techniniai klausimai ir atsakymai, eksploatacija ir t.t. apie Jūsų Subaru Forester
Forumo taisyklės
Dėmesio! Sritis skirta dalintis technine informacija, klausti klausimus apie Subaru Forester automobilius. Jei norite užduoti klausimą apie pvz. Outback'a - geriausia juos užduoti tam skirtoje srityje.
Bendras forumo taisykles galite rasti paspaudę žemiau esančią nuorodą: topic2881.html
Jonas6x6 rašė:
Evilkui - kažkas čia netaip.
Mes mokam po 130-150Lt už tą filtrą, kur bepirktum.
Nu velniai zino. Parenka pagal katalogus ir duoda. Cia kalba eina apie isorinius, kuris is isvaizdos panasus i variklio.
Nors prisipazinius, nezin au kuo is principo jie gali skirtis. Slegiai voztuvo atidarymo? ar dar kasnors?
Русские называют дорогой то место, где собираются проехать
(Rusai keliu vadina tą vietą, kur ruošiasi pravažiuoti)
Dar vienas klausimas, ar tiesa, kad Dexron III būna sintetinis ir ne? Maniau, kad tik viena jo rūšis gali būti, nesvarbu kas gamintojas...
papildymas. tanagra, kaip pavarų dėžės filtrą, siūlo filtrą su numeriu 15208-AA020. Koks čia variantas? Nes kiek randu infos, visur Oil Filter ir viskas...
Sveiki.
Automatui perjunginėjant bėgius, ypatingai iš antro į trečią, girdisi toks klektelėjimas. Kaip kad padilusios sankabos ir jos staiga suveikia. Čia daug maž normalu, ar jau pradėt taupyt pinigus? Subaru Forester, 99, 2.0 turbo AT, teoriškai 203.000 km.
visos pavaros turi junginetis sklandziai,be jokiu trukciojimu.Jei esi netoli kauno,uzsuk i firmele"Daivanta"(atrodo taip vadinasi,arba labai panasiai) Ji yra pries kauno apvaziavima(jei nuo marijampoles atvaziuoji)desineje puseje,pries pat nusukima i prienus.Ten tau tiksliai pasakys kas ir kaip,ir kiek tai kainuos.
Man toks mazytis klausimas pasistojo.
mano 98 foriko AT prie kuriu sukiu turi optimaliausia galia?
t.y. kokiu greiciu/apsukom begetis yra geriausia? Kad butu ties 2.0k RPM, 2.5k RPM ar kitom apsukom esant?
Subaru Legacy 2.0 GL MT (2005) - patinka!
Subaru Forester 2.0 GL AT (1998) - pasiilgsiu iki naujo Foresterio
niekas tau neatsakys tik pats... nes Stentorui bus vieni optimalus sukiai, tau kiti, man treti ir tt... cia nuo kojos sunkumo priklauso... pasirink tau reikiama galia ir paziurek i kreive, kokie sukiai atitinka ja (jei jau tiksliu skaiciuku reikia)... o siaip spausdamas gaza jauti gi - uztenka ar ne...
Sveiki klausimas butu labai idomus. Pas mane 98 forikas amerikonas.Jo deze yra be isorinio tepalo filtro.Ar gali tikti tarkim deze nuo legasio ar naujesnio foriko.nes ieskojausi dezes srotuose tai visos su isoriniu filtru.Is pradziu visi tikino,kad cia ta pati deze,bet po to kai pardavejas pasiskambindavo kazkokiam meistreliui atsakimas budavo,kad netiks.Kas gali neleisti vaziuot forikui su deze, kurioje yra isorinis filtras idejus i forika, kuriame nebuvo isorinio filtro.
hipy rašė:niekas tau neatsakys tik pats... nes Stentorui bus vieni optimalus sukiai, tau kiti, man treti ir tt... cia nuo kojos sunkumo priklauso... pasirink tau reikiama galia ir paziurek i kreive, kokie sukiai atitinka ja (jei jau tiksliu skaiciuku reikia)... o siaip spausdamas gaza jauti gi - uztenka ar ne...
Sutinku. As cia labiau klausiu tipo pasak eGzpertu, reikia zinoti savo masinos sukiu diapazonus 'naudinguosius'. Kad kuo efektyviau vaziuot. Tiesiog idomu suzinot kreive mano metu foriko. Gal kas turite kur PDF'a koki? Ant Dino stendo juk nestatysiu saviskio :-D
As dazniausiai begejuos ties 1.9k-2.3 RPM... Bet gal daug geriau butu tai daryt ties 2.5k RPM ir greiciau pasiekt 50-60 km/h (kruizinimo greiti).
Subaru Legacy 2.0 GL MT (2005) - patinka!
Subaru Forester 2.0 GL AT (1998) - pasiilgsiu iki naujo Foresterio
Marius32 rašė:Sveiki klausimas butu labai idomus. Pas mane 98 forikas amerikonas.Jo deze yra be isorinio tepalo filtro.Ar gali tikti tarkim deze nuo legasio ar naujesnio foriko.nes ieskojausi dezes srotuose tai visos su isoriniu filtru.Is pradziu visi tikino,kad cia ta pati deze,bet po to kai pardavejas pasiskambindavo kazkokiam meistreliui atsakimas budavo,kad netiks.Kas gali neleisti vaziuot forikui su deze, kurioje yra isorinis filtras idejus i forika, kuriame nebuvo isorinio filtro.
Ne filtre esme. Pirmiausiai, tai reikia ziureti ne nuo ko dedi, nes ta pati deze gali buti ir legacyje ir forike ir dar kazkur, o koks reduktoriaus perdavimo skaicius. Gali tekti keisti ir galini reduktoriu, kad sutaptu perdavimai. Dar idomu, kaip bus su kompu (valdymu).
Русские называют дорогой то место, где собираются проехать
(Rusai keliu vadina tą vietą, kur ruošiasi pravažiuoti)