Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų problema

techniniai klausimai ir atsakymai, eksploatacija ir t.t. apie Jūsų Subaru Forester
Forumo taisyklės
Dėmesio! Sritis skirta dalintis technine informacija, klausti klausimus apie Subaru Forester automobilius. Jei norite užduoti klausimą apie pvz. Outback'a - geriausia juos užduoti tam skirtoje srityje.

Bendras forumo taisykles galite rasti paspaudę žemiau esančią nuorodą:
topic2881.html
Skelbti atsakymą
Vartotojo avataras
Diver
Forumo dalyvis
Pranešimai: 2133
Užsiregistravo: 2011-11-16, 1:20 pm
Auto: 06 2,5 AT L.L Bean
Valstybinis numeris: FUT 232
Skype: Linas diver
Mobilus: +37061597792
Miestas: Klaipeda

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Standartinė Diver »

Nutiko kuriozas. Draugo pirmukui foriui sudejom KYB galines spyruokles. Kaip ir tikejomes po pusmecio padare numirau galiniai self levelingai amortikai. Siandien sudejo naujus nipparts galinius amortikus. Bet atsitado beda. Nebetelpa 215/70 R16 padangos. Kliuna i lekstute. Ant mano forio lieka apie 1,5cm. Draugo pirmukui foriui su originaliais amortikais tarpas buvo apie 3-5 mm. Dabar su naujais amortikais konkreciai zulina. Liro parinko amortikus pagal kebulo nr. Kaip gali nutikti tokie kuriozai? Gamintojas s.... sumale?
SUBARU OUTBACK H6 2001 LPG. rado nauja seimininka.
SUBARU FORESTER LL Bean 2006 LPG environment friendly.
SUBARU FORESTER LL Bean 2005 Raptor...
viewtopic.php?f=40&t=3328&hilit=diver
povilas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 309
Užsiregistravo: 2011-10-17, 10:06 pm
Auto: forester
Valstybinis numeris: ejd 114
Mobilus: +37065184568

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Standartinė povilas »

Diver rašė:Nutiko kuriozas. Draugo pirmukui foriui sudejom KYB galines spyruokles. Kaip ir tikejomes po pusmecio padare numirau galiniai self levelingai amortikai. Siandien sudejo naujus nipparts galinius amortikus. Bet atsitado beda. Nebetelpa 215/70 R16 padangos. Kliuna i lekstute. Ant mano forio lieka apie 1,5cm. Draugo pirmukui foriui su originaliais amortikais tarpas buvo apie 3-5 mm. Dabar su naujais amortikais konkreciai zulina. Liro parinko amortikus pagal kebulo nr. Kaip gali nutikti tokie kuriozai? Gamintojas s.... sumale?
seip tai pas kybus niekada tokios padangos netiko..
Vartotojo avataras
Diver
Forumo dalyvis
Pranešimai: 2133
Užsiregistravo: 2011-11-16, 1:20 pm
Auto: 06 2,5 AT L.L Bean
Valstybinis numeris: FUT 232
Skype: Linas diver
Mobilus: +37061597792
Miestas: Klaipeda

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Standartinė Diver »

O kaip tada susideda 225/70 R16? Jos dar aukstesnes?
SUBARU OUTBACK H6 2001 LPG. rado nauja seimininka.
SUBARU FORESTER LL Bean 2006 LPG environment friendly.
SUBARU FORESTER LL Bean 2005 Raptor...
viewtopic.php?f=40&t=3328&hilit=diver
Vartotojo avataras
Gorbas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 1953
Užsiregistravo: 2011-09-22, 5:38 pm
Auto: SS
Valstybinis numeris: KMZ000
Mobilus: +37061442626
Miestas: Vilnius

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Standartinė Gorbas »

Ratlankius su kitu išnešimu reikia statyt.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 4 Beta
Miškinukas
Valdas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 90
Užsiregistravo: 2013-03-11, 1:44 pm
Auto: Ate ate juodas Forikas 98'

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Standartinė Valdas »

Sveiki,

kažkurioj temoj apie forio kėlimą sakiau, kad savo kėliau 8cm tai va foto
IMG_20140530_091938re.jpg

kadangi dujos,atsarginis ratas, benzino dar reik prilaikyti tai tie 8cm tik grįžimui iki normalaus aukščio.

