Apie Forester

naujienos, spauda, straipsniai, atsiliepimai, informacija

Moderatorius: tomazas555

Skelbti atsakymą
Justas81
Forumo dalyvis
Pranešimai: 1136
Užsiregistravo: 2010.01.27, 7:48 pm
Auto: nissan patrol Y61
Skype: justasss81
Mobilus: +37069582756

Re: Apie Forester

Standartinė Justas81 » 2011.01.08, 1:26 am

AIsku na reik tiketis naujasisi laikys
Mano alio 869582756 bet prisiskambint sunku,rasykit sms ir bus perskambinta :-D
JGC V8 SU DAUG VISKO

Vartotojo avataras
zzzubarruu
Forumo dalyvis
Pranešimai: 6306
Užsiregistravo: 2008.12.21, 7:58 pm
Auto: zver
Miestas: Vilnius

Re: Apie Forester

Standartinė zzzubarruu » 2011.01.09, 10:18 am

cia jonai be mistikos neapseita.
Skaiciau kad japonai daznai neturi nei ketvirto kambario nei auksto, nei vietu lektuve ar traukinyje, mat i ketverta panasus jerogligas pas juos reiskia-mirtis.
tai vat, tavo reduktoriai ir gaista, nes po tris ketvertus turi.
ar pakankamai inzinieriskai paaiskinau :sad:
beje , Jonai, koks pas mane reduktorius?
mu ha ha ha ! ! !

Vartotojo avataras
vicinas
Valdyba
Pranešimai: 16391
Užsiregistravo: 2008.12.19, 1:05 pm
Auto: Forester 2.5 XT
Valstybinis numeris: FAF 134
Skype: vicinas4
Mobilus: +37065638071
Miestas: Kazlų Rūda

Re: Apie Forester

Standartinė vicinas » 2011.01.09, 6:06 pm

rusai bande aiskintis sita problema ir priejo isvados,kad tiesiog nepakankamas tepimas yra,kazkaip mazai tepalo sukelia iki satelitu ir ilgiau pabuksavus,kai satelitai daugiausia dirba,tepimo stygius duoda savo rezultatus.Butent del sito subiro pirmasis mano reduktorius ir manau kad ir antras :?
Greitis dar niekad nieko nenužudė.Žudo staigus sustojimas.
elektroninis paštas - pvicinas@gmail.com

Vartotojo avataras
jaroslavas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 14360
Užsiregistravo: 2008.12.19, 4:46 pm
Auto: Forester II ir I ir Legacy I
Skype: jarnerka1
Mobilus: +47 47732451
Miestas: Oppland
Susisiekti:

Re: Apie Forester

Standartinė jaroslavas » 2011.01.09, 6:35 pm

jo, tikrai, primenei , rašė rusai
e-mail: jaroslavas@foresterclub.lt. +4747732451
Forester II ir I ir Legacy I

Eimazz555
Forumo dalyvis
Pranešimai: 3483
Užsiregistravo: 2009.09.08, 10:28 pm
Auto: DAS AUTO PASRAT ir BMW
Skype: eeimantas555
Miestas: Kontrabandos sostinė

Re: Apie Forester

Standartinė Eimazz555 » 2011.01.09, 7:26 pm

Tai gal konstrukcijoje padaryta klaidu, ko nera difuose su 4.1 perdavimu. Vizualiai kaip atrodo? Vienodai?
Niekada savo gyvenime nepirkite trijų dalykų, o kad lengiau atsimintumėte juos galite užsirašyti atsitiktine skaičių seka:
1. Prancūziškos mašinos.
2. Prancūziškos mašinos.
3. Prancūziškos mašinos.

Eimazz555
Forumo dalyvis
Pranešimai: 3483
Užsiregistravo: 2009.09.08, 10:28 pm
Auto: DAS AUTO PASRAT ir BMW
Skype: eeimantas555
Miestas: Kontrabandos sostinė

Re: Apie Forester

Standartinė Eimazz555 » 2011.01.09, 7:37 pm

Tai matyt medziagos skirtingos :? Na reiks koki karta paskerst reduktoriu, as kadangi pusiau zemaitis tai turiu pats pamatyt ir paciupinet kad isitikint :)
Niekada savo gyvenime nepirkite trijų dalykų, o kad lengiau atsimintumėte juos galite užsirašyti atsitiktine skaičių seka:
1. Prancūziškos mašinos.
2. Prancūziškos mašinos.
3. Prancūziškos mašinos.

