Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų problema

techniniai klausimai ir atsakymai, eksploatacija ir t.t. apie Jūsų Subaru Forester
Forumo taisyklės
Dėmesio! Sritis skirta dalintis technine informacija, klausti klausimus apie Subaru Forester automobilius. Jei norite užduoti klausimą apie pvz. Outback'a - geriausia juos užduoti tam skirtoje srityje.

Bendras forumo taisykles galite rasti paspaudę žemiau esančią nuorodą:
topic2881.html
Skelbti atsakymą
Virgis75
Forumo dalyvis
Pranešimai: 510
Užsiregistravo: 2010-12-01, 2:30 pm
Auto: Subaru Forester 2.0 Turbo A/T

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Standartinė Virgis75 »

Gorbas rašė:Nuliūdinsiu tave. Tai ką pavyko surasti, tai: RA5763 spyruoklės yra skirtos SLS amortikams ir jos strypo skersmuo 11,75mm, o tavo atveju, kadangi keitėt amortikus į non-SLS, reikėjo statyti RA5761.
originalus numeris ant senų amortikų: 20360FC220. Tai galima teigti, kad ant visų turbinukų SLS?
Vartotojo avataras
Gorbas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 1953
Užsiregistravo: 2011-09-22, 5:38 pm
Auto: SS
Valstybinis numeris: KMZ000
Mobilus: +37061442626
Miestas: Vilnius

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Standartinė Gorbas »

Jei prie amortiko buvo pritvirtintas dar vienas stūmoklis kaip piešinuke apvestas raudonai, tai vadinasi buvo SLS, jeigu ne, tai paprasti, bet ir spyruoklės tada ten stovėjo visai kitos nei su SLS. Jei ten buvo paprasti, tai tas spyruokles galėjai drąsiai montuoti su dabartiniais amortikais.
Paveikslėlis
Miškinukas
Virgis75
Forumo dalyvis
Pranešimai: 510
Užsiregistravo: 2010-12-01, 2:30 pm
Auto: Subaru Forester 2.0 Turbo A/T

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Standartinė Virgis75 »

Gaunasi, amortikai paprasti. Bet uodega ir taip buvo susėdusi, tai jei būčiau montavęs senas spyruokles, kažin, ar kas būtų pasikeitę su aukščiu. Kokia tikimybė, kad sumontavus kitas spyruokles (minėtas RA5761), bus viskas gerai? Nesinori dar kelis šimtus išmesti į balą...
Vartotojo avataras
Gorbas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 1953
Užsiregistravo: 2011-09-22, 5:38 pm
Auto: SS
Valstybinis numeris: KMZ000
Mobilus: +37061442626
Miestas: Vilnius

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Standartinė Gorbas »

Man regis aš jau pakankamai aiškiai viską išdėsčiau, o apie tikimybių teorijas galima su matematikais padiskutuoti, pvz. su Suboksidu :)
Miškinukas
povilas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 309
Užsiregistravo: 2011-10-17, 10:06 pm
Auto: forester
Valstybinis numeris: ejd 114
Mobilus: +37065184568

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Standartinė povilas »

Virgis75 rašė:
azart rašė:Netinkami KYB amortizatoriai arba spyruokles parinktos 100%. Su KYB amortikais ten isviso pasaka be galo kazkokia. Reikia zinoti tikslius kodus o ne pasitiket pardaveju programomis ar katalogais. Mano atveju RSe pats nupirko to ko reikejo. Spyruokles KYB emem storesnes, kazkur mano temoje surasyti kodai.
p.s. prasau nuoroda kas liecia atmo pirmukus:
http://www.kyb-europe.com/catalogue.asp
Pagal šį katalogą, spyruoklės tinkamos - RA5763. Amortikų kažkodėl nerodo, bet pagal visus rinkimusis ir t.t., tai irgi tinkami KYB 334192 ir 91.
Tai kas gali patart sprendimo būtus? RSe kreiptis?
nu bet tau pora postu auksciau sake...ne pagal kataloga reikia...o 5761 o tu vel is pradziu
povilas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 309
Užsiregistravo: 2011-10-17, 10:06 pm
Auto: forester
Valstybinis numeris: ejd 114
Mobilus: +37065184568

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Standartinė povilas »

Virgis75 rašė:Gaunasi, amortikai paprasti. Bet uodega ir taip buvo susėdusi, tai jei būčiau montavęs senas spyruokles, kažin, ar kas būtų pasikeitę su aukščiu. Kokia tikimybė, kad sumontavus kitas spyruokles (minėtas RA5761), bus viskas gerai? Nesinori dar kelis šimtus išmesti į balą...
bus ne tik gerai..o labai gerai
Virgis75
Forumo dalyvis
Pranešimai: 510
Užsiregistravo: 2010-12-01, 2:30 pm
Auto: Subaru Forester 2.0 Turbo A/T

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Standartinė Virgis75 »

Ačiū visiems už kantrybę. Įvaldžiau naujas sprunžynas, kitą savaitę keis. Pasipasakosiu, kaip sekėsi. Gal kam reikia dėvėtų amortikų galinių ir mažai dėvėtų spyruoklių?
Virgis75
Forumo dalyvis
Pranešimai: 510
Užsiregistravo: 2010-12-01, 2:30 pm
Auto: Subaru Forester 2.0 Turbo A/T

