Puslapis 5960

Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo

Parašytas: 2018-02-11, 5:56 pm
suboksidas
hunter rašė:
suboksidas rašė:Hunter, kiek su savo 2,5x pravažiavai ir kiek jis buvo bėgęs?
2004 2,5 X USA Nuo 60 t. km iki 120 000 km (tikri skaičiai). Tikrai negalvojau apie jokius vožtuvų reguliavimus.
Tai labai maža rid. O be dujų tai ur viskas matyt dar ok buvo.

Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo

Parašytas: 2018-02-11, 6:36 pm
hunter
Tai paemus tokį https://autoplius.lt/skelbimai/subaru-f ... 35885.html jau galimai grėstų vožtuvų reguliavimas ir kiti "turbo" malonumai?

Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo

Parašytas: 2018-02-11, 8:49 pm
suboksidas
hunter rašė:Tai paemus tokį https://autoplius.lt/skelbimai/subaru-f ... 35885.html jau galimai grėstų vožtuvų reguliavimas ir kiti "turbo" malonumai?
Visiškai nebūtinai. Nes: gal jau buvo reguliuoti, gal nebuvo reguliuoti net jie dar geros būklės. Sako labai priklauso kaip buvo važjnėjamas. Jei nusipirksi ir dėsi dujas tai po 50t.km. būtinai atvert duris reik ir pažiūrėt kaip vožtuvai.

Aš pirkau savo sturbo su 300k.km rida, buvp be dujų, įsidėjau beveik iškart, tai po ~50t.km. RSe tikrino vožtuvua ir sakė, kad nebuvo galima ilgiau laukt, nes būtų pradegę. Bet...tai neaišku kada buvo reguliuoti tie vožtuvai. Aišku, su mano važinėjimo būdu, tai matyt vėl ~50 duok dieve iškęst.

Ir dar. Jei jau žiūri 2.5xt, tai pirk. Na fantastiškas žaislas. Nors viskas brangiau, bet tai nereiškia, kad nėra nepatikimas modelis. Prižiūrėk, tepalai kas 10t.km ir važiuosi ilgai ilgai. Nes jei kuro sanaudos taves nedomina/negasdina, tai imk turbo ir šypsokis.

Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo

Parašytas: 2018-02-11, 10:02 pm
hunter
Ačiū už atsakymą.

suboksidas rašė:
hunter rašė:Tai paemus tokį https://autoplius.lt/skelbimai/subaru-f ... 35885.html jau galimai grėstų vožtuvų reguliavimas ir kiti "turbo" malonumai?
Visiškai nebūtinai. Nes: gal jau buvo reguliuoti, gal nebuvo reguliuoti net jie dar geros būklės. Sako labai priklauso kaip buvo važjnėjamas. Jei nusipirksi ir dėsi dujas tai po 50t.km. būtinai atvert duris reik ir pažiūrėt kaip vožtuvai.

Aš pirkau savo sturbo su 300k.km rida, buvp be dujų, įsidėjau beveik iškart, tai po ~50t.km. RSe tikrino vožtuvua ir sakė, kad nebuvo galima ilgiau laukt, nes būtų pradegę. Bet...tai neaišku kada buvo reguliuoti tie vožtuvai. Aišku, su mano važinėjimo būdu, tai matyt vėl ~50 duok dieve iškęst.

Ir dar. Jei jau žiūri 2.5xt, tai pirk. Na fantastiškas žaislas. Nors viskas brangiau, bet tai nereiškia, kad nėra nepatikimas modelis. Prižiūrėk, tepalai kas 10t.km ir važiuosi ilgai ilgai. Nes jei kuro sanaudos taves nedomina/negasdina, tai imk turbo ir šypsokis.

Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo

Parašytas: 2018-02-11, 10:27 pm
Suburbanas
aga, tas malonumas ismetimo sistemos ir prispaudimas prie sedynes... mmm... turejau pirmuka mechana 125kw... buvau chuliganas :DDD

Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo

Parašytas: 2018-02-11, 11:13 pm
suboksidas
++

Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo

Parašytas: 2018-04-24, 5:34 pm
habas
Suburbanas rašė:aga, tas malonumas ismetimo sistemos ir prispaudimas prie sedynes... mmm... turejau pirmuka mechana 125kw... buvau chuliganas :DDD
Aha, chuliganas…
Mačiau slabotkėj kaip užspaudei gazas - dugnas…

