Išbandžiau. Va kas gavosi. Ne dukart stiagus gazo paspaudimas ijungė Power, o vienas . Tiesiog neliečiant pedalo staigiai užminu ir iškarto Power ir rauna. Jeigu važiuoju prilietus gazo pedala, ir staigiai spaudžiu ne iki dugno - nieko neišeina. Būtent kai neprilietus ir užmini staigiai tada suveikia. Tai padariau kokius 10 kart ir mano gavosi ne dvigubas o su vienu staigiu. ECON išjungtasJonas6x6 rašė: Dar pabandyk, jei ECON mygtukas neįjungtas arba jo išvis nėra - važiuodamas staigiai dukart nuspaust gazą. Automatiškai įsijungs POWER režimas.
Apie Legacy/Outback
Forumo taisyklės
Sritis skirta visiems Subaru Outback savininkams. Čia galite diskutuoti bendro pobūdžio klausimas, dalintis technine informacija, patarimais ir patirtimi apie patobulinimus ir problemų sprendimo būdus
Sritis skirta visiems Subaru Outback savininkams. Čia galite diskutuoti bendro pobūdžio klausimas, dalintis technine informacija, patarimais ir patirtimi apie patobulinimus ir problemų sprendimo būdus
- jaroslavas
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 14380
- Užsiregistravo: 2008-12-19, 4:46 pm
- Auto: Kia e-Soul, Caravelle
- Skype: jarnerka1
- Mobilus: +47 47732451
- Miestas: Oppland
- Susisiekti:
Re: Apie Legacy/Outback
e-mail: jaroslavas@foresterclub.lt. +4747732451
-
- Valdyba
- Pranešimai: 10962
- Užsiregistravo: 2012-06-21, 10:29 am
- Auto: Subaru Forester s-turbo AT
- Mobilus: +37067447212
- Miestas: Vilnius
Re: Apie Legacy/Outback
https://www.youtube.com/watch?v=avGViZr ... ata_player
Labai, labai grazi kelione su obk seiles tysta beziurint i gamta ir kelius. Idomus aprendimas del vandens apsemimo. Verta ziureti l)
Labai, labai grazi kelione su obk seiles tysta beziurint i gamta ir kelius. Idomus aprendimas del vandens apsemimo. Verta ziureti l)
Bekelės impreza ir savaitgalinis forikas :)
Legasiukas ir Impreziukas atia.
Legasiukas ir Impreziukas atia.
- jaroslavas
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 14380
- Užsiregistravo: 2008-12-19, 4:46 pm
- Auto: Kia e-Soul, Caravelle
- Skype: jarnerka1
- Mobilus: +47 47732451
- Miestas: Oppland
- Susisiekti:
Re: Apie Legacy/Outback
Šiandien padariau bandymus su AT Legacy 1994m.
1. Lygiame kelyje lėtas įsibėgėjimas iki 100 su D be ECON. Į 2 pavara persijungė prie 2500 aps., į 3 pavara prie 2800. Tada ta pati padariau su ECON režimu - Į 2 pavara persijungė prie 2300 aps., į 3 pavara prie 2600. Trečiame bandyme nustačiau pavara anr 3 ir gavosi- Į 2 pavara persijungė prie 2500 aps., į 3 pavara prie 2800, kaip D be ECON.
Taigi sau padariau išvada- galima drasiai važinėti mieste ant 3 padėties iki 70 km/val, nes nuo 70 km/val jau 3 pavara suksis iki galo, o su D režimu persijungs ant 4, o tai ekonomiškiau. Dar pastebėjau- kai įsibėgėji intensyviau, na spaudi gaza, tai ir apsukos didesnės prie kuriu persijungia į sękančia, kaip ant D taip ir ant 3. Tiesa dar pliusas kai naudoji mieste 3 pavara- kai staigiau reikia pagreitėti, mušu per akseleratoriu ir Power režimas staigiai suveikia. Tas pats ir su D be ECON režimo, tik vyksta liečiau įsibegėjimas. Kai su D ir ijungiu ECON- Power neveikia taip (mušimas per pedala) o tik suveikia jeigu pedalas spaudžiamas į dugną- bet tada laukti reikia, gaunasi labai lėtai
2. Bandymai su Manual mygtuku.
Prie Fabu kalnu ant žvyrkelio ledas ir nuokalnė maža. Atsitoju per vidurį ir bandau startuoti ant D be ECON. Slysta ir tiek, nekyla. Ijungiu 2 pavarą. Slysta ir tiek, nekyla auto. Tada su 2 pavarą ir ijungiu Manual - bando kilti, kokius 10-20 cm , taip ramiai, bet vėl slysta ir nekyla. Sukibimas padangu dingsta ir viskas. Tai mano situacijoje ant ledo Manual nepadeda. Ta pati padariau prie kalniuko, kur dabar košė ir slydu. Irgi rezultatai nulis. Jaučiasi kažkiek bando važiuoti su Manual, bet gana greitai sukibimas su žemė prarandamas. Dabar kada bandisiu kai mieste bus slydu ant normaliu keliu.
