Forester 2011, 2l, 110kw, dujos (pirmas subaru)

techniniai klausimai ir atsakymai, eksploatacija ir t.t. apie Jūsų Subaru Forester
Forumo taisyklės
Dėmesio! Sritis skirta dalintis technine informacija, klausti klausimus apie Subaru Forester automobilius. Jei norite užduoti klausimą apie pvz. Outback'a - geriausia juos užduoti tam skirtoje srityje.

Bendras forumo taisykles galite rasti paspaudę žemiau esančią nuorodą:
topic2881.html
Virgis75
Forumo dalyvis
Pranešimai: 510
Užsiregistravo: 2010-12-01, 2:30 pm
Auto: Subaru Forester 2.0 Turbo A/T

Re: Forester 2011, 2l, 110kw, dujos (pirmas subaru)

Standartinė Virgis75 »

Jurijusb rašė:
dzo183 rašė:cia kaip suprantu ta 2,5l X kompektacija skurdziausia? http://autoplius.lt/skelbimai/subaru-fo ... 25223.html
Cia toks prekiautoju triukas prie atstovybes fotkint?
Kai kurie mėgsta, kartais cielą fotosesiją tenka pro langą matyti...
Vartotojo avataras
Jurijusb
Forumo dalyvis
Pranešimai: 927
Užsiregistravo: 2012-09-22, 12:26 pm
Auto: Forester ir Outback
Miestas: Pabradė

Re: Forester 2011, 2l, 110kw, dujos (pirmas subaru)

Standartinė Jurijusb »

dzo183 rašė:
Jurijusb rašė:
dzo183 rašė:cia kaip suprantu ta 2,5l X kompektacija skurdziausia? http://autoplius.lt/skelbimai/subaru-fo ... 25223.html
Cia toks prekiautoju triukas prie atstovybes fotkint?
nu bbz skambinau ale atstovybe pardavineja.
Nepanasu,pardavejas nurodytas UAB Autma“, UAB – teikia profesionalias automobilių ir kitų transporto priemonių pirkimo bei pargabenimo iš JAV paslaugas.
O fotografuota prie JMA Šiauliai.
Subaru Outback BS 3,6 R, Subaru Forester SG 2,0 atmo
archia
Pasyvus skaitytojas :)
Pranešimai: 22
Užsiregistravo: 2017-08-08, 5:30 pm
Auto: Forester, 2009m. 2,0 benz. MT
Mobilus: +37069879934
Miestas: Šiauliai

Re: Forester 2011, 2l, 110kw, dujos (pirmas subaru)

Standartinė archia »

Sveiki,

Niekada nesu važinėjęs su dujom, visi ankstesni buvo dyzeliai, todėl nekažką išmanau šioj vietoj. Sakykit, kažkur šiam forume skaičiau, kad kažkokie vožtuvų reguliavimai po kažkiek kilometrų reikalingi? Ar trečiukui Forester 2,0 l. 110 kw tai aktualu?
O kaip ten IV kartos dujų įrangoj kažkokios tepalo lašelinės statomos, na kur su dujom įpurškiamas kažkoks spec. tepalas kuris tepa vožtuvus? Ar reikalingas daiktas, ar verta primokėt?
Vartotojo avataras
Dziugesiukas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 698
Užsiregistravo: 2013-07-04, 5:17 pm
Auto: FORESTER 2l Bi-Fuel
Valstybinis numeris: GOD 725
Skype: dziugesiukas
Mobilus: +37063145726
Miestas: Panevezys

Re: Forester 2011, 2l, 110kw, dujos (pirmas subaru)

Standartinė Dziugesiukas »

Subarui lašelinės yra visiškai neaktualios. Dėl reguliavimo nežinau. Antrukam iki kokių 200'000km išeina nereguliuoti ant dujų.

Išsiųsta naudojantis HUAWEI VNS-L21 Tapatalk 4 Lt
'07 Subaru Forester 2l Bi-Fuel atmo 116kw lifted by Ironman
http://www.spritmonitor.de/en/detail/682335.html
archia
Pasyvus skaitytojas :)
Pranešimai: 22
Užsiregistravo: 2017-08-08, 5:30 pm
Auto: Forester, 2009m. 2,0 benz. MT
Mobilus: +37069879934
Miestas: Šiauliai

Re: Forester 2011, 2l, 110kw, dujos (pirmas subaru)

Standartinė archia »

Tai ir treciukui bus panasiai, ar daug ten tie motorai 2,0l. benz skiriasi treciuko nuo antruko? O pats kiek jau vien su dujom nuvaziavai? Kokios sanaudos? Kiek prabeges buvo tavo masiniukas kai idejai dujas? Kokia tiksliau taviske iranga, koks jos pavadinimas, kokiu gamintoju komplektuojancios dalys?
Vartotojo avataras
Dziugesiukas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 698
Užsiregistravo: 2013-07-04, 5:17 pm
Auto: FORESTER 2l Bi-Fuel
Valstybinis numeris: GOD 725
Skype: dziugesiukas
Mobilus: +37063145726
Miestas: Panevezys

