sritis, skirta visiems Legacy/Outback'ų savininkams. Bendro pobūdžio informacija, techniniai dalykai, tiuningas ir t.t.
Forumo taisyklės
Sritis skirta visiems Subaru Outback savininkams. Čia galite diskutuoti bendro pobūdžio klausimas, dalintis technine informacija, patarimais ir patirtimi apie patobulinimus ir problemų sprendimo būdus
Jonas6x6 rašė:tai pasilik leone dėžę, o panaudok tik kožuchą nuo legacy dėžės, ir pasidaryk sujungiamąjį blyną.
Gal ir butu galima, bet tada negalesiu as jos daugiau suletinti. Beto pas mane gi nivos razdatke gervei, su ja galiu atjungt galini tilta.
O kazin ar butu galima gaut ta legacy dezes korpusa? nebus taip kad reiks visa deze pirkt.
Paskutinį kartą redagavo SubaruLT 2010-01-02, 7:38 pm, redaguota 1 kartą(us).
Buvau rases kad dedu i legacy dezes korpusa leones dezes vidusius. Tai deze jau surinkta, tiko beveik viskas iskyrus paletintojo sakute, bet ja nesuknu ten sutvarkyt, nereik jokiu spec yrankiu. Dabar turiu deze kuri tinka EJ varikliuj, ir kuri turi laisva centrini difa su 100% jo blokaviku. Pagrindinis perdavimas 3.700, bet paletintojas 1.59(is mano melinos leones). Ateicia rinksiu deze su atjungiamu galiniu tiltu
Aisku zinau, vezi korpusa pas frezuotoja ir tegu frezuoja skiles paletintojuj, atrodo visi islenkimai yra. Aisku tas frezavimas kainuos brangiau nei visa deze su paletintoju :-D
žinau šita daikta...viena iš teisingesniu pavaru dėžiu...tik ,kad jos jau baigia išnykt...nes yra toks stentorius,kuris žalia rūta per sezona po kelias sulaužo
Ka manot apie asies virinima?
Jei viskas ok butu galima padaryt leta deze su nuolat varomais visais 4 ratais ir su 100% blokuojamu centriniu difu, jei ne reikes tenkintis viskozine mova.
As manau kad reikalingas terminis apdorojimas, panasiai kaip atkaitinami ismetimo kolektoriai ir pns.
Niekada savo gyvenime nepirkite trijų dalykų, o kad lengiau atsimintumėte juos galite užsirašyti atsitiktine skaičių seka:
1. Prancūziškos mašinos.
2. Prancūziškos mašinos.
3. Prancūziškos mašinos.