Re: Dėl Subaru Forester įsigyjimo

Parašytas: 2018-08-31, 5:50 pm
stephenortiz147
Deimazas rašė:
Eckaa rašė:
Deimazas rašė:Tai visviena pirmiasia carfaxa pažiūrėti reikia, tai gal net nereikės į vietą važiuoti :)
kas cia per carfaxa? `!``
http://www.carfax.com/" onclick="window.open(this.href);return false; čia galima pamatyti auto iš usa istoriją
Aš paprastai patikrinu transporto priemonės VIN prieš perkant naudojant "Vinchain" paslaugą https://vinchain.io. Manau, kad jie iš tikrųjų yra geresni nei "Carfax". "Vinchain" turi viską, ką galite rasti "Carfax" ir transporto priemonių nuotraukose. Vienas iš mano draugų rekomendavo gauti VIN ataskaitas iš Vinchain Blockchain, ir aš labai patenkintas savo vin ataskaitomis. Galite nemokamai naudotis VINCHAIN automobilio istorijos paslauga nemokamai https://vinchain.io/report/check

Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo?

Parašytas: 2019-06-11, 1:18 pm
Virgis75
2013 metų Foris su 2.0 L turbininiu varikliu. Rida apie 200.000 km. Tipo prižiūrėtas, rida +- reali. Kaip šie varikliai, laiko? Koks jų rezervas? Bo mane gąsdina, kad po 200.000 km kapitalinį reikia daryti... Ir kaip auto pati? Dėžė? Pakaba?
Iš anksto dėkoju už pagalbą.

Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo?

Parašytas: 2019-07-17, 1:04 pm
suboksidas
Šiandien pastebėjau, jog į trečią bėgį smūgiuoja stipriau, nei įprastai (nes pakeitus dėžę jau buvo mažas smūgiavimas), sumąsčiau pažiūrėt dėžės tepalus. Tai jų per viduriuką, kaip ir ok. Bet suneramino mane oro burbuliukai ant matuoklės...kaip ir nepamenu, kad matuojant pas mane kada būtų burbuliukų ant matuoklės. Kaip pas jus? Kas per velniai?

Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo?

Parašytas: 2019-07-17, 3:00 pm
vicinas
Vandenio yra

Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo?

Parašytas: 2019-07-18, 9:23 am
Arturas
suboksidas rašė: 2019-07-17, 1:04 pm Šiandien pastebėjau, jog į trečią bėgį smūgiuoja stipriau, nei įprastai (nes pakeitus dėžę jau buvo mažas smūgiavimas), sumąsčiau pažiūrėt dėžės tepalus. Tai jų per viduriuką, kaip ir ok. Bet suneramino mane oro burbuliukai ant matuoklės...kaip ir nepamenu, kad matuojant pas mane kada būtų burbuliukų ant matuoklės. Kaip pas jus? Kas per velniai?
Smugiuoja kai neteisingai pasijungia galas, tai cia kažks darosi su tarpašiniu difu. Gal mova susidėvėjo arba dėžės alyva nusibaigus. Nu tai pirma, pakeisk alyva. Palaipsniui. Po kokius 2l kas 500km. Žinai, kad alyvos lygis automate matuojamas kai variklis dirba

Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo?

Parašytas: 2019-07-18, 12:42 pm
suboksidas
Ne, smūgiavimas ne dėl tarpašinio. Nes keičiant dėžę, buvo perdarytas tarpašinis, įdėtos papildomos plokštelės. Alyva tai nenusibaigus bet vistiek keisiu, iškart 7 litrus, kaip pernai. Su filtru kartu. Tik neatsakei dėl burbuliukų ant matuoklės - šiandien trečią kart pažiūrėsiu, gal tiesiog koks sutapimas...

Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo?

Parašytas: 2019-07-19, 1:19 pm
Arturas
Jeigu galas pasijungia per staigiai, tai ir buna smugis, turėtum pajust iš kur pareina. Ar iš galo ar iš priekio. Papildomos plokštelės? Nu ką žinau. Neturiu nuomonės ir turiu abejonių. Jeigu alyvoje butu vandens, būtų putos. Gal tai ir yra tavo burbuliukai. Yra tokia nuomonė, kad pakeitus didelį kiekį alyvos dėžėje, reikia ją nuresetint, nes pasikeičia terpės frikcinės savybės, todėl gali neigiamai atsiliept eksploatacijai dėl per daug staigios reakcijos. Nu arba reikia labai palengva prasivažinėt, bet staigių judesių

Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo?

Parašytas: 2019-07-19, 5:42 pm
suboksidas
Aš pamenu, kai man galas vėluodavo, tai smūgis kitoks dabar, todėl ir darau išvadą, jog ne tarpašinis. Bet visko gali būt.

O bet tačiau, šiandien užspaudus dugną man staiga nukirto kuro padavimą - o tai vėl man sako, kad srauto matuoklei galai ateina (aš jos geros taip ir neįdėjau), o kai būna oro srautas blogas, tai ir bėgius su smūgiais jungia (įsitikinta tris kartus). Tad nežinau dar ką pirma spręsiu.