Forester'io tinkamumas konkrečiomis sąlygomis

techniniai klausimai ir atsakymai, eksploatacija ir t.t. apie Jūsų Subaru Forester
Forumo taisyklės
Dėmesio! Sritis skirta dalintis technine informacija, klausti klausimus apie Subaru Forester automobilius. Jei norite užduoti klausimą apie pvz. Outback'a - geriausia juos užduoti tam skirtoje srityje.

Bendras forumo taisykles galite rasti paspaudę žemiau esančią nuorodą:
topic2881.html
bogdang

Forester'io tinkamumas konkrečiomis sąlygomis

Standartinė bogdang »

Laba diena, gerb. Forester'ių savininkai, mylėtojai, gerbėjai,

Esu naujas šio forumo dalyvis, kuris kreipiasi į Jus dėl informacijos suteikimo. Dažniausiai sudėtinga objektyviai vertinti daiktą, kurį mėgstate ir kuris, Jūsų nuomone, yra geriausias iš visų kitų, tačiau prašyčiau grynai iš techninės perspektyvos padėti man rasti atsakymus į rūpimus klausimus. Kad Jums būtų patogiau atsakinėti į klausimus, sudėliosiu juos papunkčiui detalių paaiškinimų formoje.

Daug metų važinėjau su Opel Frontera 2.5 TDS ir buvau tikrai ja patenkintas, tiesiog laikas daro savo ir atėjo metas, kai jau nebe apsimoka jos remontuoti. Be to, didelės kuro sąnaudos stipriai muša per kišenę. Mano atveju lengvasis automobilis visiškai netinka (priežastis nurodyta toliau), o kitas džipas bus taip pačiai pastoviai "alkanas", tad pradėjau domėtis parketiniais džipais. Domėjausi pakankamai ilgai. Analizavau Nissan X-Trail, Toyota RAW-4 ir Honda CR-V. Tačiau, tam tikrų žmonių dėka "susipažinau" ir su Subaru Forester'iu, kuris pasirodė man labai patrauklus ir remiantis perskaitytais atsiliepimais - pranašesnis už mano išvardintus "parketnikus". Po ilgų apmąstymų ir informacijos paieškų nusprendžiau apsistoti ties Forester'iu ir sužinoti apie jį daugiau. Konkrečiai domiuosi 2002-2005 metų laidos 2.0 x AWD, 125 AG modeliu.

Padėkite man prašau atsakyti į toliau pateiktus klausimus/pastebėjimus:

- Gyvenu sodyboje, kurią nuo asfalto skiria 6 km žiemą retai valomo žvyrkelio ir papildomai beveik 1 km savo jėgomis žvyruojamo lauko keliuko. Pastarasis sukelia daugiausiai keblumų, nes yra molio pagrindo. Dėl traktorių važinėjimo ir kelio eksploatavimo šlapiais metų laikais, žvyras susigeria į molį, susidaro gilios provėžos, kas labai apsunkina judėjimą. Esant šlapiam orui su lengvuoju automobiliu pravažiuoti praktiškai neįmanoma. O su Frontera, neskaitant kelių rimtų užstrigimų, sėkmingai susidorodavau tiek su purvu, tiek su žiemos išdaigomis. Ar Forester'is pagal pravažumą nenusileidžia Frontera'i? - Ar "AWD" reiškia "Automatic Vehicle Drive"? Ar nebus taip, kad visi ratai susijungs per vėlai, kai jau užklimpsiu? Gal vis tik pastoviai įjungti tiltai yra patikimiau?
- Fronteros pravažumas stipriai pagerėjo dėl nuostabių padangų BF GoodRich All Terrain. Padangas pirkau naujas, tad labai norėčiau pasilikti jas ir kitam automobiliui. Ar padangos 235/70R16 tinka Forester'iui?
- Važinėju didelius atstumus, todėl benzininis variantas būtų dar didesnė piniginė našta, nei mano turima Frontera. Ką manote apie dujų įrangos įrengimą? Kokios realiai būtų dujų sąnaudos? Ar dujų įranga nesutrumpins variklio tarnavimo laiko?
- Turiu dviašę, trijų metrų ilgio priekabą, su kurią tampau svorius iki 1200 kg. Man buvo patarta, kad tokiu atveju reikia rinktis modelį be turbinos ir tada viskas bus gerai. Mat turbininiame variante greitai dils sankaba. Ar mano pasirinktas modelis tinkamas tokiems svoriams tampyti?
- Opel Frontera turi nuostabią pakabą, gerą variklį, tačiau itin prastą apsaugą nuo korozijos. Automobilis rūdija ant akių. Ar Forester'is neturi tokių bėdų? Kaip vertinate jo pakabos tvirtumą? Mano kaimynas važinėja su Subaru Legacy, tai jis kas metus tvarko pakabą. Tuo tarpu aš paskutinį kartą tą dariau prieš gerus kelis metus.
- Į ką turėčiau atkreipti dėmesį perkant Forester'į? Ką reikėtų patikrinti pirmoje eilėje? Kokie yra dažnai pasitaikantys gedimai (ligos)?

