Puslapis 25

Re: MT ar AT?

Parašytas: 2009-11-17, 12:59 am
Kinsas
apie tavo šedevrą nėra ką ir kalbėti patvirtinantis AT:)
o šeip kas geriau ofroude AT ar MT nes su AT neesu bandes?

Re: MT ar AT?

Parašytas: 2009-11-17, 1:56 am
Eimazz555
Tai kad as su automatais nedaug dar susidures, del sito tai nezinau, nebandes dar tokio sposo padaryt kad ant 7000rpm igrusti draiva :) bet manau butu taip kad toje dezeje gyvenantys gnomai uz toki bajeri supyktu ir paeme bulgarke i rankas tai viska viduje supjaustytu ir sulauzytu :-D

Re: MT ar AT?

Parašytas: 2009-11-17, 9:55 am
Stentor
siaip man kuo naujesne subaru AT deze tuo didesnis deb@#$%mas
tevo OBK AT imanoma vazinet tik su triptroniku nes ziauriai ilgai masto(ir siaip ijungus su triptroniku 1 begi ir ilgai raizant kompas pac pradeda permetinet begius)
juodasis '03 forikas AT ne toks durnas bet vistiek mastantis ir kol permeta tai jau stabdi spaust reik
o baltajam '00 forike AT isvis nemastantis daigtas. paspaudei gaza ir iskart mazina begi ir skrenda
kiek ziema bandziau aikstutei raizyt tai uz mechanika nieko geriau nera
tiesa su AT fainas dalykas kad vaziuojant D (~100km/h)gali perjungt i R :-D
autostrada vaziavau ir netycia perjungiau- isijunge N ir tiesiog rieda

Re: MT ar AT?

Parašytas: 2009-11-17, 1:32 pm
Rolkis
Jei ekstremialiai vairuoji- zinoma MT geriau. Bet dayly drive, as visom keturiom uz AT, niekaip nesuprantu kam ta kaire koja trepset pastoviai reik. Del AT velavimo Stentoras teisus, bet is dalies. Pas mane legacy 98' begiai veluoja ir tas tikrai nervina, 07' Imprezoj- atvirksciai, zymiai mazesnis velavimas ir dezes darbas sklandesnis, bet jei reikia pristabdyt ir vel duot gazo- deze isproteja: apsukos dideles, traukos ner. Vienzo minusu yra ir ten ir ten. :-D

Re: MT ar AT?

Parašytas: 2009-11-17, 6:04 pm
Eimazz555
Va tas tai jo, paprastas AT tai neduoda galimybes vairuotojui pasireikst, deze pati galvoja uz vairuotoja, kada suzemint, kada paaukstint. O vat ka uzskaitau is At tai tik steptronikus, triptronikus ir t.t. kuriuos galetum pats valdyt nuo vairo ar riciago stumdymu, tada reikalui esant kiek nori pats susizemini ar paaukstini. Na bet tokiam kai mano amziuje tai MT vistiek valdo, vazineju su RWD auto, tai eina labai lengvai gala uzmest i posuki vien tik permetus pavaras per 2 zemyn ir stagiau atleidus sankaba, tik ciut uzmeta ir vel tada spiri per sankaba ir labai grazus driftas iseina. Ir siaip automatatas neturi tokio kieto stabdymo varikliu ir jam negali padet su stabdziais, nes gaska deze neta pradeda chimycint nuspaudus stop pedala.

Re: MT ar AT?

Parašytas: 2009-11-17, 7:23 pm
Eimazz555
Jo, neleis stipriai suzemint, nes matys kompas kokiu greiciu vaziuoji, del to neleis suzemint per kokias 3 pavaras, nes tada gali teoriskai apsukos pakilt virs ribotuvo, o tada butu dezei amba :sorry: Triptronikas arba steptronikas leidzia sportiskiau vaziuot su automatu, pas kitas auto yra dar knopke sport, pati paprasciausia sistema yra knock down sistema (t.y. kai gazo pedala du syk numini iki dugno) ir tada deze paastreja.

Re: MT ar AT?

Parašytas: 2009-11-17, 8:05 pm
Eimazz555
Jauciu zinau :-D nu galima sitaip sposint su mechanke, pats buvau uzstates skersa ant asfalto prie 100km/h sumaisiau stabdydamas pavara, vietoj 4 igrudau 2, tai slydo galas joptvaimat, ir kad svarbiausiai dezes sinchronizatoriai net nesucirske :shock: tik kad lsd nebuvo, del to pradejo vienas ratas slyst ir mete i sona, sekundziu reikalas ir einu skersas ant sauso asfalto, ciut paslydes sumeciau vaira ir atsistojau i ta puse is kur vaziavau :-D :-D :-D nebesposiju su tokiais "netycia nepataikiau", bo galima ir deze pamest ir variklio dirza nutraukt $:'

Re: MT ar AT?

