Puslapis 1316

Re: Pokatuškės

Parašytas: 2011-12-06, 10:03 pm
Justas81
pas kompresorius nebus duobes vien del to,jog nuolatinis putimas yra su apsukom

Re: Pokatuškės

Parašytas: 2011-12-06, 11:18 pm
Eimazz555
Justas81 rašė:pas kompresorius nebus duobes vien del to,jog nuolatinis putimas yra su apsukom
Nera nuolatinio putimo, pucia tada kai atsidaro droselis, tada ir pucia. Pvz pas mane ramiai vaziuojant ir laikant vietoj gaza prie bet kokiu apsuku nesvarbu ar 1500 ar 5000 yra vakumas, tik spusteliu ir iskart slegis soka. Turbina suka ismetamosios dujos ir del to iki kokiu 2500 (priklauso nuo turbos) jos neisuka kad jau pustu kiek ji gali, del to motoras kaip ir bukas. Va del to ir sakau kad kompresorius pucia jau jau nuo 800rpm, ne po daug, bet pucia. Automatiskai motoras gauna slegio jau nuo apacios.
Pas mane 1.8 bet vaziuoja kaip atmosferinis 2.5, jei vaziuoji nesidraskydamas tai ir ryja kaip 1.8 :gum:

Re: Pokatuškės

Parašytas: 2011-12-07, 1:04 pm
Eimazz555
Jonas6x6 rašė:ar kompresorius, ar sraigė - pūtimas priklauso nuo wesgate'o.
bet nepamirškim, kad kompresorių išsukti yra daaaug sunkiau nei sraigę, todėl ant 1,8 užkabintas kompresorius jį padaro 1,3, o tada pripūtęs papildomo oro rezultate turi 2,5. Čia vaizdžiai šnekant.
Normalūs gamintojai ant mažų kubatūrų kompresorių nekabina
Bet turbo varikliams vestgeitui numetus slegi kai uzdaromas droselis ir vel ji atidarius yra siokia tokia pauze kol uzpus slegio turbina, kompresorius to neturi minuso.
Pavyzdziui vw tie vadinami lepus G40/G60 kompresoriai rinkoje pagal sunaudojama issukimui jega yra vienas is taupiausiu, labai mazai jie sugeria is alkuninio sukimo. O tokie MB Eaton ar Mazda Lysholm jau sugeria nemazai % jegos bet jie patvaresni. Del to juos det i mazesni nei 2.0 motora neapsimoka. Amerikoniski kompresoriai tai isvis monstrai, juos yra ka veikt isukt, bet ir nasumas nezmoniskas.
Tai kad siais laikais jie nebemadoj nes yra naudojamos kintamos geometrijos turbinos.

Re: Pokatuškės

Parašytas: 2011-12-07, 7:40 pm
jaroslavas
nagi kaip čia jus prirašėt pokatuškiu temoje? Davai dabar kas nors atskirkite ir sukurkite nauja tema

Re: Atmosferinio (non-Turbo) variklio modernizavimas.Ar įman

Parašytas: 2011-12-18, 9:51 pm
jaroslavas
prašom kaina, minusus, kuro sąnaudos ir kodėl niekas iki šiol to nedarė. Jei ne čia, tai i PM

Re: Atmosferinio (non-Turbo) variklio modernizavimas.Ar įman

Parašytas: 2011-12-18, 10:13 pm
Eimazz555
Tai gal keliais zodziais pakomentuok ka darot? Arklius gaudot pievose ir kisat po kapotu, mapinat ar turbo ar ka?

Re: Atmosferinio (non-Turbo) variklio modernizavimas.Ar įman

Parašytas: 2011-12-19, 10:39 am
Stentor
cia mano Legaciui irgi galima?

Re: Atmosferinio (non-Turbo) variklio modernizavimas.Ar įman

Parašytas: 2011-12-19, 12:01 pm
evilkas
O H6 ?

Re: Atmosferinio (non-Turbo) variklio modernizavimas.Ar įman

Parašytas: 2011-12-19, 12:05 pm
evilkas
O ten tik programiskai ar ir hardwariskai kazkas darosi?
Hardwarioskais, speju, purkstukus ir siurbli reikia keist?

Re: Atmosferinio (non-Turbo) variklio modernizavimas.Ar įman

Parašytas: 2014-08-22, 10:52 pm
saulenas
Sveiki, prieš kelis mėnesius FB pasirodė žinutė, kad yra meistrelis Telšiuose kuris už 200 pinigų pagerina 2,0 atmo motorų trauką. Kadangi pats vairuoju 98 būtent 2,0 atmo šiek pasvarstes nusprendžiau pabandyti. Kadangi atstumas nuo Kauno nemažas tai suderinau kad prasuksiu pro jį kai važiuosiu atostogaut į pajūrį. Pats remontas trunka kelias valandas ir ka gi valio :valio: :valio2: mano foris išties tapo gyvesnis. Neliko dūsimo kuris būdavo anksčiau 1000-3000 apsukų ribose. Kad pajaust pagerėjimą nereikia net važiuot užtenka pergazuot vietoje. Rezultatu esu patenkintas, o pagerėjimas tikrai vertas visų mokamų pinigų, rekomenduoju 867813977. telsiai,dobilo 35. monster garage.
Paveikslėlis
nors meistras Darius ypač turi silpnybę motociklams, tačiau jo autoparkas teisingas
Paveikslėlis

Re: Atmosferinio (non-Turbo) variklio modernizavimas.Ar įman

Parašytas: 2014-08-22, 11:06 pm
Mindaugas
O tai ką pakeitė? 2,5 atmo irgi galioja? :D

Re: Atmosferinio (non-Turbo) variklio modernizavimas.Ar įman

Parašytas: 2014-08-22, 11:11 pm
saulenas
Nežinau ar pas 2,5 yra ta duobė kaip pas 2,0. Visais techniniais klausimais geriau kreiptis tiesiai į Darių

Re: Atmosferinio (non-Turbo) variklio modernizavimas.Ar įman

Parašytas: 2014-08-22, 11:59 pm
Notorious
Zodziu galios nepadaugejo, bet pedalas gyviau reaguoja i paspaudimus, taip suprasti reikia?

Re: Atmosferinio (non-Turbo) variklio modernizavimas.Ar įman

Parašytas: 2014-08-23, 12:00 am
Arūnas
Pasikalbėkit su Eugenijum, jis irgi modernizavo, bet jam variklis ilgai nelaikė.

Re: Atmosferinio (non-Turbo) variklio modernizavimas.Ar įman

Parašytas: 2014-08-23, 12:02 am
saulenas
Taip