Padariau taip
IMG_20140530_092012re.jpg
atrodo kaip chaltūra, bet neliko kietumo tokio kaip su šaibom. Dariau taip, kad reikalui esant galėčiau išardyti ir vėl grįžti bent jau prie org. amortizatoriaus. Galvoju gale sudėti kažkokiu būdu posparnius, tai per TA šito turėtų nepastebėti. Perdarysiu gražiai kai pastips šie amortizatoriai.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Vartotojo avataras
Arturas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 5317
Užsiregistravo: 2012-02-14, 8:29 am
Auto: Subaru Forester
Valstybinis numeris: CUG 888
Mobilus: +37065658686
Miestas: Vilkonys

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Standartinė Arturas »

O amortizatoriaus stoka ilginai? Nes kitaip gautusi, kad iverzei amortizatoriaus spyruokle, todel masina pakilo ir dar sumazejo jo eiga :?
Valdas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 90
Užsiregistravo: 2013-03-11, 1:44 pm
Auto: Ate ate juodas Forikas 98'

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Standartinė Valdas »

Neilginau. Amortizatorius stojo į darbinę maždaug poziciją, nes kai buvo nekelta lėkštė, spyruoklė susėdus(spyruoklė org. forinė), tai makalavosi štokas kažkur apačioj. Važiuoju ir iš pradžių nelabai tikėjosi, kad toks skirtumas tarp šaibinio kėlimo ir lėkštės kėlimo.

Ilgint štoką reiktų tada, jei dėtųsi kietesnė spyruoklė ir keltųsi lėkštė. Tada taip - amortikas visada ištrauktas ir daužosi viršuje kapsulės.

Pakėlus lėkštes prisodinau pilną ekipažą ir miškan. Jokio daužymo. Aišku vistiek liko karutis, ne ta auto plauktų per kelio nelygumus. Bet man taip labiau patinka. Negu koks Jeep GC, sūpuoklės tai nafig.. :shock:
Vartotojo avataras
azart
Forumo dalyvis
Pranešimai: 1447
Užsiregistravo: 2010-10-31, 10:55 am
Auto: Subaru Forester
Miestas: Vilnius

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Standartinė azart »

Nu nzn. maniskis su KYB amortikais, heavy duty K-Flex spyruoklem ir 3,5 cm saibom zymiai aukstesnis uz taviski buvo.
Impreza Station Wagon II '02 125HP
"...у действительно хороших водителей мухи расплющены об боковые стёкла, а при ускорении слёзы восхищения должны стекать по щекам горизонтально в направлении ушей..." Вальтер Рёрль
Vartotojo avataras
Mindaugas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 5342
Užsiregistravo: 2012-03-26, 11:07 pm
Auto: Forester&Outback, 4.5ltr
Miestas: Vilnius

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Standartinė Mindaugas »

Aš ir norėjau sakyt, kad greit akį užmetus, tai ne ką aukščiau už mano tikriausiai kiek pavargusias USA spyruokles ir 2.5/3.5 šaibas...

Nusiųsta su Nokia 3310 per Tapatalk 2
Ex '00 Subaru Forester 2.5 atmo AT USA 121kw LPG
Ex '00 Subaru Forester 2.0 atmo MT 92kw LPG, "Guris"
Ex '97 Subaru Forester 2.0 atmo MT 90kw LPG
02 Subaru Outback 2.5 AT 115kw LPG
Valdas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 90
Užsiregistravo: 2013-03-11, 1:44 pm
Auto: Ate ate juodas Forikas 98'

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Standartinė Valdas »

Azart palyginai nudususias spyruokles su savo naujom. Taviškis ir turi aukščiau stovėt.

