Tie patys simptomai pas mane su H6. Nežinau kaip padarytas Foresteris ar AT dėžė?suboksidas rašė:Taigi, ten netikėtai užstrigau, bet tikėtai. Testavau foriką. Vakar ir šiandien.
Priežąstis - kartais užskaista ir kol neatsuki karšto oro visu pajėgjmu, tol negrįžtą į pradinę padėtį.
Istorija -pirmas kartas buvo praeitų metų rudenį, kai netoli Kernavės važiavom į labai ilgą purvyno kalną gazas-dugnas ir kai jau užstrigau, pamačiau, jog rodyklė šovus į aukštumas buvo. Gesinau variklį ir tam kartui nepasikartojo. Tada kažkada žiemą buvo panašiai, kai kylau į snieguotą kalną - pradėjo kaist. Kovo 11d. pokatūškėje, kai kilom į tą kalną, po Mykolo skendimo vietos, užkilus vėl mano rodyklė buvo link viršau, ataušinau karšru oru pūsdamas.
Vakar kai važiavau, aš netestavau, bet į pirmą smėlyno kalną užspaudus dugną, užkilus pradėjo kaist. Pažiūriu - įjungtas AC. Ok. Nusileidžiu, vėl kankinu ant smėlyno ir vėl užkaista. Pasivažinėjau ir nesupratau. Važiuojant namo kilo mintis išjungt AC. Tai padariau šiandien (oras atšalo bemaž 15laipsnių), išjungiau AC ir kankinu pirmu bėgiu po tuos kalnus visaip kaip galėjau - nieko. Įjungiau AC - kaista. O visi tie atvejai nuo rudens - visada buvau su įjungtu AC.
Kas gali būti? Dujų reduktorius stovi neįprastai aukštai, bet RSe pripylė antifrizo gazuodamas, tai sakė apie 600ml dar tilpo (bet prieš ir po dėl kaitimo nėr skirtumo). O jei būtų dėl dujų reduktoriaus - juk px būtų ar AC ar be. Manau. Kokios mintys? Man kolkas vienintelė mintis - generatorius, nes jis pas man prie mirties, kartais krovimą vos 11.2 rodo. Tai gal seovės neužtenka sukt ventiliatorius, kai AC įjungtas ir todėl kaista?
Pas RSe kreipiausi dėl to, bet prieš pastebėjimą dėl AC, tad dar nevarginsiu jo.
Aš jau trečią kartą iš eilės pasitvirtino mano paties spėjimas - pradėjo Subarui su AT kaistio variklis kartais dėl mistiškų priežasčių - žiūrėk kada keistas tepalas greičių dėžėje.
Pirmą kartą tai išsisprendė atsitiktinai ir nesureikšminau, nes tiesiog atėjo laikas keisti. Antrą kartą pradėjau ieškoti priežasčių, sekti situaciją kada ir kaip užkaista. Užkaisdavo truputį agrestyviau važiuojant mieste, kartais ir užmiestyje. Staigiau padavus gazo nuo sankryžos šokdavo rodyklė beveik sinchroniškai su tachometru. Priekabos traukti išvis neišeidavo, kaito greitai. Nu pradėjau galvoti, atsekiau šlangus tepalo nuo dėžės iki radiatoriaus. Aušinasi viskas tuo pačiu radiatoriumi ir žinoma tuyo pačiu aušinimo skysčiu. Kaip tyčia trūko dar vienas tepalo aušinimo šlangas ir išvarė viską lauk. Pripyliau kito tepalo, pakeičiau filtrą. Visi kaitimai dingo.
Prieš porą savaičių pasikartojo situacija, tik be trūkimų. Dabar pakeičiau tepalą ir filtrą ir stebuklas - nekaista.
Nežinau ar padės, bet info pamąstymui. Atrodo kaip susijęs greičių dėžės tepalas su variklio aušinimu. Bet pasirodo tiesiogiai.