Mano išvados: mieste galima važinėti užfiksavus 3 pavara iki 70-80 km/val, ok ai slydu ijungti Manual(Hold), bus dinamikos ir kuro sąnaudos tokie patys, gal dėžė bus sveikesnė (mažiau jungimosi, pavaru persimetu, nors šio klausimu abejoju) ir Power režimas bus staigus (lenkimo atveju saugiau). Manual mygtukas matyt geras kai mieste slydu. ECON - užmiestyje geras
1. Lygiame kelyje lėtas įsibėgėjimas iki 100 su D be ECON. Į 2 pavara persijungė prie 2500 aps., į 3 pavara prie 2800. Tada ta pati padariau su ECON režimu - Į 2 pavara persijungė prie 2300 aps., į 3 pavara prie 2600. Trečiame bandyme nustačiau pavara anr 3 ir gavosi- Į 2 pavara persijungė prie 2500 aps., į 3 pavara prie 2800, kaip D be ECON.
Taigi sau padariau išvada- galima drasiai važinėti mieste ant 3 padėties iki 70 km/val, nes nuo 70 km/val jau 3 pavara suksis iki galo, o su D režimu persijungs ant 4, o tai ekonomiškiau. Dar pastebėjau- kai įsibėgėji intensyviau, na spaudi gaza, tai ir apsukos didesnės prie kuriu persijungia į sękančia, kaip ant D taip ir ant 3. Tiesa dar pliusas kai naudoji mieste 3 pavara- kai staigiau reikia pagreitėti, mušu per akseleratoriu ir Power režimas staigiai suveikia. Tas pats ir su D be ECON režimo, tik vyksta liečiau įsibegėjimas. Kai su D ir ijungiu ECON- Power neveikia taip (mušimas per pedala) o tik suveikia jeigu pedalas spaudžiamas į dugną- bet tada laukti reikia, gaunasi labai lėtai
2. Bandymai su Manual mygtuku.
Prie Fabu kalnu ant žvyrkelio ledas ir nuokalnė maža. Atsitoju per vidurį ir bandau startuoti ant D be ECON. Slysta ir tiek, nekyla. Ijungiu 2 pavarą. Slysta ir tiek, nekyla auto. Tada su 2 pavarą ir ijungiu Manual - bando kilti, kokius 10-20 cm , taip ramiai, bet vėl slysta ir nekyla. Sukibimas padangu dingsta ir viskas. Tai mano situacijoje ant ledo Manual nepadeda. Ta pati padariau prie kalniuko, kur dabar košė ir slydu. Irgi rezultatai nulis. Jaučiasi kažkiek bando važiuoti su Manual, bet gana greitai sukibimas su žemė prarandamas. Dabar kada bandisiu kai mieste bus slydu ant normaliu keliu.
Mano išvados: mieste galima važinėti užfiksavus 3 pavara iki 70-80 km/val, ok ai slydu ijungti Manual(Hold), bus dinamikos ir kuro sąnaudos tokie patys, gal dėžė bus sveikesnė (mažiau jungimosi, pavaru persimetu, nors šio klausimu abejoju) ir Power režimas bus staigus (lenkimo atveju saugiau). Manual mygtukas matyt geras kai mieste slydu. ECON - užmiestyje geras
e-mail: jaroslavas@foresterclub.lt. +4747732451
- jaroslavas
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 14380
- Užsiregistravo: 2008-12-19, 4:46 pm
- Auto: Kia e-Soul, Caravelle
- Skype: jarnerka1
- Mobilus: +47 47732451
- Miestas: Oppland
- Susisiekti:
Re: Apie Legacy/Outback
nepyk, tai mano išvados, net yra toks žodis, ir aš bandžiau tai, ne tu, nei kažkas kitas. Tiesiog butu šaunu jei kas kitas tai atliktu ir palyginimui. Nes tu irgi gi rašai testus, atsiliepimus, ir kiekvienas priima kaip tavo, o ne kaip fakto.
