Keliones kemperiais, priekabomis- nameliais

klubiečių pasakojimai apie kelionės, foto, video
Skelbti atsakymą
Vartotojo avataras
Rolkis
Forumo dalyvis
Pranešimai: 483
Užsiregistravo: 2009-06-05, 11:03 pm
Auto: Subaru Legacy zyzel '08
Valstybinis numeris: GRC 505
Skype: gipsymott
Mobilus: +37068571916

Re: Keliones kemperiais, priekabomis- nameliais

Standartinė Rolkis »

Stentor rašė:turiu tiek:
4vnt po 150Ah metus atidirbe (Vodafone BS)
4vnt po 60Ah metus atidirbe (Vodafone BS)
4vnt po 130Ah nauji
o ka su jais dar veiksiu nezinau.
mastau kazkoki UPS'a namie pasidaryt kad dujinis katilas ir giluminis grezinys kokia para veikt ant sito reikalo galetu
tik dar nezinau kaip tiksliai tai pajungt ir ko tam reikalui truksta
Viena koki nors tai priglausciau, nes stovi toks vienas APC namie jau 7 metai, jauciu nekazkas like, kompa dar kelias minutes palaiko...
P.S. Bet tai kaaaaiiiii evilkas cia pas mus "pasikaustes" elektroj, o ka daryt zmonem, kurie netaip smarkiai? Nu jei iseis toks dalykas, kad vistik pirktumem ta priekabike tai dar teks pasikonsultuot jauciu... Dabar kolegai ieskom nameliuko angluose, paziuresim kas is to gausis ;)
Subaru Legacy '98 2.5 AT Trendline ("ripe cherry") nebera..
Subaru Legacy '99 2.5 AT lifted OBK++ ("Swordfish edišn") parduota..
Subaru Impreza '07 2.5 AT (Sky blue)
Subaru Legacy '08 Diesel (Blue pearl)
Vartotojo avataras
evilkas
Valdyba
Pranešimai: 4482
Užsiregistravo: 2009-02-10, 9:32 pm
Auto: H6'02, Forester'01
Skype: x-vilkas
Mobilus: +37069803843
Miestas: Alytus

Re: Keliones kemperiais, priekabomis- nameliais

Standartinė evilkas »

Elektroj vidutiniskai. Tik is bendro supratimo :)
O siaip pries atoinzinerija buvau baiges elektronika, tik jau pamirses viskas. Elektra ir elektronika pas mane daugiau pomegiu reikalas.
Русские называют дорогой то место, где собираются проехать
(Rusai keliu vadina tą vietą, kur ruošiasi pravažiuoti)
Vartotojo avataras
evilkas
Valdyba
Pranešimai: 4482
Užsiregistravo: 2009-02-10, 9:32 pm
Auto: H6'02, Forester'01
Skype: x-vilkas
Mobilus: +37069803843
Miestas: Alytus

Re: Keliones kemperiais, priekabomis- nameliais

Standartinė evilkas »

