Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų problema

techniniai klausimai ir atsakymai, eksploatacija ir t.t. apie Jūsų Subaru Forester
Forumo taisyklės
Dėmesio! Sritis skirta dalintis technine informacija, klausti klausimus apie Subaru Forester automobilius. Jei norite užduoti klausimą apie pvz. Outback'a - geriausia juos užduoti tam skirtoje srityje.

Bendras forumo taisykles galite rasti paspaudę žemiau esančią nuorodą:
topic2881.html
Skelbti atsakymą
Vartotojo avataras
LaimonasUr
Forumo dalyvis
Pranešimai: 799
Užsiregistravo: 2013-03-13, 11:21 am
Auto: T/tb
Valstybinis numeris: FJG 898
Miestas: Mažeikiai

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Standartinė LaimonasUr »

Matas rašė:Tiek apkalbėta ir jau lyg viskas ir aisku, kad amortikų geriausias pasirinkimas yra KYB arba pedders, bet iš kur juos įsigyti geriausiomis kainomis?
O SACHS ar Bilstein niekam tikę?
Šiaip, įdomu?
Vartotojo avataras
Vaiduoklis
Forumo dalyvis
Pranešimai: 464
Užsiregistravo: 2013-04-19, 12:24 pm
Auto: Subaru Forester (EX)
Mobilus: +37061835039
Miestas: ALYTUS

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Standartinė Vaiduoklis »

suboksidas rašė:
Edislovas rašė:Ir dar kažkurių metų L.L.Bean edition turėjo Bilstein. Tie tai nesveiki. Pedders kamputyje tyliai rūko prieš tuos Bilstein.
Pasidomėjau, tai pirmukui forikui Bilstein amortikus galima gauti po 80€/vnt. Cia is stiauto.lt
va cia apie bilšteinus chebra atsiekiapia neblogi pagal edislova. plius kaina 80 euru normali palyginus kad paparastus kyb pirkau gal už 71 eura.
sekanti karta dėsiu arba kyb ultra sr arba bilsteinus. greičiausiai bilsteinus bandysiu pirmiau......... ( o gal ir neprireiks :???: thu thu thu kaip sakoma) :? ;)
subaru forester sf - buves... :(
Matas
Pasyvus skaitytojas :)
Pranešimai: 22
Užsiregistravo: 2013-08-21, 2:29 pm
Auto: Forester

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Standartinė Matas »

Deimazas rašė:Iš atstovų aišku
O gal būtų galima sužinoti kas atstovauja šiuos pagrindinius gamintojus? Kolkas zinau tik RSE ir lirosta, kiek suprantu yra ir daugiau atstovu? gal ir yra temoje ivardinta, bet kol kas neatknisau ju... isanksto dekoju
Vartotojo avataras
Deimazas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 1324
Užsiregistravo: 2008-12-21, 10:26 pm
Miestas: Kaunas

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Standartinė Deimazas »

Matas rašė:
Deimazas rašė:Iš atstovų aišku
O gal būtų galima sužinoti kas atstovauja šiuos pagrindinius gamintojus? Kolkas zinau tik RSE ir lirosta, kiek suprantu yra ir daugiau atstovu? gal ir yra temoje ivardinta, bet kol kas neatknisau ju... isanksto dekoju
http://www.kyb-europe.com/kyb-lithuania/

http://www.pedders.co.uk/info-distributors#lithuania

Iš atstovų Didesnė tikimybė nusipirkti nepadirbtą daiktą
Su baru nuo 1999-tų
Vartotojo avataras
mankisss
Forumo dalyvis
Pranešimai: 672
Užsiregistravo: 2014-04-16, 8:31 pm
Auto: SUBARU FORESTER 2.0XT MT
Valstybinis numeris: HFT 036
Mobilus: +37062555786
Miestas: Kėdainiai

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Standartinė mankisss »

Tai ar Selfleving nerestauruojami, kas domėjotės?
Vartotojo avataras
mankisss
Forumo dalyvis
Pranešimai: 672
Užsiregistravo: 2014-04-16, 8:31 pm
Auto: SUBARU FORESTER 2.0XT MT
Valstybinis numeris: HFT 036
Mobilus: +37062555786
Miestas: Kėdainiai

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Standartinė mankisss »

Edislovas rašė:Chebra, gi sakiau, kad vaistai yra. Paprasti amortikai + volvo spyruoklės. Atsistoja į vietą + porą centimetrų aukščiau. RSe approved modas.
Tai ar pasiteisino,kam dėjo,nuo kokios volvo?
marukas
Pasyvus skaitytojas :)
Pranešimai: 1
Užsiregistravo: 2016-05-09, 10:20 pm
Auto: Subaru forester

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Standartinė marukas »