Vartotojo avataras
vicinas
Valdyba
Pranešimai: 16391
Užsiregistravo: 2008.12.19, 1:05 pm
Auto: Forester 2.5 XT
Valstybinis numeris: FAF 134
Skype: vicinas4
Mobilus: +37065638071
Miestas: Kazlų Rūda

Re: Apie Forester

Standartinė vicinas » 2011.01.09, 10:22 pm

Jonas6x6 rašė:pili tepalo daug virš normos ir gerai?

ne, problema ne čia.
jei problema ne cia,tada belieka metalo kokybe,matyt maziau grudintas.Va dabartiniam reduktoriuje pradejo luzinet chvostoviko krumpliai,ko niekad nera buve anksciau.O su dabartiniu tikrai vazinejau zymiai atsargiau nei su ankstesniais,plius dar xado ivaryta doze,taigi,belieka tik metalas :o
Greitis dar niekad nieko nenužudė.Žudo staigus sustojimas.
elektroninis paštas - pvicinas@gmail.com

Vartotojo avataras
evilkas
Valdyba
Pranešimai: 4343
Užsiregistravo: 2009.02.10, 9:32 pm
Auto: H6'02, Forester'01
Skype: x-vilkas
Mobilus: +37069803843
Miestas: Alytus

Re: Apie Forester

Standartinė evilkas » 2011.01.09, 10:49 pm

Jei visa kita identiska, tik pora skiriasi, tai nepagalvojot, kad satelitai prie didesnio perdavimo skaiciaus turi didesni sukimo momenta atlaikyt?
Русские называют дорогой то место, где собираются проехать
(Rusai keliu vadina tą vietą, kur ruošiasi pravažiuoti)

Vartotojo avataras
evilkas
Valdyba
Pranešimai: 4343
Užsiregistravo: 2009.02.10, 9:32 pm
Auto: H6'02, Forester'01
Skype: x-vilkas
Mobilus: +37069803843
Miestas: Alytus

Re: Apie Forester

Standartinė evilkas » 2011.01.09, 11:02 pm

Jonas6x6 rašė: O trečiam ir ketvirtam nuėjo šaibom poros.
Nu tai tada tik metalas arba jo apdirbimas lieka. Nu arba dar suvedimas, nors nesinoretu tiket :)
O kokiose auto gamykloje statomi 4,44? ar tik ne kokiuose 1.8?
Gal dar variantas, jei dezute nuo vieno, pora nuo kito, tai gal del nevienodu gamybos salygu ar dqr konors koks mikroskopinis musimas atsiranda ar koks mikroskopinis issicentravimas. Velniai zino. Bet jei viskas gamykloje surinkta, tada lieka tik metalas arba tepimo trukumas. Su didesniu perdavimo skaicium dantratis tyrtetu buti kazkiek didesnis, reiskia prie to pacio greicio automobilio greicio jo linijinis greitis bus didesnis. Ir iscentrine jega kartu didesne. Galbut ji ir nusviedzia tepala i krastus. Ir pilk tu jo ten kiek nori, vistiek ateis ta riba, kai nusvaidys viska. Nebent po spaudimu ji paduoti tiesiai i ta vieta kur dantraciai sukimba. Taip padaryta kaikuriuose didziuosiuose traktoriuose su priverstiniu tepimu.
Русские называют дорогой то место, где собираются проехать
(Rusai keliu vadina tą vietą, kur ruošiasi pravažiuoti)

Vartotojo avataras
Arūnas
Valdyba / Forumo administratorius
Pranešimai: 7225
Užsiregistravo: 2009.07.15, 9:20 am
Auto: P.C.
Mobilus: +37068786050
Miestas: Vilnius
Susisiekti:

Re: Apie Forester

Standartinė Arūnas » 2011.01.10, 1:18 am

Jonai, perskaičiau viską iki galo ir žinai ką? nori aš tau apie kompus papasakosiu? Pavyzdžiui kodėl geriau ksh nei sh :-D
Kas negina laisvės, tas nevertas jos!
Juodasis perlas, su greičio skyle :)

