Puslapis 5660

Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo

Parašytas: 2016-12-31, 9:15 am
Arturas
Virgis75 rašė:
Arturas rašė:Geriau nedek. Bus reikalu su kitomis vietomis.
O kas negerai? Pas mane alia blokuotas (pasipriešinimas apie 30 Nm)...
Kada tas pasipriesinimas buna toks?kol salta?o kai pagazuoji gerai sulimpa ir kabina abu ratai net braska. Nu bet tam ir yra blokavimas. Tik dabar jau zinau, kad dezes nuo 2,5 motoru su perdavimu 40/9 yra gaidys. Kitos neluzta, o sitoms visada sikna pareina. Ir ju neina gaut. Cia pamastymui rasau.

Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo

Parašytas: 2017-01-02, 12:03 pm
Virgis75
Arturas rašė:
Virgis75 rašė:
Arturas rašė:Geriau nedek. Bus reikalu su kitomis vietomis.
O kas negerai? Pas mane alia blokuotas (pasipriešinimas apie 30 Nm)...
Kada tas pasipriesinimas buna toks?kol salta?o kai pagazuoji gerai sulimpa ir kabina abu ratai net braska. Nu bet tam ir yra blokavimas. Tik dabar jau zinau, kad dezes nuo 2,5 motoru su perdavimu 40/9 yra gaidys. Kitos neluzta, o sitoms visada sikna pareina. Ir ju neina gaut. Cia pamastymui rasau.
Vis tiek nesupratau, kuo blogai blokavimas???
Pas mane blokuojasi visada, šilta ar šalto, jokio skirtumo. Tik tiek, kad kaip ir ant BMW, suveikusi blokiruotė meta šikną...

Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo

Parašytas: 2017-01-02, 3:57 pm
mankisss
Aš vairuoju blokuotą XT 2004m, ir matau tame tik pliusus, čia ne šeipsau miškiniams japonų forikams buvo sugalvota ir kaip opcija dedama. O mes tik tas blokiruotes suprantam for fun. Blokuojasi visada visur puikiai neturiu prie ko prikibti, kaip buvo mano BMW su LSD ir tik pliusai buvo. O forike turiu galą sublokuotą plius + priekinis kažkuris sukas. P.S. pas mane mechaninė dėžė, 4.444 perdavimas, ir apsukos 3000 greitis 120 (pagal spydometrą, pagal navigaciją 110).

Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo

Parašytas: 2017-01-10, 3:11 pm
ricks
mankisss rašė:Aš vairuoju blokuotą XT 2004m, ir matau tame tik pliusus, čia ne šeipsau miškiniams japonų forikams buvo sugalvota ir kaip opcija dedama. O mes tik tas blokiruotes suprantam for fun. Blokuojasi visada visur puikiai neturiu prie ko prikibti, kaip buvo mano BMW su LSD ir tik pliusai buvo. O forike turiu galą sublokuotą plius + priekinis kažkuris sukas. P.S. pas mane mechaninė dėžė, 4.444 perdavimas, ir apsukos 3000 greitis 120 (pagal spydometrą, pagal navigaciją 110).
Gera informacija, ačiū!

Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo

Parašytas: 2017-01-14, 8:07 pm
Mindaugas
Hey hey. Gal ir ne visai į temą, bet gal kas žinot ar 2.5 atmo Forester amerikono 121kw ir Legacy 2.5 atmo 115kw dinamika panaši? Čia apie automatus kalbu. Pradžioje galvojau, kad iš principo tas pats, bet paskui pradėjau galvoti gal kokie perdavimo santykiai skiriasi ir kažkuri geriau eina... :)

Išsiųsta nykščiu per Nokia 3310!

Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo

Parašytas: 2017-01-15, 9:41 am
Mindaugas
Čia apie 2000 metų kartos auto kalba eina. :)

Išsiųsta nykščiu per Nokia 3310!

Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo

Parašytas: 2017-06-14, 10:43 pm
Fozzie
Sveiki. Prisiskaičiau apie Foresterių tvirtumą ir patikimumą ir nusprendžiau įsigyti sau tokį. Kaip ir nusprendžiau, ko noriu, bet liko keletas mažų klausimų ir abejonių.
Taigi, ieškau 2008 - 2011 metų 2.0 AT europiečio. Vienas klausimas: ar užtenka tų 110 kW automatui su keturiais varomais? Lakstyti neketinu, bet visada gerai turėti šiokį tokį galios rezervą, kai reikia įsilieti į srautą ar ką nors aplenkti.
Kitas klausimas būtų apie gamyklines dujas Foresteriuose, atvežtuose iš užusienių. Ar verta žiūrėti į tokius? Nebūtų problemų reguliuojant ar sugedus problemą rasti? Kaip su TA, kai nėra baliono dokumentų?
Dar vienas klausimas apie daužtas/tampytas/dažytas mašinas: ar daužti ir sutvarkyti subarikai labai pūva? Baisiausia, kad nusipirkus iš išvaizdos ledinį Foresterį po metų kitų jo arkos, slenksčiai ar kitos vietos nepakeistų spalvos. O dėl daužimo, be serviso ar bent jau įgudusios akies tikriausiai nelabai eina pamatyti, ar daužta mašina?
Ir pabaigai, gal kas nors iš vilniečių galėtų duoti išbandyti tokį variantą? Apžiūrėjau keletą Foresterių, bet nei su vienu neteko pavažiuoti, tai įdomu kaip sektųsi vairuoti juos.
Dėkoju iš anksto už atsakymus ir nepykit, jei kažkur forume vis dėlto yra tie atsakymai.

Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo

Parašytas: 2017-06-15, 12:14 am
hipy
o va kodel toks pasirinkimas? imho, ten visko truks: ir galios, ir dezes greitumo. nebent pries tai turejai 1.6 pasata uz save vyresni...

Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo

Parašytas: 2017-06-15, 8:44 am
Fozzie
Ne pasatą, renūškę.. O rimtai, tai metų pasirinkimas toks, nes norisi naujesnės; nes SH turi žymiai daugiau vietos, negu SG. Nors ir nesu labai didelis, bet įsėdus į SG Foresterį trūksta vietos.Ir šiaip, šitas man gražiau atrodo, negu senesnis. Variklio ir pavarų dėžės pasirinkimas toks, nes daugiausiai važinėju po miestą, tai automatas patogiau būtų ir kiek skaičiau AT patvaresnė už MT. Dėl variklio, tai pasirinkimo nelabai yra Lietuvoj. Mielai paimčiau 2.5XT, bet kiek mačiau nėra pas mus pardavime tokių, o ir kaina, manau, netilptų į mano biudžeto rėmus. Primenu, kad kalba eina apie europiečius, amerikonai netraukia.

Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo

Parašytas: 2017-06-15, 9:06 am
Jurijusb
Fozzie, nera ko bijot amerikono.
Gausi mazesne uz EU rida ir visa istorija.

Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo

Parašytas: 2017-06-15, 2:07 pm
hipy
Netraukia nes? Siaip, vien del ju turimo 2.5 atmosferiko siulyciau patapt pakantesniam kitiem zemynam... :D

Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo

Parašytas: 2017-06-15, 3:41 pm
suboksidas
++

Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo

Parašytas: 2017-06-15, 3:49 pm
Fozzie
Kai gerai pagalvoji, tai nėra kažkokios logiškos priežasties kodėl netraukia. Vien mitai apie glamžytas, skendusias, degusias mašinas, kad skiriasi dalys, kad sunku jų rasti ir pan.. Dar subaruforester.org forume skaičiau, kad USDM subarikus surinkinėja/gamina pačioj amerikėj, kad skiriasi USA ir EU saugumo, ekologijos reikalavimai ir t.t. Gal kas žino, kiek tame yra tiesos ir kiek realiai skiriasi Foresteriai amerikonai nuo europiečių? Vienintelė rimta priežastis, kodėl netraukia amerikonai, tai grynai kosmetinė: mylios ir farenheitai skydely.

Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo

Parašytas: 2017-06-15, 7:46 pm
Jurijusb
Myliu keitimas 80 EUR kainuoja, is EU dar labiau suvarytos masinos atvaziuoja, niekas geru neveza, nes neuzdirbs nieko.

Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo

Parašytas: 2017-06-16, 6:58 am
Dziugintas
Asmeniškai man turėjus trečiuką su 110kw mechanika tos galios užteko tik labai lengviems pasivažinėjimams, bet to vadinamo rezervo lenkimams rimtesniam akseleravimui buvo 0. Persėdus į 127kw amerikoną(nors anksčiau jų labai bijojau) visai kitas reikalas, variklis gyvas jau nuo žemų apsukų, elastingas, galios trūkumo nejaučiu. Patarčiau nebijot usa varianto, detalės, kiek žinau, pagrinde tos pačios, o ir perkant šios markės auto tikėtina, kad pas meistrus dažnai lankytis neteks. Tikra tiesa, gali gauti auto su pilna istorija, nuotraukomis iki suremontavimo, o skanduolių, kiek žinau dabar Lietuvoje neberegistruoja, spidometras juk turi dvi skales, kurį laiką pavažinėjus, mylių net ir nepastebi. :)