Re: Kas kokį tepalą pilate/naudojate Foriko varikliui?
Parašytas: 2011-05-09, 7:43 am
ok sintetika o kokio gamintojo/markes 

Subaru Forester markės automobilių gerbėjus vienijantis forumas.
https://forumai.foresterclub.lt/
kam ji tau tokia brangi reikalinga, juk ji skirta varikliams su prailgintais intervalais tarp alyvos keitimų. O forikas su paprastu motoru.rapas rašė:Bus savaitgali Maximoi jamam, ketino sudalyvauti tame reikale tikslu įsigyti savo foriui variklinės alyvos Mobil 1 ESP Formula 5W30. kaina turėtu būti apie 120 lt už 4 l. Dar ketinu keisti tepalą reduktoriui, tik nežinau kokio ten reik, gal kas patarsit, ką geriau į reduktorius susipilti.
Tada patarkit kokio pigesnio alternatyvą. Šiap geresnio ieškau tik dėl turbos, jai tepimas geras manau svarbiausia. Keičiu tepalus kaip ir visi kas 13-15 tūkstančiu. Beje ar reduktoriams reikia būtinai keist tepalą, jei taip, tai kas kiek laiko, nes iš USA pernai parsivariau, tai nežinau ar verta keist ar ne?Remis7 rašė:kam ji tau tokia brangi reikalinga, juk ji skirta varikliams su prailgintais intervalais tarp alyvos keitimų. O forikas su paprastu motoru.rapas rašė:Bus savaitgali Maximoi jamam, ketino sudalyvauti tame reikale tikslu įsigyti savo foriui variklinės alyvos Mobil 1 ESP Formula 5W30. kaina turėtu būti apie 120 lt už 4 l. Dar ketinu keisti tepalą reduktoriui, tik nežinau kokio ten reik, gal kas patarsit, ką geriau į reduktorius susipilti.
kiek km žadi, supylęs šią alyvą, važiuoti?
oj artėju aš prie šitos ribos, įdomu ką JMA paskaičiuosDeimazas rašė:Dėžėj ir reduktoriui keičiamas kas 60 000 km.
O kiek buvo dapylinėjama? Jei po kokį 1L į 2000 km, gal ir nieko, bet jei kelis litrus per minėtą ridą - gali būti problemos. Vieni varikliai reaguoja jautriau (atsiranda garsas), kiti išgyveną tą nekeitimą be didesnio vargo. Sužinosi tik pakeitęs tepalą ir pravažiavęs kelis šimtus kilometrų.vidmukas rašė:a toks durnas klausimas yra.
kaip variklis reaguoja į tai, kad jam nekeičiami tepalai, o tik dapilami? niekada nebuvo keisti filtrai. žodžiu nuo pirkimo dienos, su ja nebuvo niekas daroma. išskyrus pripilamas tepalas.
mašina honda civic 2007 metų. 45000 km rida.
sunku pasakyt kas kiek laiko buvo pilama... vat tas ir nelabai džiuginaVirgis75 rašė:O kiek buvo dapylinėjama? Jei po kokį 1L į 2000 km, gal ir nieko, bet jei kelis litrus per minėtą ridą - gali būti problemos. Vieni varikliai reaguoja jautriau (atsiranda garsas), kiti išgyveną tą nekeitimą be didesnio vargo. Sužinosi tik pakeitęs tepalą ir pravažiavęs kelis šimtus kilometrų.vidmukas rašė:a toks durnas klausimas yra.
kaip variklis reaguoja į tai, kad jam nekeičiami tepalai, o tik dapilami? niekada nebuvo keisti filtrai. žodžiu nuo pirkimo dienos, su ja nebuvo niekas daroma. išskyrus pripilamas tepalas.
mašina honda civic 2007 metų. 45000 km rida.
Nu žėk. Rida 120.000 km. Viena mašina su knygele, kurioje pažymėta, kad diržas yra keistas ir Subaru centre tu gali tai patikrinti. Kita mašina su panašia rida, bet be jokių dokumentų tai įrodančių, kad buvo keistas tas dirželis. Šeimininko nepažįsti, bet jis dievagojasi, kad keitė tą diržą... Aš už tvarkingus dokumentus.ArunasV rašė:Man dėl įrašo ir spaudo aktualu. Bet ar išleista suma verta to? čia dar klausimas. Įdomi būtų jūsų nuomonė kokią jūsų manymu vertę duoda auto kuris buvo prižiūrėtas oficialiame subaru servise? Priežiūros knygutė su visais spaudais ir pan. Ar tikrai verta dėl to aikvoti šimtus litų?
pvz aš pirkčiau tik tokia, su servisu, bet prie serviso knygos reikalaučiau faktūru, sąskaitu. O aš visas turiuArunasV rašė:Man dėl įrašo ir spaudo aktualu. Bet ar išleista suma verta to? čia dar klausimas. Įdomi būtų jūsų nuomonė kokią jūsų manymu vertę duoda auto kuris buvo prižiūrėtas oficialiame subaru servise? Priežiūros knygutė su visais spaudais ir pan. Ar tikrai verta dėl to aikvoti šimtus litų?
Tai nevaryk į JMA, arba jei būtent pas juos aptarnauti nori tai savo tepalus ir filtrus vežk. Jie patys naudoja pilstomus Mobil tik antkainis koks + 50% jei dar ne daugiau, o darbų kainos jau atpigę ir gana priimtinos valanda ~100 lt. + pvm aptarnavimas labai vidutiniškas. Jma man kiek darė tai nieko normaliai nepadarė- pagal garantinį keitė akumą, tai lempos laido apsauginę gumą neužėję palilko (vėliau Jonas sutvarkė), klimato valdymą ir gi iš antro karto padarė, priekyje barškesio priežasties iš viso nenustatė...ArunasV rašė:oj artėju aš prie šitos ribos, įdomu ką JMA paskaičiuosDeimazas rašė:Dėžėj ir reduktoriui keičiamas kas 60 000 km.