Turbina. viskas apie ją. Problemos ir sprendimai

techniniai klausimai ir atsakymai, eksploatacija ir t.t. apie Jūsų Subaru Forester
Forumo taisyklės
Dėmesio! Sritis skirta dalintis technine informacija, klausti klausimus apie Subaru Forester automobilius. Jei norite užduoti klausimą apie pvz. Outback'a - geriausia juos užduoti tam skirtoje srityje.

Bendras forumo taisykles galite rasti paspaudę žemiau esančią nuorodą:
topic2881.html
Virgis75
Forumo dalyvis
Pranešimai: 480
Užsiregistravo: 2010.12.01, 2:30 pm
Auto: Subaru Forester 2.0 Turbo A/T

Re: Turbina. viskas apie ją. Problemos ir sprendimai

Standartinė Virgis75 » 2013.10.24, 1:39 pm

Įdomiai skamba... Nes tas daviklis yra prie droselio sklendės. Ir jei jis nesureguliuotas, tai ir ant laisvų turėtų plaukioti apsukos...
Artūrai, jei A/C veikia automatiškai nustačius stiklo apipūtimą, A/C mygtuko spaudinėjimas nepadės, nes A/C ir taip išjungta su mygtuku. Čia nebent jungtį nuo pačio kompresoriaus atjungt, ar relę ištraukt...

Vartotojo avataras
Arturas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 5166
Užsiregistravo: 2012.02.14, 8:29 am
Auto: Subaru Forester
Valstybinis numeris: CUG 888
Mobilus: +37065658686
Miestas: Vilkonys

Re: Turbina. viskas apie ją. Problemos ir sprendimai

Standartinė Arturas » 2013.10.24, 2:46 pm

Pas mane amerikoniškas modelis, tai A/C įsijungia kai paspaudžiu "AUTO"(visiška nesamonė šis režimas, todėl nenaudojamas), paspaudžiu "A/C" arba pasuku į padėtį "Stiklas/kojos" o išsijungia kai paspaudžiu "A/C" . Bet padetis "Stiklas/kojos" išlieka ir sėkmingai pučia be kondicionavimo, jei nepasuku paskutiniosios rankenėlės.

Vartotojo avataras
Notorious
Forumo dalyvis
Pranešimai: 2912
Užsiregistravo: 2009.12.30, 12:40 am
Auto: Legacy 05'
Valstybinis numeris: netelpa
Skype: agamicox
Mobilus: 353852487825
Miestas: Dublin, Ireland

Re: Turbina. viskas apie ją. Problemos ir sprendimai

Standartinė Notorious » 2013.10.24, 4:10 pm

Visiškai taip pat ir pas mane :)
Tas auto gal ir nieko, tik va jis pirmas 10min varo vos ne max ventiliacija kol temperatūra salone pasiekia tą kurią uzstatiai. Juk yra vienas ar du sensoriai salone.
Pabandyk, pamatysi. Tik būk kantrus :D

Sent from my HTC One X using Tapatalk
Subaru Legacy 2.0 GL MT (2005) - patinka!
Subaru Forester 2.0 GL AT (1998) - pasiilgsiu iki naujo Foresterio

Vartotojo avataras
Arturas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 5166
Užsiregistravo: 2012.02.14, 8:29 am
Auto: Subaru Forester
Valstybinis numeris: CUG 888
Mobilus: +37065658686
Miestas: Vilkonys

Re: Turbina. viskas apie ją. Problemos ir sprendimai

Standartinė Arturas » 2013.10.24, 4:34 pm

Notorious rašė:Visiškai taip pat ir pas mane :)
Tas auto gal ir nieko, tik va jis pirmas 10min varo vos ne max ventiliacija kol temperatūra salone pasiekia tą kurią uzstatiai. Juk yra vienas ar du sensoriai salone.
Pabandyk, pamatysi. Tik būk kantrus :D

Sent from my HTC One X using Tapatalk
Tas "auto" pirmiausia ima ora is salono o ne is lauko, ir jeigu masinoje ne vienas zmogus, tai kai uzrasoja :D

Vartotojo avataras
Notorious
Forumo dalyvis
Pranešimai: 2912
Užsiregistravo: 2009.12.30, 12:40 am
Auto: Legacy 05'
Valstybinis numeris: netelpa
Skype: agamicox
Mobilus: 353852487825
Miestas: Dublin, Ireland

Re: Turbina. viskas apie ją. Problemos ir sprendimai

Standartinė Notorious » 2013.10.24, 4:46 pm

Ai, nu cia irgi faktas.... Iškart reik pakeist oro paėmimo funkciją :D

Sent from my HTC One X using Tapatalk
Subaru Legacy 2.0 GL MT (2005) - patinka!
Subaru Forester 2.0 GL AT (1998) - pasiilgsiu iki naujo Foresterio

SaskelA 535
Forumo dalyvis
Pranešimai: 1466
Užsiregistravo: 2013.04.23, 7:32 pm
Auto: Subaru forester SF S-Turbo
Valstybinis numeris: GOJ 535
Mobilus: +37064039683
Miestas: Vilnius

Re: Turbina. viskas apie ją. Problemos ir sprendimai

Standartinė SaskelA 535 » 2013.10.30, 10:57 am

HELP :???: kas galėjo nutikti mano snaigei? Vakar dingo trauka ir pradėjo toks vaizdas kad gerokai garsiau kriokti duslikas. Taip ir nesupratau kodėl ir kaip tai pasidarė... :-( Dar buvau autostradoi sustojes ir atsidares kapota, pamačiau kad duslikas kuris yrai kairėj pusėj variklio Apgaubtas skardom kad neskleistų karščio buvo įkaitęs iki raudonumo...

