Apie Legacy/Outback

sritis, skirta visiems Legacy/Outback'ų savininkams. Bendro pobūdžio informacija, techniniai dalykai, tiuningas ir t.t.
Forumo taisyklės
Sritis skirta visiems Subaru Outback savininkams. Čia galite diskutuoti bendro pobūdžio klausimas, dalintis technine informacija, patarimais ir patirtimi apie patobulinimus ir problemų sprendimo būdus
Skelbti atsakymą
Vartotojo avataras
jaroslavas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 14360
Užsiregistravo: 2008.12.19, 4:46 pm
Auto: Forester II ir I ir Legacy I
Skype: jarnerka1
Mobilus: +47 47732451
Miestas: Oppland
Susisiekti:

Re: Apie Legacy/Outback

Standartinė jaroslavas » 2013.12.11, 10:55 pm

Jonas6x6 rašė: Dar pabandyk, jei ECON mygtukas neįjungtas arba jo išvis nėra - važiuodamas staigiai dukart nuspaust gazą. Automatiškai įsijungs POWER režimas.
Išbandžiau. Va kas gavosi. Ne dukart stiagus gazo paspaudimas ijungė Power, o vienas . Tiesiog neliečiant pedalo staigiai užminu ir iškarto Power ir rauna. Jeigu važiuoju prilietus gazo pedala, ir staigiai spaudžiu ne iki dugno - nieko neišeina. Būtent kai neprilietus ir užmini staigiai tada suveikia. Tai padariau kokius 10 kart ir mano gavosi ne dvigubas o su vienu staigiu. ECON išjungtas
e-mail: jaroslavas@foresterclub.lt. +4747732451
Forester II ir I ir Legacy I

suboksidas
Valdyba
Pranešimai: 9688
Užsiregistravo: 2012.06.21, 10:29 am
Auto: Subaru Forester s-turbo AT
Mobilus: +37067447212
Miestas: Vilnius

Re: Apie Legacy/Outback

Standartinė suboksidas » 2013.12.12, 11:02 pm

https://www.youtube.com/watch?v=avGViZr ... ata_player
Labai, labai grazi kelione su obk :) seiles tysta beziurint i gamta ir kelius. Idomus aprendimas del vandens apsemimo. Verta ziureti l)
Impreziukė!!
Foris nemokamose atostogose.
Legasiukas ir Impreziukas atia.

Vartotojo avataras
jaroslavas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 14360
Užsiregistravo: 2008.12.19, 4:46 pm
Auto: Forester II ir I ir Legacy I
Skype: jarnerka1
Mobilus: +47 47732451
Miestas: Oppland
Susisiekti:

Re: Apie Legacy/Outback

Standartinė jaroslavas » 2013.12.13, 4:08 pm

Šiandien padariau bandymus su AT Legacy 1994m.
1. Lygiame kelyje lėtas įsibėgėjimas iki 100 su D be ECON. Į 2 pavara persijungė prie 2500 aps., į 3 pavara prie 2800. Tada ta pati padariau su ECON režimu - Į 2 pavara persijungė prie 2300 aps., į 3 pavara prie 2600. Trečiame bandyme nustačiau pavara anr 3 ir gavosi- Į 2 pavara persijungė prie 2500 aps., į 3 pavara prie 2800, kaip D be ECON.
Taigi sau padariau išvada- galima drasiai važinėti mieste ant 3 padėties iki 70 km/val, nes nuo 70 km/val jau 3 pavara suksis iki galo, o su D režimu persijungs ant 4, o tai ekonomiškiau. Dar pastebėjau- kai įsibėgėji intensyviau, na spaudi gaza, tai ir apsukos didesnės prie kuriu persijungia į sękančia, kaip ant D taip ir ant 3. Tiesa dar pliusas kai naudoji mieste 3 pavara- kai staigiau reikia pagreitėti, mušu per akseleratoriu ir Power režimas staigiai suveikia. Tas pats ir su D be ECON režimo, tik vyksta liečiau įsibegėjimas. Kai su D ir ijungiu ECON- Power neveikia taip (mušimas per pedala) o tik suveikia jeigu pedalas spaudžiamas į dugną- bet tada laukti reikia, gaunasi labai lėtai
2. Bandymai su Manual mygtuku.
Prie Fabu kalnu ant žvyrkelio ledas ir nuokalnė maža. Atsitoju per vidurį ir bandau startuoti ant D be ECON. Slysta ir tiek, nekyla. Ijungiu 2 pavarą. Slysta ir tiek, nekyla auto. Tada su 2 pavarą ir ijungiu Manual - bando kilti, kokius 10-20 cm , taip ramiai, bet vėl slysta ir nekyla. Sukibimas padangu dingsta ir viskas. Tai mano situacijoje ant ledo Manual nepadeda. Ta pati padariau prie kalniuko, kur dabar košė ir slydu. Irgi rezultatai nulis. Jaučiasi kažkiek bando važiuoti su Manual, bet gana greitai sukibimas su žemė prarandamas. Dabar kada bandisiu kai mieste bus slydu ant normaliu keliu.
Mano išvados: mieste galima važinėti užfiksavus 3 pavara iki 70-80 km/val, ok ai slydu ijungti Manual(Hold), bus dinamikos ir kuro sąnaudos tokie patys, gal dėžė bus sveikesnė (mažiau jungimosi, pavaru persimetu, nors šio klausimu abejoju) ir Power režimas bus staigus (lenkimo atveju saugiau). Manual mygtukas matyt geras kai mieste slydu. ECON - užmiestyje geras
e-mail: jaroslavas@foresterclub.lt. +4747732451
Forester II ir I ir Legacy I

