O SACHS ar Bilstein niekam tikę?Matas rašė:Tiek apkalbėta ir jau lyg viskas ir aisku, kad amortikų geriausias pasirinkimas yra KYB arba pedders, bet iš kur juos įsigyti geriausiomis kainomis?
Šiaip, įdomu?
O SACHS ar Bilstein niekam tikę?Matas rašė:Tiek apkalbėta ir jau lyg viskas ir aisku, kad amortikų geriausias pasirinkimas yra KYB arba pedders, bet iš kur juos įsigyti geriausiomis kainomis?
va cia apie bilšteinus chebra atsiekiapia neblogi pagal edislova. plius kaina 80 euru normali palyginus kad paparastus kyb pirkau gal už 71 eura.suboksidas rašė:Pasidomėjau, tai pirmukui forikui Bilstein amortikus galima gauti po 80€/vnt. Cia is stiauto.ltEdislovas rašė:Ir dar kažkurių metų L.L.Bean edition turėjo Bilstein. Tie tai nesveiki. Pedders kamputyje tyliai rūko prieš tuos Bilstein.
O gal būtų galima sužinoti kas atstovauja šiuos pagrindinius gamintojus? Kolkas zinau tik RSE ir lirosta, kiek suprantu yra ir daugiau atstovu? gal ir yra temoje ivardinta, bet kol kas neatknisau ju... isanksto dekojuDeimazas rašė:Iš atstovų aišku
http://www.kyb-europe.com/kyb-lithuania/Matas rašė:O gal būtų galima sužinoti kas atstovauja šiuos pagrindinius gamintojus? Kolkas zinau tik RSE ir lirosta, kiek suprantu yra ir daugiau atstovu? gal ir yra temoje ivardinta, bet kol kas neatknisau ju... isanksto dekojuDeimazas rašė:Iš atstovų aišku
Tai ar pasiteisino,kam dėjo,nuo kokios volvo?Edislovas rašė:Chebra, gi sakiau, kad vaistai yra. Paprasti amortikai + volvo spyruoklės. Atsistoja į vietą + porą centimetrų aukščiau. RSe approved modas.
Gal kas žino bei gali įmesti tikslius matmenis spyruoklių(galinių bei priekinių),tinkančių mano Amfibijai(2003 Outback 2.5AT AWP,USA,senesniame kėbule)?Noriu prasičekint latviukų pasiūlymuose.Ačiū.Matas rašė:kas liečia spyruokles forikams manau šią bėdą galima išspręsti pasitelkus broliukų Latvių pagalbą, jie gamina spyruokles pagal indvidualius užsakymus( kokio norima kietuvo, aukstumo, apvyju storio ir pan) tačiau vient užsakymas kainuoja apie 70e plius spyruoklių kaina. Tačiau norint pigiau prasisukti, galima rasti jų katologe iš 11 000 tipų spyruoklių pavyzdžių ir radus tinkamus parametrus, jas nusipirkti konkrečiai savo poreikiams( kietesnes, minkštesnės ar pan.) Jų atstovas yra ir Lietuvoje, o detalesnė informacija tinklapyje http://www.lesjofors.lt/
O tai kam tada žiūri storintas ir aukštesnes spyruokles jei nevažiuosi bekele? Mesk kyb stokines ir psio, ir kam čia sukti kiaušus forume puse metu? Ar bandai sutaupyti ten kur nesutaupysi, ar tiesiog nėra ka veikti?forester99 rašė:Aš nesiruošiu dalyvauti bekelėje,todėl manau,jog šaibų ar gumų kišimas ten,kur joms nepriklauso būti yra betikslis pinigų bei laiko švaistymas,o ir automobiliui nuo to tikrai nesveikiau.Pradžiai noriu susitvarkyti važiuoklę(amortikai,spyruoklės ir t.t.).Reikalingų detalių bei mazgų pasiūla labai plati,tad ieškau optimaliausio varianto(kokybė/kaina),kad bent jau 70-100 tūkstančių nesukt sau galvos.Tad tiek mano lūkesčių-paaiškinimų.
Labai naudinga infoEdislovas rašė:Nerado kažkas, tai primenu:
Outback/legacy nuo 1999 gydomas paprasti amortikai + MB 124 priekinės spyruoklės su apvijos storiu 14mm. Legacy pjaunam 340-345mm, Outback 360-365mm
Forester Sf,SG gydomas paprastais amortikais ir priekinėmis spyruoklėmis nuo Volvo 940. Apvijos storis 14mm. Viršutinė apvija 150mm, apatinė apie 170 mm. (apytiksliai) Naudojami atraminiai nuo SG.