Žemės ūkio technika
Parašytas: 2010-01-11, 7:17 pm
Štai ką mes veikiam ,kai nusibosta dirbti
Subaru Forester markės automobilių gerbėjus vienijantis forumas.
https://forumai.foresterclub.lt/
Ai, sukursim dar su geresne muzikaNotorious rašė:Ale jau garso takelį parinkote tam wheele, tai... :-?
Jei kabintų plūgas žemę smarkiai priekis dėtųsi žemėn?
Jarikai, žiemą kurti traktorių tik dėl pafilmavimo Neee.. Ateis pavasaris, ok. Suvažiuosit 5-10 forikų, visus ištrauksim.. Bus filmukų. Ir beje, sūnus sakė reikia geresnės programos, kad būtų geresni video :mad:jaroslavas rašė:nedažiurėjus video iki galo turėjau klausymų - o čia tu Jonai, tavo, Lietuva? Ant galo viskas aišku
dar pafilmuok vaizdeliu su traktoriais, o ypač kaip nors su Foriku. Na pvz kaip Forikas ištrauka Deer, na imitacija, tai jau operatorius turi padirbėti Na turi gabiu vaikų , pajunk fantazija ir pirmyn. Žiema saulės papieškit ant sniego
Nu blin, kai ne su nuosavu. Gerai isilingaves nenuraus hidraulon traukiu su visomis tvirtinimo vietomis. Ten baisiniai svertai gaunasi. Belaruso centrine trauke buvome nulupe. Uzteko vaziuojant 9 begiu keliu per rimtesne duobe krestelt. Buvo 3 korpusu overumas prikabintas.jonas72 rašė:Štai ką mes veikiam ,kai nusibosta dirbti
K700 atrodo abu tiltai kietai prie remo. T-150 priekinis ant lingiu. Bet kuriuo atveju traktoriaus galinis tiltas turi buti kietai prie remo, nes kitaip zemes dirbimo gylio niekaip neislaikysi. O sokineja, tai panasiau del padangu netikusiu. Tokioje rungtyje labai zaidzia mase, bet nemanau, kad K700 maziau svers uz ta Fendta, reiskia lieka padangos ir konstrukcijos ypatumai.Jonas6x6 rašė:Jonai, o kodėl kirovas užsišokinėja? kad tiltai ant kieto prie rėmo prisukti? bet jis pašokinėja ir gazą atleidžia, ar kas jam ten? nes kai jau jį traukia atgal, jis nebesikasa
manau ,kad čia pavaizduota technikos skirtumai pas Kirova gi viskas ten kietai,o pas Fend nu ten jau lėktuvas,hidro važiuoklė,ir t.t.Jonas6x6 rašė:Jonai, o kodėl kirovas užsišokinėja? kad tiltai ant kieto prie rėmo prisukti? bet jis pašokinėja ir gazą atleidžia, ar kas jam ten? nes kai jau jį traukia atgal, jis nebesikasa
T150 budavo ir su viksrais. O K701 nebuksavo todel kad pas ji hidro transmisija, nuo dideliu apkrovu jam diskeliai buksuot pradeda, manau del to ir uzsisokinejo. Esu anksciau su tokiu nulekes nuo siloso kaupo, dingo nusileidinejant stabdziu sistemoj slegis ir ant pavaros jau leidausi, diskeliai prabuksavo ir kaukiantis nuejau i apacia, gerai kad prieky kas buvo spejo pasitraukt, nes su tokia mase be stabdziu tai butu buve zopa. I aplamai su tokiu traktoriu tik ziema dirbt, nes viduj nuo pavaru dezes toks karstis duoda, kad vasara kabinoj temperatura pasiekia iki 40-50 laipsniu, sededavau po trauzais ir maike ant galvos uzsidejes kaip arabas :-DJonas6x6 rašė:T150 buvo trijų modifikacijų - buvo netgi abu tiltai ant lingių, skirti kelininkams. Tie važiuodavo 60, o K701 irgi būna ant lingių, ir transportiniu bėgiu lekia iki 90 ir yra skirti tempti raketoms.
ir turi dviejų tipų motorus - arba MAZ 8cil turbo dyzelį, arba tanko 12 cil paprastą dyzelį.
Užtai man ir įdomu, kodėl jis užsiškonėja, ir kodėl tempiamas atgal nebuksuoja.
manau tiesiog šoferis nenorėjo jo laužyt.
t150 buvo ir 6x6 su dviem galiniais tiltais,. tėvas į t150 mazo v8 isidejas ir buvo sudvejinti ratai, jų trūkumas neblokuoti tiltai. K700 buvo su v8, k701 v12 dar ju ratu dydis skirasi. Pasakojo istoriją kai Kolukiu laikais vienas girtas traktoristas ardamas užmigo ir pervažiuodamas kelia nepakėlė plūgo ir užarė žvyrkelįJonas6x6 rašė:T150 buvo trijų modifikacijų - buvo netgi abu tiltai ant lingių, skirti kelininkams. Tie važiuodavo 60, o K701 irgi būna ant lingių, ir transportiniu bėgiu lekia iki 90 ir yra skirti tempti raketoms.
ir turi dviejų tipų motorus - arba MAZ 8cil turbo dyzelį, arba tanko 12 cil paprastą dyzelį.
Užtai man ir įdomu, kodėl jis užsiškonėja, ir kodėl tempiamas atgal nebuksuoja.
manau tiesiog šoferis nenorėjo jo laužyt.