Outback H6 spyruoklės

sritis, skirta visiems Legacy/Outback'ų savininkams. Bendro pobūdžio informacija, techniniai dalykai, tiuningas ir t.t.
Forumo taisyklės
Sritis skirta visiems Subaru Outback savininkams. Čia galite diskutuoti bendro pobūdžio klausimas, dalintis technine informacija, patarimais ir patirtimi apie patobulinimus ir problemų sprendimo būdus
Vartotojo avataras
evilkas
Valdyba
Pranešimai: 4483
Užsiregistravo: 2009-02-10, 9:32 pm
Auto: H6'02, Forester'01
Skype: x-vilkas
Mobilus: +37069803843
Miestas: Alytus

Outback H6 spyruoklės

Standartinė evilkas »

Panašu, kad susėdo mano spyruoklės galinės. Ar yra kokiu tvirtesnių nei standartinės amerikiniam H6 2002 metų?
Žinoma domina tokios, dėl kurių nereiktų nieko perdarinėti.
Русские называют дорогой то место, где собираются проехать
(Rusai keliu vadina tą vietą, kur ruošiasi pravažiuoti)
Vartotojo avataras
Arūnas
Valdyba / Forumo administratorius
Pranešimai: 7298
Užsiregistravo: 2009-07-15, 9:20 am
Auto: Baltas elektrinis šaldytuvas
Mobilus: +37068786050
Miestas: Vilnius
Susisiekti:

Re: Outback H6 spyruoklės

Standartinė Arūnas »

ironman :) jei pas mane nebutu savireguliuojančių amortikų, tikrai pagalvočiau apie ironman'us.
Kas negina laisvės, tas nevertas jos!
Juodasis perlas, su greičio skyle :)
Icagel
Forumo dalyvis
Pranešimai: 288
Užsiregistravo: 2009-08-06, 9:34 am
Auto: Outback 2.5 AT, 2006, USA
Valstybinis numeris: EOZ 954
Miestas: Vilnius
Susisiekti:

Re: Outback H6 spyruoklės

Standartinė Icagel »

Arūnas rašė:ironman :) jei pas mane nebutu savireguliuojančių amortikų, tikrai pagalvočiau apie ironman'us.
Bet ar tikrai ju yra Outbackam? Kiek maciau ir Jonas issikele Baja tik su priekiniais Iron manais.
Vartotojo avataras
MekongDelta
Forumo dalyvis
Pranešimai: 614
Užsiregistravo: 2010-08-29, 1:53 pm
Auto: Forester
Valstybinis numeris: LEU025
Mobilus: +37067573005
Miestas: Vilnius

Re: Outback H6 spyruoklės

Standartinė MekongDelta »

O kaip atrodytų Outback'as su amerikiečio spyruoklėmis ir savireguliuojančiais amortizatoriais? Reiktų paletę plytų pasikrauti, kad važiuoti normaliai? Tarp amortizatorių skirtumas 1cm USA naudai, spyruoklės 2 apvijomis, na bet suspausk kad geras tą amortizatorių su kriauše apačioje... Na bet gal kas bandėte?
Nesiginčykite su kvailiu - žmonės gali neįžvelgti tarp jūsų skirtumo.
povilas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 309
Užsiregistravo: 2011-10-17, 10:06 pm
Auto: forester
Valstybinis numeris: ejd 114
Mobilus: +37065184568

Re: Outback H6 spyruoklės

Standartinė povilas »

MekongDelta rašė:O kaip atrodytų Outback'as su amerikiečio spyruoklėmis ir savireguliuojančiais amortizatoriais? Reiktų paletę plytų pasikrauti, kad važiuoti normaliai? Tarp amortizatorių skirtumas 1cm USA naudai, spyruoklės 2 apvijomis, na bet suspausk kad geras tą amortizatorių su kriauše apačioje... Na bet gal kas bandėte?
nevaidinsiu speco..bet lyg spyruokles tos pacios usa ir europai..kiek domejausi tai lyg 4 spyruokliu rusys dedamos..ten pgal kietuma..bet ilgiai vienodi..galiu klysti, bet nemanau..
Vartotojo avataras
MekongDelta
Forumo dalyvis
Pranešimai: 614
Užsiregistravo: 2010-08-29, 1:53 pm
Auto: Forester
Valstybinis numeris: LEU025
Mobilus: +37067573005
Miestas: Vilnius

Re: Outback H6 spyruoklės

Standartinė MekongDelta »