Re: Forester 2011, 2l, 110kw, dujos (pirmas subaru)

Standartinė Dziugesiukas »

archia rašė:Tai ir treciukui bus panasiai, ar daug ten tie motorai 2,0l. benz skiriasi treciuko nuo antruko? O pats kiek jau vien su dujom nuvaziavai? Kokios sanaudos? Kiek prabeges buvo tavo masiniukas kai idejai dujas? Kokia tiksliau taviske iranga, koks jos pavadinimas, kokiu gamintoju komplektuojancios dalys?
Tiksliai nežinau ar daug skiriasi, bet antruko 6kw daugiau turi.
Vien aš pats pravažiavau virš 70'000km dujomis.
Už miesto 9-10l dujų, mieste iki 12l.
Dujų įranga buvo įdėta, kai mašina dar turėjo 0km ridą, tai yra salone :) Forester naujas parduotas su originalia, Subaru palaiminta, gražiai sumontuota, BRC dujų įranga :) Yra ir SUBARU manualas su BRC dujų įrangos priežiūra.

Išsiųsta naudojantis HUAWEI VNS-L21 Tapatalk 4 Lt
'07 Subaru Forester 2l Bi-Fuel atmo 116kw lifted by Ironman
http://www.spritmonitor.de/en/detail/682335.html
Miškinis
Forumo dalyvis
Pranešimai: 54
Užsiregistravo: 2016-07-11, 2:24 pm
Auto: Subaru Forester SH
Valstybinis numeris: JGS 355
Skype: Orionas23
Mobilus: +37068925374
Miestas: Vilnius-Varėna

Re: Forester 2011, 2l, 110kw, dujos (pirmas subaru)

Standartinė Miškinis »

Sveikas,
As vazineju su treciuku 2009, 110kW 2.0 benzinas/dujos. Neseniai suejo metai kaip as ja turiu. Per ta laika teko tvarkyti vairo stiprintuva, europinis variantas yra su elektriniu stiprintuvu, tai sudege pats varikliukas pas mane. Po kurio laiko teko keisti kardano pakabinama guoli... Su siuo dalyko turejau daugiausiai problemu. Nes Lietuvoje rasi nupirkti tik nauja originalu, kuris kainuoja apie 900eur. deveto, per skelbimus su visu kardanu iki siol nepastebiu. nes dyzeliu kuriu pilna netinka, automato irgi galima rati, bet netinka. tad pakabinama guoli per pazistamus teko siusti is uzsienio, kuris kainavo kelis kart pigiau.
O del duju problemu neturiu, aisq taip pat teko pakeisti duju reduktoriu. Pas manes imontuota PRINS duju iranga, tad pats reduktorius taip pat nepigus palyginus su kitu gamintoju. Voztuvai siam varikliui reguliuojasi, kol kas man dar to neteko daryti, bet kaina kaip turbininiu, apie 450eur. O kelyje, man duju suvalgo nuo 11 iki 13litru. kartais ir daugiau, bet maziau kol kas niekaip :D
Vartotojo avataras
Dziugesiukas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 698
Užsiregistravo: 2013-07-04, 5:17 pm
Auto: FORESTER 2l Bi-Fuel
Valstybinis numeris: GOD 725
Skype: dziugesiukas
Mobilus: +37063145726
Miestas: Panevezys

Re: Forester 2011, 2l, 110kw, dujos (pirmas subaru)

Standartinė Dziugesiukas »

Miškinis rašė:Sveikas,
As vazineju su treciuku 2009, 110kW 2.0 benzinas/dujos. Neseniai suejo metai kaip as ja turiu. Per ta laika teko tvarkyti vairo stiprintuva, europinis variantas yra su elektriniu stiprintuvu, tai sudege pats varikliukas pas mane. Po kurio laiko teko keisti kardano pakabinama guoli... Su siuo dalyko turejau daugiausiai problemu. Nes Lietuvoje rasi nupirkti tik nauja originalu, kuris kainuoja apie 900eur. deveto, per skelbimus su visu kardanu iki siol nepastebiu. nes dyzeliu kuriu pilna netinka, automato irgi galima rati, bet netinka. tad pakabinama guoli per pazistamus teko siusti is uzsienio, kuris kainavo kelis kart pigiau.
O del duju problemu neturiu, aisq taip pat teko pakeisti duju reduktoriu. Pas manes imontuota PRINS duju iranga, tad pats reduktorius taip pat nepigus palyginus su kitu gamintoju. Voztuvai siam varikliui reguliuojasi, kol kas man dar to neteko daryti, bet kaina kaip turbininiu, apie 450eur. O kelyje, man duju suvalgo nuo 11 iki 13litru. kartais ir daugiau, bet maziau kol kas niekaip :D
Kažin ar tiesa, kad vožtuvėlių reguliavimas 450€ ;) prieš reguliavimą persiklausinėk, nes manąjam 250€ ;)

