Puslapis 12

ar eina dėti dujas į H6 variklį

Parašytas: 2014-10-23, 4:56 pm
meskolakis
Sveiki ar galima dėti dujas į h6 variklį? ar yra kokių niuansų? o gal ekonomiškai brangu?
http://auto.plius.lt/skelbimai/subaru-o ... 66076.html

Re: ar eina dėti dujas į H6 variklį

Parašytas: 2014-10-23, 9:34 pm
Arturas
Panasus outbekas yra, ar buvo pas Cobra, tai jis ten turejo dujas. Nemanau, kad labai brangiau, nu bet, purkstuku ir slangu bus truputi daugiau :)

Re: ar eina dėti dujas į H6 variklį

Parašytas: 2014-10-23, 9:47 pm
zzzubarruu
meskolakis rašė:Sveiki ar galima dėti dujas į h6 variklį? ar yra kokių niuansų? o gal ekonomiškai brangu?
http://auto.plius.lt/skelbimai/subaru-o ... 66076.html
nu bet ir aprasymas :DD

Re: ar eina dėti dujas į H6 variklį

Parašytas: 2014-10-24, 7:59 am
azart
Cobra ta outbacka jau pardave. Dujos dedasi taip pat kaip ir i bet kuri kita subaru. Jei dujininkas toks kaip Cobra - tai visiskai nieko nematysi atidares kapota. T.y. vietos ten uztenka ir reduktoriui ir zarnom. Zvakes brangios, ju nemazai :) ir reiketu iskart pakeisti pries dedant dujas, jos gylokai pasleptos.
Apskritai is patirties galiu pasakyti kad labiau pries dedant dujas reiketu: pasikeisti zvakes, sureguliuot voztuvai (jei reikia ar yra itarimas kad jau reiketu), patikrint liambda zondu veikima (pasijungus su kompu matoma kaip liambda laksto ar jau pusgyve kaba), pavazineti bent menesi ir tik tada mastyt apie duju irangos montavima. Naujos kartos irangos kalibruojamos tiksliai pagal benzo kompa ir tokia pacia kreive atkartoja motoro darba. Todel jei bus kazkokiu negerumu vaziuojant bezinu tie patys negerumai duos apie save zinot dar labiau.

Re: ar eina dėti dujas į H6 variklį

Parašytas: 2014-10-24, 9:43 am
SaskelA 535
Jeigu čia toks pats 3 litru variklis kaip ir tribekoi tai vožtuvų reguliavimas kas 30-50k km kainuos 2500Lt, tai čia klausimas ar kadanors atsipirks tos dujos.

Re: ar eina dėti dujas į H6 variklį

Parašytas: 2014-10-24, 10:39 am
Egyda
Tipo taip greit nusiderina H6 voztuvai del duju??

Re: ar eina dėti dujas į H6 variklį

Parašytas: 2014-10-24, 10:52 am
SaskelA 535
Nu kad visų foriu derinti reikia kas 30-50k tik paprastam atmosferikui arba turbinukui 2L kainuoja 200-250Lt o tribecai, tai 3litrų H6 kainuoja 2500Lt, aš klausiau pas Tautvyda, nes galvojau apie tribecą žmonai, bet nebegalvoju jau :D

Re: ar eina dėti dujas į H6 variklį

Parašytas: 2014-10-24, 2:42 pm
meskolakis
SaskelA 535 rašė:Nu kad visų foriu derinti reikia kas 30-50k tik paprastam atmosferikui arba turbinukui 2L kainuoja 200-250Lt o tribecai, tai 3litrų H6 kainuoja 2500Lt, aš klausiau pas Tautvyda, nes galvojau apie tribecą žmonai, bet nebegalvoju jau :D
Na jei paemus 30000 tai su dujom ir reguliavimu susitaupo 7000 Lt. Man tai pinigas :D O kiek maždaug dujas imesta kainuotų?

Re: ar eina dėti dujas į H6 variklį

Parašytas: 2014-10-24, 2:44 pm
meskolakis
O kaip išlaikymas kuom nor skiriasi nuo paparasto outback

Re: ar eina dėti dujas į H6 variklį

Parašytas: 2014-10-25, 10:01 pm
azart
meskolakis rašė:
SaskelA 535 rašė:Nu kad visų foriu derinti reikia kas 30-50k tik paprastam atmosferikui arba turbinukui 2L kainuoja 200-250Lt o tribecai, tai 3litrų H6 kainuoja 2500Lt, aš klausiau pas Tautvyda, nes galvojau apie tribecą žmonai, bet nebegalvoju jau :D
Na jei paemus 30000 tai su dujom ir reguliavimu susitaupo 7000 Lt. Man tai pinigas :D O kiek maždaug dujas imesta kainuotų?
Vat del tokiu komentaru ir atsiranda nereikalingos diskusijos. Kokia bobute kieme pasake kad reikia reguliuoti kas 30-50 t.km??? Eksploatuojant be duju rekomenduojama reguliuoti kas 100 t.km. su dujom rekomenduojama kas 50 t.km
Greit jau pradesit svaigti kad kas 10 t.km reikia reguliuot voztuvus :D Ar cia daug tokiu kurie su dujom prasuka greit 50 t. km? Abejoju, o ir bijoti tame reguliavime nera ko, kol yra tokie meistrai kaip RSe ir kiti.

