Ir kokia paskirtis ant forikoSaskelA 535 rašė:Gerai kad nenusipirkau tokio deflektoriaus ant galinio stiklo, vistik negražiai ant balto atrodo.
Foriko panaudojimo galimybės
Moderatorius: tomazas555
- Arturas
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 5317
- Užsiregistravo: 2012-02-14, 8:29 am
- Auto: Subaru Forester
- Valstybinis numeris: CUG 888
- Mobilus: +37065658686
- Miestas: Vilkonys
Re: Foriko panaudojimo galimybės
-
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 1466
- Užsiregistravo: 2013-04-23, 7:32 pm
- Auto: Subaru forester SF S-Turbo
- Valstybinis numeris: GOJ 535
- Mobilus: +37064039683
- Miestas: Vilnius
Re: Foriko panaudojimo galimybės
Nupūsti smėli kuris renkasi ant galinio stiklo
- Arturas
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 5317
- Užsiregistravo: 2012-02-14, 8:29 am
- Auto: Subaru Forester
- Valstybinis numeris: CUG 888
- Mobilus: +37065658686
- Miestas: Vilkonys
Re: Foriko panaudojimo galimybės
Cia mazdaug tas pat, kaip pavazineti per lietu, kad masina nusiplautiSaskelA 535 rašė:Nupūsti smėli kuris renkasi ant galinio stiklo
-
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 1466
- Užsiregistravo: 2013-04-23, 7:32 pm
- Auto: Subaru forester SF S-Turbo
- Valstybinis numeris: GOJ 535
- Mobilus: +37064039683
- Miestas: Vilnius
Re: Foriko panaudojimo galimybės
Mano tėvukas visada sakydavo kad lietus nuplaus, kam dazus trinti
-
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 336
- Užsiregistravo: 2009-01-06, 11:59 pm
- Auto: SF '98 2.0
- Miestas: Vilnius
- Susisiekti:
Re: Foriko panaudojimo galimybės
Deflektorius tai deflektorius kaip sakant... bet kam taip kankint foriką? juk paskui už naujų amortikų ir spyruoklių kainą ir farkopas išeina ir dar žiūrėk keliskart priekabą išsinuomot galėtum
- LaimonasUr
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 799
- Užsiregistravo: 2013-03-13, 11:21 am
- Auto: T/tb
- Valstybinis numeris: FJG 898
- Miestas: Mažeikiai
Re: Foriko panaudojimo galimybės
koks kilimėlis viduj?
-
- Pasyvus skaitytojas :)
- Pranešimai: 33
- Užsiregistravo: 2011-01-27, 4:09 pm
- Auto: Subaru Forester
- Valstybinis numeris: CRA 416
Re: Foriko panaudojimo galimybės
nu masina man tarnaut turi,ne as masinai , o siaip gerus 3 dedes susodink i gala, ir pora maisu imesk i bagazine, tas pats svoris gausis kilimelis originalus foriko
- jaroslavas
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 14380
- Užsiregistravo: 2008-12-19, 4:46 pm
- Auto: Kia e-Soul, Caravelle
- Skype: jarnerka1
- Mobilus: +47 47732451
- Miestas: Oppland
- Susisiekti:
Re: Foriko panaudojimo galimybės
Oi patiko
http://www.delfi.lt/news/daily/lithuani ... d=68890194
Citata- Kartą pažįstamas aprodė vieną jų. Darbinį „Subaru Forester“. Rimtas aparatas, baisus net. Jei mašina – turbininė, paruošta darbui, be sraigtasparnio nepagausi. Viduje – viena sėdynė, skirta vairuotojui, visa kita – išimta iki rėmo. Jokių šoninių plastmasių, lubos išluptos. Viskas padaryta taip, kad būtų kuo daugiau vietos. Daugiau uždirbantys įsidėdavo neperšaunamus langus. Šiaip visi langai būdavo tamsinti, net priekinis. Durys ir padangos būdavo pripurkštos statybinio putplasčio, tad durų neperšaudavo, o sušaudytos padangos tarnaudavo dar apie 20 kilometrų. Jokie „ežiai“ nebūdavo baisūs. Varikliai – su sportiniu kuro padavimu, oro paėmimu, turbininiai dažniausiai. Važiuoklė – labai iškelta, dvigubos spyruoklės. Duslintuvai – nupjauti iki pat turbinos. Tai užtikrindavo didesnę galią, tačiau didelis minusas – automobiliai būdavo girdėti ir už 5 kilometrų. Greitis, patikimumas, pravažumas – tobula“, – žavėjosi meilės automobiliams neslepiantis vaikinas.