Vartotojo avataras
evilkas
Valdyba
Pranešimai: 4343
Užsiregistravo: 2009.02.10, 9:32 pm
Auto: H6'02, Forester'01
Skype: x-vilkas
Mobilus: +37069803843
Miestas: Alytus

Re: Apie Forester

Standartinė evilkas » 2011.01.10, 9:41 am

ArunasV rašė:Jonai, perskaičiau viską iki galo ir žinai ką? nori aš tau apie kompus papasakosiu? Pavyzdžiui kodėl geriau ksh nei sh :-D
O man labiausiai senas geras bash patinka :)
Русские называют дорогой то место, где собираются проехать
(Rusai keliu vadina tą vietą, kur ruošiasi pravažiuoti)

Vartotojo avataras
vicinas
Valdyba
Pranešimai: 16391
Užsiregistravo: 2008.12.19, 1:05 pm
Auto: Forester 2.5 XT
Valstybinis numeris: FAF 134
Skype: vicinas4
Mobilus: +37065638071
Miestas: Kazlų Rūda

Re: Apie Forester

Standartinė vicinas » 2011.01.10, 2:28 pm

Jonas6x6 rašė:nepamiršk, kad dabartinis buvo biudžetinis variantas - chvastavykas vieno, planetarkė kito.
niekaip netikiu,kad gamykloje kiekvieno difo krumpliaracius gamina atskirai.Taip ju kaina butu kosmine.greiciausiai cia suvedimas nebuvo tinkamai padarytas.Duotuoju atveju,itariu kad buvo perdaug suleisti(iverzti) krumpliai,del to juos pradejo lauzyti.Per mazai suleidus,krupliai drozia vienas kita.Va pagauti ta viduriuka ir yra pagrindine problema.
Greitis dar niekad nieko nenužudė.Žudo staigus sustojimas.
elektroninis paštas - pvicinas@gmail.com

Vartotojo avataras
Notorious
Forumo dalyvis
Pranešimai: 2912
Užsiregistravo: 2009.12.30, 12:40 am
Auto: Legacy 05'
Valstybinis numeris: netelpa
Skype: agamicox
Mobilus: 353852487825
Miestas: Dublin, Ireland

Re: Apie Forester

Standartinė Notorious » 2011.01.10, 9:31 pm

Įdomus skaitalas Jonai :]
Su tiek žinių ir praktinių bandymų gal išvesi tokį perdavimų santykį, kuris ne lūžinėtų, būtų našus ir patvarus :]
Subaru Legacy 2.0 GL MT (2005) - patinka!
Subaru Forester 2.0 GL AT (1998) - pasiilgsiu iki naujo Foresterio

Vartotojo avataras
evilkas
Valdyba
Pranešimai: 4343
Užsiregistravo: 2009.02.10, 9:32 pm
Auto: H6'02, Forester'01
Skype: x-vilkas
Mobilus: +37069803843
Miestas: Alytus

Re: Apie Forester

Standartinė evilkas » 2011.01.10, 9:50 pm

Jonas6x6 rašė: Vat žinai kas įdomu.
Vicino mašina - iš gamyklos išeina - motoras galingas, ratai dideli. perdavimas 4,44 bet penkta pavara prie 100 tik 2500rpm.
kontrabosinis leacy - iš gamyklos motoras neitin galingas, ratai nitin dideli, perdavimas 4.1 bet penkta pavara prie 100 jau 3200rpm.
Paprastas foresteris irgi turi 4,1 perdavimą, ir prie 100 irgi apie 3000rpm.
Suprantu, kad didinant ratą reikia didinti perdavimo skaičių. Arba lėtinti dėžę. Na, kažkurią grandį. Tiesiog jei didelis ratas ir greitas difas tai apkraunama dėžė. JEi didelis ratas ir lėtas difas - dėžė neapkraunama, arba apkraunama mažiau.
Pamenu, kai gamykla konstravo Niva MARŠ.

Kitas dalykas - kodėl skiriasi gabaritai priekinio ir galino difų. Visų subaru galinis difas yra mažesnis.

Ir dar vienas - svarbus momentas.