Labas Vakaras Miskinuku myletojai :) . Kai ir man pribrendo spresti sia problema bandziau isspresti ja paprastuoju budu, nueini nusiperki pagal kataloga ir pasikeiti. Alia nuejes i parde supratau kodel sita tema tokia neissemema :D . Tai vot perskaiciau sita visa tema ir supratau,kad teks ir man imtis racionalizacijos. Tai gi is sroto nenorejau pirkt nes is esmes perki kate maise, o devetu amerikono spyruokliu gaut jau problema. Taigi neuzsimant reklama pasakisiu ,kad visa komplekta pirkau Kaune islandijos plente esancioje japonisku automobiliu detaliu parduotuveje. Bet jauciu ta pati galima gaut ir kitose pardese. Dejau dujinius KYB amortikus ir naujas Subaru juodos spalvos spyruokles itariu jos butent amerikono nes apatineje spyruokles dalyje vielos storis 14 mm, o virsutineje 13.6 kazkur (cia su slankmaciu pamatavus ). Tai rezultatas mane kolkas tikrai dziugina. Forikas atsistojo i savo senaja stovesena ir net pakrovus visus irankius ir meskeres, o abieju pas mane nemazai ir nera lengvai sveriantys plius vaikas ir manoji, o forikas gal ir susedo bet tikrai ne tiek, kad akis pastebetu. Kas liecia stabiluma. Nu as ralistas neesu, bet savaitgali prabandziau Moletai Anyksciai plente (kas per ten vaziaves tas turetu zinot ). Tai su visais kalniukais susitvarke labai neblogai. O del senuju selflevelingu restauracijos irgi buvau uzsukes pas toki meistriuka tas paciupinejo manuosius senus amortikus ir pakele rankas, o kai parode gyvai kaip jis atrodo isardytas tada supratau kodel. Pasirodo selflevelinguose viduje amortiko yra dar viena spyruokle, kuri ir kompensuoja tai, kad pagrindines isorines spyruokles vielos storis yra 12mm . Ciaq kaip suprantu Japonas padare taip tam, kad forikas butu minkstesnis ir pasikrovus neziuretu i dangu. Tai va ačiū Dievui kolkas sita beda jau praeitis tikiuosi ilgesniam laikui galesiu ja pamirst.
forester99
Forumo dalyvis
Pranešimai: 764
Užsiregistravo: 2008-12-19, 5:32 pm
Auto: 2005 Outback 2.5 AT(EU)
Valstybinis numeris: LIS673
Skype: rolandas.liubinas
Mobilus: +37061204860
Miestas: Elektrėnai

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Standartinė forester99 »

Matas rašė:kas liečia spyruokles forikams manau šią bėdą galima išspręsti pasitelkus broliukų Latvių pagalbą, jie gamina spyruokles pagal indvidualius užsakymus( kokio norima kietuvo, aukstumo, apvyju storio ir pan) tačiau vient užsakymas kainuoja apie 70e plius spyruoklių kaina. Tačiau norint pigiau prasisukti, galima rasti jų katologe iš 11 000 tipų spyruoklių pavyzdžių ir radus tinkamus parametrus, jas nusipirkti konkrečiai savo poreikiams( kietesnes, minkštesnės ar pan.) Jų atstovas yra ir Lietuvoje, o detalesnė informacija tinklapyje http://www.lesjofors.lt/
Gal kas žino bei gali įmesti tikslius matmenis spyruoklių(galinių bei priekinių),tinkančių mano Amfibijai(2003 Outback 2.5AT AWP,USA,senesniame kėbule)?Noriu prasičekint latviukų pasiūlymuose.Ačiū. :)

P.S.Gal kas skaičiavo detalių kainas tokiems variantams:
Galas - KYB amortikai+MB spyruoklės arba KYB amortikai+latvių pasiūlymas.
Priekis - nežinau kombinacijų leituviškų arba KYB+latvių pasiūlymas.
forester99
Forumo dalyvis
Pranešimai: 764
Užsiregistravo: 2008-12-19, 5:32 pm
Auto: 2005 Outback 2.5 AT(EU)
Valstybinis numeris: LIS673
Skype: rolandas.liubinas
Mobilus: +37061204860
Miestas: Elektrėnai

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Standartinė forester99 »

Gal kas netyčia turi parduoti ar žino kur gauti jau paruoštas MB124 spyruokles 2000-03 OUTBACK'ui(USA)? Ačiū. :)
forester99
Forumo dalyvis
Pranešimai: 764
Užsiregistravo: 2008-12-19, 5:32 pm
Auto: 2005 Outback 2.5 AT(EU)
Valstybinis numeris: LIS673
Skype: rolandas.liubinas
Mobilus: +37061204860
Miestas: Elektrėnai

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Standartinė forester99 »

Taigis.
Kadangi nebesugebu :C rasti Edislovo recepto(KYB+MB spyruoklės),tai tęsiu-plėtoju temą apie spyruoklių tinkamumą/pritaikymą.Rusų forumuose prikasiau kelis krepšus info apie spyruokles bei jų pritaikymą Legacy/Outback'ams.
https://www.drive2.com/l/3139900/
Europa
Subaru 20380AE420 - 13,75mm storio apvijos, 340mm (spyruoklių ilgis)
Subaru 20380AE310 13,35mm, 335mm
Subaru 20380AE260 12,75mm, 327mm
Subaru 20380AE090 12,75mm, 342mm

USA
Subaru 20380AE23A
Subaru 20380AE29A
Subaru 20380AE39A 13mm, 360mm - brangiausios... :--~~ :((