Man kažkada reikės pabandyti pagal kuro sąnaudos su D ir su 3. Suprantu kad tai megėjiški bandymai, bet mėgstu pats patikrinti o ne klausyti skirtingu nuomoniu iš skirtingu žmonių
Man kažkada reikės pabandyti pagal kuro sąnaudos su D ir su 3. Suprantu kad tai megėjiški bandymai, bet mėgstu pats patikrinti o ne klausyti skirtingu nuomoniu iš skirtingu žmonių
e-mail: jaroslavas@foresterclub.lt. +4747732451
- jaroslavas
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 14380
- Užsiregistravo: 2008-12-19, 4:46 pm
- Auto: Kia e-Soul, Caravelle
- Skype: jarnerka1
- Mobilus: +47 47732451
- Miestas: Oppland
- Susisiekti:
Re: Apie Legacy/Outback
prisipažinsiu - mane tada nedomino Legacy ir dar AT
e-mail: jaroslavas@foresterclub.lt. +4747732451
- ksm
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 61
- Užsiregistravo: 2012-08-14, 12:26 pm
- Auto: Legacy GX BH 2.5 A/S AT LPG
Re: Apie Legacy/Outback
Jungti mieste 3 o ne D nematau tikslo kadangi 4 pavara meta ~70 o tokių greičių ilgesniais atstumais mieste beveik nepasitaiko. Aš jungiu D ir nesuku galvos. Žiema nenaudoju Hold rėžimo nes jis nereikalingas , jei kada stipriai paspausi gali būt prastai 2 bėgiui - tiesiog švelniau spaudžiu akseleratorių.
Re: Apie Legacy/Outback
Kaip begudraukit ar ten 3 ar su power vistiek automatai leti ir atmosferikai su jais wrxais nepataps nei per kuri gala. Turbininiai variantai dar turi truputeli potencialo bet tokiu dalyku kad staigiai soktu ar lenkiant automatas su pavarom nesugrybautu tai reik irgi turet kantrybes.
Realiai del dvieju dalyku ir nemegstu subariku automatus. Pirma del letumo, antra - kai duodi per pedala ar tai lenkimui ar ka jis megsta suzeminti 2 pavaras iki redlaino kriokti dusti ir tik po kazkiek labai brangaus laiko perjungti i aukstesne pavara ir tada jau greiteti. Kad to nebutu spaudziu pedala ne iki pacio galo kad tik viena pavara permestu ar net nezemintu isvis. CIa bandyta su daugeliu turbininiu modeliu (atmosferikam irgi taikyciau).
Realiai del dvieju dalyku ir nemegstu subariku automatus. Pirma del letumo, antra - kai duodi per pedala ar tai lenkimui ar ka jis megsta suzeminti 2 pavaras iki redlaino kriokti dusti ir tik po kazkiek labai brangaus laiko perjungti i aukstesne pavara ir tada jau greiteti. Kad to nebutu spaudziu pedala ne iki pacio galo kad tik viena pavara permestu ar net nezemintu isvis. CIa bandyta su daugeliu turbininiu modeliu (atmosferikam irgi taikyciau).
911 3.6 his
Tribeca 3.6 her
Tribeca 3.6 her
-
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 288
- Užsiregistravo: 2009-08-06, 9:34 am
- Auto: Outback 2.5 AT, 2006, USA
- Valstybinis numeris: EOZ 954
- Miestas: Vilnius
- Susisiekti:
Re: Apie Legacy/Outback
Ir cia as izvelgiu vieninteli manual rezimo automate pliusa. Kai pries lenkiant ijungi pats i 3 pavara ir normaliai greiteji. Arba kaip Wzikas raso spaudi ne iki galo. Bet siaip dideles problemos automatuose subariku nematau. Aisku 5 begiai butu tikrai geriau.wzikas rašė:Kaip begudraukit ar ten 3 ar su power vistiek automatai leti ir atmosferikai su jais wrxais nepataps nei per kuri gala. Turbininiai variantai dar turi truputeli potencialo bet tokiu dalyku kad staigiai soktu ar lenkiant automatas su pavarom nesugrybautu tai reik irgi turet kantrybes.
Realiai del dvieju dalyku ir nemegstu subariku automatus. Pirma del letumo, antra - kai duodi per pedala ar tai lenkimui ar ka jis megsta suzeminti 2 pavaras iki redlaino kriokti dusti ir tik po kazkiek labai brangaus laiko perjungti i aukstesne pavara ir tada jau greiteti. Kad to nebutu spaudziu pedala ne iki pacio galo kad tik viena pavara permestu ar net nezemintu isvis. CIa bandyta su daugeliu turbininiu modeliu (atmosferikam irgi taikyciau).
-
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 317
- Užsiregistravo: 2012-04-03, 4:43 pm
- Auto: Sidabrinis pirmukas 92kW MT
- Valstybinis numeris: JTV 631
- Mobilus: +37061400783
- Miestas: Vilnius
Re: Apie Legacy/Outback
Papasakokit kas ten su pirmos kartos OBK 2.5 varikliais ir perkaitimais, ar dažna bėda, gal buvo sutaisyta nuo kurių tai metų?