Išsiųsta naudojantis HUAWEI VNS-L21 Tapatalk 4 Lt
'07 Subaru Forester 2l Bi-Fuel atmo 116kw lifted by Ironman
http://www.spritmonitor.de/en/detail/682335.html
Miškinis
Forumo dalyvis
Pranešimai: 54
Užsiregistravo: 2016-07-11, 2:24 pm
Auto: Subaru Forester SH
Valstybinis numeris: JGS 355
Skype: Orionas23
Mobilus: +37068925374
Miestas: Vilnius-Varėna

Re: Forester 2011, 2l, 110kw, dujos (pirmas subaru)

Standartinė Miškinis »

Dziugesiukas rašė:
Miškinis rašė:Sveikas,
As vazineju su treciuku 2009, 110kW 2.0 benzinas/dujos. Neseniai suejo metai kaip as ja turiu. Per ta laika teko tvarkyti vairo stiprintuva, europinis variantas yra su elektriniu stiprintuvu, tai sudege pats varikliukas pas mane. Po kurio laiko teko keisti kardano pakabinama guoli... Su siuo dalyko turejau daugiausiai problemu. Nes Lietuvoje rasi nupirkti tik nauja originalu, kuris kainuoja apie 900eur. deveto, per skelbimus su visu kardanu iki siol nepastebiu. nes dyzeliu kuriu pilna netinka, automato irgi galima rati, bet netinka. tad pakabinama guoli per pazistamus teko siusti is uzsienio, kuris kainavo kelis kart pigiau.
O del duju problemu neturiu, aisq taip pat teko pakeisti duju reduktoriu. Pas manes imontuota PRINS duju iranga, tad pats reduktorius taip pat nepigus palyginus su kitu gamintoju. Voztuvai siam varikliui reguliuojasi, kol kas man dar to neteko daryti, bet kaina kaip turbininiu, apie 450eur. O kelyje, man duju suvalgo nuo 11 iki 13litru. kartais ir daugiau, bet maziau kol kas niekaip :D
Kažin ar tiesa, kad vožtuvėlių reguliavimas 450€ ;) prieš reguliavimą persiklausinėk, nes manąjam 250€ ;)

Na as kalbejau su RSE servisu, jie man ir pasake, kad siam naujesniam varikliui, kaina kaip turbininiui. Bet kai reikes reguliuoti, tada ir pasitikslinsiu...
Vartotojo avataras
Dziugesiukas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 698
Užsiregistravo: 2013-07-04, 5:17 pm
Auto: FORESTER 2l Bi-Fuel
Valstybinis numeris: GOD 725
Skype: dziugesiukas
Mobilus: +37063145726
Miestas: Panevezys

Re: Forester 2011, 2l, 110kw, dujos (pirmas subaru)

Standartinė Dziugesiukas »

Miškinis rašė:
Dziugesiukas rašė:
Miškinis rašė:Sveikas,
As vazineju su treciuku 2009, 110kW 2.0 benzinas/dujos. Neseniai suejo metai kaip as ja turiu. Per ta laika teko tvarkyti vairo stiprintuva, europinis variantas yra su elektriniu stiprintuvu, tai sudege pats varikliukas pas mane. Po kurio laiko teko keisti kardano pakabinama guoli... Su siuo dalyko turejau daugiausiai problemu. Nes Lietuvoje rasi nupirkti tik nauja originalu, kuris kainuoja apie 900eur. deveto, per skelbimus su visu kardanu iki siol nepastebiu. nes dyzeliu kuriu pilna netinka, automato irgi galima rati, bet netinka. tad pakabinama guoli per pazistamus teko siusti is uzsienio, kuris kainavo kelis kart pigiau.
O del duju problemu neturiu, aisq taip pat teko pakeisti duju reduktoriu. Pas manes imontuota PRINS duju iranga, tad pats reduktorius taip pat nepigus palyginus su kitu gamintoju. Voztuvai siam varikliui reguliuojasi, kol kas man dar to neteko daryti, bet kaina kaip turbininiu, apie 450eur. O kelyje, man duju suvalgo nuo 11 iki 13litru. kartais ir daugiau, bet maziau kol kas niekaip :D
Kažin ar tiesa, kad vožtuvėlių reguliavimas 450€ ;) prieš reguliavimą persiklausinėk, nes manąjam 250€ ;)

Na as kalbejau su RSE servisu, jie man ir pasake, kad siam naujesniam varikliui, kaina kaip turbininiui. Bet kai reikes reguliuoti, tada ir pasitikslinsiu...
Jeigu RSe taip sakė, tada tikiu. Bet kodėl taip išbrango?

Išsiųsta naudojantis HUAWEI VNS-L21 Tapatalk 4 Lt
'07 Subaru Forester 2l Bi-Fuel atmo 116kw lifted by Ironman
http://www.spritmonitor.de/en/detail/682335.html
Skelbti atsakymą