Puslapis 1719

Re: Verta pastudijuot

Parašytas: 2013-01-08, 6:48 pm
jaroslavas
Europoje išbandė nemažai auto ant smugio, kai atsitrenki į siaura prekinė šoninė auto vieta (sakykime į sparna). Standartinėse bandymuose tai neprivaloma. Tai Volvo 60 the best, o Lexus limuzinas blogiausiai. Audi A4, BMW prastai. Na pasirodo atlaikyti ši smugį pasiruošė tik Volvo, kiti bile kaip. Vairuotojas ar keleivis nukenčia. Išvada- geriau tiesiai smugioti, nes tam pritaikytos saugumo sistemos
Šaltinis - Ne vienas kelyje

Re: Verta pastudijuot

Parašytas: 2013-01-08, 6:51 pm
zzzubarruu
saltinis turi but KET punktas nr....

Re: Verta pastudijuot

Parašytas: 2013-01-08, 6:52 pm
jaroslavas
tai jei nepasitiki tada pats ir jėškok :smile:

Re: Verta pastudijuot

Parašytas: 2013-01-08, 6:57 pm
zzzubarruu
pasidomek koks tos laidos vedejo vairavimo stazas, pries pora metu rase kad unikumas net teisiu neturi, bet veda laida apie eisma...
keista, kad toks instrukciju zmogus kaip tamsta, pasitiki labiau ,,per telika sake", nei KET.

Re: Verta pastudijuot

Parašytas: 2013-01-08, 9:09 pm
jaroslavas
na pirma policiajus sakė
antra KET paskaityk, tada varyk ant kitu, tu kaip visada pikčurna. Realiai nesuprantu taves

66. Jeigu eismas intensyvus ir reikia pasukti į kairę, apsisukti ar pervažiuoti į kitą kelio pusę, dviračio vairuotojas turi nulipti ir kirsti važiuojamąją dalį vesdamas dviratį, nesudarydamas kliūties kitoms transporto priemonėms.

Tai logiškai gaunasi - važiuojant dviračiu per perėja jis pažeidžia jei nepraleidžia kitus. Kai veda dviratį tai skaitosi pestisis. Tai mano samprotavimai

Re: Verta pastudijuot

Parašytas: 2013-01-08, 9:14 pm
Artūrazz
jaroslavas rašė: Tai logiškai gaunasi - važiuojant dviračiu per perėja jis pažeidžia jei nepraleidžia kitus. Kai veda dviratį tai skaitosi pestisis. Tai mano samprotavimai
Na kadangi turiu dviratininko teises :D, tai galiu pasakyti, kai važiuoji su dviračiu įstatymai galioja tie patys kaip ir visam transportui :)
O, kad per perėja reikia nulipus nuo dviračio pereiti, tai tikrai taip, nes policininkai buvo sustabdę kažkada ir moralą atskaitė, kad pervažiavau nenulipęs :DD

Re: Verta pastudijuot

Parašytas: 2013-02-08, 12:03 am
jaroslavas

Re: Verta pastudijuot

Parašytas: 2013-02-08, 9:46 am
azart
10 punktas gerulis
Net nebandyk pats nieko daryti ir taisyti, tik i servisa ir geriau oficialia atstovybe :D

Re: Verta pastudijuot

Parašytas: 2013-02-08, 10:07 am
jaroslavas
na logiškai, yra gi kuriems nelemta taisyti pačiam, pvz man

Re: Verta pastudijuot

Parašytas: 2013-02-08, 10:38 am
azart
:D

Re: Verta pastudijuot

Parašytas: 2013-02-08, 1:56 pm
jaroslavas

Re: Verta pastudijuot

Parašytas: 2013-03-17, 8:58 pm
jaroslavas
paskutinė laida "Ne vienas kelyje" - kalbėjo apie borto kompiuteriaus parodamos kuro sanaudos ir realios. Maždaug 15-30 proc daugiau realiai. Pasirodo šios parodymus galima koreguoti - per kompa. Bet prie skirtingu salygu juos skiriasi, taigi tai tik paodomasis dalykas, kad nelėkti. Matyt dėl to Subarikai taip vėlai gavo šios kompus. Uždavė klausymą dėl gamintojo deklaruojamu kuro sąnaudu, tipo melas ir t.t. - VW atstovas atsakė - manuale, bukletose pažymėta kad šios sąnaudos skiačiuotos pagal tokios ir tokios direktyvos, o ten viskas daroma laboratorijos sąlygomis ir visiems vienodomis. Šie skaičiai yra parodomėji kad vartuotojas palygintu kai pasirenka nauja auto, nes matavimo sąlygos buvo visiems vienodos pagal EN normos. Gerai ir aiškiai pasakyta

Re: Verta pastudijuot

Parašytas: 2013-04-27, 12:06 pm
jaroslavas
tiems kas važinėja su automatu Paveikslėlis

Re: Verta pastudijuot

Parašytas: 2013-04-29, 9:36 am
Diver
na bandant islipti is purvyno automatui tenka papluseti. nieko nepadarysi.

Re: Verta pastudijuot

Parašytas: 2013-05-12, 5:34 pm
jaroslavas
Rusų laida apie auto padarė testą tarp 95 benzo ir 95 plius.
Rezultatai nuotraukoje. Labiau nuo degalinės prikaluso nei nuo šių dvėju kuro rušiu
Vėliau pasakė kad ištikruju 95 plius valo o ne kura taupo. Ir pravažiavus baką benzo paaiškėjo kad nuo vožtuvų nuosėdu sumažėjo 4 proc.