Vartotojo avataras
jaroslavas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 14360
Užsiregistravo: 2008.12.19, 4:46 pm
Auto: Forester II ir I ir Legacy I
Skype: jarnerka1
Mobilus: +47 47732451
Miestas: Oppland
Susisiekti:

Re: Apie Legacy/Outback

Standartinė jaroslavas » 2013.12.13, 4:32 pm

nepyk, tai mano išvados, net yra toks žodis, ir aš bandžiau tai, ne tu, nei kažkas kitas. Tiesiog butu šaunu jei kas kitas tai atliktu ir palyginimui. Nes tu irgi gi rašai testus, atsiliepimus, ir kiekvienas priima kaip tavo, o ne kaip fakto.
Man kažkada reikės pabandyti pagal kuro sąnaudos su D ir su 3. Suprantu kad tai megėjiški bandymai, bet mėgstu pats patikrinti o ne klausyti skirtingu nuomoniu iš skirtingu žmonių
e-mail: jaroslavas@foresterclub.lt. +4747732451
Forester II ir I ir Legacy I

Vartotojo avataras
jaroslavas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 14360
Užsiregistravo: 2008.12.19, 4:46 pm
Auto: Forester II ir I ir Legacy I
Skype: jarnerka1
Mobilus: +47 47732451
Miestas: Oppland
Susisiekti:

Re: Apie Legacy/Outback

Standartinė jaroslavas » 2013.12.13, 4:43 pm

prisipažinsiu - mane tada nedomino Legacy ir dar AT :)
e-mail: jaroslavas@foresterclub.lt. +4747732451
Forester II ir I ir Legacy I

Vartotojo avataras
ksm
Forumo dalyvis
Pranešimai: 61
Užsiregistravo: 2012.08.14, 12:26 pm
Auto: Legacy GX BH 2.5 A/S AT LPG

Re: Apie Legacy/Outback

Standartinė ksm » 2013.12.14, 1:52 pm

Jungti mieste 3 o ne D nematau tikslo kadangi 4 pavara meta ~70 o tokių greičių ilgesniais atstumais mieste beveik nepasitaiko. Aš jungiu D ir nesuku galvos. Žiema nenaudoju Hold rėžimo nes jis nereikalingas , jei kada stipriai paspausi gali būt prastai 2 bėgiui - tiesiog švelniau spaudžiu akseleratorių.

wzikas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 782
Užsiregistravo: 2008.12.23, 1:34 am
Auto: MMC
Miestas: Kaunas

Re: Apie Legacy/Outback

Standartinė wzikas » 2013.12.14, 7:17 pm

Kaip begudraukit ar ten 3 ar su power vistiek automatai leti ir atmosferikai su jais wrxais nepataps nei per kuri gala. Turbininiai variantai dar turi truputeli potencialo bet tokiu dalyku kad staigiai soktu ar lenkiant automatas su pavarom nesugrybautu tai reik irgi turet kantrybes.

Realiai del dvieju dalyku ir nemegstu subariku automatus. Pirma del letumo, antra - kai duodi per pedala ar tai lenkimui ar ka jis megsta suzeminti 2 pavaras iki redlaino kriokti dusti ir tik po kazkiek labai brangaus laiko perjungti i aukstesne pavara ir tada jau greiteti. Kad to nebutu spaudziu pedala ne iki pacio galo kad tik viena pavara permestu ar net nezemintu isvis. CIa bandyta su daugeliu turbininiu modeliu (atmosferikam irgi taikyciau).
911 3.6 his
Tribeca 3.6 her

Icagel
Forumo dalyvis
Pranešimai: 288
Užsiregistravo: 2009.08.06, 9:34 am
Auto: Outback 2.5 AT, 2006, USA
Valstybinis numeris: EOZ 954
Miestas: Vilnius
Susisiekti:

Re: Apie Legacy/Outback

Standartinė Icagel » 2013.12.15, 6:29 pm

wzikas rašė:Kaip begudraukit ar ten 3 ar su power vistiek automatai leti ir atmosferikai su jais wrxais nepataps nei per kuri gala. Turbininiai variantai dar turi truputeli potencialo bet tokiu dalyku kad staigiai soktu ar lenkiant automatas su pavarom nesugrybautu tai reik irgi turet kantrybes.