Stentor rašė:naudojami inverteriai rozetei rack'o virsuj
Tai is esmes gaunasi Line Inactive UPSas. Nelabai namuose toks pasiteisintu, nes jie skirti ipac jautriai elektronikai maitinti. Jo esme tokia, kad nera tiesioginio sujungimo tarp iejimo ir isejimo. Visada veikia akumuliatoriu krovilkis.lygintuvas ir visada veikia inverteris. Kiekvienas turi savo nuostolius ir t.t., plius nuolatinis triuksmas nuo ventiliatoriu. Pliusas -kad nera komutavimo lako, jokiu kibirksciavimu perjungiant nuo akumu i 220 ir t.t. del paprastos priezasties - niekas ten nesikomutuoja.
Labiau tiktu Line Interactive upsas namuose, nes jis kaip yra elektra, relemis tiesiog sukomutuoja iejima ir isejima. Joks inverteris nedirba ir tusciai nenaudoja elektros. Dingus elektrai automatiskai pasileidzia inverteris ir rele atjungia isejima nuo iejimo ir prijungia isejima prie inverterio. Kai yra elektra veikia tik akumuliatoriu kroviklis, kuris priziuri, kad akumai butu visada pakrauti. Taip dirba praktiskai visi mums iprasti UPSai. Beda tik ta, kad jie beveik visi Modified Sine Wave, kuri netinka maitinti viskam, kame yra varikliai (siurbliai, saldytuvai, dulkiu siurbliai ir t.t.).
As turiu minciu kazka bandyt padaryt is HP Rackinio UPSo, jis irgi LineInactive, turi Pure Sine Wawe 4 kW galios keitikli, akumuliatoriu krovikli ir visa automatika. Daugiau nieko nereikia.
Beda tik ta, kad jame gana nestandartiskai jungiami akumai. Yra du bankai po 10 vnt mazu akumu, kuriuose yra 2x po penkis sujungta nuosekliai, reiskia maitinasi 4 grandinem po 60V. Zinoma galima jungti ir didesnius isoreje, reiktu laidus issivesti, bet vistiek reiktu 20 vnt akumuliatoriu. Brangiai iseitu. Bet padarius toki daikta, galima butu kogero pora savaiciu be elektros sedet. Jungiant 20 vnt po 100Ah 12V akumu gautusi talpa 20x100x12=24 kWh energijos. Jei naudos gilauus iskrovimo akumus, reiskia tiek ir atiduotu. Kaifas :)
Stentoriaus atveju idealiausias variantas butu tas is Lemonos, tik jis vistiek brangokas. Jis, kiek skaiciau aprasyma irri viska turi. Lieka tik akumus pajungt. Tik turint galvoje, kad yra 4 vienodi akumai, reiktu rinktis 48V keitikli.
Русские называют дорогой то место, где собираются проехать
(Rusai keliu vadina tą vietą, kur ruošiasi pravažiuoti)
Vartotojo avataras
evilkas
Valdyba
Pranešimai: 4482
Užsiregistravo: 2009-02-10, 9:32 pm
Auto: H6'02, Forester'01
Skype: x-vilkas
Mobilus: +37069803843
Miestas: Alytus

Re: Keliones kemperiais, priekabomis- nameliais

Standartinė evilkas »

Jonas6x6 rašė: O akumų daug irgi į priekabą negali prisikraut, labai jau su vieta ribota ten, o ir svoris bereikalingas ant kablio
Man mintis po namelio dugno apziuros pakabinti akumus po grindim prie pat asies. Ten pakankamai vietos, galima kokia metaline deze sukonstruot ir pritvirtint. Tikrai praktiskai nesumazinttu prosvaistos, aukscio uztektu beveik paslepti uz remo. Grindyse galima liuka padaryt, kad priejimas is vidaus butu. Patalpinus akumus prie asies ant kablio praktiskai jokio poveikio nesijaustu. Taip pat nameli tempimo metu galima issverti. Jei akumai, pilnas duju balionas ar vandens bakas priekyje, galima daiktus sumesti i priekabos gala. Visa tai galima padaryt pries prikabinant. Pakiloji uz sukabinimo mechanizmo ir aisku mazdaug kiek jis ten spaudzia. Aisku sungiau traukt parauta priekaba, bet gal kazkiek geriau nei automobilio bagazine daiktais apkraut.
O del generatoriaus Jonas teisus. Dyzelinis itin ikyriai parpia. Ypac tie statybiniai visiskai atviri. Turiu toki kaime, galiu patvirtinti. Girdeti net kitoje namo puseje panasiai kaip koks traktoriukas vieno cilindro dirbtu. BE to jie labai sunkus. Poros kilovatu generatorius apie 70 kg sveria. Be to dar papildomo akumo jiems reikia, nes uzvesti dyzeli rankomis gana sudetinga. Benzininiai, kaip jau minejau, labiau tinkami tiems akumams pakraut ir gesint juos. Buvo siais metais vieni i pajuri atsiveze, state kemperi prie pat kopu, tai laidai jokie nesieke. Mes beveik negirdejom, ten gal kokie 150 m. susidare, bet prie pat tai ikyriai parpia. Generatorius atrodo buvo Honda inverterinis, kurie tikrai gana tyliai dirba. Bet ir tas tylus garsas atsibostu per kazkiek laiko. Bet jie ten buvo pagert atvaziave dviem kemperiais, tai jiems matyt pofig tas garsas abi dienas buvo :)
Paskutinį kartą redagavo evilkas 2011-09-02, 8:55 pm, redaguota 1 kartą(us).
Русские называют дорогой то место, где собираются проехать
(Rusai keliu vadina tą vietą, kur ruošiasi pravažiuoti)
Vartotojo avataras
evilkas
Valdyba
Pranešimai: 4482
Užsiregistravo: 2009-02-10, 9:32 pm
Auto: H6'02, Forester'01
Skype: x-vilkas
Mobilus: +37069803843
Miestas: Alytus