Re: ar eina dėti dujas į H6 variklį

Parašytas: 2014-10-25, 11:23 pm
goild
Nezinau kaip pas ka , bet pas mane jau 80 000 praminta su dujom ir jokio reguliavimo net nesijaucia, kad reiketu.

Re: ar eina dėti dujas į H6 variklį

Parašytas: 2014-10-26, 9:47 pm
evilkas
goild rašė:Nezinau kaip pas ka , bet pas mane jau 80 000 praminta su dujom ir jokio reguliavimo net nesijaucia, kad reiketu.
pas manee po 70000 2 vožtuvau jau neturėjo tarpelio.

Re: ar eina dėti dujas į H6 variklį

Parašytas: 2014-10-26, 9:49 pm
evilkas
SaskelA 535 rašė:Jeigu čia toks pats 3 litru variklis kaip ir tribekoi tai vožtuvų reguliavimas kas 30-50k km kainuos 2500Lt, tai čia klausimas ar kadanors atsipirks tos dujos.
jei kaip Tribekoj, naujesnis variklis, tada taaip.
Jei senesnis, kaip iki 2004 m Outbacke, tada ten paprastos tabletės. net velenėlių nuimti nebūtina.

Re: ar eina dėti dujas į H6 variklį

Parašytas: 2014-10-27, 10:32 am
SaskelA 535
azart rašė:
meskolakis rašė:
SaskelA 535 rašė:Nu kad visų foriu derinti reikia kas 30-50k tik paprastam atmosferikui arba turbinukui 2L kainuoja 200-250Lt o tribecai, tai 3litrų H6 kainuoja 2500Lt, aš klausiau pas Tautvyda, nes galvojau apie tribecą žmonai, bet nebegalvoju jau :D
Na jei paemus 30000 tai su dujom ir reguliavimu susitaupo 7000 Lt. Man tai pinigas :D O kiek maždaug dujas imesta kainuotų?
Vat del tokiu komentaru ir atsiranda nereikalingos diskusijos. Kokia bobute kieme pasake kad reikia reguliuoti kas 30-50 t.km??? Eksploatuojant be duju rekomenduojama reguliuoti kas 100 t.km. su dujom rekomenduojama kas 50 t.km
Greit jau pradesit svaigti kad kas 10 t.km reikia reguliuot voztuvus :D Ar cia daug tokiu kurie su dujom prasuka greit 50 t. km? Abejoju, o ir bijoti tame reguliavime nera ko, kol yra tokie meistrai kaip RSe ir kiti.
Nu šiaip aš pas RSE ir klausiau jei ka, tai ok kas 50 000km ir reguliavimas 2500Lt, verta??? Nemanau, o kas nuvažiuoja 30k per metus tai yra nemažai. Aš per savaite 600 važiuoju, tai ka aš tik vienas toks? Ne, daug važiuojančių po daug km. Kas važiuoja 100-200 per mėnesi net neverta dujų dėti.

Re: ar eina dėti dujas į H6 variklį

Parašytas: 2014-11-04, 10:08 am
Jaras
meskolakis rašė:O kaip išlaikymas kuom nor skiriasi nuo paparasto outback
Sveikas, pirk šitą H6 3.0 ir dėk dujas :) pats turiu tokį tik 2005, tai pats smagiausia variklis, aišku nelyginant su 2,5XT :)
Pliusas tas kad H6 turi 5 bėgių AT dėžė kuri duoda ekonomijos, nes 2,5 121kW yra 4 bėgių, nesakau kad bloga bet nėra tokios ekonomijos. Skirtumo nuo paprasto 2,5 121kW kaip ir nematau tik tepalo 1 litru daugiau pilasi į variklį. Taip pat AT dėžės filtras vienodai brangus abiem variantams ~130lt nepriklausomai nuo variklio (nepasimaukint šitoje vietoje kai tenka išgirsti frazę "koks skirtumas juk tinka" ) - teko susidurti perkant pirmą kartą :) po tokių žodžių pradėjau pirkti tiek variklio 50lt tiek dėžės 130lt filtrus originalius iš subaru centro.
p.s. palyginus originalų AT dėžės filtrą su "padišofke" vizualiai skiriasi vidaus komponentai, kai keisiu teks perpjauti ir pažiūrėti detaliau filtravimo medžiagos skirtumus.