Patraukė toks modelis dėmesį, nes pinigai kaip tvarkingo pirmuko, o išvaizda ir komfortas jų naudai manau.
Beje tie 2.5 sohc, kai pirmuko forio 92kW 2.0 jau dohc?
Kokios 2.5 MT dujų sąnaudos mieste +-?
Patraukė toks modelis dėmesį, nes pinigai kaip tvarkingo pirmuko, o išvaizda ir komfortas jų naudai manau.
Beje tie 2.5 sohc, kai pirmuko forio 92kW 2.0 jau dohc?
Kokios 2.5 MT dujų sąnaudos mieste +-?
Subaru. Go anywhere. Do anything.
- MekongDelta
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 614
- Užsiregistravo: 2010-08-29, 1:53 pm
- Auto: Forester
- Valstybinis numeris: LEU025
- Mobilus: +37067573005
- Miestas: Vilnius
Re: Apie Legacy/Outback
tsakant, 15 minučių bandžiau suprasti čia klausimas ar teiginys...Karolis rašė: Beje tie 2.5 sohc, kai pirmuko forio 92kW 2.0 jau dohc?
Nesiginčykite su kvailiu - žmonės gali neįžvelgti tarp jūsų skirtumo.
- azart
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 1447
- Užsiregistravo: 2010-10-31, 10:55 am
- Auto: Subaru Forester
- Miestas: Vilnius
Re: Apie Legacy/Outback
kad ir 2.5 114KW i 2.0 92KW senukai SOHC
Impreza Station Wagon II '02 125HP
"...у действительно хороших водителей мухи расплющены об боковые стёкла, а при ускорении слёзы восхищения должны стекать по щекам горизонтально в направлении ушей..." Вальтер Рёрль
"...у действительно хороших водителей мухи расплющены об боковые стёкла, а при ускорении слёзы восхищения должны стекать по щекам горизонтально в направлении ушей..." Вальтер Рёрль
- tomazas555
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 1671
- Užsiregistravo: 2009-10-23, 10:12 am
- Auto: legacy'94 2.2AT; '99 2.5AT
- Mobilus: +37064445553
- Miestas: Jonava
Re: Apie Legacy/Outback
2000 OBK 2,5 MT Vidurkis apie 12 LPG o koks miestas ir kiek sunki koja indivdualiai pridedi prie tu 12 AT pridėt reiktu 0,5-1litrąKarolis rašė:Kokios 2.5 MT dujų sąnaudos mieste +-?
LEGACY I wagon '94 2.2 AT
LEGACY II wagon '97 2.0 MT LPG EX
OUTBACK II wagon '99 2.5 AT LPG
LEGACY II wagon '97 2.0 MT LPG EX
OUTBACK II wagon '99 2.5 AT LPG
-
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 317
- Užsiregistravo: 2012-04-03, 4:43 pm
- Auto: Sidabrinis pirmukas 92kW MT
- Valstybinis numeris: JTV 631
- Mobilus: +37061400783
- Miestas: Vilnius
Re: Apie Legacy/Outback
Rimtai 92kW 2.0 SOHC, kur pirmam forike ėjo?azart rašė:kad ir 2.5 114KW i 2.0 92KW senukai SOHC
Visą laik galvojau, kad DOHC :/
Subaru. Go anywhere. Do anything.
- MekongDelta
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 614
- Užsiregistravo: 2010-08-29, 1:53 pm
- Auto: Forester
- Valstybinis numeris: LEU025
- Mobilus: +37067573005
- Miestas: Vilnius
Re: Apie Legacy/Outback
Nesiginčykite su kvailiu - žmonės gali neįžvelgti tarp jūsų skirtumo.
-
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 764
- Užsiregistravo: 2008-12-19, 5:32 pm
- Auto: 2005 Outback 2.5 AT(EU)
- Valstybinis numeris: LIS673
- Skype: rolandas.liubinas
- Mobilus: +37061204860
- Miestas: Elektrėnai
Re: Apie Legacy/Outback
Sveiki.
Gal kas žino ar turi info su nuorodomis apie OUTBACK 2005 2.5 AT(EU,Germany) komplektacijas(salonai,NAVI-audio,varikliai,blokiruotės ir t.t.)?Gal pagal VIN'ą kur galima prečekinti?Ačiū.
Gal kas žino ar turi info su nuorodomis apie OUTBACK 2005 2.5 AT(EU,Germany) komplektacijas(salonai,NAVI-audio,varikliai,blokiruotės ir t.t.)?Gal pagal VIN'ą kur galima prečekinti?Ačiū.