techniniai klausimai ir atsakymai, eksploatacija ir t.t. apie Jūsų Subaru Forester
Forumo taisyklės
Dėmesio! Sritis skirta dalintis technine informacija, klausti klausimus apie Subaru Forester automobilius. Jei norite užduoti klausimą apie pvz. Outback'a - geriausia juos užduoti tam skirtoje srityje.
Bendras forumo taisykles galite rasti paspaudę žemiau esančią nuorodą: topic2881.html
Aivaras rašė:Durnų klausimų diena O ar galima įmontuoti autopilotą (cruise control) į II forį ?
Pas tave kazkoks labai liesas foris pasitaike Ratai bent yra
Ratus kaip atskirą opciją užsakinėt reikėjo, todėl nusprendžiau neišlaidauti ir dabar foris gamykliniais vikšrais tenkinasi
Pirkdamas ieškojau normalių metų su maža rida, o į bajerius dėmesio labai nekreipiau. Todėl toks kūds i gavas beje ir EU variantas. Tai jis automatiškai kūdesnis nei storas amerikonas
Jonas6x6 rašė:vakuuminė pūslė, trosas, valdymo blokas po panele, mygtukas panelėje , rankenėlė vaire, "šaiba" ant vairalazdės (už vairo), papildoma relė saugų lizde.Ir tikėtis, kad visa kita pravodkė jau yra
97 legacy 2.5 AT nereikejo saibos po vairu ir papildomos reles bet reikejo jungikli pakeist ant stabdzio pedalo, orginala isimi atjungi fiske ir palieki, idedi kita pajungi kita fiske
Įsigijau komplektą autopilotui įsidėti į pirmą foriką. Tai dabar iškilo klausimų. Kolkas dar nieko nejungiau.
1 klausimas: Sulyginau donoro reles su maniškiu ir kažkokių papildomų relių neradau. Ar gali būti, kad ta relė jau yra? (nes kiek pastebėjau saugiklis, kuris yra salone, abs ir cruise control ant to paties eina). Ar ta relė pastatyta visai net ne variklio zonoje, o kažkur salone?
2 klausimas: Mygtukas, kuris statosi salone su "Cruise" užrašu ar jisai turi fiksuotis kaip ir kiti mygtukai eilėje (priešrūkinai, lango šildymo). Na ta prasme, kad įspaudus jis turi užsifiksuot ir tik dar kartą atspaudus sugrįžta į pradinę padėtį? Klausiu todėl, nes subaru dalyse meistriukas penkis tokius mygtukus peržiūrėjo ir visi nesifiksavo.
Paskutinį kartą redagavo Dainius. 2013-05-29, 1:33 am, redaguota 2 kartą(us).
Ex automobiliai:
BMW e34 525i 88'
BMW e39 525tds 97'
Susidėjau turimas cruiso detales į savo Foriką, bet cruis'as vis dar neveikia. Sudėjau mygtuką, rankenėlę į vairą, šaibą už vairo (nors ji man pasirodė niekuom nesiskirianti nuo senosios - vienas laidukas jungias į tą rankenėlę), cruiso kompą, vakuuminę puslę. Paspaudus salone esantį cruise mygtuką, mygtukas užsidega, bet daugiau spaudinėjant rankenėlę niekas nevyksta prie tam tikro greičio. Tai dabar galvoju kokios problemos čia gali būti. Vat nežinau kokio įtempimo turėtų būti nustatomas vakuuminės pūslės trosas. Nežinau kiek jį įtempti. Dabar nustačiau tiek, kad ant laisvų variklio apsūkos nekiltų.
Kokios problemos dar gali būti? Gal reikia bandyt ieškot to jungiklio ant stabdžių pedalo?
Ex automobiliai:
BMW e34 525i 88'
BMW e39 525tds 97'
Problema išspręsta, pasikeičiau tą stabdžių pedalo jungiklį (šrote jį vadino varlyte ) ir vsio - veikia. Nustebau, kad prie seno jungiklio buvo atskira jungtis. Tai seną jungiklį reikėjo atjungti ir pajungti tą naują į iki šiol nenaudotą fyškę. Ir vuolia viskas veikia, smagus daiktas Kartą prie to cruiso pripratus kažkaip sunku be jo. Čia man taip buvo nuo BMW persėdus į Foriką. Ačiū visiems už info pasidalinimą
Ex automobiliai:
BMW e34 525i 88'
BMW e39 525tds 97'
Pasiklausus kitų žmonių, kurie turi panašaus veikimo cruise control išsiaiškinau, kad cruise turi atsijungti nuspaudus sankabos pedalą. Pas mane iki šiol jis neatsijungdavo spaudžiant sankabą. Pasigooglinau ir tikrai radau, kad pirmos serijos Foresteriuose stovi ant sankabos pedalo dar viena varlytė (jungtukas),
Nuvariau į šrotą nusipirkau sankabos pedalui jungiklį (varlytę). Įdėjau vietoj ant sankabos buvusio varžto, prijungiau su šalia buvusia fyške, mašina užsikuria, sankaba veikia, bet cruise visai neveikia, nors be tos fyškės cruise veikė. Atjungiau tą sankabos fyškę - vėl cruise veikia, bet tik neatsijungia cruise spaudžiant sankabos pedalą.
Gal kas žino, ko čia trūksta? Ar trūksta reguliavimo to jungtuko, ar reikia dar vieno jungtuko (neutral safety switch), nes iš foto matosi, kad dar vienas jungtukas jungiasi (nors internete rastoje info visi rašo, kad reikalingas tik tas vienas, kurį aš įsigyjau).
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Ex automobiliai:
BMW e34 525i 88'
BMW e39 525tds 97'
Šiaip jau kruizas išsijungia arba nuspaudus stabdį arba perjungus bėgį arba trūktelėjus kruizo rankenėlę į save. Taip bent jau jis veikė pas mane ant pirmuko facelifto ir ant antruko dabar, abu mechanai. Prie ko čia sankaba, tai nelabai supratau.
sankaba prie to, kad norėdamas permesti bėgį arba norėdamas galutinai sustoti juk reikia spausti sankabos pedalą. Kaip pats Gorbai rašei vienas iš cruise atjungimo variantų permetant bėgį (kas su mechanine pavarų dėže reiškia, kad reikia pirma spausti sankabos pedalą). Mano atveju, nuspaudus sankabos pedalą, mašinos variklio apsukos šoka aukštyn, nes neatsijungia cruise. Tai vat ir klausimas ko trūksta? Kiek suprantu į šį klausimą žinos atsakymą tik tie, kurie patys montavosi į Foresterį cruise control...
Palenkus cruise rankenėlė arba spaudžiant stabdį cruise atsijungia, bet norisi kad ir šis trečias atjungimo variantas veiktų.
Ex automobiliai:
BMW e34 525i 88'
BMW e39 525tds 97'
Gal reikia reguliuoti? Arba visgi ne toks kontaktas - gal kompas galvoja, kad sankaba visada išminta? Geriausia būtų pabandyti jį nusiėmus iš tos vietos ir kiek siekia laidai (suprantu, kad ne daug ) pabandyti rankomis paspaudinėti važiuojant ir žiūrėti kaip turi būti