Dar visai netyčia radau OBK(Made in Japan, http://www.osakabane.ecnet.jp/russian/index.html ) gamintojo C4B-15082H - 13.2mm ir 342mm(sustiprintos,mėlynos).Ruselis inpirdolino tokias į Outback 3.0R,tik metai neaiškūs.Bet jei su Kayaba 341276 sumontavo,tai mažu ir mano Amfibijai tinka.Kaina tokių spyruoklių labai jau viliojanti... :???:
https://www.drive2.ru/l/288230376152641864/

P.S.Radau Edislovo siūlomą receptą - KYB+MB 124 priekinės spyruoklės pripjautos iki 365mm. :valio2:
SaskelA 535
Forumo dalyvis
Pranešimai: 1466
Užsiregistravo: 2013-04-23, 7:32 pm
Auto: Subaru forester SF S-Turbo
Valstybinis numeris: GOJ 535
Mobilus: +37064039683
Miestas: Vilnius

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Standartinė SaskelA 535 »

Tai ar negeriau 3cm šaibas pasikišti iš to poliuretano ar ko ten, arba kad ir metalines, tikrai pigiau gausis o rezultatas taspats. Nebent pakrauni nemažai dažnai.
forester99
Forumo dalyvis
Pranešimai: 764
Užsiregistravo: 2008-12-19, 5:32 pm
Auto: 2005 Outback 2.5 AT(EU)
Valstybinis numeris: LIS673
Skype: rolandas.liubinas
Mobilus: +37061204860
Miestas: Elektrėnai

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Standartinė forester99 »

Aš nesiruošiu dalyvauti bekelėje,todėl manau,jog šaibų ar gumų kišimas ten,kur joms nepriklauso būti yra betikslis pinigų bei laiko švaistymas,o ir automobiliui nuo to tikrai nesveikiau.Pradžiai noriu susitvarkyti važiuoklę(amortikai,spyruoklės ir t.t.).Reikalingų detalių bei mazgų pasiūla labai plati,tad ieškau optimaliausio varianto(kokybė/kaina),kad bent jau 70-100 tūkstančių nesukt sau galvos.Tad tiek mano lūkesčių-paaiškinimų. :)
Edislovas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 566
Užsiregistravo: 2013-11-10, 12:43 am
Auto: Subaru Outback '03
Valstybinis numeris: GRF 635
Miestas: Vilnius

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Standartinė Edislovas »

Nerado kažkas, tai primenu:
Outback/legacy nuo 1999 gydomas paprasti amortikai + MB 124 priekinės spyruoklės su apvijos storiu 14mm. Legacy pjaunam 340-345mm, Outback 360-365mm
Forester Sf,SG gydomas paprastais amortikais ir priekinėmis spyruoklėmis nuo Volvo 940. Apvijos storis 14mm. Viršutinė apvija 150mm, apatinė apie 170 mm. (apytiksliai) Naudojami atraminiai nuo SG.
SaskelA 535
Forumo dalyvis
Pranešimai: 1466
Užsiregistravo: 2013-04-23, 7:32 pm
Auto: Subaru forester SF S-Turbo
Valstybinis numeris: GOJ 535
Mobilus: +37064039683
Miestas: Vilnius

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Standartinė SaskelA 535 »

forester99 rašė:Aš nesiruošiu dalyvauti bekelėje,todėl manau,jog šaibų ar gumų kišimas ten,kur joms nepriklauso būti yra betikslis pinigų bei laiko švaistymas,o ir automobiliui nuo to tikrai nesveikiau.Pradžiai noriu susitvarkyti važiuoklę(amortikai,spyruoklės ir t.t.).Reikalingų detalių bei mazgų pasiūla labai plati,tad ieškau optimaliausio varianto(kokybė/kaina),kad bent jau 70-100 tūkstančių nesukt sau galvos.Tad tiek mano lūkesčių-paaiškinimų. :)
O tai kam tada žiūri storintas ir aukštesnes spyruokles jei nevažiuosi bekele? Mesk kyb stokines ir psio, ir kam čia sukti kiaušus forume puse metu? Ar bandai sutaupyti ten kur nesutaupysi, ar tiesiog nėra ka veikti?
Vartotojo avataras
mankisss
Forumo dalyvis
Pranešimai: 672
Užsiregistravo: 2014-04-16, 8:31 pm
Auto: SUBARU FORESTER 2.0XT MT
Valstybinis numeris: HFT 036
Mobilus: +37062555786
Miestas: Kėdainiai

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Standartinė mankisss »

Edislovas rašė:Nerado kažkas, tai primenu:
Outback/legacy nuo 1999 gydomas paprasti amortikai + MB 124 priekinės spyruoklės su apvijos storiu 14mm. Legacy pjaunam 340-345mm, Outback 360-365mm
Forester Sf,SG gydomas paprastais amortikais ir priekinėmis spyruoklėmis nuo Volvo 940. Apvijos storis 14mm. Viršutinė apvija 150mm, apatinė apie 170 mm. (apytiksliai) Naudojami atraminiai nuo SG.
Labai naudinga info :valio:
Skelbti atsakymą