.5 USDM modeli. Ar jos tokios pat tupos kaip senesniuose modeliuose? Turiu omenyje, kad ilgai masto. As ziauriai pries automatus, bet jei deze su step-tronic, tai dar dar... Megstu palakstyti, todel skeptiskai ziuriu i automatus. Teko kazkada su nauju '03 Accord'u su AT vaziuoti autobane, tai nelabai patiko. Kai reikejo greitai aplenkti kita auto, nes is galo atskrido kazkoks lakunas, numynus tapke iki dugno, automatas miegojo, tad greit igrudau i manual ir i zemesne pavara, kad nebesimaisyciau is galo atlekianciam.
Dar kaip supratau naujose AT dezese yra tik P, D ir R padetys, na plius jei as neklystu, rankinis pavaru permetinejimas.
Nepykit jei prigrybavau, bet Jusu atsakymai tikiuosi pades apsispresti.

Re: Foriko automatas

Parašytas: 2011-01-19, 9:56 pm
Scooby
Jonas6x6 rašė:Visose dėžėse yra galimybė priversyinai pažeminti pavarą, ar net dvi.

iš step-tronic dėžės nematau NEI VIENO privalumo (išskyrus 5 pavaras), nes:

su seno tipo dėže - įmetus I pavarą turi ir važiuosi pirma pavara iki pat red-line
su steproniku, manual arba sport režime, pirma pavara pasiekus raudoną ribą tau nori nenori mes į antrą.
Analogiškai - žemyn.
Prie 120 norėdamas neįmesi 2 pavaros, stepronikas privalo apsaugoto tūpą vairuotoją nuo variklio persukimo.
Truputi gal plačiau galima apie sport rėžimą step tronic'e? Naujuose Forikuose su AT deze yra toks rezimas? Kur jis isijungia?
Ir kodel pavara permeta i aukstesne, jei deze manual rezime? Kodel tiesiog neisijungia ribotuvas?

Ir dar, tai vis delto MY'10 foriko AT deze 5 begiu? Nes usbaru puslapyje raso, kad AT 4 begiu

Re: Foriko automatas

Parašytas: 2011-01-19, 11:22 pm
Arūnas
Sveikas,

Matau eini tuos pačius kryžiaus keliu kaip ir aš :-D

Šiek tiek patikslinimų

USA modeliai ATMO 2,5 ir EU modeliai ATMO 2,0 turi paprastas keturių bėgių dėžes. Jos nėra protingos ir prie važiavimo manieros neiderina, su tokiomis tikrai nepalakstysi.
Paveikslėlis

O štai ši greičių dėžė jau visai kitas dalykas. Ji naudoajma Turbo modeliuose. Ši dėžė turi vieną papildomą privalumą, ji adaptuojasi prie vairavimo stiliaus, man kol kas perprasti to nepavyko :smile: Bet perjungus į manual režimą tikrai smagiai galima išsukti iki pat redline. Iki ribotuvo nebuvau išsukęs todėl negaliu pasakyti ar automatiškai permes į aukštesnę pavarą, bet JMA vadybininkas patikino kad pavaros automatiškai persijungia tik žemyn! Taip pat šalia perjungimo svirties yra mygtukas žymintis power/hold (nuo 2007 metų modeliuose) arba sport/winter (2006 metu modeliuose). HOLD režimas pradeda važiuoti nuo 2-os pavaros, o pats variklis pasidaro bukesnis. POWER režimas pavaras permeta aukštesniuose sūkiuose ir atleidus akseleratorių stabdo su pavaromis. Normaliame režime D atleidus akseleratoriaus pedalą apsukos nukrenta iki ~1200-1500 RPM.
Paveikslėlis

Kas liečia 2010 modelio pavarų dėžes, skirtumo negaliu pasakyti, bet pavarų kiekis yra toks pat, t.y. 4-i bėgiai.

Reziume: jei jau nori palakstyti tai tik 2.5XT euripinis variantas. :valio: Bet jei suabru automatą lyginsi su mechanine tai vienareikšmiškai mechaninę. Aš rinkausi automatą, dėl kitų šeimos narių ir todėl kad esu miestietis, o čia jau automatas yra privalumas!

Re: Foriko automatas

Parašytas: 2011-01-20, 8:05 am
Giedrius-Gmc
ArunasV rašė:Jei taip tai reiškiasi JMA centro darbuotojai meluoja :?
Meluoja, pats turejau 2l AT europini forika 2006 metu ir supratau, ka reiskia ji apmokyti, kai buvau atjunges akuma. Kaip su vaiku reikia elgtis :valio:

Re: Foriko automatas

Parašytas: 2011-01-20, 8:43 pm
Arūnas
Nu o tai kaip tada dežė elgiasi po akumo atjungimo?

Re: Foriko automatas

Parašytas: 2011-01-22, 12:22 pm
Giedrius-Gmc
Man irgi atsibodo vazinet su netraukiancia masina, kol viskas susireguliavo...

Re: Foriko automatas

Parašytas: 2011-01-22, 12:30 pm
vidmukas
o kaip pas tave viskas susireguliavo?

Re: Foriko automatas

Parašytas: 2011-01-22, 9:55 pm
Virgis75
Tai galima teigti, kad galiu savo forikui atjungt akumą savaitėlei, kol dar intensyviai neeksploatuoju?

Re: Foriko automatas

Parašytas: 2011-01-24, 12:18 pm
vidmukas
o aš tai patenkintas savo AT. kažkaip nepastebiu šitų visų nusiskundimų, kuriuos apibūdinate jūs.
man tai gerai ir traukia, ir iš vietos aplenkt gerai sekas, ir nuo sankryžos startuoju gana greitai ir be sutrikimų.

Re: Foriko automatas

Parašytas: 2011-01-24, 9:17 pm
Giedrius-Gmc
vidmukas rašė:o aš tai patenkintas savo AT. kažkaip nepastebiu šitų visų nusiskundimų, kuriuos apibūdinate jūs.
man tai gerai ir traukia, ir iš vietos aplenkt gerai sekas, ir nuo sankryžos startuoju gana greitai ir be sutrikimų.
Tai viskas ir yra normaliai, gi ir normaliai galios forikas turi.
Tiesiog jei jau pradedi lyginti su kitom masinom, tada gali pastebeti, jog 4x4 pasiima savo ir tiek.
Pvz forikas 0-100 daro per 9.7, o mano dyzeline Toyota - 9.3, nors forikas turi 158Ag, o Toyota 136..
Sukimo momentas aisku pas turbo dyzeli didesnis 310 pries 186, svoris 1575 (Tyotoa) ir 1360kg forikas...
Tai patikek persedus tikrai jauciasi ta trauka...
Kitas klausimas ar ir kiek jos reikia...

Re: Foriko automatas

Parašytas: 2011-01-24, 9:32 pm
Justas81
viska duoda tas 310 skaicius,jei pas fori butu toks sukimo momentas jis ratus nusuktu :-D