techniniai klausimai ir atsakymai, eksploatacija ir t.t. apie Jūsų Subaru Forester
Forumo taisyklės
Dėmesio! Sritis skirta dalintis technine informacija, klausti klausimus apie Subaru Forester automobilius. Jei norite užduoti klausimą apie pvz. Outback'a - geriausia juos užduoti tam skirtoje srityje.
Bendras forumo taisykles galite rasti paspaudę žemiau esančią nuorodą: topic2881.html
evilkas rašė:tiek per auksta temperatura, tiek per zema varikliui neitin gerai.
O kas gali but varikliuj jei temperatura perzema?
teisingai chebra sako negerai nei per auksta nei per zema temperatura... kiek zinau optimaliausia variklio darbine temperatura yra apie 90C tokioje temperaturoje variklio naudingumo koficientas yra diziausias.. ta prasme atiduotas darbas, ekonomija,silumos nuostoliai ir dar.t.t.t....
o jei ukiskai snekant tai kaip perkaista tai jau kaip ir visi suprantam..o kaip saltas tai didesnis ir greitesnis bus jo nusidevejimas
gal as cia ne prie ko bet kiek kainuoja mazdaug normalus motoras 2.0l jauciu reikia keisti viska ir pabaigt man tas peckelynes viena karta...o gal koki 2,5 eina ikisti nieko neperdarinejant
pradziai pasakysiou kad kondicionieriaus ijungimas radiatoriaus niekaip neausina.
pvz:
su baltu foriku 2.5 '00 AT minu autostrada ~170, viskas lyg ir norma. bet tas vyksta vasara ir isijungiu kondiske. iskart pakrenta greitis ir po 15min pradeda kilt variklio temperatura
jei ilgiau taip pavaziuosi pradegs tarpines
Nieko panašaus nepastebejau pas save. Visą vasarą su kondiške važinėjau. Rodykle stovi visais atvejais kaip įkalta. Įjungus kondiške sukasi abu ventiliatoriai...
Dingsta ausinimo skystis is radiatoriaus.
Po masina balu nesimato. Daznai isijungia venteletorius. Ausinimo skyscio rodykle stovi vietoje, nekinta.
Po kiekvienos medziokles (apie 180 km - 130 km autostrada / 50 km misko keliukais) dapilu iki 500 ml ausinimo skyscio. Buvo atvejis, kad issipletimo bakelyje buvo pilna norma, o radiatoryje - trukumas.
SUBARU trūkumas - brangus ir dažnas mašinos plovimas...
Smagu, kad tarpiniu keisti nereikes. Vakar ir siandien ryte stebejau per kur garuoja, pasirodo radiatorius varo garus. Apytiksli vieta kamstis...
Kazkur maciau ir pamenu Jono diskusija su Jarka del ausinimo skyscio kamsciu, kad jis turi itakos... Ar cia tik ne tas pats bus...
SUBARU trūkumas - brangus ir dažnas mašinos plovimas...
Tai dar nereiskia kad nereikes. Gali buti 2 variantai - arba kamstis blogas arba slegis perdaug pakyla. Antruoju variantu gali ir tarpine kazkuri parakiurus buti.
Русские называют дорогой то место, где собираются проехать
(Rusai keliu vadina tą vietą, kur ruošiasi pravažiuoti)