Vartotojo avataras
Gorbas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 1953
Užsiregistravo: 2011.09.22, 5:38 pm
Auto: SS
Valstybinis numeris: KMZ000
Mobilus: +37061442626
Miestas: Vilnius

Re: Turbina. viskas apie ją. Problemos ir sprendimai

Standartinė Gorbas » 2013.10.30, 11:53 am

Gofras galėjo praplyšt, pas mane buvo jau jame skylutė, tai buvo garsas ir traukai irgi tas turėjo įtakos, tai po užvirinimo pasitaisė.
Miškinukas

No one
Pasyvus skaitytojas :)
Pranešimai: 20
Užsiregistravo: 2013.10.17, 10:39 am
Auto: Subaru Forester

Re: Turbina. viskas apie ją. Problemos ir sprendimai

Standartinė No one » 2013.11.29, 3:50 pm

Mano forikas pradėjo pūsti tai kas jam nepriklauso beveik 1Bar, iš pradžių kaip ir džiaugiausi, galvojau super over boost :), po to pradėjo nepatikti, nes bendrai slėgis lėčiau pradėjo kilti(jaučiasi netgi sumažėjus trauka), bet jeigu jau kyla tai iki galo :) Klaidų jokių nėra, slėgi pasitikriniau ir per diagnostiką ir per mechaninį matuoklį. abu rodo tą patį. Tad gal kas turit patarimų kodėl užkilo slėgis

Virgis75
Forumo dalyvis
Pranešimai: 480
Užsiregistravo: 2010.12.01, 2:30 pm
Auto: Subaru Forester 2.0 Turbo A/T

Re: Turbina. viskas apie ją. Problemos ir sprendimai

Standartinė Virgis75 » 2014.01.06, 1:58 pm

Toks klausimas, jei ant šalto, girdisi turbos švilpimas, tai jau kažkas negerai, ar kur koks skyliukas yra? Kai pašyla, švilpiko nebesigirdi, galia kaip ir nedingo niekur...

Edislovas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 566
Užsiregistravo: 2013.11.10, 12:43 am
Auto: Subaru Outback '03
Valstybinis numeris: GRF 635
Miestas: Vilnius

Re: Turbina. viskas apie ją. Problemos ir sprendimai

Standartinė Edislovas » 2014.04.29, 8:44 pm

Noriu atsakymo šiam pamąstymui:
Mano Subaru autoparką papildys Subaru Forester 2-os kartos. Pageidavimas yra forester 2.5 XT. Arba su 155kW arba su 169kW. Tačiau rinkoje tokių mažai. Kiek daugiau yra 2.0 XT su 130 kW. Mano reikalavimas yra, jog automobilis turėtų BENT 150 kW. Tai klausimas toks: nuo kokio modelio galima būtų dėti turbiną ant 2.0 XT modelio, jog išgauti BENT 150kW? Nuo kokio automobilio galima dėti didesnį intercooler'į? Ar standartinis kompiuteris yra perprogramuojamas? Ar jį reikėtų pakeisti kito modelio. Įdėmiai laukiu kompetetingų atsakymų.

tsuminas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 364
Užsiregistravo: 2012.11.08, 11:04 am
Auto: Subaru Forester '98
Valstybinis numeris: GCU 540
Mobilus: +37060078822
Miestas: Vilnius

Re: Turbina. viskas apie ją. Problemos ir sprendimai

Standartinė tsuminas » 2014.04.29, 9:13 pm

Sveikas, vargu ar kas čia tau ką šituo klausimu labai patarti galės, subaru forume parašyk http://subaruklubas.com/forum/ ten daugiau apie galingumo kėlimą ir turbų didesnių dėjimą papasakos. O šiaip viskas prasideda nuo laisvo išmetimo, naujos programos (jei kompas mapinasi) ir daug kitko. Artimiausias turbos ir kompo donoras wrx.

Edislovas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 566
Užsiregistravo: 2013.11.10, 12:43 am
Auto: Subaru Outback '03
Valstybinis numeris: GRF 635
Miestas: Vilnius

Re: Turbina. viskas apie ją. Problemos ir sprendimai

Standartinė Edislovas » 2014.04.29, 9:16 pm

Gerai, pabandysiu ir ten. Ačiū už mėginimą padėti.

Skelbti atsakymą