Iš anksto dėkoju Jums už konstruktyvius atsakymus. Labai tikiuosi, kad tapsiu laimingu Subaru savininku ir įstosiu į Jūsų gretas.
Vartotojo avataras
Arūnas
Valdyba / Forumo administratorius
Pranešimai: 7298
Užsiregistravo: 2009-07-15, 9:20 am
Auto: Baltas elektrinis šaldytuvas
Mobilus: +37068786050
Miestas: Vilnius
Susisiekti:

Re: Forester'io tinkamumas konkrečiomis sąlygomis

Standartinė Arūnas »

Na visų pirmą sveikas prisijungęs. Dėl pravažumo klausimas labai slidus, bet atsakomas. Visų pirma pataisysiu kelis tavo teiginius. AWD yra All Whell Drive (liet. visų ratų varomoji sistema), subaru neturi jokiu tiltų sujungimo išjungimo funkcijų, pas visus subaru yra visą laiką varoi visi keturi ratai. Skirtumai yra tik reduktoriuose, vieni turi galimę blokiruotę aka LSD (Limitited Slip Differential) kiti neturi. Centrinė blokiruotė pas visus yra (viskozinė).

šiame video yra palyginimai su kitais gamintojais, bet yra ir skeptišai manačių apie šį video.
http://www.youtube.com/watch?v=kRniF4JQN2U

Toliau. Manau lygniti foruiką su frontera nereiktu, nebent tu turėtum modifikuotą foriką, t.y. keltą. Tada gali lygnti su frontera ir manau forikas pravažiuotų visus kur ir tavoji frontera, kairu netgi toliau! dėl mažesnio svorio. Padangas kurias dabar turi galėsi uždėti ant foriko tik jį pakėlus (Jonas6x6 šituo klausimu tave gali gerai pakonsultuoti, bo jis jau seniai tokiais reikalais užsiima). Dėl priekabos nežinau, yra čia pas mumi vienas forumietis vardu Vicinas, tai jis ir medžius iš miško traukia su savo foriku. Žinoma pas jį jis visiškai perdarytas, pakeltas, blokiruotės, palėtintojas (taviškis beja turėtu turėti kaip standartą), berods reduktorius su mažesniu perdavimo skaičiumi, AT padangos, vienu žodžiu tankas :D

Dėl rudžių, forikas kaip ir visos kitos mašinos rudyja, bet ne tokiu greičiu kaip frontera, toli gražu ne. Bent jau iš forumiečių apie rūdis šiame foruma mažai ką rasi.

Plačiau ir detaliau tau galės papasakoti kiti forumiečiai, jie labiau išprusę nei aš :D
Kas negina laisvės, tas nevertas jos!
Juodasis perlas, su greičio skyle :)
Vartotojo avataras
evilkas
Valdyba
Pranešimai: 4482
Užsiregistravo: 2009-02-10, 9:32 pm
Auto: H6'02, Forester'01
Skype: x-vilkas
Mobilus: +37069803843
Miestas: Alytus

Re: Forester'io tinkamumas konkrečiomis sąlygomis

Standartinė evilkas »