Na nuodugniai nesidomėjau, tačiau faktas tas, kad "self leveling" surinktas mazgas 1cm trumpesnis negu paprastas, ir turi 7 spyruoklės apvijas vs paprasto 9, tačiau pats "self leveling" amortizatorius nelabai leidžiasi suspaudžiamas (Jonas minėjo, kad reikia bent jau 80 kg), kai tuo tarpu paprastą amortiką visi puikiai įsivaizduojam - jei ne mažuoju, tai jau fakiniu pirštu be problemų suspausim.
Žodžiu nujaučiu, kad viską surinkus kažkas bus blogai, nes spyruoklė bus standesnė ir automatiškai kels aukščiau (+"self leveling"), o amortiko 1cm prie rato pavirs kaip minimum 2cm ir greičiausiai bus momentų, kai važiuojant neužteks eigos ir atramos guolis kentės kaip Kristus prie Pontijaus Piloto.
Na bet gal pabandyti...? :smile:
Nesiginčykite su kvailiu - žmonės gali neįžvelgti tarp jūsų skirtumo.
povilas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 309
Užsiregistravo: 2011-10-17, 10:06 pm
Auto: forester
Valstybinis numeris: ejd 114
Mobilus: +37065184568

Re: Outback H6 spyruoklės

Standartinė povilas »

MekongDelta rašė:Na nuodugniai nesidomėjau, tačiau faktas tas, kad "self leveling" surinktas mazgas 1cm trumpesnis negu paprastas, ir turi 7 spyruoklės apvijas vs paprasto 9, tačiau pats "self leveling" amortizatorius nelabai leidžiasi suspaudžiamas (Jonas minėjo, kad reikia bent jau 80 kg), kai tuo tarpu paprastą amortiką visi puikiai įsivaizduojam - jei ne mažuoju, tai jau fakiniu pirštu be problemų suspausim.
Žodžiu nujaučiu, kad viską surinkus kažkas bus blogai, nes spyruoklė bus standesnė ir automatiškai kels aukščiau (+"self leveling"), o amortiko 1cm prie rato pavirs kaip minimum 2cm ir greičiausiai bus momentų, kai važiuojant neužteks eigos ir atramos guolis kentės kaip Kristus prie Pontijaus Piloto.
Na bet gal pabandyti...? :smile:
dar karta paziurejau..tos pacios spyruokles pas h6 i samavyravniaikas ir i paprastus amortikus..pries 3 savaites keitem draugui amortikus. stoku ilgiai identiski,o spyruokles tik skiresi kietumu,o ne apviju skaiciumi..
Vartotojo avataras
MekongDelta
Forumo dalyvis
Pranešimai: 614
Užsiregistravo: 2010-08-29, 1:53 pm
Auto: Forester
Valstybinis numeris: LEU025
Mobilus: +37067573005
Miestas: Vilnius

Re: Outback H6 spyruoklės

Standartinė MekongDelta »

Norint pakeisti SelfLeveling amortizatorius į paprastus reikia keisti ir spyruokles (trumpesnės ir viršuje siaurėja) ir lėkštes. Auto išsilygino, t.y. galas atsistojo (geras žodis) lygiai su priekiu. O taip dar poros centimetrų norisi...
Nesiginčykite su kvailiu - žmonės gali neįžvelgti tarp jūsų skirtumo.
povilas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 309
Užsiregistravo: 2011-10-17, 10:06 pm
Auto: forester
Valstybinis numeris: ejd 114
Mobilus: +37065184568

Re: Outback H6 spyruoklės

Standartinė povilas »

MekongDelta rašė:Norint pakeisti SelfLeveling amortizatorius į paprastus reikia keisti ir spyruokles (trumpesnės ir viršuje siaurėja) ir lėkštes. Auto išsilygino, t.y. galas atsistojo (geras žodis) lygiai su priekiu. O taip dar poros centimetrų norisi...

http://postimage.org/image/l46wo5vzd/

nerodo pas amerikonus kitu spyruokliu..tik kietumo skirtumas jojiu diametro ar apviju skaiciaus skirtumu..

kur foto tai keitem amortikus i paprastus..
laisvis
Pasyvus skaitytojas :)
Pranešimai: 8
Užsiregistravo: 2011-08-10, 10:30 pm
Auto: Subaru Outback 01'
Skype: laisvis99
Miestas: Vilnius

Re: Outback H6 spyruoklės

Standartinė laisvis »

