Puslapis 45

Re: Turbina. viskas apie ją. Problemos ir sprendimai

Parašytas: 2013-10-24, 1:39 pm
Virgis75
Įdomiai skamba... Nes tas daviklis yra prie droselio sklendės. Ir jei jis nesureguliuotas, tai ir ant laisvų turėtų plaukioti apsukos...
Artūrai, jei A/C veikia automatiškai nustačius stiklo apipūtimą, A/C mygtuko spaudinėjimas nepadės, nes A/C ir taip išjungta su mygtuku. Čia nebent jungtį nuo pačio kompresoriaus atjungt, ar relę ištraukt...

Re: Turbina. viskas apie ją. Problemos ir sprendimai

Parašytas: 2013-10-24, 2:46 pm
Arturas
Pas mane amerikoniškas modelis, tai A/C įsijungia kai paspaudžiu "AUTO"(visiška nesamonė šis režimas, todėl nenaudojamas), paspaudžiu "A/C" arba pasuku į padėtį "Stiklas/kojos" o išsijungia kai paspaudžiu "A/C" . Bet padetis "Stiklas/kojos" išlieka ir sėkmingai pučia be kondicionavimo, jei nepasuku paskutiniosios rankenėlės.

Re: Turbina. viskas apie ją. Problemos ir sprendimai

Parašytas: 2013-10-24, 4:10 pm
Notorious
Visiškai taip pat ir pas mane :)
Tas auto gal ir nieko, tik va jis pirmas 10min varo vos ne max ventiliacija kol temperatūra salone pasiekia tą kurią uzstatiai. Juk yra vienas ar du sensoriai salone.
Pabandyk, pamatysi. Tik būk kantrus :D

Sent from my HTC One X using Tapatalk

Re: Turbina. viskas apie ją. Problemos ir sprendimai

Parašytas: 2013-10-24, 4:34 pm
Arturas
Notorious rašė:Visiškai taip pat ir pas mane :)
Tas auto gal ir nieko, tik va jis pirmas 10min varo vos ne max ventiliacija kol temperatūra salone pasiekia tą kurią uzstatiai. Juk yra vienas ar du sensoriai salone.
Pabandyk, pamatysi. Tik būk kantrus :D

Sent from my HTC One X using Tapatalk
Tas "auto" pirmiausia ima ora is salono o ne is lauko, ir jeigu masinoje ne vienas zmogus, tai kai uzrasoja :D

Re: Turbina. viskas apie ją. Problemos ir sprendimai

Parašytas: 2013-10-24, 4:46 pm
Notorious
Ai, nu cia irgi faktas.... Iškart reik pakeist oro paėmimo funkciją :D

Sent from my HTC One X using Tapatalk

Re: Turbina. viskas apie ją. Problemos ir sprendimai

Parašytas: 2013-10-30, 10:57 am
SaskelA 535
HELP :???: kas galėjo nutikti mano snaigei? Vakar dingo trauka ir pradėjo toks vaizdas kad gerokai garsiau kriokti duslikas. Taip ir nesupratau kodėl ir kaip tai pasidarė... :-( Dar buvau autostradoi sustojes ir atsidares kapota, pamačiau kad duslikas kuris yrai kairėj pusėj variklio Apgaubtas skardom kad neskleistų karščio buvo įkaitęs iki raudonumo...

Re: Turbina. viskas apie ją. Problemos ir sprendimai

Parašytas: 2013-10-30, 11:53 am
Gorbas
Gofras galėjo praplyšt, pas mane buvo jau jame skylutė, tai buvo garsas ir traukai irgi tas turėjo įtakos, tai po užvirinimo pasitaisė.

Re: Turbina. viskas apie ją. Problemos ir sprendimai

Parašytas: 2013-11-29, 3:50 pm
No one
Mano forikas pradėjo pūsti tai kas jam nepriklauso beveik 1Bar, iš pradžių kaip ir džiaugiausi, galvojau super over boost :), po to pradėjo nepatikti, nes bendrai slėgis lėčiau pradėjo kilti(jaučiasi netgi sumažėjus trauka), bet jeigu jau kyla tai iki galo :) Klaidų jokių nėra, slėgi pasitikriniau ir per diagnostiką ir per mechaninį matuoklį. abu rodo tą patį. Tad gal kas turit patarimų kodėl užkilo slėgis

Re: Turbina. viskas apie ją. Problemos ir sprendimai

Parašytas: 2014-01-06, 1:58 pm
Virgis75
Toks klausimas, jei ant šalto, girdisi turbos švilpimas, tai jau kažkas negerai, ar kur koks skyliukas yra? Kai pašyla, švilpiko nebesigirdi, galia kaip ir nedingo niekur...

Re: Turbina. viskas apie ją. Problemos ir sprendimai

Parašytas: 2014-04-29, 8:44 pm
Edislovas
Noriu atsakymo šiam pamąstymui:
Mano Subaru autoparką papildys Subaru Forester 2-os kartos. Pageidavimas yra forester 2.5 XT. Arba su 155kW arba su 169kW. Tačiau rinkoje tokių mažai. Kiek daugiau yra 2.0 XT su 130 kW. Mano reikalavimas yra, jog automobilis turėtų BENT 150 kW. Tai klausimas toks: nuo kokio modelio galima būtų dėti turbiną ant 2.0 XT modelio, jog išgauti BENT 150kW? Nuo kokio automobilio galima dėti didesnį intercooler'į? Ar standartinis kompiuteris yra perprogramuojamas? Ar jį reikėtų pakeisti kito modelio. Įdėmiai laukiu kompetetingų atsakymų.

Re: Turbina. viskas apie ją. Problemos ir sprendimai

Parašytas: 2014-04-29, 9:13 pm
tsuminas
Sveikas, vargu ar kas čia tau ką šituo klausimu labai patarti galės, subaru forume parašyk http://subaruklubas.com/forum/ ten daugiau apie galingumo kėlimą ir turbų didesnių dėjimą papasakos. O šiaip viskas prasideda nuo laisvo išmetimo, naujos programos (jei kompas mapinasi) ir daug kitko. Artimiausias turbos ir kompo donoras wrx.

Re: Turbina. viskas apie ją. Problemos ir sprendimai

Parašytas: 2014-04-29, 9:16 pm
Edislovas
Gerai, pabandysiu ir ten. Ačiū už mėginimą padėti.

Re: Turbina. viskas apie ją. Problemos ir sprendimai

Parašytas: 2023-05-09, 4:05 pm
Salvinijus
Turiu dyzelį Foriką 2011 metų. Pirkau naują iš salono. pravažiavęs 350 tūkst.. Varikliui, nieko, išskyrus žvakes, nedariau. Na..... suodžių filtrą teko out padaryti prieš metus.. O dabar pradėjo gausiai dūmą mesti ant 2000 apsukų... lyg gazas įdomiai elgiasi kartais (griežčiau spausti reikia), ir kuro šiek tiek daugiau (įprastai būdavo 5,4-5,2 dabar 5,8-5,6) Jaučiu, turbina baigiasi?? KOkie sprendimo būdai butų?

Re: Turbina. viskas apie ją. Problemos ir sprendimai

Parašytas: 2023-05-10, 5:13 pm
suboksidas
Negaliu pakonsultuot, bet jei nerasi galų, tai spėju Vidmantas Žvirblis padėtų juos surasti. Jo kontaktus galbūt Kick The Bucket duotų?

Re: Turbina. viskas apie ją. Problemos ir sprendimai

Parašytas: 2023-05-10, 7:34 pm
Salvinijus
Ačiū. Čia UAB „ProGarage” vadovas?