Re: Keliones kemperiais, priekabomis- nameliais

Standartinė evilkas »

Nu zinok jauciasi ir su tais 210, ypac ant kuro. O jei dar ant lenkimo iseini, tai isvis gerai jauciasi. Beja, netoli 120 tai tikrai jnau baisoka vaziuot, bet cia tikriausiai jau nesvarbu su kokia masina. Gabaritai ir oro pasipriesinimas vistiek savo daro.
Русские называют дорогой то место, где собираются проехать
(Rusai keliu vadina tą vietą, kur ruošiasi pravažiuoti)
Vartotojo avataras
vicinas
Valdyba
Pranešimai: 16747
Užsiregistravo: 2008-12-19, 1:05 pm
Auto: Forester 2.5 XT
Valstybinis numeris: KGZ 310
Skype: vicinas4
Mobilus: +37065638071
Miestas: Bebruliškės

Re: Keliones kemperiais, priekabomis- nameliais

Standartinė vicinas »

Jonas6x6 rašė:Jachtose tai stovi vėjo malūnėliai, kurie per naktį kažkiek tuos akumus užkrauna. O dyzelinis ar benzininis generatoriai tikria labai triukšmingi. Pastatysi ant ilgo laido toli nuo savęs, tai arba kitam triukšmą darysi, arba pavogs :)
O akumų daug irgi į priekabą negali prisikraut, labai jau su vieta ribota ten, o ir svoris bereikalingas ant kablio
uzpraeita vasara siek tiek atostogavome prie ancios ezero,tai turejome toki generatoriuka,pastateme uz masinos,tai uz kokiu 10 metru jo net nesigirdejo :smile:
Greitis dar niekad nieko nenužudė.Žudo staigus sustojimas. Nu, bet, ne visada...
elektroninis paštas - pvicinas@gmail.com
https://www.youtube.com/watch?v=KspmnR4ZAmE
Vartotojo avataras
evilkas
Valdyba
Pranešimai: 4482
Užsiregistravo: 2009-02-10, 9:32 pm
Auto: H6'02, Forester'01
Skype: x-vilkas
Mobilus: +37069803843
Miestas: Alytus

Re: Keliones kemperiais, priekabomis- nameliais

Standartinė evilkas »

Tai laukiu kada maniskis parvaziuos. Ziuresim kaip jis parpia. Man toks ispudis, kad ji vezlys ant nugaros is kinijos nesa.
Русские называют дорогой то место, где собираются проехать
(Rusai keliu vadina tą vietą, kur ruošiasi pravažiuoti)
Vartotojo avataras
vicinas
Valdyba
Pranešimai: 16747
Užsiregistravo: 2008-12-19, 1:05 pm
Auto: Forester 2.5 XT
Valstybinis numeris: KGZ 310
Skype: vicinas4
Mobilus: +37065638071
Miestas: Bebruliškės

Re: Keliones kemperiais, priekabomis- nameliais

Standartinė vicinas »

naujasniu modeliu tikrai tylus aparaciukai yra,net stebejomes,kaip taip net nesigirdi is keleto metru
Greitis dar niekad nieko nenužudė.Žudo staigus sustojimas. Nu, bet, ne visada...
elektroninis paštas - pvicinas@gmail.com
https://www.youtube.com/watch?v=KspmnR4ZAmE
Vartotojo avataras
evilkas
Valdyba
Pranešimai: 4482
Užsiregistravo: 2009-02-10, 9:32 pm
Auto: H6'02, Forester'01
Skype: x-vilkas
Mobilus: +37069803843
Miestas: Alytus

Re: Keliones kemperiais, priekabomis- nameliais

Standartinė evilkas »

Parvaziavo mano genetarorius. Pravedziau pinigus, tai i vakara ar ryt varysiu pasiimt :)
Generatorius inverterinis SDMO Ineo2000. va toks http://www.sdmo.com/EN/Products/Portabl ... O2000.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Manau uzteks.
Русские называют дорогой то место, где собираются проехать
(Rusai keliu vadina tą vietą, kur ruošiasi pravažiuoti)
Vartotojo avataras
Tankystas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 316
Užsiregistravo: 2010-12-05, 7:01 pm
Auto: Vagen traktor 4x4
Skype: t.a.n.k.y.s.t.a.s
Miestas: Kaunas

Re: Keliones kemperiais, priekabomis- nameliais

Standartinė Tankystas »

evilkas rašė:Parvaziavo mano genetarorius. Pravedziau pinigus, tai i vakara ar ryt varysiu pasiimt :)
Generatorius inverterinis SDMO Ineo2000. va toks http://www.sdmo.com/EN/Products/Portabl ... O2000.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Manau uzteks.
Hau mač ?
Vartotojo avataras
evilkas
Valdyba
Pranešimai: 4482
Užsiregistravo: 2009-02-10, 9:32 pm
Auto: H6'02, Forester'01
Skype: x-vilkas
Mobilus: +37069803843
Miestas: Alytus

Re: Keliones kemperiais, priekabomis- nameliais

Standartinė evilkas »

1820
Русские называют дорогой то место, где собираются проехать
(Rusai keliu vadina tą vietą, kur ruošiasi pravažiuoti)
Vartotojo avataras
Rolkis
Forumo dalyvis
Pranešimai: 483
Užsiregistravo: 2009-06-05, 11:03 pm
Auto: Subaru Legacy zyzel '08
Valstybinis numeris: GRC 505
Skype: gipsymott
Mobilus: +37068571916

Re: Keliones kemperiais, priekabomis- nameliais

Standartinė Rolkis »

:shock: Beveik puse namelio kainos :shock:
Subaru Legacy '98 2.5 AT Trendline ("ripe cherry") nebera..
Subaru Legacy '99 2.5 AT lifted OBK++ ("Swordfish edišn") parduota..
Subaru Impreza '07 2.5 AT (Sky blue)
Subaru Legacy '08 Diesel (Blue pearl)
Vartotojo avataras
evilkas
Valdyba
Pranešimai: 4482
Užsiregistravo: 2009-02-10, 9:32 pm
Auto: H6'02, Forester'01
Skype: x-vilkas
Mobilus: +37069803843
Miestas: Alytus

Re: Keliones kemperiais, priekabomis- nameliais

Standartinė evilkas »

Rolkis rašė::shock: Beveik puse namelio kainos :shock:
Tai cia nameliui tik tarp kitko. Turiu garazus kaime, kur paliekam kaikuria technika, o elektra isivesti kainuotu kokius 30KLt. Nors tarybiniais laikais ji ten buvus. Nedaznai ten tos elektros reikia, bet kiekviena karta temptis dyzeli, kuris 70Kg sveria, nelabai patogu.
Русские называют дорогой то место, где собираются проехать
(Rusai keliu vadina tą vietą, kur ruošiasi pravažiuoti)
Vartotojo avataras
Tankystas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 316
Užsiregistravo: 2010-12-05, 7:01 pm
Auto: Vagen traktor 4x4
Skype: t.a.n.k.y.s.t.a.s
Miestas: Kaunas

