Puslapis 89

Re: Apie Legacy/Outback

Parašytas: 2013-12-11, 10:55 pm
jaroslavas
Jonas6x6 rašė: Dar pabandyk, jei ECON mygtukas neįjungtas arba jo išvis nėra - važiuodamas staigiai dukart nuspaust gazą. Automatiškai įsijungs POWER režimas.
Išbandžiau. Va kas gavosi. Ne dukart stiagus gazo paspaudimas ijungė Power, o vienas . Tiesiog neliečiant pedalo staigiai užminu ir iškarto Power ir rauna. Jeigu važiuoju prilietus gazo pedala, ir staigiai spaudžiu ne iki dugno - nieko neišeina. Būtent kai neprilietus ir užmini staigiai tada suveikia. Tai padariau kokius 10 kart ir mano gavosi ne dvigubas o su vienu staigiu. ECON išjungtas

Re: Apie Legacy/Outback

Parašytas: 2013-12-12, 11:02 pm
suboksidas
https://www.youtube.com/watch?v=avGViZr ... ata_player
Labai, labai grazi kelione su obk :) seiles tysta beziurint i gamta ir kelius. Idomus aprendimas del vandens apsemimo. Verta ziureti l)

Re: Apie Legacy/Outback

Parašytas: 2013-12-13, 4:08 pm
jaroslavas
Šiandien padariau bandymus su AT Legacy 1994m.
1. Lygiame kelyje lėtas įsibėgėjimas iki 100 su D be ECON. Į 2 pavara persijungė prie 2500 aps., į 3 pavara prie 2800. Tada ta pati padariau su ECON režimu - Į 2 pavara persijungė prie 2300 aps., į 3 pavara prie 2600. Trečiame bandyme nustačiau pavara anr 3 ir gavosi- Į 2 pavara persijungė prie 2500 aps., į 3 pavara prie 2800, kaip D be ECON.
Taigi sau padariau išvada- galima drasiai važinėti mieste ant 3 padėties iki 70 km/val, nes nuo 70 km/val jau 3 pavara suksis iki galo, o su D režimu persijungs ant 4, o tai ekonomiškiau. Dar pastebėjau- kai įsibėgėji intensyviau, na spaudi gaza, tai ir apsukos didesnės prie kuriu persijungia į sękančia, kaip ant D taip ir ant 3. Tiesa dar pliusas kai naudoji mieste 3 pavara- kai staigiau reikia pagreitėti, mušu per akseleratoriu ir Power režimas staigiai suveikia. Tas pats ir su D be ECON režimo, tik vyksta liečiau įsibegėjimas. Kai su D ir ijungiu ECON- Power neveikia taip (mušimas per pedala) o tik suveikia jeigu pedalas spaudžiamas į dugną- bet tada laukti reikia, gaunasi labai lėtai
2. Bandymai su Manual mygtuku.
Prie Fabu kalnu ant žvyrkelio ledas ir nuokalnė maža. Atsitoju per vidurį ir bandau startuoti ant D be ECON. Slysta ir tiek, nekyla. Ijungiu 2 pavarą. Slysta ir tiek, nekyla auto. Tada su 2 pavarą ir ijungiu Manual - bando kilti, kokius 10-20 cm , taip ramiai, bet vėl slysta ir nekyla. Sukibimas padangu dingsta ir viskas. Tai mano situacijoje ant ledo Manual nepadeda. Ta pati padariau prie kalniuko, kur dabar košė ir slydu. Irgi rezultatai nulis. Jaučiasi kažkiek bando važiuoti su Manual, bet gana greitai sukibimas su žemė prarandamas. Dabar kada bandisiu kai mieste bus slydu ant normaliu keliu.
Mano išvados: mieste galima važinėti užfiksavus 3 pavara iki 70-80 km/val, ok ai slydu ijungti Manual(Hold), bus dinamikos ir kuro sąnaudos tokie patys, gal dėžė bus sveikesnė (mažiau jungimosi, pavaru persimetu, nors šio klausimu abejoju) ir Power režimas bus staigus (lenkimo atveju saugiau). Manual mygtukas matyt geras kai mieste slydu. ECON - užmiestyje geras

Re: Apie Legacy/Outback

Parašytas: 2013-12-13, 4:32 pm
jaroslavas
nepyk, tai mano išvados, net yra toks žodis, ir aš bandžiau tai, ne tu, nei kažkas kitas. Tiesiog butu šaunu jei kas kitas tai atliktu ir palyginimui. Nes tu irgi gi rašai testus, atsiliepimus, ir kiekvienas priima kaip tavo, o ne kaip fakto.
Man kažkada reikės pabandyti pagal kuro sąnaudos su D ir su 3. Suprantu kad tai megėjiški bandymai, bet mėgstu pats patikrinti o ne klausyti skirtingu nuomoniu iš skirtingu žmonių

Re: Apie Legacy/Outback

Parašytas: 2013-12-13, 4:43 pm
jaroslavas
prisipažinsiu - mane tada nedomino Legacy ir dar AT :)

Re: Apie Legacy/Outback

Parašytas: 2013-12-14, 1:52 pm
ksm
Jungti mieste 3 o ne D nematau tikslo kadangi 4 pavara meta ~70 o tokių greičių ilgesniais atstumais mieste beveik nepasitaiko. Aš jungiu D ir nesuku galvos. Žiema nenaudoju Hold rėžimo nes jis nereikalingas , jei kada stipriai paspausi gali būt prastai 2 bėgiui - tiesiog švelniau spaudžiu akseleratorių.