Realiai del dvieju dalyku ir nemegstu subariku automatus. Pirma del letumo, antra - kai duodi per pedala ar tai lenkimui ar ka jis megsta suzeminti 2 pavaras iki redlaino kriokti dusti ir tik po kazkiek labai brangaus laiko perjungti i aukstesne pavara ir tada jau greiteti. Kad to nebutu spaudziu pedala ne iki pacio galo kad tik viena pavara permestu ar net nezemintu isvis. CIa bandyta su daugeliu turbininiu modeliu (atmosferikam irgi taikyciau).
Ir cia as izvelgiu vieninteli manual rezimo automate pliusa. Kai pries lenkiant ijungi pats i 3 pavara ir normaliai greiteji. Arba kaip Wzikas raso spaudi ne iki galo. Bet siaip dideles problemos automatuose subariku nematau. Aisku 5 begiai butu tikrai geriau.

Karolis
Forumo dalyvis
Pranešimai: 317
Užsiregistravo: 2012.04.03, 4:43 pm
Auto: Sidabrinis pirmukas 92kW MT
Valstybinis numeris: JTV 631
Mobilus: +37061400783
Miestas: Vilnius

Re: Apie Legacy/Outback

Standartinė Karolis » 2014.01.11, 9:41 pm

Papasakokit kas ten su pirmos kartos OBK 2.5 varikliais ir perkaitimais, ar dažna bėda, gal buvo sutaisyta nuo kurių tai metų?

Patraukė toks modelis dėmesį, nes pinigai kaip tvarkingo pirmuko, o išvaizda ir komfortas jų naudai manau.

Beje tie 2.5 sohc, kai pirmuko forio 92kW 2.0 jau dohc?

Kokios 2.5 MT dujų sąnaudos mieste +-?
Subaru. Go anywhere. Do anything.

Vartotojo avataras
MekongDelta
Forumo dalyvis
Pranešimai: 612
Užsiregistravo: 2010.08.29, 1:53 pm
Auto: OBK
Valstybinis numeris: FG* 055
Miestas: Vilnius

Re: Apie Legacy/Outback

Standartinė MekongDelta » 2014.01.13, 12:50 pm

Karolis rašė: Beje tie 2.5 sohc, kai pirmuko forio 92kW 2.0 jau dohc?
tsakant, 15 minučių bandžiau suprasti čia klausimas ar teiginys... :?
Nesiginčykite su kvailiu - žmonės gali neįžvelgti tarp jūsų skirtumo.

Vartotojo avataras
azart
Forumo dalyvis
Pranešimai: 1447
Užsiregistravo: 2010.10.31, 10:55 am
Auto: Subaru Forester
Miestas: Vilnius

Re: Apie Legacy/Outback

Standartinė azart » 2014.01.13, 1:33 pm

kad ir 2.5 114KW i 2.0 92KW senukai SOHC ;)
Impreza Station Wagon II '02 125HP
"...у действительно хороших водителей мухи расплющены об боковые стёкла, а при ускорении слёзы восхищения должны стекать по щекам горизонтально в направлении ушей..." Вальтер Рёрль

Vartotojo avataras
tomazas555
Forumo dalyvis
Pranešimai: 1671
Užsiregistravo: 2009.10.23, 10:12 am
Auto: legacy'94 2.2AT; '99 2.5AT
Mobilus: +37064445553
Miestas: Jonava

Re: Apie Legacy/Outback

Standartinė tomazas555 » 2014.01.13, 2:18 pm

Karolis rašė:Kokios 2.5 MT dujų sąnaudos mieste +-?
2000 OBK 2,5 MT Vidurkis apie 12 LPG o koks miestas ir kiek sunki koja indivdualiai pridedi prie tu 12 :) AT pridėt reiktu 0,5-1litrą
LEGACY I wagon '94 2.2 AT
LEGACY II wagon '97 2.0 MT LPG EX
OUTBACK II wagon '99 2.5 AT LPG

Karolis
Forumo dalyvis
Pranešimai: 317
Užsiregistravo: 2012.04.03, 4:43 pm
Auto: Sidabrinis pirmukas 92kW MT
Valstybinis numeris: JTV 631
Mobilus: +37061400783
Miestas: Vilnius

Re: Apie Legacy/Outback

Standartinė Karolis » 2014.01.14, 11:46 am

azart rašė:kad ir 2.5 114KW i 2.0 92KW senukai SOHC ;)
Rimtai 92kW 2.0 SOHC, kur pirmam forike ėjo?

Visą laik galvojau, kad DOHC :/
Subaru. Go anywhere. Do anything.

Vartotojo avataras
MekongDelta
Forumo dalyvis
Pranešimai: 612
Užsiregistravo: 2010.08.29, 1:53 pm
Auto: OBK
Valstybinis numeris: FG* 055
Miestas: Vilnius

Re: Apie Legacy/Outback

Standartinė MekongDelta » 2014.01.25, 3:14 pm

Nesiginčykite su kvailiu - žmonės gali neįžvelgti tarp jūsų skirtumo.

Skelbti atsakymą