Puslapis 160

Stentor Subaru Bolidai

Parašytas: 2009-02-27, 6:47 pm
Stentor
sugalvojau sukurt tema apie savo masina
pirktas 2002 12 07, buvo pravaziavus 250k, tik nupirkus spidometras atsuktas iki 0
taigi variklis standartinis 2.2 - jau 5(penktas)
deze 2.0 su paletintoju - jau 4(ketvirta) suluzo, kita savaite ieskosiu sekancios. blokiruociu nera(lsd)
sankaba pusiau sportine (siunciau is amerikos-1000lt)
pakaba foresterio, su papildomom 4cm aliuminio shaibom
variklio apsauga originali, dezei ir galiniam reduktoriui dar neprireike bet atsiradus norui pasidarysiu
kapotas, bamperis, halogenai- original nuo legacy GT
vairas- original legacy GT, naujai oda aptrauktas
prietaisu skydelio apsvietimas numire pravaziavus 450k(dabar 612k), todel neturejus ka veikt sulitavau melynus diodus.
standartinis odinis salonas, sildomom sedynem. pradejus sportuot vairuotojo sedyne pakeista i wrx'o sedyne.
siokia tokia muzika isidejes, viska dariausi pac.

Parašytas: 2009-02-27, 6:49 pm
jaroslavas
jo, teisingas aprašymas, ir dar tokia mašina, reikėjo anksčiau

Parašytas: 2009-02-27, 6:52 pm
sade
Bet kilometru pravaziuota :shock:
Cia 612k km is viso ar kai buvo atsukta iki 0? Kovinis ~`1

Parašytas: 2009-02-27, 6:55 pm
Stentor
sade rašė:Bet kilometru pravaziuota :shock:
Cia 612k km is viso ar kai buvo atsukta iki 0? Kovinis ~`1
atsukau iki 0, pradejau vazinet, dabar rodo virs 612k

Parašytas: 2009-02-27, 7:23 pm
Audronis
bet tai jau ir varikliuku :???: pakeites ne vieną, tai kaip ir reanimuota eilę kartų :-D

Parašytas: 2009-02-27, 8:05 pm
Stentor
mano vairavimo stilius: variklio+gr dezes normalios apsukos 5k
greiciai gaunasi atatinkami, dar kai ka nors pavezioju visi stebisi kaip ta masina man dar vaziuoja. zodziu masina pasakiska palyginus kaip as ja vaikau po pasauli..
p.s. gal kas turit gr deze pardavimui?

Parašytas: 2009-03-01, 12:05 am
wzikas
manjakas :valio:
rasiau dabar tau ka nors galingesnio pasiulyt...bet geriau koki mazalitrazi dyzeliuka imk - vis saugiau bus :valio::valio::valio:

Parašytas: 2009-03-02, 9:48 am
Stentor
tai as turiu darbini kabluka dyzeli... tiesa 2.0 Hdi
dar stovi bmw 320i, paskui drift auto- bmw525- tik kad su 4.4l varikliu :)
nu daryk ka nori bet kazkaip visu litrazai neblogi :sad:

Parašytas: 2009-03-03, 6:38 pm
Stentor
na va gavau gr deze- 2.0 impreza 97, 146k pravaziavus, su paletintoju. 450lt :valio2:
dar nusipirkau tepalu Q8 T 65 SAE 75W90 5L - 90lt
daba reik nepatinget pasikeist :sorry:

Parašytas: 2009-03-03, 7:48 pm
jaroslavas
Stentor rašė:na va gavau gr deze- 2.0 impreza 97, 146k pravaziavus, su paletintoju. 450lt :valio2:
dar nusipirkau tepalu Q8 T 65 SAE 75W90 5L - 90lt
daba reik nepatinget pasikeist :sorry:
prieš tai neturėjai paletintojo? :shock:

Parašytas: 2009-03-03, 8:31 pm
vilmis78
Jonas6x6 rašė:
Stentor rašė:tai as turiu darbini kabluka dyzeli... tiesa 2.0 Hdi
dar stovi bmw 320i, paskui drift auto- bmw525- tik kad su 4.4l varikliu :)
nu daryk ka nori bet kazkaip visu litrazai neblogi :sad:
O kam tau tos BMW? Čia gi BulvėmMašinaWežt :)
Yra ir teisingesnių mašinų su RWD
bmw pigiau galima paimti,fordas labai genda,o japonas RWD brangus...

Parašytas: 2009-03-03, 9:03 pm
vilmis78
Jonas6x6 rašė:galima subaru nuimt pr. granatas, užblokuot centrinį diff ir bus tau RWD
irgi galima-pazystu viena norvega kuris tokia pasidares turi berots is GT...
velgi kitas reikalas norint kad gerai prasuktu reikiamo dydzio ratus reikia imti turbinini,o tas jau gerokai brangesnis nei kitas stock japonas...

Parašytas: 2009-03-03, 10:03 pm
Deimazas
Pažįstamas Aubi quattro taip pasidaręs buwo padriftinimui

Parašytas: 2009-03-03, 10:51 pm
Stentor
na bmw 525 kainavo 5k lt, 4.4l variklis 200lt variklio perrinkimas/remontas paciu ranku darbas tik detales 250lt
dar reduktoriu greitesni pastatem, sankaba atnaujinta 70lt stabdziai nuo 735 200lt. dar stiprinam kebula, lengvinam, rankini hidraulini patys darom..
nepasakyciau kad labai dideles islaidos o masina dabar 270km/h labai nesunkiai vaziuoja.

jaroslavui:
siaip legacy buvo paletintojas, tik sunkoka buvo surast deze mazai vaziavusia ir nepadrozta. sita dar buvo ant auto, tai pabandziau pravaziuot- viskas ciki

Parašytas: 2009-03-03, 10:56 pm
vilmis78
Stentor rašė:na bmw 525 kainavo 5k lt, 4.4l variklis 200lt variklio perrinkimas/remontas paciu ranku darbas tik detales 250lt
dar reduktoriu greitesni pastatem, sankaba atnaujinta 70lt stabdziai nuo 735 200lt. dar stiprinam kebula, lengvinam, rankini hidraulini patys darom..
nepasakyciau kad labai dideles islaidos o masina dabar 270km/h labai nesunkiai vaziuoja.
tai labai pigiai gavai 4,4 varikli...
as ir sakau ,kad bmw driftui yra geriau,nei subaru ar kitas japonas