Puslapis 32108

Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan

Parašytas: 2011-04-01, 11:03 pm
jaroslavas
kaip matavai?
lenkų auto žurnalas rašė apie tyrima dėl 95 ir 98 9jei auto pritaikyta važiuoti nuo 95 ir auksčiau). Su 98 isibegėjimas lėtesnis, bet taupiau. O visi vadilos tvirtino - trauka pagerėjo. Pasirodo variklio garso pakeitimas duoda toki efekta

Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan

Parašytas: 2011-04-01, 11:12 pm
zzzubarruu
jaroslavas rašė:kaip matavai?
lenkų auto žurnalas rašė apie tyrima dėl 95 ir 98 9jei auto pritaikyta važiuoti nuo 95 ir auksčiau). Su 98 isibegėjimas lėtesnis, bet taupiau. O visi vadilos tvirtino - trauka pagerėjo. Pasirodo variklio garso pakeitimas duoda toki efekta
nusisneki. su kuo matavai?... o kaip tau atrodo su kuo matavau.
prie ko cia garsas? gal muzika grojo, ka tu zinai.
jau rasiau anksciu, kad su e15 jauciasi Nm prieauglis zemuose sukiuose. startas tikrai geresnis.tiesiog maziau pedala spaust reikia.
maziau zurnalais tikek. ten viskio briedo diletantai zurnaliugos priraso, puikus to pavizdys autobild.

Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan

Parašytas: 2011-04-02, 9:16 am
Arūnas
Aš važinėju su 98E15, nuvažiuoju tiek pat KM, jokios traukos pokyčio nepastebėjau.

Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan

Parašytas: 2011-04-02, 1:11 pm
azart
Vilniuje zinau zmogeliuka kuris montuoja sia iranga ir pats vazineja siuo kuru jau 2 metus. Trauka sako nepagereja, kartais priklausomai nuo variklio bukles net pablogeja bet labai nezymiai. Praktiskai sako vaziavimo atzvilgiu nieko nepasikeicia. Tad atvirai pasakius, kad traukt geriau pradetu-nebetikiu :smile:

Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan

Parašytas: 2011-04-16, 10:07 pm
Roliss
Įterpsiu savo "trigrašį"... Prisiskaitęs apie tai kaip amerikonas "miškinis" nebijo ir valgo E85, išvažinėjau 2 bakus 98E15, tam kad išplauti sistemą, sutraukti žiemos drėgmę ir t.t. Vakar ant likusių 8Ltr 98E15 prisipyliau 20Ltr E85. Pasiekęs variklį "mišinys" pasijuto apčiuopiamai- "gazo"pedalas tapo guminis, reakcija tik po uždelsimo...tačiau tai truko kokį 15-20 km, vėliau viskas grįžo į savo vietas, tačiau reakcija į paspaudimą jau nebuvo žaibiška. Po nakties -plačiai minimo sunkaus variklio užvedimo nepastebėjau, kaip užsivesdavo, taip ir dabar užsiveda. Gal šį užvedimą palengvina benzino likučiai? Vienas užkliuvęs pastebėjimas, tai "alkoholio" kvapas po užvedimo...http://forumai.foresterclub.lt/viewtopi ... 2&start=15

Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan

Parašytas: 2011-04-17, 12:15 am
zzzubarruu
as irgi buvau 85 prisipyles, ant laisvu truputi nelygiai dirbo, bet tik labai nezymiai. o siaip trauka net sumazejo. tiesa dabar po dusles remonto chekas dega, gal del jo nesusitvarke kompas su spiritu.
o 98e15 tai liuks, traukia geriau.

Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan

Parašytas: 2011-04-17, 2:18 pm
Roliss
Variklio darbo netolygumus sukelia keli veiksniai: žvakės,laidai,purkštukai bei elektrinės sistemos tiek įtampos svyravimas,tiek generatoriaus,relių,"babinos" bei kitų įvairių el.prietaisu skleidžiami el.trukdžiai,kuriuos kaip ir minėjau išsprendžiau su PivotMegaRaizin priedu,todėl ir E85 jokio netolygumo nesukelia.

Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan

Parašytas: 2011-04-17, 4:51 pm
evilkas
Kas idomiausia, pas mane be jokiu perdarymu ir be jokiu priedu E85 etanoliu varikis dirbo itin tolygiai ir buvo jauciamas nemazas sukimo momento padidejimas apacioje, kas salygoje uztikrinta trauka miesto salygomis. Dvi problems, del kuriu nepilu bioetanolio. Pirma -sunkus uzvedimas, po kurio reikia leisti varikliui keliolika sekundziu issiburzgeti, nes tik uzvedus dirba su pertrukiais. Antra - stipriai isaugusios sanaudos, kurios suvalgo tas kainu skirtuma.

Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan

Parašytas: 2011-04-24, 9:15 am
linasykas
Vartojant etanoli, dideja slegis variklio cilindre, 5% gereja variklio efektivusis naudingumo koeficientas, lyginant su benzinu. Del to iki 5% dideja variklio galia ir sukimo momentas. Etanolio oktaninis skaicius yra didesnis negu benzino, todel is mazesnes markes benzio (A-76), kai sumaisoma su etanoliu, galima gauti didesnio oktaninio skaiciaus benzina. Degdamas benzinas su etanoliu maziau ismeta azoto oksidu (NO), anglies monoksido (CO) ir anglevandeniliu (CH).
Bloga yra tai, kad spiritiniai (su etanoliu)degalai nevisiskai isgarave nuo variklio cilindru sieneliu nuplauna alyva ir variklis sparciau dyla. Del aukstesnes spiritiniu degalu garavimo silumos sunkiau paleisti varikli. Kad variklis butu lengviau paleidziamas i spiritinius degalus reiketu deti 6-8% dimetilo eterio. Spiritiniu degalu yra mazas cetatinis skaicius (3-8), todel jie netinka dyzelinems varikliams.
Etanolio kaitringumas yra 1,6 karto mazesnis negu benzino, todel lyginamosios degalu sanaudos padideja iki 6%

Paimta is Juozas Zekonis "Automobilio prieziura" 60pusl

PS: radau ir idedu, nes sitoj temoj jau kraujuku buvo pakvipe :smile:

Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan

Parašytas: 2011-04-25, 9:00 pm
Roliss
Po išsibaigusio kuro mišinio (8 ltr.98E15 ir 20 ltr E85) , prisipyliau E85 30 ltr. , kai tik etanolis pasiekė variklį susidarė įspūdis , kad nuleido visas keturias padangas, o po maždaug 5mylių ( tiek reikia kad kompas persiprogramuotų) užsidegė CHECK ENGINE,po kompo "reseto" važiavimas tapo pakenčiamas, tačiau vėl po 5 mi užsidegė CHECK ENGINE, tačiau tą dieną ir vedėsi ir važiavo miškinis nors ir sunkiau, bet pakenčiamai, kad būtų galima nekreipti dėmesio. Sekantis rytas buvo "sunkus" - variklį kankino pachmelas, todėl užsivesti pavyko tik pajungus papildomą akumuliatorių, nors lauke buvo + 14 laipsnių. Po pirmojo užvedimo, vėliau tą dieną variklis vedasi be problemų. Trečią rytą papildomo akumo neprireikė, o tolimesnė diena "be problemų", bet kuras siurbiamas kibirais ( tai aišku prideda ir degantis CHECK ENGINE). E85 sąnaudas užrašysiu išvažinėjęs prisipiltus 30 ltr.

Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan

Parašytas: 2011-04-26, 11:12 am
EDDIE
Artūras rašė:ekonomio efekto nera. bet traukia geriau.
jau rasiau anksciau.
Geriau traukia????? Nu tu ir prajuokinai :-D :-D
Labai ydomu per kuria ten vieta tau traukia, nes kaip per klaida as susipyliau to makalo i savo WRX, tai ne tik pablogejo trauka, bet ir nuvaziauvau 30km maziau, nei su iprastu 98 markes benzinu.
Jiegu jau taupyt, tai arba su dujom vazineti arba su kokiu Das Auto TDI

Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan

Parašytas: 2011-04-26, 6:10 pm
Remis7
EDDIE rašė:
Artūras rašė:ekonomio efekto nera. bet traukia geriau.
jau rasiau anksciau.
Geriau traukia????? Nu tu ir prajuokinai :-D :-D
Labai ydomu per kuria ten vieta tau traukia, nes kaip per klaida as susipyliau to makalo i savo WRX, tai ne tik pablogejo trauka, bet ir nuvaziauvau 30km maziau, nei su iprastu 98 markes benzinu.
Jiegu jau taupyt, tai arba su dujom vazineti arba su kokiu Das Auto TDI
keistuolis, visur aiškiai rašoma, kad reikia didesnio kiekio to E85, o tu tikiesi efekto ir dar nieko nedaręs :)

Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan

Parašytas: 2011-04-27, 7:58 am
evilkas
EDDIE rašė:
Artūras rašė:ekonomio efekto nera. bet traukia geriau.
jau rasiau anksciau.
Geriau traukia????? Nu tu ir prajuokinai :-D :-D
Labai ydomu per kuria ten vieta tau traukia, nes kaip per klaida as susipyliau to makalo i savo WRX, tai ne tik pablogejo trauka, bet ir nuvaziauvau 30km maziau, nei su iprastu 98 markes benzinu.
Jiegu jau taupyt, tai arba su dujom vazineti arba su kokiu Das Auto TDI
Nu cia daug nuo kompo ir jame esancios programos priklauso. Pvz. man tikrai gerokai geriau trauke su E85, tik kad valge +25% mazdaug. Is pradziu neimanoma buvo vaziuoti, bet per kazkiek laiko viskas susiprogramavo naujam kurui ir vaziavo idealiai. Zinoma isskyrus uzvedima prie min usines temperaturos. Beja, pas mane amerikonas H6. kazka girdejau, kad amerikos rinkai ruostos auto su didesnemis kubaturomis jau seniai buvo pritaikomos valgyti E85.

Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan

Parašytas: 2011-04-28, 12:53 am
Roliss
Jau galiu pasakyti E85 sąnaudas ant savo standartinio 2,5 ltr amerikono "miškinio" -- su 30 Ltr -100mi( 160 km) t.y. 18,75 ltr /100km ( bet pastoviai degė CHECK ENGINE) - prieš 13-14 A95 ir 14-14,5 98E15...PLIUS ilgas "brūžinimas" užvedant ryte, nors kaip žinote lauke apie +14C--išvertus pinigais E85 - 67,3 lt/100km ; 98E15 - 66,5Lt /100 km; A95 - 63Lt/100km.
Neskaitant malonaus alkoholio kvapo užvedus ir visiškai jokio kvapo sušiluis varikliui- jokios ekonomijos nematau. Objektyvumo dėlei bandysiu eksperimentą pakartoti, nes įtakos galėjo turėti per Balandžio mėn atšylantis oras.
Remi7 - pasidalink savo variklio apetitu...

Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan

Parašytas: 2011-04-28, 7:49 am
evilkas
Roliss rašė:Jau galiu pasakyti E85 sąnaudas ant savo standartinio 2,5 ltr amerikono "miškinio" -- su 30 Ltr -100mi( 160 km) t.y. 18,75 ltr /100km ( bet pastoviai degė CHECK ENGINE) - prieš 13-14 A95 ir 14-14,5 98E15...PLIUS ilgas "brūžinimas" užvedant ryte, nors kaip žinote lauke apie +14C--išvertus pinigais E85 - 67,3 lt/100km
Pas mane situacija panasi buvo. Trauka gera, ilgas bruzinimas ryte ir ~19,5/100 km. Cia H6-3.0 amerikonas.