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Standartinė Virgis75 »

povilas rašė:
Virgis75 rašė:Gaunasi, amortikai paprasti. Bet uodega ir taip buvo susėdusi, tai jei būčiau montavęs senas spyruokles, kažin, ar kas būtų pasikeitę su aukščiu. Kokia tikimybė, kad sumontavus kitas spyruokles (minėtas RA5761), bus viskas gerai? Nesinori dar kelis šimtus išmesti į balą...
bus ne tik gerai..o labai gerai
Jomajo, šikna taaaip sukilo, delnas lenda, ir dar vietos lieka...
povilas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 309
Užsiregistravo: 2011-10-17, 10:06 pm
Auto: forester
Valstybinis numeris: ejd 114
Mobilus: +37065184568

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Standartinė povilas »

Virgis75 rašė:
povilas rašė:
Virgis75 rašė:Gaunasi, amortikai paprasti. Bet uodega ir taip buvo susėdusi, tai jei būčiau montavęs senas spyruokles, kažin, ar kas būtų pasikeitę su aukščiu. Kokia tikimybė, kad sumontavus kitas spyruokles (minėtas RA5761), bus viskas gerai? Nesinori dar kelis šimtus išmesti į balą...
bus ne tik gerai..o labai gerai
Jomajo, šikna taaaip sukilo, delnas lenda, ir dar vietos lieka...
o ka as sakiau...ir tie pedersai nereikalingi
Virgis75
Forumo dalyvis
Pranešimai: 510
Užsiregistravo: 2010-12-01, 2:30 pm
Auto: Subaru Forester 2.0 Turbo A/T

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Standartinė Virgis75 »

Peders'ai gal pasireikštų ilgalaikėje perspektyvoje?
Vartotojo avataras
Arturas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 5317
Užsiregistravo: 2012-02-14, 8:29 am
Auto: Subaru Forester
Valstybinis numeris: CUG 888
Mobilus: +37065658686
Miestas: Vilkonys

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Standartinė Arturas »

Virgis75 rašė:Peders'ai gal pasireikštų ilgalaikėje perspektyvoje?
Niekada ir nesuzinosi. Nebent patas pasibandysi. Cia kaip ir su IronMan. Nors kai kas jau ilgiau nei as turi susideje i savo forikus ir kol kas negirdeti senejimo pozymiu 8-)
Vartotojo avataras
Dziugesiukas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 698
Užsiregistravo: 2013-07-04, 5:17 pm
Auto: FORESTER 2l Bi-Fuel
Valstybinis numeris: GOD 725
Skype: dziugesiukas
Mobilus: +37063145726
Miestas: Panevezys

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Standartinė Dziugesiukas »

Aš praeitais metais susidėjau IronMan spyrus. Jokių senėjimo požymių per 10k km tikrai nėra, forikas kietesnis paliko, bet kraulumas pakito į gerą ir aukštis viso foriko geras. Plius man gavosi vos ne tapati kaina kaip bučiau dėjęs pedders komplektus, nes gavau IronMan už 1k lt.
'07 Subaru Forester 2l Bi-Fuel atmo 116kw lifted by Ironman
http://www.spritmonitor.de/en/detail/682335.html
Virgis75
Forumo dalyvis
Pranešimai: 510
Užsiregistravo: 2010-12-01, 2:30 pm
Auto: Subaru Forester 2.0 Turbo A/T

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Standartinė Virgis75 »

Viskas, baigėsi mano epopėja. Suvedimą darė, tai amortikų skyles gerokai papielavojo, kitaip išvirtimas (tikslai įvirtimas) buvo kaip seno zapuko...
suboksidas
Valdyba
Pranešimai: 10962
Užsiregistravo: 2012-06-21, 10:29 am
Auto: Subaru Forester s-turbo AT
Mobilus: +37067447212
Miestas: Vilnius

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Standartinė suboksidas »

Virgis75 rašė:Viskas, baigėsi mano epopėja. Suvedimą darė, tai amortikų skyles gerokai papielavojo, kitaip išvirtimas (tikslai įvirtimas) buvo kaip seno zapuko...
O kokie tiksliai amortikai sudėti buvo? Gal irgi netokie?
Bekelės impreza ir savaitgalinis forikas :)

Legasiukas ir Impreziukas atia.
Virgis75
Forumo dalyvis
Pranešimai: 510
Užsiregistravo: 2010-12-01, 2:30 pm
Auto: Subaru Forester 2.0 Turbo A/T

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Standartinė Virgis75 »

suboksidas rašė:
Virgis75 rašė:Viskas, baigėsi mano epopėja. Suvedimą darė, tai amortikų skyles gerokai papielavojo, kitaip išvirtimas (tikslai įvirtimas) buvo kaip seno zapuko...
O kokie tiksliai amortikai sudėti buvo? Gal irgi netokie?
Amortikai 334189 ir 334190.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Skelbti atsakymą