Mindaugai šiaip jau usa spyruoklės ir taip geriau laiko nei eu. Aš neakcentuoju aukščio. Akcentuoju tai, kad šaibos yra gaidys, nuo jų kietėja mašina ir kad geresnis sprendimas kelti lėkštę. Tik tiek.
Vartotojo avataras
Mindaugas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 5342
Užsiregistravo: 2012-03-26, 11:07 pm
Auto: Forester&Outback, 4.5ltr
Miestas: Vilnius

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Standartinė Mindaugas »

Na, kad forikas kaip barškutis, tai nesiginčysiu. Nors skirtumo skirtumo po šaibų įdėjimo lyg ir nepajutau...

Nusiųsta su Nokia 3310 per Tapatalk 2
Ex '00 Subaru Forester 2.5 atmo AT USA 121kw LPG
Ex '00 Subaru Forester 2.0 atmo MT 92kw LPG, "Guris"
Ex '97 Subaru Forester 2.0 atmo MT 90kw LPG
02 Subaru Outback 2.5 AT 115kw LPG
Vartotojo avataras
Gorbas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 1953
Užsiregistravo: 2011-09-22, 5:38 pm
Auto: SS
Valstybinis numeris: KMZ000
Mobilus: +37061442626
Miestas: Vilnius

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Standartinė Gorbas »

Aš tai irgi nelabai pagaunu iš kur atsiranda tas kietumas jei amortiko eiga išlieka ta pati? :?
Miškinukas
Vartotojo avataras
azart
Forumo dalyvis
Pranešimai: 1447
Užsiregistravo: 2010-10-31, 10:55 am
Auto: Subaru Forester
Miestas: Vilnius

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Standartinė azart »

Andriau, kai zmogus padaro 8cm saibas tai visko gali buti. Spyruokles kiek jos pavargusios ir buna vistiek neleidzia taip susmukti galiniai daliai. Is aptirties su 3.5cm saibom absoliuciai jokiu minkstumo/kietumo pojucio pasikeitimu nepastebeta. Gal del to kad su protu viskas daryta. O bandant istaisyti vizualine isvaizda tik su saibom tai ka as zinau...nerimta mazu maziausiai.
Impreza Station Wagon II '02 125HP
"...у действительно хороших водителей мухи расплющены об боковые стёкла, а при ускорении слёзы восхищения должны стекать по щекам горизонтально в направлении ушей..." Вальтер Рёрль
Virgis75
Forumo dalyvis
Pranešimai: 510
Užsiregistravo: 2010-12-01, 2:30 pm
Auto: Subaru Forester 2.0 Turbo A/T

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Standartinė Virgis75 »

Nu va. Susidėjau KYB amortikus, galines spyruokles. Bet :-E uodega kaip buvo pasėdusi, taip ir liko... Amortikai KYB 334192 ir 91, spyruoklės RA5763. Liūdnoka truputį...

P.S. Parduodu galinius pogyvius amortikus, ant stendo rodė 40-50 procentų gyvybės. Originalūs.
Vartotojo avataras
Mindaugas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 5342
Užsiregistravo: 2012-03-26, 11:07 pm
Auto: Forester&Outback, 4.5ltr
Miestas: Vilnius

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Standartinė Mindaugas »

Virgis75 rašė:Nu va. Susidėjau KYB amortikus, galines spyruokles. Bet :-E uodega kaip buvo pasėdusi, taip ir liko... Amortikai KYB 334192 ir 91, spyruoklės RA5763. Liūdnoka truputį...

P.S. Parduodu galinius pogyvius amortikus, ant stendo rodė 40-50 procentų gyvybės. Originalūs.
Kažin kodėl neatsistojo aukščiau... Pamenu, kai vienas kaunietis buvo į renginį atlėkęs su pirmuku su nauju KYB galu, tai visa galva už kitus standartus su padėvėtom spyruoklėm stovėjo!?
Ex '00 Subaru Forester 2.5 atmo AT USA 121kw LPG
Ex '00 Subaru Forester 2.0 atmo MT 92kw LPG, "Guris"
Ex '97 Subaru Forester 2.0 atmo MT 90kw LPG
02 Subaru Outback 2.5 AT 115kw LPG
Skelbti atsakymą