Re: FORESTER ir stiprus šaltukas
Parašytas: 2010-01-24, 9:42 pm
tipo senas tepalas? ar tu apie aušinimo?Jonas6x6 rašė:Jarik, pagal tai kaip apibūdinai - pašalęs skystis motore. Pasižiūrėk jo tankį
Subaru Forester markės automobilių gerbėjus vienijantis forumas.
https://forumai.foresterclub.lt/
tipo senas tepalas? ar tu apie aušinimo?Jonas6x6 rašė:Jarik, pagal tai kaip apibūdinai - pašalęs skystis motore. Pasižiūrėk jo tankį
jo, bet vistiek niekam prikurkės neduosiueugenijus rašė:Uzsikuriau is 3-io karto ,sankaba specialiai neismyniau,vakar is 1-o karto su isminta sankaba ,bet reikia truputi gazo duot,nes ne...chuja negriebia ,o gazo nukteli truputi tada iskart griebia,del prikurkes:akumo instrukcija cituoju.
1. pirmiausia sujungiami teigiami poliai,po to prijungiamas pagalbinio(donoro)auto neigiamas polius.
2. neigiamo kruvio znyples pajungiamos prie avarinio(lavono)auto korpuso(pagal gamintojo rekomendacijas),jokiu budu ne prie akumuliatoriaus neigiamo poliaus!
3 .uzvesti pagalbinio (donoro) auto varikli,po to vedamas automobilio (lavono) variklis ,taciau ne ilgiau 15 sek.
4 .uzvedimo kabelis nuimamas atvirkstine tvarka.
5 .UZDEK SMEGENU ANT RAUMENU :o IR BUS OK.
![]()
Jaroslavai mes abu akumus keitem gruodzio vidury ,ir Inga su garantija gavo INSTRUKCIJA ,akumai tokie patys ,todel ir pas tave turi buti TOKIA PATI INSTRUKCIJA. :mad:
bet gi servisas aptarnauja, garantinė mašina. Na rytoj pasiulisiu jiems patikrintiJonas6x6 rašė:aušinimo. jei supiltas jau paruoštas skystis, tu negali žinoti koks jo tankis ir užšalimo temperatūra. todėl geriausia pirkti raudoną koncentratą, distiliuotą vandenį ir skiesti 1:1, tai gausi apie 35 laips. užšalimo temperatūrą.
nepliuj v kolodec,prigodica vodi napitsajaroslavas rašė:jo, bet vistiek niekam prikurkės neduosiu
Jonai, o kaip ausinimo skystis itakoja uzsivedima?Jonas6x6 rašė:Jarik, pagal tai kaip apibūdinai - pašalęs skystis motore. Pasižiūrėk jo tankį
aga?Jonas6x6 rašė:būdamas pašalęs į košytę?
su dvieju savaiciu akumu?Jonas6x6 rašė:gal tiesiog sunkiau starteriui suktis?
Tokiu atveju jis geria tiek daug sroves, kad nebeužtenka kokybiškai kibirkščiai išskelti.
Jokio skirtumo keliu savaiciu akumas, jei variklis neprasisuka, arba labai sunkiai sukasihipy rašė:su dvieju savaiciu akumu?Jonas6x6 rašė:gal tiesiog sunkiau starteriui suktis?
Tokiu atveju jis geria tiek daug sroves, kad nebeužtenka kokybiškai kibirkščiai išskelti.
as aisku su tavo patirtim lygintis negaliu, bet apynaujai masinai su nauju akumu (gal but net bedos jame) kitu ligu ieskociau, o ne antifriza kaltinciau...Jonas6x6 rašė:aga!
o tokius garsus:jaroslavas rašė:bet akumas gerai sukinėjo, nes naujas, pora savaičiu, BOSCH
skleidzia turbut visi varikliai prie -25jaroslavas rašė:kažkas kažkur suktis, bet su tokiu garsu, tipo cypimas ar užimas, staugimas, taip lėtai pradėjo dirbti.
praktiskai viskas kas kelia tavo isvardintus garsus yra tiek benzininiuose tiek dyzeliniuose varikliuose, gal tik dyzely kuro siurblio darbas uzgozia kazkiek kitus garsus...jaroslavas rašė:Hipy, paskutinis tavo sakinis- ne visi, dyzelis kai užsiveda tai dirba. O čia kažkaip nuo tylos iki staugimo. Na rytoj nufilmuosiu
kad pompai nesveikata, tai as suprantu, bet kiek tai itakoja uzkurima ar neuzkurima... Atmetus varianta, kad ten visiskas ledas, manau priezasciu reik ieskot kitur...vicinas rašė:garsu visokiausiu ir pas mane syryt buvo.manau tai tiesiog nuo stipraus sustingimo.jug visi tepalai taip suklijave judancias detales kad kiekvienas toks uzkurimas varikliui didelis stresas.del to negalima stipriai gazuoti tik uzvedus varikli,reikia leisti visiems skysciams siek tiek atsilti kad vyktu normali cirkuliacija.
Hipy klause kaip itakoja variklio uzvedima pasales ausinimo skystistaigi elementaru-sukant varikli sukasi ir skyscio pompa,o jei ten grietine,ar dar geriau ledas,tai jau nieko gero nelauk