Re: Apie Legacy/Outback

Parašytas: 2013-12-14, 7:17 pm
wzikas
Kaip begudraukit ar ten 3 ar su power vistiek automatai leti ir atmosferikai su jais wrxais nepataps nei per kuri gala. Turbininiai variantai dar turi truputeli potencialo bet tokiu dalyku kad staigiai soktu ar lenkiant automatas su pavarom nesugrybautu tai reik irgi turet kantrybes.

Realiai del dvieju dalyku ir nemegstu subariku automatus. Pirma del letumo, antra - kai duodi per pedala ar tai lenkimui ar ka jis megsta suzeminti 2 pavaras iki redlaino kriokti dusti ir tik po kazkiek labai brangaus laiko perjungti i aukstesne pavara ir tada jau greiteti. Kad to nebutu spaudziu pedala ne iki pacio galo kad tik viena pavara permestu ar net nezemintu isvis. CIa bandyta su daugeliu turbininiu modeliu (atmosferikam irgi taikyciau).

Re: Apie Legacy/Outback

Parašytas: 2013-12-15, 6:29 pm
Icagel
wzikas rašė:Kaip begudraukit ar ten 3 ar su power vistiek automatai leti ir atmosferikai su jais wrxais nepataps nei per kuri gala. Turbininiai variantai dar turi truputeli potencialo bet tokiu dalyku kad staigiai soktu ar lenkiant automatas su pavarom nesugrybautu tai reik irgi turet kantrybes.

Realiai del dvieju dalyku ir nemegstu subariku automatus. Pirma del letumo, antra - kai duodi per pedala ar tai lenkimui ar ka jis megsta suzeminti 2 pavaras iki redlaino kriokti dusti ir tik po kazkiek labai brangaus laiko perjungti i aukstesne pavara ir tada jau greiteti. Kad to nebutu spaudziu pedala ne iki pacio galo kad tik viena pavara permestu ar net nezemintu isvis. CIa bandyta su daugeliu turbininiu modeliu (atmosferikam irgi taikyciau).
Ir cia as izvelgiu vieninteli manual rezimo automate pliusa. Kai pries lenkiant ijungi pats i 3 pavara ir normaliai greiteji. Arba kaip Wzikas raso spaudi ne iki galo. Bet siaip dideles problemos automatuose subariku nematau. Aisku 5 begiai butu tikrai geriau.

Re: Apie Legacy/Outback

Parašytas: 2014-01-11, 9:41 pm
Karolis
Papasakokit kas ten su pirmos kartos OBK 2.5 varikliais ir perkaitimais, ar dažna bėda, gal buvo sutaisyta nuo kurių tai metų?

Patraukė toks modelis dėmesį, nes pinigai kaip tvarkingo pirmuko, o išvaizda ir komfortas jų naudai manau.

Beje tie 2.5 sohc, kai pirmuko forio 92kW 2.0 jau dohc?

Kokios 2.5 MT dujų sąnaudos mieste +-?

Re: Apie Legacy/Outback

Parašytas: 2014-01-13, 12:50 pm
MekongDelta
Karolis rašė: Beje tie 2.5 sohc, kai pirmuko forio 92kW 2.0 jau dohc?
tsakant, 15 minučių bandžiau suprasti čia klausimas ar teiginys... :?

Re: Apie Legacy/Outback

Parašytas: 2014-01-13, 1:33 pm
azart
kad ir 2.5 114KW i 2.0 92KW senukai SOHC ;)

Re: Apie Legacy/Outback

Parašytas: 2014-01-13, 2:18 pm
tomazas555
Karolis rašė:Kokios 2.5 MT dujų sąnaudos mieste +-?
2000 OBK 2,5 MT Vidurkis apie 12 LPG o koks miestas ir kiek sunki koja indivdualiai pridedi prie tu 12 :) AT pridėt reiktu 0,5-1litrą

Re: Apie Legacy/Outback

Parašytas: 2014-01-14, 11:46 am
Karolis
azart rašė:kad ir 2.5 114KW i 2.0 92KW senukai SOHC ;)
Rimtai 92kW 2.0 SOHC, kur pirmam forike ėjo?

Visą laik galvojau, kad DOHC :/

Re: Apie Legacy/Outback

Parašytas: 2014-01-25, 3:14 pm
MekongDelta

Re: Apie Legacy/Outback

Parašytas: 2021-09-26, 11:54 am
forester99
Sveiki.
Gal kas žino ar turi info su nuorodomis apie OUTBACK 2005 2.5 AT(EU,Germany) komplektacijas(salonai,NAVI-audio,varikliai,blokiruotės ir t.t.)?Gal pagal VIN'ą kur galima prečekinti?Ačiū.