Foriko automatas

techniniai klausimai ir atsakymai, eksploatacija ir t.t. apie Jūsų Subaru Forester
Forumo taisyklės
Dėmesio! Sritis skirta dalintis technine informacija, klausti klausimus apie Subaru Forester automobilius. Jei norite užduoti klausimą apie pvz. Outback'a - geriausia juos užduoti tam skirtoje srityje.

Bendras forumo taisykles galite rasti paspaudę žemiau esančią nuorodą:
topic2881.html
Skelbti atsakymą
Virgis75
Forumo dalyvis
Pranešimai: 509
Užsiregistravo: 2010-12-01, 2:30 pm
Auto: Subaru Forester 2.0 Turbo A/T

Re: Foriko automatas

Standartinė Virgis75 »

Notorious rašė:
hipy rašė:niekas tau neatsakys tik pats... nes Stentorui bus vieni optimalus sukiai, tau kiti, man treti ir tt... cia nuo kojos sunkumo priklauso... pasirink tau reikiama galia ir paziurek i kreive, kokie sukiai atitinka ja (jei jau tiksliu skaiciuku reikia)... o siaip spausdamas gaza jauti gi - uztenka ar ne...
Sutinku. As cia labiau klausiu tipo pasak eGzpertu, reikia zinoti savo masinos sukiu diapazonus 'naudinguosius'. Kad kuo efektyviau vaziuot. Tiesiog idomu suzinot kreive mano metu foriko. Gal kas turite kur PDF'a koki? Ant Dino stendo juk nestatysiu saviskio :-D
As dazniausiai begejuos ties 1.9k-2.3 RPM... Bet gal daug geriau butu tai daryt ties 2.5k RPM ir greiciau pasiekt 50-60 km/h (kruizinimo greiti).
Pagal idėją, automatas pats 'žino', kada perjungti bėgius, ima duomenis nuo variklio apkrovos, sūkių, akceleratoriaus pedalo paspaudimo lygio. Spausi švelniai, jungs prie žemesnių apsukų, spausi stipriau, bėgius jungs prie aukštesnių apsukų.
Dėl efektyvumo, būtų gerai pamatyti ag ir Nm kreivę. Kada pasiekia aukščiausius Nm ir kaip po to. Jei vėliau kreivė krenta, daugiau sūkiu sukt nelabai kaip ir apsimoka (perjungi bėgius). Pasiekus maksimalius ag, variklio galia toliau jau krenta.
Tikiuosi, kad labai nenugrybavau...
Vartotojo avataras
Notorious
Forumo dalyvis
Pranešimai: 2912
Užsiregistravo: 2009-12-30, 12:40 am
Auto: Legacy 05'
Valstybinis numeris: netelpa
Skype: agamicox
Mobilus: 353852487825
Miestas: Dublin, Ireland

Re: Foriko automatas

Standartinė Notorious »

Supratau :) Ziuresim.
Turiu buda patikrinti sanaudas, tai bus matyt. Kaip tik rytoj pilu pilna baka. Paziesim kaip gausis jei vaziuosiu didziaja laiko dali iki 2k rpm :)

Dekui
Subaru Legacy 2.0 GL MT (2005) - patinka!
Subaru Forester 2.0 GL AT (1998) - pasiilgsiu iki naujo Foresterio
EnzO
Pasyvus skaitytojas :)
Pranešimai: 25
Užsiregistravo: 2011-10-31, 4:39 pm
Auto: Subaru Forester 2.5
Valstybinis numeris: ENZ ***

Re: Foriko automatas

Standartinė EnzO »

Sveiki.

Pvz.vaziuojant plikledziu,darant posuki,paspaudus aseleratoriu stipriau,isijungiant visiems ratams,jauciasi smugis kai isijungia.taip turi buti?ar cia jau pavaru dezeje kazkas negerai?ar gal.tilto reduktoriuje?

ačiū
EnzO
Pasyvus skaitytojas :)
Pranešimai: 25
Užsiregistravo: 2011-10-31, 4:39 pm
Auto: Subaru Forester 2.5
Valstybinis numeris: ENZ ***

Re: Foriko automatas

Standartinė EnzO »

automatine pavaru deze...
EnzO
Pasyvus skaitytojas :)
Pranešimai: 25
Užsiregistravo: 2011-10-31, 4:39 pm
Auto: Subaru Forester 2.5
Valstybinis numeris: ENZ ***

Re: Foriko automatas

Standartinė EnzO »

Taip,gaunu sioki toki smugi,nestipru,bet nelabai malonu
EnzO
Pasyvus skaitytojas :)
Pranešimai: 25
Užsiregistravo: 2011-10-31, 4:39 pm
Auto: Subaru Forester 2.5
Valstybinis numeris: ENZ ***

Re: Foriko automatas

Standartinė EnzO »

Pabandziau...ant pirmos nera tokio smugio...o ant D yra.Taik kas cia gali but?
EnzO
Pasyvus skaitytojas :)
Pranešimai: 25
Užsiregistravo: 2011-10-31, 4:39 pm
Auto: Subaru Forester 2.5
Valstybinis numeris: ENZ ***

Re: Foriko automatas

Standartinė EnzO »

kiek gali kainuoti remontas tokio defekto?kame konkreciau defektas?ka keist reikes?bent trumpai papasakokite,jeigu nesunku,kad galeciau mechanikui paiskinti...
EnzO
Pasyvus skaitytojas :)
Pranešimai: 25
Užsiregistravo: 2011-10-31, 4:39 pm
Auto: Subaru Forester 2.5
Valstybinis numeris: ENZ ***

Re: Foriko automatas

Standartinė EnzO »

supratau.kiek pas tave tai kainuos?ir kiek laiko uztruktu tai? :)
Vartotojo avataras
zzzubarruu
Forumo dalyvis
Pranešimai: 6306
Užsiregistravo: 2008-12-21, 7:58 pm
Auto: zver
Miestas: Vilnius

Re: Foriko automatas

Standartinė zzzubarruu »

Jonas6x6 rašė:reikia remontuoti dėžę. Nes dabar ta stadija, kai galbūt dar nevėlu.
Pavažinėsi ilgiau su smūgiais, ypač žiemą - kai priekis buksuoja galo atžvilgiu, gali būt vėlu.
negi skiriasi dezes remontas ir dezes keitimas(su dezes kaina)??? :!:
gal labiau kita apsimoka det, ale stentor :?
nekriziniais laikais pazistamas su identiskais simptomais , tik pavazinejo jis su tikia durniuojancia deze nemazai,
tai remontas jam 2200 gavosi. dabar turetu but geeerokai pigiau.
mu ha ha ha ! ! !
Vytautas
Pasyvus skaitytojas :)
Pranešimai: 49
Užsiregistravo: 2010-05-11, 8:28 pm
Auto: subaru forester
Skype: vytautas4116
Mobilus: +37069885109

Re: Foriko automatas

Standartinė Vytautas »

Subaru forester 2007 m. AT., pasivažinėjus po Gaižiūnų smėlynus ir gerokai pabuksavus smėlyje, pasmirsdavo degusia gumą. gal žinot dėl ko taip darosi.
Vytautas
Pasyvus skaitytojas :)
Pranešimai: 49
Užsiregistravo: 2010-05-11, 8:28 pm
Auto: subaru forester
Skype: vytautas4116
Mobilus: +37069885109

Re: Foriko automatas

Standartinė Vytautas »

Reikia patikrinti, pilnai galimas variantas. Dar toks klausymas, kas kiek km reikia keisti AT dežėje tepalą.
Virgis75
Forumo dalyvis
Pranešimai: 509
Užsiregistravo: 2010-12-01, 2:30 pm
Auto: Subaru Forester 2.0 Turbo A/T

Re: Foriko automatas

Standartinė Virgis75 »

Jonas6x6 rašė:reikia remontuoti dėžę. Nes dabar ta stadija, kai galbūt dar nevėlu.
Pavažinėsi ilgiau su smūgiais, ypač žiemą - kai priekis buksuoja galo atžvilgiu, gali būt vėlu.
O kaip šioje vietoje su automatu ir jo kvadro rėžimu? Juk didesniu greičiu važiuojant galas vis mažiau dalyvauja. Ar ne taip? Pas mane, pakėlus mašiną ant keltuvo, I ir II bėgis jungiasi galas dar sukasi, o vėliau jau nebe. Tikiuosi, kad čia normalu???
Virgis75
Forumo dalyvis
Pranešimai: 509
Užsiregistravo: 2010-12-01, 2:30 pm
Auto: Subaru Forester 2.0 Turbo A/T

Re: Foriko automatas

Standartinė Virgis75 »

Jonas6x6 rašė:AT kaip ir MT tepalas keičiamas kas 60.000Km


Virgi - senai girdėtas :)

Kokiu greičiu bandėt ant keltuvo III ir IV pavaras? Galas ant keltuvo turi suktis praktiškai visada.
Sveikas, Jonai. Kai neturiu ką sakyti, geriau patyliu...
Šiaip jau nuo kokių 60 km/h nebesisuka galiniai ratai. Nes norėjau patikrinti galinius guolius, o tie rupūžiokai prie didesnio greičio ir nesisuka... Maniau, kad čia normalu, bo tas perdavimo skaičius, kiek skaičiau, tai kinta... Tai kur ta tiesa? Nes startuojant iš vietos galas sukasi, buksuoja. Prie didesnio greičio neteko išbandyt, nebuvo tokių slidumų.
Dar vienas pastebėjimas. Pakėlus mašiną ant keltuvo, esant P ir sukant vieną priekinį ratą, anas sunkiai, bet sukasi. Maniau, kad taip neturėtų būti...?
Virgis75
Forumo dalyvis
Pranešimai: 509
Užsiregistravo: 2010-12-01, 2:30 pm
Auto: Subaru Forester 2.0 Turbo A/T

Re: Foriko automatas

Standartinė Virgis75 »

Jonas6x6 rašė:galinius ratus turi pradėti atjunginėti nuo 80, jei gazas laikomas tolygiai. Spustelėjus turi vėl pajungti.
o ant P užkerta raduktorių. Bet tai tik vienas ratas iš dviejų. Ant keltuvo taipir turi būti.
Pabandysiu dar kartelį, bet nemanau, kad kas pasikeis... Jei vis dėl to bus taip, kaip rašiau, čia kuom kvepia?
Virgis75
Forumo dalyvis
Pranešimai: 509
Užsiregistravo: 2010-12-01, 2:30 pm
Auto: Subaru Forester 2.0 Turbo A/T

Re: Foriko automatas

Standartinė Virgis75 »

Jonas6x6 rašė:pabandyk dar ant slidaus kelio ar buksuoja, kaip kad yra pas EnzO
Pabandysiu, tik reik normalaus plikledžio sulaukt...
Skelbti atsakymą