Parašytas: 2009-11-17, 8:14 pm
gm5
del triptroniku, nezinau kaip kituose automobiliuose, vazineju su toyota corola '08 triptronikas, tai keikiuosi pastoviai, nes perjungiant begi rankiniu budu, veluoja, ir gerokai, vaziuojant pilnai automatiniu rezimu, ar Es- ale sportiniu ar paprastu nelabai didelis skirtumas, pajudant 1 begiu jei tolygiai spaudi gaza, neatleisdamas perjungiant begius gaunasi sutrukciojimas, netolygus vaziavimas, as paprastai siek tiek atleidziu gaza kai jauciu kad jau laikas perjunginet pavara, tada ji persijungia ir vel spaudziu gaza, bet buna pereinant is 1 i 2 begi kad atleidus gaza, jis neperjungia i 2 begi, arba jei situacija tokia kad reik truputi stabdyt, tada vel lieki su 1 begiu, ir dazniausiai to nepastebi, tada numynus gaza pajuntu kad jau redlinas:) jei vaziuoji 80 penktu begiu ir stabdai, stabdant lengvai i 4 perjungia gal ties 50-40, automatiskai jei vel reik begetis, traukos 0 zodziu vaziavimas labai netolygus gaunasi. siaip vaziuojant pilnai automatiniu rezimu vistiek galima zeminti ir aukstinti begius rankiniu budu, leidzia zeminti per 2 tikrai, per 3 nebandziau:) nesenai buvo bajeris kai kylant i kalna spustelejau gaza iki dugno ir jis uzstrigo :???: atleidus koja pedalas liko prie dugno, buvo truputi streso :) nes vaziavau mieste ~80, prieki daug masinu:) spyriau per stabdi gazas atsoko, jausmas nekoks `1: ir siaip nesenai turejau situacija kai reikejo stabdyt staigiai nes prieki stojo fura ir rikiuotis i 2 juosta, vaziavau 5 begiu, mechaniniu rezimu, staigiai zeminau i 4 gazas prie dugno, traukos 0, zeminau i trecia gazas dugnas, ir trauka atsirado tada kai greitis nuo 80 buvo nukrites iki ~50-60 ir prie mano siknos jau buvo kruva masinu. tai galiu pasakyt tik tiek: NAFIK tokia deze `!`` bet nezinau kaip kiti triptronikai veikia
US teko vaziuot su dodge magnum 3,5 l ~ 250 AJ triptroniku, kiek pamenu tokiu baisiu bedu lyg nebuvo, bet velinimas akivaizdziai jautesi ir ten.

Re: MT ar AT?

Parašytas: 2009-11-17, 8:29 pm
Eimazz555
Matomai letas tripas, saugoja deze toyota, o gal smarves neuztenka motoro. Kazin nuo kada toyota pradejo propaguot ta triptronika? Nes su dviem aparatais vazinejau (tik jie buvo vokieciai) tai patiko musinet rankiniu budu pavaras, numynei tapke beveik pries viduri, ir nuzeminus pavara be jokiu velavimu meta, ant lenkimo tai grynai mechanke :valio2: tik kartais gali netycia nusizemint perdaug, ir liks motoras bukas :-D Nu aisku, reikia priprasti prie naujoviu, bet man tik mechanas, kitiem automatas o dar kitiems tripas is da best :lol: Gerai, baigiu cia blevyzgot jau, reikia ir kitiems pasireikst :) :)

Re: MT ar AT?

Parašytas: 2009-11-21, 7:33 pm
vicinas
blin galetu konstruktoriai padaryt kombinuota deze,MT+AT su kokiu 2-3 pakopu paletintoju ir kokiom 7 pavarom abieju tipu dezems.negalvodamas deciau toki saldainiuka ;)

Re: MT ar AT?

Parašytas: 2009-11-21, 7:39 pm
zzzubarruu
legasiai ir outbakai dabar ir su bepakopiu variatorium.
kaip toks daigtas vaziuos bekeleje?
ir kaip jis veikia?

Re: MT ar AT?

Parašytas: 2009-11-21, 7:46 pm
vicinas
itariu geroi bekelej sulus,nes ten vistik reikia grubios jegos :?:

Re: MT ar AT?

Parašytas: 2009-11-21, 8:09 pm
zzzubarruu
neisivaizduoju variatoriaus veikimo principo :???:

Re: MT ar AT?

Parašytas: 2009-11-21, 8:13 pm
zzzubarruu
perdavimas per dirza?
kiek tai patikima?
kokie sansai bekeleje su tokiu mechanizmu?

Re: MT ar AT?

Parašytas: 2009-11-21, 8:17 pm
vicinas
manyciau kad bekelei toks mechanismas vargiai tiktu,greitai dirza suestum.o tai Jonai ar yra tokios dezes kad butu ir MT ir AT :???: