Puslapis 2124

Re: Dyzelinis Forester

Parašytas: 2012-12-12, 4:38 pm
vidmukas

Re: Dyzelinis Forester

Parašytas: 2013-03-09, 12:06 am
tvimm
sveiki.stilis sitam forume matau.isidejau variklio sildytuva nuo elektros i savo dyzeliuka.geras dalykas,gailiuosi kad 2 metus ruosiausi ir tik dabar ispildziau sita nora.anksciau rasiau, kad an saltos auto kalimo garsai sklinda is motoro,tai beveik kaip ir isprendziau sita problema ,nes rytais variklis buna siltas :) kiek skaiciavau ,tai pigiau gaunasi elektra uzkelt variklio temperatura, nei stovet sildant,nes pastebejau, kad salta tai srebia dyzeliuka neblogai.pusvalandi pajungiu tai uzkurus motoras is kart pucia silta ora ant automatinio,o manuale raso kad automatinis nustatymas suveikia varikliui pasiekus mazdaug 50 laipsniu temperatura.gal uztektu ir maziau laiko, bet is principo pasildau ne maziau pusvalandzio, kas kainuoja apie50 centu, nes suryja 0,95 kw.gilinantis toliau ( :) ), tai atitinka mazdaug puse stiklines dyzelio,kurio manau reiktu daugiau norint motora isildyt nuo -5 iki +50 stovint.prie didesnio salcio nebandziau, nes jo nebuvo man isidejus tena.teoriskai net jai ir is kart vaziuotai, nesildant, tai atsiperka, nes visiskai saltas variklis kai lauke minusas ima apie 3 kart daugiau nei iprastai kol pasyla.tai tiek

Re: Dyzelinis Forester

Parašytas: 2013-03-09, 12:16 am
jaroslavas
o, dėkui ,vertinu tokia info :_O:

Re: Dyzelinis Forester

Parašytas: 2013-03-09, 1:42 pm
hipy
dalykas tikrai geras, bet turi viena baisu minusa: daugiabucio kieme neispildomas. o dyzelis prie didelio minuso sildomas stovint gali ir nesusilt, naudingumo koeficientas ne benzininis...

Re: Dyzelinis Forester

Parašytas: 2013-11-10, 10:39 pm
tvimm
forumas uzdaromas,bendru nutarimu, del menesiu menesiais tvyrancios paslaptingos tylos... :D

Re: Dyzelinis Forester

Parašytas: 2013-11-14, 4:03 pm
Briedis

Re: Dyzelinis Forester

Parašytas: 2013-11-14, 4:34 pm
wzikas
Gal kas is draugu rato sita montavo ir gali placiau ne tik pareklamuot bet ir pastabas isvardint.

Re: Dyzelinis Forester

Parašytas: 2013-11-14, 4:36 pm
Mindaugas
Pamatęs temos pavadinimą prisiminiau, jog pasak pliatkų, subaru centro Verkių g. meistrai kalba, jog pradėjo dažnėti subaru dyzelių servise dėl purkštukų problemų. Rida buna apie 200k, o naujas purkštukas už visai krikščionišką kainą, lyginant su VW, 1500 lt. ;-)

Re: Dyzelinis Forester

Parašytas: 2013-11-14, 5:07 pm
wzikas
cia prie to kad dauguma tikrai ne i autorizuota subaru servisa veza remontuot savo dyzeliukus. Ir taip po 1.5k uz purkstukus, 10k uz velena, dar sankabos, dar kas pareis... zodziu variklis dar turi but tobulinamas

Re: Dyzelinis Forester

Parašytas: 2013-11-14, 7:42 pm
jonas72
ant kuro užpylimo dangtelio vidaus parašyta ,ėjau tamsoje nuotrauka padaryt
Paveikslėlis
kai remontavo užsikimšusius (ar užstrigusiu) purkštukus meistru atsakymas dėl ko neišpurškia buvo dėl bio(rapsu) buvimo salerkoje ,dėl to susidaro parafinas ir užsikemša išpurškėjai ,paklausus ka sako importuotojai "JMA" jei gamintojai rašo kad negalima pilt su bio priedais ,tai atsakymas buvo "kuro filtra keisti kiekviena karta apsilankius servize" o ne kaip rašoma manuale

Re: Dyzelinis Forester

Parašytas: 2013-11-14, 9:20 pm
jaroslavas
va geras :shock:

Re: Dyzelinis Forester

Parašytas: 2013-11-14, 9:38 pm
jaroslavas
aš nustebau kad vis tik yra bėdu su biodegalais, o ju kiekius regalmentuoja EU

Re: Dyzelinis Forester

Parašytas: 2013-11-14, 9:56 pm
tvimm
vau forumas atgijo... :) taip cia su ta lietuviska saliarka nieko gero,kaip tycia pries savaite domejausi ,kiek procentu rapso dyzely.tai siuo metu 7,5.su leidziama paklaida gali siekti ir virs 8.subaru dyzeliui tinkanti saliarka gali buti max su 5 procentu alieju priemaisom.jai kas nezino,tai priminsiu kad pilnai ziemine saliarka mazeikiu buna su 0 procentu priemaisu.ta prasme grynas naftos produktas.juokais galima sakyti, kad vazinejant subaru dyzeliu, saliarkos reikia usipirkti ziema visai vasarai,nes jai rimtai, tai cia reiktu usipirkt ne maziau 5 dvisimtines backas,kas yra daug sanaudu reikalaujantis dalykas.o tas saliarkos filtras daznai keiciamas tikrai nepades,nes jis neskirtas atskirti alieju nuo saliarkos.produktas(dyz.kuras) sumaisytas galima sakyti molekuliniam lygmeny,tai yra vientisa mase ir joks mechaniniam valymui skirtas filtras jo neisvalys nuo aliejaus.gal nebent kost vasarine saliarka esant jos temperaturai -10.nes pirmiausiai ir susala ir atsiskiria saliarkoj priemaisa -augalinis aliejus.butent del sitos savybes jos ir neimaiso i ziemine salerka.aisku velgi nieks neusiims tokiais burtais.
dar tokia informacija.tokios arkliskos dozes aliejaus maisoma tik vienintelej leituvoj is visos europos sajungos.taigi kazkas daro bandymus europos sajungos uzkampy...

Re: Dyzelinis Forester

Parašytas: 2013-11-14, 10:04 pm
tvimm
jonas72 rašė:ant kuro užpylimo dangtelio vidaus parašyta ,ėjau tamsoje nuotrauka padaryt
Paveikslėlis
kai remontavo užsikimšusius (ar užstrigusiu) purkštukus meistru atsakymas dėl ko neišpurškia buvo dėl bio(rapsu) buvimo salerkoje ,dėl to susidaro parafinas ir užsikemša išpurškėjai ,paklausus ka sako importuotojai "JMA" jei gamintojai rašo kad negalima pilt su bio priedais ,tai atsakymas buvo "kuro filtra keisti kiekviena karta apsilankius servize" o ne kaip rašoma manuale
jonai kaip supratau tau buvo usikise purkstukai? kokiais simtomais tai pasireiske? ar netrauke,ar variklis netolygiai dirbo,ar gasas dirbancio variklio pakito(t.y.atsirado kalimas)? ir ar atstate tuos pacius ar teko keist?

Re: Dyzelinis Forester

Parašytas: 2013-11-15, 8:58 am
jonas72
Nauju kaina nepamenu,bet didele...sutvarke tuos pacius.simptomai tokie kad pradejo sunkiai kurtis ir t.t. kol uzgeso ir ...teko kviestis trala.filtras neatskiria to aliejaus ,bet per ilga laika bake atsiranda tokie kaip riebalu "sliekai" susiplaka ir ten jie gyvena kol nenukeliauja i filtra ,man kai nueme kuro baka parode.