Prikabinamas namelis - evilkas
Parašytas: 2012-02-16, 7:40 pm
Na stai, ir mano namelis jau kieme. Hobby Prestige 1985 m.
Nusipirkau duju baliona, pasijungiau, prijungiau akumuliatoriu, isbandziau visa dujine iranga.
Viskas labai gerame stovyje, veikia visa iranga.
Beja, sildytuvai yra su skysciu ir isvedziotais radiatoriais. Dar nebuvau mates tokiu. bet sildo gerai.
kurenasi dujom ir galima elektra sildyt.
Ant stogo 4 vnt. saules paneles. Reike paziuret kap jos ten krauna, kai sniegas nuo stogo nutirps.
Pirmiausiai, manau reikia issilupt visa elektronika ir issiaiskint sujungimo schemas, suprast kas kam reikalinga.
Vat ka verkaint reikia pakeisti, tai padangas, nes jos skirtingos, is kuriu viena originali. Zinojau apie tai pirkdamas, bet ivertines paties namelio stovi, kaina ir kitus niuansus, nusprendziau vistiek ji paimt. Keli simtai litu padangoms nieko nekeicia.
originali viena padanga Gooddyear 175R14C, kita Continental 175-80R14 taigi ir reiketu tokiu. Ratlanki 5x120, Turiu du ratus nuo BMW 15" 195-70R15, telpa, bet jau ant ribos. Galima butu ir 15"padangas det, bet vistiek reiktu ne didesniu nei 195-70R15 ir C kategorijos, nes namelio bendra mase 1200 Kg, tai padangos turetu laikyti su kazkokia atsarga, tai manau po 700-750 kg butu normalu. Taigi gal kas galetu patarti kur galima butu isigyti neitin brangiu 14"arba 15" C kategorijos padangu (tipo mikroautobusams arba nedideliems sunkvezimiams). O gal kas nori atsikratitio ir 14 ar 15" kokiais senais bet tvirtais lietnykais su 5x120 skylemis (tokie lygtai dedasi ant BMW kazkuriu modeliu).
Pirmi ispudziai traukiant neblogi. Nevingiuoja, nelinguoja. Traukiasi lengviau ir stabiliau, nei anksciau mano tampytas LMC-Lord Musterland 82 metu. Nors jis ir buvo lengvesnis, bet traukesi sungiau. Sitas siek tiek aptakesnis, priekis nera bukas kaip kluono. Iki 110 isibegejau netgi be didesniu pastangu, kai senajam toki greiti pasiekdavau tik gerokai spausdamas.
Nusipirkau duju baliona, pasijungiau, prijungiau akumuliatoriu, isbandziau visa dujine iranga.
Viskas labai gerame stovyje, veikia visa iranga.
Beja, sildytuvai yra su skysciu ir isvedziotais radiatoriais. Dar nebuvau mates tokiu. bet sildo gerai.
kurenasi dujom ir galima elektra sildyt.
Ant stogo 4 vnt. saules paneles. Reike paziuret kap jos ten krauna, kai sniegas nuo stogo nutirps.
Pirmiausiai, manau reikia issilupt visa elektronika ir issiaiskint sujungimo schemas, suprast kas kam reikalinga.
Vat ka verkaint reikia pakeisti, tai padangas, nes jos skirtingos, is kuriu viena originali. Zinojau apie tai pirkdamas, bet ivertines paties namelio stovi, kaina ir kitus niuansus, nusprendziau vistiek ji paimt. Keli simtai litu padangoms nieko nekeicia.
originali viena padanga Gooddyear 175R14C, kita Continental 175-80R14 taigi ir reiketu tokiu. Ratlanki 5x120, Turiu du ratus nuo BMW 15" 195-70R15, telpa, bet jau ant ribos. Galima butu ir 15"padangas det, bet vistiek reiktu ne didesniu nei 195-70R15 ir C kategorijos, nes namelio bendra mase 1200 Kg, tai padangos turetu laikyti su kazkokia atsarga, tai manau po 700-750 kg butu normalu. Taigi gal kas galetu patarti kur galima butu isigyti neitin brangiu 14"arba 15" C kategorijos padangu (tipo mikroautobusams arba nedideliems sunkvezimiams). O gal kas nori atsikratitio ir 14 ar 15" kokiais senais bet tvirtais lietnykais su 5x120 skylemis (tokie lygtai dedasi ant BMW kazkuriu modeliu).
Pirmi ispudziai traukiant neblogi. Nevingiuoja, nelinguoja. Traukiasi lengviau ir stabiliau, nei anksciau mano tampytas LMC-Lord Musterland 82 metu. Nors jis ir buvo lengvesnis, bet traukesi sungiau. Sitas siek tiek aptakesnis, priekis nera bukas kaip kluono. Iki 110 isibegejau netgi be didesniu pastangu, kai senajam toki greiti pasiekdavau tik gerokai spausdamas.