Pabandysiu atsakyti į keletą klausimų iš savo beveik 5 metu eksploatavimo patirties. Ekspoatuoju 2,5 AT Forester atmosferinį ir 3,0 Outback AT. Abiejų eksploatacijos ypatumai ir sąnaudos panašūs (išskyrus vožtuvų reguliavimą), tai parašysiu bendrai.
bogdang rašė: Ką manote apie dujų įrangos įrengimą? Kokios realiai būtų dujų sąnaudos? Ar dujų įranga nesutrumpins variklio tarnavimo laiko?
........
- Turiu dviašę, trijų metrų ilgio priekabą, su kurią tampau svorius iki 1200 kg. Man buvo patarta, kad tokiu atveju reikia rinktis modelį be turbinos ir tada viskas bus gerai. Mat turbininiame variante greitai dils sankaba. Ar mano pasirinktas modelis tinkamas tokiems svoriams tampyti?
Turbininis variantas netinka dedant dujas. Tiksliau tinka, bet labai brangiai kainuos vožtuvų reguliavimas, kurį reikės daryti maždaug kas 50000 km. geriausias variantas 2,5 atmosferinis, ten vožtuvai paprasčiau reguliuojasi. Beja, vožtuvų reguliavimo taisyklė galioja visoms naujesnėms mašinoms, kurios važinėja dujomis ir neturi hidrokompensarorių, Subaru nėra išimtis. Tik niekas to nedaro kol nepradega vožtuvai. Dujų sąnaudos nuo 10.5 l (važinėjant ramiai) iki 19 l. (tempiant 1,2T prikabinamą namelį su didžiuliu oro pasipriešinimu 100 km/h greičiu). Tampant priekabą 1-1,5t kaimo keliais - apie 15l.
Priekabos tampymui gal geriau imti su automatine dėže. Aš tampau viską kas pakliuvo, pradedant krovinine priekaba ir prikabinamu nameliu apie 1-1,5t, baigiant Belorusu, kai jį reikai užvesti. Vežioju viską - malkas, akmenis ir t.t.. Svoločius šį šeštadienį Outbackas visą strėlę su visu prikabinimo mechanizmu nuo priekabos nulupo :( . Mechaninėm dėžėm, kiek girdėjau atsiliepimų, nelaiko sankabos ir atbulinis tokiais krūviais. Info apie tuos nelaikymus kažkur forume buvo.
bogdang rašė: - Opel Frontera turi nuostabią pakabą, gerą variklį, tačiau itin prastą apsaugą nuo korozijos. Automobilis rūdija ant akių. Ar Forester'is neturi tokių bėdų? Kaip vertinate jo pakabos tvirtumą? Mano kaimynas važinėja su Subaru Legacy, tai jis kas metus tvarko pakabą. Tuo tarpu aš paskutinį kartą tą dariau prieš gerus kelis metus.
Tiek Foresteris, tiek Outback tiek kiti Subaru modeliai turi nuostabią pakabą. Nežinau ką ten reikia daryti, kad kaasmet pakabą remontuoti. Gal kokias detales sudeda pačias pigiausias kinietiškas, gal rankos ne iš tos vietos auga.
Aš tiek Foresteriuiui, tiek Outback nieko rimto su važiuoke nedaręs jau penktus metus. Nors eksploatacija tikrai sudėtinga (žr. apie priekabas). Keičiau tik kaladėles ir stabilizatoriaus traukes. Beja, traukes keičiau todėl, kad iš karto nupirkau pačias pigiausias.
Русские называют дорогой то место, где собираются проехать
(Rusai keliu vadina tą vietą, kur ruošiasi pravažiuoti)
povilas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 309
Užsiregistravo: 2011-10-17, 10:06 pm
Auto: forester
Valstybinis numeris: ejd 114
Mobilus: +37065184568

Re: Forester'io tinkamumas konkrečiomis sąlygomis

Standartinė povilas »

arba temos autoriui....visada galima pirkti,naujesne frontera.. :_O:
bogdang

Re: Forester'io tinkamumas konkrečiomis sąlygomis

Standartinė bogdang »

Ačiū Jums už pasisakymus. Iš karto pakomentuosiu povilo komentarą dėl naujesnės Fronteros. Frontera B nėra geriau apsaugota nuo korozijos ir jos kuro sąnaudos yra identiškos (puikiai tą žinau, nes kitas mano kaimynas vairuoja būtent Frontera B.

