Pagal idėją, automatas pats 'žino', kada perjungti bėgius, ima duomenis nuo variklio apkrovos, sūkių, akceleratoriaus pedalo paspaudimo lygio. Spausi švelniai, jungs prie žemesnių apsukų, spausi stipriau, bėgius jungs prie aukštesnių apsukų.Notorious rašė:Sutinku. As cia labiau klausiu tipo pasak eGzpertu, reikia zinoti savo masinos sukiu diapazonus 'naudinguosius'. Kad kuo efektyviau vaziuot. Tiesiog idomu suzinot kreive mano metu foriko. Gal kas turite kur PDF'a koki? Ant Dino stendo juk nestatysiu saviskio :-Dhipy rašė:niekas tau neatsakys tik pats... nes Stentorui bus vieni optimalus sukiai, tau kiti, man treti ir tt... cia nuo kojos sunkumo priklauso... pasirink tau reikiama galia ir paziurek i kreive, kokie sukiai atitinka ja (jei jau tiksliu skaiciuku reikia)... o siaip spausdamas gaza jauti gi - uztenka ar ne...
As dazniausiai begejuos ties 1.9k-2.3 RPM... Bet gal daug geriau butu tai daryt ties 2.5k RPM ir greiciau pasiekt 50-60 km/h (kruizinimo greiti).
Dėl efektyvumo, būtų gerai pamatyti ag ir Nm kreivę. Kada pasiekia aukščiausius Nm ir kaip po to. Jei vėliau kreivė krenta, daugiau sūkiu sukt nelabai kaip ir apsimoka (perjungi bėgius). Pasiekus maksimalius ag, variklio galia toliau jau krenta.
Tikiuosi, kad labai nenugrybavau...