Usdm spyruokles skiriasi ne tik apviju skaiciumi, bet ir apvijos diametru. O koks rezultatas butu sudejus usdm spyruokles ant self leveling amortiku aktualus ir man.
Audi Allroad
povilas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 309
Užsiregistravo: 2011-10-17, 10:06 pm
Auto: forester
Valstybinis numeris: ejd 114
Mobilus: +37065184568

Re: Outback H6 spyruoklės

Standartinė povilas »

laisvis rašė:Usdm spyruokles skiriasi ne tik apviju skaiciumi, bet ir apvijos diametru. O koks rezultatas butu sudejus usdm spyruokles ant self leveling amortiku aktualus ir man.
self levelingai greit numirtu manau..kitoje padeti stoko darbas turetu buti..ar klystu>?
laisvis
Pasyvus skaitytojas :)
Pranešimai: 8
Užsiregistravo: 2011-08-10, 10:30 pm
Auto: Subaru Outback 01'
Skype: laisvis99
Miestas: Vilnius

Re: Outback H6 spyruoklės

Standartinė laisvis »

povilas rašė: self levelingai greit numirtu manau..kitoje padeti stoko darbas turetu buti..ar klystu>?

Amortiko darbine padetis beabejo pasislingtu kazkiek i virsu. Vat baisiausia, kad uztektu amortiko eigos ir vaziuojant per nelygumus nekaltu amortikas per virsu.
Audi Allroad
Vartotojo avataras
MekongDelta
Forumo dalyvis
Pranešimai: 614
Užsiregistravo: 2010-08-29, 1:53 pm
Auto: Forester
Valstybinis numeris: LEU025
Mobilus: +37067573005
Miestas: Vilnius

Re: Outback H6 spyruoklės

Standartinė MekongDelta »

laisvis rašė:
povilas rašė: self levelingai greit numirtu manau..kitoje padeti stoko darbas turetu buti..ar klystu>?

Amortiko darbine padetis beabejo pasislingtu kazkiek i virsu. Vat baisiausia, kad uztektu amortiko eigos ir vaziuojant per nelygumus nekaltu amortikas per virsu.
Galvojau lygiai taip pat ir ta linkme neeksperimentavau. Nupirkau naujus KYB'us ir nesukau galvos.
Nesiginčykite su kvailiu - žmonės gali neįžvelgti tarp jūsų skirtumo.
laisvis
Pasyvus skaitytojas :)
Pranešimai: 8
Užsiregistravo: 2011-08-10, 10:30 pm
Auto: Subaru Outback 01'
Skype: laisvis99
Miestas: Vilnius

Re: Outback H6 spyruoklės

Standartinė laisvis »

MekongDelta rašė:Galvojau lygiai taip pat ir ta linkme neeksperimentavau. Nupirkau naujus KYB'us ir nesukau galvos.
Man paprasti amortikai su usdm spyruoklem per skysti. Buvau susidejes, taciau po keliu menesiu grizau vel prie self leveling. Bet man nepatninka kaip stovi automobilio galas su dabartiniais amortikais ir spyruoklem. Su usdm variantu stovejo tikrai auksciau, taciau kazkiek pakrovus greitai susesdavo.... Na situo klausimu reiketu palaukti Jono komentaro, jis manau tikrai bus bandes toki varianta.
Audi Allroad
Vartotojo avataras
MekongDelta
Forumo dalyvis
Pranešimai: 614
Užsiregistravo: 2010-08-29, 1:53 pm
Auto: Forester
Valstybinis numeris: LEU025
Mobilus: +37067573005
Miestas: Vilnius

Re: Outback H6 spyruoklės

Standartinė MekongDelta »

O tu pastoviai maišus bulvių važioji? Aš sakiau dar pora cm kilstelėsiu be geometrijos atstatymo ir gal užteks. Jei ne, tai Premus turės dar vieną pacientą. O su Jonu kalbėjau kažkada, tai variantas USDM ir KYB, arba normalus pakėlimas su geometrijos atstatymu.
Selfleveling neturi jokio kontakto su išore, tad mano supratimu jie turi bazinę padėtį, kurioje ir stengiasi palaikyti aukštį. Uždėjus kitas aukštesnes spyruokles jie nedirbs tam diapazone kur jiems numatyta ir vis tiek kažkam bus blogai, nes spyruoklė aukštesnė o amortizatorius trumpesnis. :smile:
Nesiginčykite su kvailiu - žmonės gali neįžvelgti tarp jūsų skirtumo.
Skelbti atsakymą