Taip pat prašau dar ir kitų narių pareikšti savo nuomonę. Tuo pačiu norėčiau dar įsigilinti į du klausimus, kuriuos palėtėt atsakant į mano paklausimą. Aš taip ir maniau, kad mano turimo padangos tiks tik tuo atveju, jeigu paaukštinsiu automobilį. Tačiau iš to išplaukia kitas klausimas ar paaukštinimas nepakietins pakabos, kas gali ją susilpninti. Mano minėtas kaimynas su Legacy kaip tik yra iškėlęs savo mašiną iki mano Fronter'os lygio. Gal dėl to ir byra jo pakaba dažniau? Taip pat kyla klausimas dėl spidometro ir didesnės apkrovos pavarų dėžei. Jog apsisukimo kelio skirtumas gausis 10 % didesnis, kas nėra mažai.
Dar norėčiau paklausti dėl dujų įrangos. Ar vožtuvo reguliavimas būtent kas 50000 km atliekamas visiems Forester modeliams, ar tik turbininiams? Kas kiek laiko keičiamas filtras? Na ir pasikartosiu klausiant dėl dujų, kaip kuro, tinkamumo Forester'iui. Girdėjau daug atsiliepimų, kur teigiama, kad vieniems automobiliams viskas yra gerai, o kitiems labai "pjauna" variklius, degina vožtuvus. Mitas tai, ar tiesa? Kaip yra pas Subaru? Dar kartą Jums dėkoju už informacinę pagalbą.
povilas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 309
Užsiregistravo: 2011-10-17, 10:06 pm
Auto: forester
Valstybinis numeris: ejd 114
Mobilus: +37065184568

Re: Forester'io tinkamumas konkrečiomis sąlygomis

Standartinė povilas »

bogdang rašė:Ačiū Jums už pasisakymus. Iš karto pakomentuosiu povilo komentarą dėl naujesnės Fronteros. Frontera B nėra geriau apsaugota nuo korozijos ir jos kuro sąnaudos yra identiškos (puikiai tą žinau, nes kitas mano kaimynas vairuoja būtent Frontera B.

Taip pat prašau dar ir kitų narių pareikšti savo nuomonę. Tuo pačiu norėčiau dar įsigilinti į du klausimus, kuriuos palėtėt atsakant į mano paklausimą. Aš taip ir maniau, kad mano turimo padangos tiks tik tuo atveju, jeigu paaukštinsiu automobilį. Tačiau iš to išplaukia kitas klausimas ar paaukštinimas nepakietins pakabos, kas gali ją susilpninti. Mano minėtas kaimynas su Legacy kaip tik yra iškėlęs savo mašiną iki mano Fronter'os lygio. Gal dėl to ir byra jo pakaba dažniau? Taip pat kyla klausimas dėl spidometro ir didesnės apkrovos pavarų dėžei. Jog apsisukimo kelio skirtumas gausis 10 % didesnis, kas nėra mažai.
Dar norėčiau paklausti dėl dujų įrangos. Ar vožtuvo reguliavimas būtent kas 50000 km atliekamas visiems Forester modeliams, ar tik turbininiams? Kas kiek laiko keičiamas filtras? Na ir pasikartosiu klausiant dėl dujų, kaip kuro, tinkamumo Forester'iui. Girdėjau daug atsiliepimų, kur teigiama, kad vieniems automobiliams viskas yra gerai, o kitiems labai "pjauna" variklius, degina vožtuvus. Mitas tai, ar tiesa? Kaip yra pas Subaru? Dar kartą Jums dėkoju už informacinę pagalbą.
tikrai nesu specelistas..pazystamas vazineja su dujom frontera b..aisku gal meluoja bet sako kad duju 13-15 ryja..tai kaip ir pas mane..
povilas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 309
Užsiregistravo: 2011-10-17, 10:06 pm
Auto: forester
Valstybinis numeris: ejd 114
Mobilus: +37065184568

Re: Forester'io tinkamumas konkrečiomis sąlygomis

Standartinė povilas »

ir dar visai ne i tema..o apie suzuki grand vitara negalvojai?
Vartotojo avataras
goild
Valdyba
Pranešimai: 6104
Užsiregistravo: 2011-07-19, 5:48 pm
Auto: Subaru Forester 2,5X
Mobilus: +37065079640
Miestas: Vilnius