http://www.delfi.lt/news/daily/lithuani ... d=68890194
Citata- Kartą pažįstamas aprodė vieną jų. Darbinį „Subaru Forester“. Rimtas aparatas, baisus net. Jei mašina – turbininė, paruošta darbui, be sraigtasparnio nepagausi. Viduje – viena sėdynė, skirta vairuotojui, visa kita – išimta iki rėmo. Jokių šoninių plastmasių, lubos išluptos. Viskas padaryta taip, kad būtų kuo daugiau vietos. Daugiau uždirbantys įsidėdavo neperšaunamus langus. Šiaip visi langai būdavo tamsinti, net priekinis. Durys ir padangos būdavo pripurkštos statybinio putplasčio, tad durų neperšaudavo, o sušaudytos padangos tarnaudavo dar apie 20 kilometrų. Jokie „ežiai“ nebūdavo baisūs. Varikliai – su sportiniu kuro padavimu, oro paėmimu, turbininiai dažniausiai. Važiuoklė – labai iškelta, dvigubos spyruoklės. Duslintuvai – nupjauti iki pat turbinos. Tai užtikrindavo didesnę galią, tačiau didelis minusas – automobiliai būdavo girdėti ir už 5 kilometrų. Greitis, patikimumas, pravažumas – tobula“, – žavėjosi meilės automobiliams neslepiantis vaikinas.
e-mail: jaroslavas@foresterclub.lt. +4747732451
- vytas911
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 1248
- Užsiregistravo: 2014-05-26, 10:29 am
- Auto: Subaru Forester
- Valstybinis numeris: FHD ***
- Miestas: Vilniaus raj.
Re: Foriko panaudojimo galimybės
Nu jo, linksmai
- zzzubarruu
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 6306
- Užsiregistravo: 2008-12-21, 7:58 pm
- Auto: zver
- Miestas: Vilnius
Re: Foriko panaudojimo galimybės
putplascio nepersaudavo... cia gal taip aukojamiems vadyloms paaiskindavo ju bosai. briedas visiskas
mu ha ha ha ! ! !
- haskis
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 2983
- Užsiregistravo: 2012-04-01, 7:07 pm
- Auto: subaru forester 2.0 AT
- Valstybinis numeris: BGM 977
- Miestas: Ignalina
Re: Foriko panaudojimo galimybės
Pasakos- cia tik filmuose kulkos atsoka nuo masinos skardu...
Geriausi ratai-kojos.
Re: Foriko panaudojimo galimybės
Viduje – viena sėdynė, skirta vairuotojui, visa kita – išimta iki rėmo.
Rėminis visureigis
Rėminis visureigis
-
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 3483
- Užsiregistravo: 2009-09-08, 10:28 pm
- Auto: DAS AUTO PASRAT ir BMW
- Skype: eeimantas555
- Miestas: Kontrabandos sostinė
Re: Foriko panaudojimo galimybės
Kazkoki durniuka kalbino, arba is neturejimo ka veikt zurnaliugos patys ''sukure'' toki automobilijaroslavas rašė:Oi patiko
http://www.delfi.lt/news/daily/lithuani ... d=68890194
Citata- Kartą pažįstamas aprodė vieną jų. Darbinį „Subaru Forester“. Rimtas aparatas, baisus net. Jei mašina – turbininė, paruošta darbui, be sraigtasparnio nepagausi. Viduje – viena sėdynė, skirta vairuotojui, visa kita – išimta iki rėmo. Jokių šoninių plastmasių, lubos išluptos. Viskas padaryta taip, kad būtų kuo daugiau vietos. Daugiau uždirbantys įsidėdavo neperšaunamus langus. Šiaip visi langai būdavo tamsinti, net priekinis. Durys ir padangos būdavo pripurkštos statybinio putplasčio, tad durų neperšaudavo, o sušaudytos padangos tarnaudavo dar apie 20 kilometrų. Jokie „ežiai“ nebūdavo baisūs. Varikliai – su sportiniu kuro padavimu, oro paėmimu, turbininiai dažniausiai. Važiuoklė – labai iškelta, dvigubos spyruoklės. Duslintuvai – nupjauti iki pat turbinos. Tai užtikrindavo didesnę galią, tačiau didelis minusas – automobiliai būdavo girdėti ir už 5 kilometrų. Greitis, patikimumas, pravažumas – tobula“, – žavėjosi meilės automobiliams neslepiantis vaikinas.
Niekada savo gyvenime nepirkite trijų dalykų, o kad lengiau atsimintumėte juos galite užsirašyti atsitiktine skaičių seka:
1. Prancūziškos mašinos.
2. Prancūziškos mašinos.
3. Prancūziškos mašinos.
1. Prancūziškos mašinos.
2. Prancūziškos mašinos.
3. Prancūziškos mašinos.
- Meda.Forester
- Valdyba
- Pranešimai: 4153
- Užsiregistravo: 2012-08-30, 11:07 pm
- Auto: Subaru Forester 2010
Re: Foriko panaudojimo galimybės
o man aprašymas patiko,net jei ir priskiesta Toks "alia Džeimso Bondo" automobilis
Nėra nieko neįmanomo,būna tik per mažai noro arba pastangų.