Pas visus visus subaru atmosferikus mechaninėm dėžėm, o taip pat pas visus automatus, koks motoras bebūtų - priekinis ir galinis difai yra vienodo perdavimo skaičiaus. Pas turbo foriką, turbo outbeką ir su mechanine dėže jis taip pat yra vienodas priekyje ir gale.
O pas GT legacy, GT imprezą ir visus EU, USA WRX'us - priekinis difas stovi 3.9, tada centro difas 1.1 ir galo difas jau 3.545. Taip išeina, kad kardanas specialiai yra lėčiau sukamas, ir sukimą vėl greitina galinis difas.
Niekaip nesuprantu kodėl. Svarsčiau, kad gal šitaip siekiama apsaugoti galinį difą, kuris yra mažesnio diametro nei priekinis, nuo sulaužymo?
Bet kaip tada paaiškinti, kad pas JDM WRX bei STi, kurie turi ženkliai galingesnius motorus ne EU ar USA modeliai, visgi stovi difai vienodi, ir būtent su 4.44 peravimu??????????
Speju, kad pas galingesnius modelius, nesvarbu kad vienodas perdavimas, skirsis metalo marke, jo apdirbimas. Tikriausiai todel ir Vicino forike is pradziu byrejo satelitai, pora laike. Po pakeitimo galbut buvo ideta pora nuo kazkokio silpnesnio modelio, todel ir pora pabiro.
Gabaritai priekinio ir galinio greiciausiai skiriasi del to, kad i gala pas visus (gal) subarikus perduodama maziau jegos. Nera reikalo reduktoriu daryti toki pat kaip priekyje. Taip sutaupoma kazkiek svoroi, o kaip zinia, visi gamintojai stengiasi taupyti kilogramus kiek imanoma.
kas liecia greicius ir rpm, tai cia zinoma itakoja ir deze ir reduktoriai ir ratu dydis. Tiesiog reiktu viska matematiskai suskaiciuot.
Desninguma tu difu tikriausiai galima butu atsekti smulkiai isanalizavus visu automobiliu parametrus - galia, sukimo momentus, deziu perdavimus, greicius, kokioms salygoms kurta (rinka) ir t.t. Nesinoretu tiketi, kad gamintojai tiesiog dare is to ka po ranka turejo. Taip galima butu sakyti apie ta niva, nes rusu konstruktoriai daugiau samodielscikai. Tikriausiai skaiciuot tingi, tai daro bandymu ir klaidu keliu... Tame pavyzdyje (niva Marsh) razdatke ir tiltai jau turetu buti nuo kokio GAZ66, kad keturguba (ar kiek ten tos astuntuko dezes pagrindines poros sk.) sukimimo momenta atlaikytu... O gal kitokios priezastys tokio sprendimo. Umom rossiju nie poniat...
Русские называют дорогой то место, где собираются проехать
(Rusai keliu vadina tą vietą, kur ruošiasi pravažiuoti)

Vartotojo avataras
evilkas
Valdyba
Pranešimai: 4343
Užsiregistravo: 2009.02.10, 9:32 pm
Auto: H6'02, Forester'01
Skype: x-vilkas
Mobilus: +37069803843
Miestas: Alytus

Re: Apie Forester

Standartinė evilkas » 2011.01.10, 10:32 pm

Jonas6x6 rašė:Galinis difas nuo 1,8 automato legacy 1989m ir 2,5 automato forester 2000m, tiek pas Sturbo forester 2000m yra identiški - tiek pagal perdavimą, tiek pagal išvaizdą, tiek pagal detalės kodą.
O kad subaru viską gamina būtent iš ko pakliuvo - tuo net abejoti nereikia, kaip kitaip paaiškintum vieną automato modelį visoms mašinoms iki 1998, vieną nuo 1999 iki 2008, taip pat vieną mechaninės dėžės modelį, pusašius, tinkančius visoms be išimties mašinoms, identiškus visų mašinų šarnyrus, traukių antgalius ir t.t. ir t.t. ir panašiai.
Tai gal i atsargines dalis eina kas pakliuvo ir vienodu kodu, o gamykloje gal normaliai daro... Ciam kaip pas rusus tarybiniais laikais.
Русские называют дорогой то место, где собираются проехать
(Rusai keliu vadina tą vietą, kur ruošiasi pravažiuoti)

Skelbti atsakymą