Re: Forester'io tinkamumas konkrečiomis sąlygomis

Standartinė goild »

235/70R16 neikisi ,nes 225/65R17 jau beveik liecia amortizatoriaus lekstute,ir kliuna issukus ratus ,o taviskes 12 mm aukstesnes .Foris keltas ir arkos su kuvalda paglostytos .
Tas kuris knarkia, užmiega pirmas.
Vartotojo avataras
Rolkis
Forumo dalyvis
Pranešimai: 483
Užsiregistravo: 2009-06-05, 11:03 pm
Auto: Subaru Legacy zyzel '08
Valstybinis numeris: GRC 505
Skype: gipsymott
Mobilus: +37068571916

Re: Forester'io tinkamumas konkrečiomis sąlygomis

Standartinė Rolkis »

bogdang rašė:Ačiū Jums už pasisakymus. Iš karto pakomentuosiu povilo komentarą dėl naujesnės Fronteros. Frontera B nėra geriau apsaugota nuo korozijos ir jos kuro sąnaudos yra identiškos (puikiai tą žinau, nes kitas mano kaimynas vairuoja būtent Frontera B.
Taip pat prašau dar ir kitų narių pareikšti savo nuomonę. Tuo pačiu norėčiau dar įsigilinti į du klausimus, kuriuos palėtėt atsakant į mano paklausimą. Aš taip ir maniau, kad mano turimo padangos tiks tik tuo atveju, jeigu paaukštinsiu automobilį. Tačiau iš to išplaukia kitas klausimas ar paaukštinimas nepakietins pakabos, kas gali ją susilpninti. Mano minėtas kaimynas su Legacy kaip tik yra iškėlęs savo mašiną iki mano Fronter'os lygio. Gal dėl to ir byra jo pakaba dažniau? Taip pat kyla klausimas dėl spidometro ir didesnės apkrovos pavarų dėžei. Jog apsisukimo kelio skirtumas gausis 10 % didesnis, kas nėra mažai.
Dar norėčiau paklausti dėl dujų įrangos. Ar vožtuvo reguliavimas būtent kas 50000 km atliekamas visiems Forester modeliams, ar tik turbininiams? Kas kiek laiko keičiamas filtras? Na ir pasikartosiu klausiant dėl dujų, kaip kuro, tinkamumo Forester'iui. Girdėjau daug atsiliepimų, kur teigiama, kad vieniems automobiliams viskas yra gerai, o kitiems labai "pjauna" variklius, degina vožtuvus. Mitas tai, ar tiesa? Kaip yra pas Subaru? Dar kartą Jums dėkoju už informacinę pagalbą.
Del korozijos jau tau rase: niekuo forikas nenustebins, rudziu vistiek sulauksi. Bent jau man pakelus legacy pakaba nesukietejo nei kiek, o suminkstejo sakyciau, aisku gal del to, kad pries tai buvo oriniai amortikai. Tiesos tame yra, kad pakelus grieciau susidevi : granatos gumos, salentblokai, stabilnyko traukutes. Bet nebyra masiskai, o pravazumo tiesiog nesulygint. Vienzo- kazka aukoji, kazka gauni. Sakyciau mano atveju visiskas mitas, kad pakelus isauga kuro sanaudos, kaip eme 14.5 taip ir ima, daugiau itakoja AC ijungimas arba isjungimas, padangu priputimas. Dujos subaru tiko nuo "kontrabandinio" laiku, reik det ir negalvot, tik voztuvus laiku reguliuot i psio.
Offtopic: O tas sunkiai pravaziuojamas keliukas toli nuo Kauno? :D
Subaru Legacy '98 2.5 AT Trendline ("ripe cherry") nebera..
Subaru Legacy '99 2.5 AT lifted OBK++ ("Swordfish edišn") parduota..
Subaru Impreza '07 2.5 AT (Sky blue)
Subaru Legacy '08 Diesel (Blue pearl)
Vartotojo avataras
evilkas
Valdyba
Pranešimai: 4482
Užsiregistravo: 2009-02-10, 9:32 pm
Auto: H6'02, Forester'01
Skype: x-vilkas
Mobilus: +37069803843
Miestas: Alytus

Re: Forester'io tinkamumas konkrečiomis sąlygomis

Standartinė evilkas »

bogdang rašė: kaimynas su Legacy kaip tik yra iškėlęs savo mašiną iki mano Fronter'os lygio. Gal dėl to ir byra jo pakaba dažniau? Taip pat kyla klausimas dėl spidometro ir didesnės apkrovos pavarų dėžei. Jog apsisukimo kelio skirtumas gausis 10 % didesnis, kas nėra mažai.
Logiškai mąstant iškėlimas turėtų pabloginti patikimumą. Didesnių ratų uždėjimas irgi papildomas krūvis važiuoklei, guoliams, pusašiams, dėžei, sankabai ir t.t. Bet jei iškelta tvarkingai,proto ribose, neperliankiant lazdos, tada neturėtų patikimumas stipriai pablogėti. Iškėlimas nepasibaigia vien šaibų pakišimu. Čia plačiau galėtų Jonas6x6 pakomentuoti. Jis iškėlimų specas.
bogdang rašė:
Dar norėčiau paklausti dėl dujų įrangos. Ar vožtuvo reguliavimas būtent kas 50000 km atliekamas visiems Forester modeliams, ar tik turbininiams? Kas kiek laiko keičiamas filtras? Na ir pasikartosiu klausiant dėl dujų, kaip kuro, tinkamumo Forester'iui. Girdėjau daug atsiliepimų, kur teigiama, kad vieniems automobiliams viskas yra gerai, o kitiems labai "pjauna" variklius, degina vožtuvus. Mitas tai, ar tiesa? Kaip yra pas Subaru? Dar kartą Jums dėkoju už informacinę pagalbą.
Važinėjant dujomis vožtuvų nereikia reguliuoti tik tiems, pas kuriuos yra hidrokompensatoriai. Visiška pasaka, jei kas sako kad nereikia reguliuoti. Tai liečia ne tik Subaru. Gal po 50000 ir nepradegs, bet po kokio 100000 tikrai baigsis negerai daugumai automobilių. Pvz. aš su Outback 6cil. pravažiavau apie 70000, tai pora vožtuvų jau nebeturėjo tarpelių. Prieš tai Su savo senuku Renault19, kai trūko diržas, buvau pravažiavęs dujomis apie 80000 km. Kai nuėmėm galvą, tai pamatėm, kad vožtuvų lizdai jau buvo iškoriję. Reiškia jau tarpelio nebuvo ir juos degimo. Tame modelyje hidrokompensatorių nebuvo.Klausimas tik tame kaip pas kuriuos automobilius reguliuojasi.Pas vienus sunkiai ir brangiai, pas kitus lengvai. Vienime reikia šaibas prišlifuoti, kitiems stakanus kaitalioti su beveik pilnu variklio išardymu, o pvz. Subaru 2,5 SOHC varikliuose visa tai reguliuojasi varžtais. Taip kad stebulų nebūna.
Русские называют дорогой то место, где собираются проехать
(Rusai keliu vadina tą vietą, kur ruošiasi pravažiuoti)
Vartotojo avataras
Diver
Forumo dalyvis
Pranešimai: 2133
Užsiregistravo: 2011-11-16, 1:20 pm
Auto: 06 2,5 AT L.L Bean
Valstybinis numeris: FUT 232
Skype: Linas diver
Mobilus: +37061597792
Miestas: Klaipeda

Re: Forester'io tinkamumas konkrečiomis sąlygomis

Standartinė Diver »

ikisiu ir as savo trigrasi..
is kalbu susidaro ispudis, kad idealus auto is subaru tau butu outback 3.0. voztuvu reguliavimas 400+/-50lt. sunkus, tad gerai tampant priekaba. pakelus su vdc sistema pravazumas butu neblogas. komforto atzvilgiu forikui kaip iki kinieciu sienos atbulam. valdomumas trasoje irgi malonesnis. tik nera mechanines dezes jam. bet automatas kiek teko girdeti sunkiai nuzudomas. tik nezinau kaip jis dirbtu jei nuolat sunkias priekabas tampyti...
SUBARU OUTBACK H6 2001 LPG. rado nauja seimininka.
SUBARU FORESTER LL Bean 2006 LPG environment friendly.
SUBARU FORESTER LL Bean 2005 Raptor...
viewtopic.php?f=40&t=3328&hilit=diver
Vartotojo avataras
evilkas
Valdyba
Pranešimai: 4482
Užsiregistravo: 2009-02-10, 9:32 pm
Auto: H6'02, Forester'01
Skype: x-vilkas
Mobilus: +37069803843
Miestas: Alytus