Re: Keliones kemperiais, priekabomis- nameliais

Standartinė Tankystas »

evilkas rašė:bet kiekviena karta temptis dyzeli, kuris 70Kg sveria, nelabai patogu.
O ekonomija, jei kūrent ne valandą, o kokias 5-6? Mano turimas benzininis paprastas degina bent litrą valandai, ar šitas mandras už brangiai ekonomiškesnis už dyzelinį?
Vartotojo avataras
evilkas
Valdyba
Pranešimai: 4482
Užsiregistravo: 2009-02-10, 9:32 pm
Auto: H6'02, Forester'01
Skype: x-vilkas
Mobilus: +37069803843
Miestas: Alytus

Re: Keliones kemperiais, priekabomis- nameliais

Standartinė evilkas »

Tankystas rašė:
evilkas rašė:bet kiekviena karta temptis dyzeli, kuris 70Kg sveria, nelabai patogu.
O ekonomija, jei kūrent ne valandą, o kokias 5-6? Mano turimas benzininis paprastas degina bent litrą valandai, ar šitas mandras už brangiai ekonomiškesnis už dyzelinį?
Uz dyzeli jis tikrai neekonomiskesnis. Jau minejau, kad dyzelis man yra daugiau stacionarus, jis skirtas rezerviniam maitinimui kaime kai dingsta elektra vasara visai dienai (gana daznai taip buna) arba beveik savaitei (pernai po skvalo taip buvo). Atsyla visi saldikliai, genda visos atsargos sukauptos saldikliuose metams i prieki. Butent po pernykscio skvalo dyzeli ir nupirkau. Ir pirkau toki vien del to, kad Lytagroje jau visi buvo ispirkti o ieskot kitur jau nebuvo laiko. Beja nesigailiu, kainavo tiek pat kiek sitas, o saliarkos per 10 val. nepertraukiamo darbo paeme apie 4.5 l. Buvo pajungta musu 3 saldikliai, vienas saldytuvas, mama televizoriu ziurejo ir dar kaimynai per kelia nusitempe laida ir 2 saldiklius pasijunge. Jo galingumas max 2 kW, is pradziu mete automatas, bet paskui matyt kazkurie saldikliai isikure, tai nustojo metyt.

Na o sitas grynai tampymui. Truputi nuvyle jo garsas lyginant su Honda. Gal del to, kad Honda maciau 1 kW o sitas 2kW. Gal reikejo 1kW butu uztke. bet kai kaina nedaug skiriasi, svoris irgi, tai pagalvojau, kad sitas bus geriau. O gal dar prisidirbs, garsas toks lyg kokio variklio be abkatkes. Bet visdelto nera ko labai noret. Honda tokio tipo 1 kW kainuoja apie 4-5 tukst. sitas ir 2 nekainuoja. Jis yra prancuziskas, Honda - japonas. Tas brangiai yra toks salyginis dalykas. Reikia nepamirsti, kad jis duoda tikslia sinusoide, stabilu dazni nepriklausomai nuo apkrovos bei variklio sukiu, ir itampa stabilia nepriklausomai nuo apkrovos, nors variklio apsukos kinta priklausomai nuo apkrovos. Tas labai tinka maitinti bet kokia elektronika ir dazniui jautrius prietaisus. Taip pat jis uzima dvigubai maziau vietos uz tradicini tokio galingumo paprasta benzinini generatoriu ir dvigubai maziau sveria.
Русские называют дорогой то место, где собираются проехать
(Rusai keliu vadina tą vietą, kur ruošiasi pravažiuoti)
Skelbti atsakymą