Re: Subaru Outback 2.5xt - Duju iranga?
Parašytas: 2013-02-15, 1:22 pm
PO 5 menesių...
Subaru Outback 2,5XT su turbina dujų montavimas tik pas žmonės kurie supranta kad su turbina ir be turbinos mašinos yra skirtingos, kiti dujininkai galvoja kad tik Kw esmė. Viena įranga tinka turbininėm mašinom kita netinką.
Iš pirmokarto dujų įrangos man nepavyko sureguliuoti, kompas OSCAR, 2vnt TOMASETTO reduktoriai po 180KW, Purkštukai HANA mėlyni. Taigi mašina nevažiavo ant jėgos (t.y. važiuojant 50km/h spaudi iki dugno norėdamas aplenkti mašina ir tik pokš dujų kompas išsijungia ir taip blūdidavo) Pasirodo, kad nei OSCAR kompas nei Tomasetto reduktoriai netinka turbininėm mašinom .
taigi pradėjau pats domėtis dujų įranga ir kas kaip...
Šiaip dienai dujas rekomenduoju dėtis:
1. Mindaugas, Kaunas (Stalgėnai) - 8 685 15499
2. Lauroma, Kaunas - 8 657 84355
3. Romas, Šventoji - 8 675 08226
Dar paminėsiu Klaipėdoje prie signalo kieme esančius dujininkus, bei Alių prie TA kur savitarnos plovykla šilutės pl pradžioje.
va šitie žmonės supranta ką šneka ir ką daro, ir kaip reik ką daryt....
Aš dėjausi pas Mindauga - BRC kompas, ROMANO reduktorius, BRC purkštukai. - mašina važiuoja super, pagal mašinos kompo parodymus, pats kompas net nesupranta kad važiuojam ant dujų. Testavom ant 200km/h greičio tad nei check engine blykčiojo kaip būna įprastai kai dujų mišinys būna per liesas arba jo neužtenka, nei kompas jungė benza, žožiu tiek dujų padavimo tiek pačio dujų mišinio riebumo mašinai pilnai pakako.
Pats dujų reguliavimas vyksta prisijungus ne per dujinę programa kaip dažniausiai reguliuoja dujas, bet prijungus atskira kompa tiesiai prie mašinos kompa, ir ten stebint kaip kompas reguoja į dujas, kai vyksta dujų reguliavimas prisijungus su nešiojamu kompu prie dujinio kompo, su dujoms reguliuoti skirta programa.
Taigi jei dujų montuotojas neturi spetcialaus kompo prisijungkti ir matyti mašinos kompo parametrus dujų reguliavimas iš esmės tampa bandymas padaryti gerai..
Subaru Outback 2,5XT su turbina dujų montavimas tik pas žmonės kurie supranta kad su turbina ir be turbinos mašinos yra skirtingos, kiti dujininkai galvoja kad tik Kw esmė. Viena įranga tinka turbininėm mašinom kita netinką.
Iš pirmokarto dujų įrangos man nepavyko sureguliuoti, kompas OSCAR, 2vnt TOMASETTO reduktoriai po 180KW, Purkštukai HANA mėlyni. Taigi mašina nevažiavo ant jėgos (t.y. važiuojant 50km/h spaudi iki dugno norėdamas aplenkti mašina ir tik pokš dujų kompas išsijungia ir taip blūdidavo) Pasirodo, kad nei OSCAR kompas nei Tomasetto reduktoriai netinka turbininėm mašinom .
taigi pradėjau pats domėtis dujų įranga ir kas kaip...
Šiaip dienai dujas rekomenduoju dėtis:
1. Mindaugas, Kaunas (Stalgėnai) - 8 685 15499
2. Lauroma, Kaunas - 8 657 84355
3. Romas, Šventoji - 8 675 08226
Dar paminėsiu Klaipėdoje prie signalo kieme esančius dujininkus, bei Alių prie TA kur savitarnos plovykla šilutės pl pradžioje.
va šitie žmonės supranta ką šneka ir ką daro, ir kaip reik ką daryt....
Aš dėjausi pas Mindauga - BRC kompas, ROMANO reduktorius, BRC purkštukai. - mašina važiuoja super, pagal mašinos kompo parodymus, pats kompas net nesupranta kad važiuojam ant dujų. Testavom ant 200km/h greičio tad nei check engine blykčiojo kaip būna įprastai kai dujų mišinys būna per liesas arba jo neužtenka, nei kompas jungė benza, žožiu tiek dujų padavimo tiek pačio dujų mišinio riebumo mašinai pilnai pakako.
Pats dujų reguliavimas vyksta prisijungus ne per dujinę programa kaip dažniausiai reguliuoja dujas, bet prijungus atskira kompa tiesiai prie mašinos kompa, ir ten stebint kaip kompas reguoja į dujas, kai vyksta dujų reguliavimas prisijungus su nešiojamu kompu prie dujinio kompo, su dujoms reguliuoti skirta programa.
Taigi jei dujų montuotojas neturi spetcialaus kompo prisijungkti ir matyti mašinos kompo parametrus dujų reguliavimas iš esmės tampa bandymas padaryti gerai..