Re: Forester'io tinkamumas konkrečiomis sąlygomis

Standartinė evilkas »

Diver rašė: tik nezinau kaip jis dirbtu jei nuolat sunkias priekabas tampyti...
Normaliai dirba, pas mane šiuo metu apie 50% kelio su priekaba.
Русские называют дорогой то место, где собираются проехать
(Rusai keliu vadina tą vietą, kur ruošiasi pravažiuoti)
Vartotojo avataras
Arturas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 5317
Užsiregistravo: 2012-02-14, 8:29 am
Auto: Subaru Forester
Valstybinis numeris: CUG 888
Mobilus: +37065658686
Miestas: Vilkonys

Re: Forester'io tinkamumas konkrečiomis sąlygomis

Standartinė Arturas »

O man susidaro ispudis, kad pagal poreikius nelabai tinks Subaru. Arba is karto pas Jonas6X6 modifikuot. Per lengva masina, kad butu zhipas 8-)
Vartotojo avataras
Rolkis
Forumo dalyvis
Pranešimai: 483
Užsiregistravo: 2009-06-05, 11:03 pm
Auto: Subaru Legacy zyzel '08
Valstybinis numeris: GRC 505
Skype: gipsymott
Mobilus: +37068571916

Re: Forester'io tinkamumas konkrečiomis sąlygomis

Standartinė Rolkis »

Uztektu ten to subariko, tik as imciau 2.5 arba kaip Vilko 3, tada nebaisi ir ta priekaba. Man paciam 2.5 isijungus kondicionieriu mazoka, nekalbant jei reiktu priekaba traukt. Bet ne visi zmones vienodi, ne visiem tiek reikia. O 2ltr tai tikrai tokiu atveju neimciau, suprantu, zmogus nori sanaudas mazesnes turet, bet sitas variantas neiseitis... Kilnot masina reikia pradet, kai supranti, kad esamo aukscio per mazai, siulyciau pirma pasibandyt o paskui galvot apie kelimus. Del ko subaru geriau uz dzipus- gali puikiai vaziuot ir 160km/h su tikrai geru pravazumu pusiau bekeleje, ar ziema, na ir visgi patikimumas nemenkas. Palyginus joks dzipas daugiau 100-120 lengvai nevaziuoja, tada jau ir garsas didelis ir variklis ant aukstu dirba, ir sanaudos neduok die, nekabu apie neranguma, svorio pojuti stabdant ir sukant. Dzipo nesirinkciau nei uz ka, nebent koki Range Rover pries mergas pasimaivyt savaitgali :D
Subaru Legacy '98 2.5 AT Trendline ("ripe cherry") nebera..
Subaru Legacy '99 2.5 AT lifted OBK++ ("Swordfish edišn") parduota..
Subaru Impreza '07 2.5 AT (Sky blue)
Subaru Legacy '08 Diesel (Blue pearl)
Vartotojo avataras
azart
Forumo dalyvis
Pranešimai: 1447
Užsiregistravo: 2010-10-31, 10:55 am
Auto: Subaru Forester
Miestas: Vilnius

Re: Forester'io tinkamumas konkrečiomis sąlygomis

Standartinė azart »

3.0 V6 130kw MP II be vargo isibegeja iki 160km/val. Kreiseriniu 120-130 km/val. greiciu 3000-3500 aps./min.
Impreza Station Wagon II '02 125HP
"...у действительно хороших водителей мухи расплющены об боковые стёкла, а при ускорении слёзы восхищения должны стекать по щекам горизонтально в направлении ушей..." Вальтер Рёрль
Skelbti atsakymą