Puslapis 4752

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Parašytas: 2018-04-04, 12:14 pm
suboksidas
Ir kurioj spyruoklių vietoj fėjai-vidury, viršun, apačion?

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Parašytas: 2018-04-05, 4:18 am
acetat51

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Parašytas: 2018-04-05, 4:32 pm
Diver
Graziai vazinejantis viskas ok. Pasokinejus kur bekele gali trukti spyruokle toj vietoj kur baigiasi guma. Cia ziguliams pakelti buvo geras variantas. :D

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Parašytas: 2018-04-05, 5:44 pm
suboksidas
Hmz. Na ačiū už patirties pasidalijimą!

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Parašytas: 2018-05-24, 11:54 am
vicinas
Gal is forumieciu kas yra susidures su tokiu reikalu. Ar tinka pirmuko foriko amortikai antram. Ruosiames keisti spyruokles. Dabar jos stovi pirmam forike. Trumpai apziurejus,matosi,kad amortiku lekstes siek tiek skiriasi

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Parašytas: 2018-05-24, 12:05 pm
suboksidas
vicinas rašė:Gal is forumieciu kas yra susidures su tokiu reikalu. Ar tinka pirmuko foriko amortikai antram. Ruosiames keisti spyruokles. Dabar jos stovi pirmam forike. Trumpai apziurejus,matosi,kad amortiku lekstes siek tiek skiriasi
Amortikai tinka. Apatinės lėkštutės tik yra kokiu 1-2cm žemiau, nei antruko.

Pirmuko spyruoklės yra viršuj ir apačioj tokio pačio diametro ir atraminiai panašūs į prieky stovinčius.

O antruko spyruoklės siaurėjančios į viršų, tai ir atraminis visiškai kitoks nei pirmuke -gumos atrama ir viskas.

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Parašytas: 2018-05-25, 12:23 pm
Gorbas
Viskas kaip parašė Suboksidas. Pas mane pirmuko visi amortai sustatyti, tai galą teko apie 3-3,5 cm dakelt iki antruko lygio. ;) Tam reikalui pas Autoerdvę nusipirkau plokšteles pakėlimui, kiek reikia tiek ir dameti.

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Parašytas: 2018-05-25, 12:29 pm
vicinas
Tai as kol kas tik spyruokles desiu. Atraminius jau lyg ir radau.Po kadencijos bandysiu konstruot. ačiū uz info :D

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Parašytas: 2018-07-09, 12:53 pm
suboksidas
Žodžiu trumpa info, kuri yra grįsta tik vienkartine patirtimi ir paprastam vadelitojui neturės reikšmės, bet musm turėtų.

Prieš kokį pusmetį nupirkau iš žmogaus Peddersonų SG amortiką galinį. Atrodė tragiškai, visas surudijęs, bet funkcionuojantis puikiai. Berods 10eur mokėjau. Pasiėmiau atsargai tiesiog. Dabar kai aukštinau galą, pas mane vienas JP galinis amortikas buvo miręs, nes jo lėkštutė gamykliškai kitaip privirinta buvo ir kai uždedi ant štoko apsauginę garmošką, tai ją pratrina ir tada purvas ir vanduo varo ant štoko, tai viena JP o kitoj pusėj dėjau Pedersonų. Atėjo laikas pakėlus lėkštutes ilgint štoką ir BAC - pedersonų amortiko štokas buvo trumpesnis apie 2,5cm nei JP amortiko. Abu amortikai SG buvo. Dar kai pirkau pedersoną klausiau kokį komplektą ėmė, tai sakė standart. Taip kad atsargiai, gal tada vertą iš pedersonų tik spyruokles pirkt.

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Parašytas: 2018-07-09, 7:55 pm
scalman2
pedersonai jum geriau uz kybus ?

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Parašytas: 2018-07-09, 8:09 pm
suboksidas
scalman2 rašė:pedersonai jum geriau uz kybus ?
Tiesiog alternatyva.

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Parašytas: 2018-07-09, 8:25 pm
scalman2
pas mane isvis gale dar SLS . lygtai dar veikia. prieki tai problema nes priekis kokia 1cm stovi vairuoptojo pus auksciau nei keleivio. kazkada keiciau spyruokle vienoj pusej kai luzo tai gal kietesne idejau is sroto kas ten zino. tai truputi perkrypes dabar vazineju kaip kazkas pastebejo ten vaziuojant. o naujiem amortam dar kazkaip nera pinigu. o gal tik nauju spyruokliu uztektu .. :???: geriau naujas imt kyb kokias nei naudotas ir sroto turbut ane ?

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Parašytas: 2018-07-12, 1:13 am
vicinas
Siandien teko nusivilti,bandyta ideti ironmenus nuo pirmuko foriko,antram. Visiskai niekas netinka,nei virsutiniai bliudai,nei apatiniai. Lyginant pirmuko virsutines lekstes su antruku,tai jos taip pat netinka,kiti atstumai tarp triju tvirtinimo varztu.Cia jau prasideda greziojimai,ko pasekoje,pabega tvirtinimo tiksli vieta. Deje,bet teks spyruokles parduoti `!``

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Parašytas: 2018-07-12, 7:26 am
suboksidas
Nesamonė. Pas mane priekiniai amprtikai su spyruoklėm ir atraminiais yra nuo Aruno 2.5XT antruko feislifto foriko. Galiniai amortikiai su atraminiais kokius 5 kartus buvo dėti nuo SG foriko (tiek FL, tiek preFL).

Galiniams tai rašėm, kad reikės kitų atraminių (nes SG siaurėjančios spyruoklės, o SF tokio pat pločio apačioj ir viršuj), bet priekis privalo tikti.

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Parašytas: 2018-07-12, 7:28 am
suboksidas
Gal nepastebėjot, kad yra OUT žymė, kuri į išorę turi būti nukreipta? Nu nes kosmosas kažkoks...