3-ios kartos Forester
Moderatorius: tomazas555
- eugenijus
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 1517
- Užsiregistravo: 2009-01-07, 10:41 am
- Auto: OBK 3,6R & OBK 3,0H6
- Valstybinis numeris: 858+206
- Mobilus: +37061288523
Re: 3-ios kartos Forester
Forume yra pakankamai apkalbetas kiekvienas modelis tik reikia praleist koki pusdieni skaitant ir viska daugiau ar maziau rasi.Mano patarimas ,turi babkiu imk nauja 2.5xt ir vsio,ka cia daug bazarint.
Slava Ukraine!
Re: 3-ios kartos Forester
Tavo vietoje imčiau USA 2.5 su mechanine dėže, galios jam pakanka, kuro sąnaudos nebus didesnės nei 2.0 automato, su dujomis gerai draugauja.
Su baru nuo 1999-tų
Re: 3-ios kartos Forester
Sveiki,
Kaip suprast 2,5 AT - tau pasirodys buka dėžė?
Tribecoje irgi boxer motoras stovi, ir labai maloniai dirba, taip pat ir pakaba tribecos patiko. Mieste duobeles ir t.t. sugeria puikiai (garsas gal didokas, bet man netrukdo), o vaziuojant zvyrkeliais ir kitais blogais keliais manau subaru pakabai nera lygiu. Bet aisku sunku lyginti kai dar neteko vaziuoti su foresteriu.
Tiesa teko isbandyti JMA centre nauja Subaru XV - medziagu kokybe pagerejo, bet jau taburete visiska. Pavazynejus bent puse dienos miesto keliais ir islipus manau dar kita pusdieni beeidamas kratyciausi is inercijos:) Tikiuosi su Foresteriu taip nebus:) Verdiktas - kaina XV gerokai per didele.
Ar paprastas 2,5 AT variklis neturi turbinos? Jai jis isibegeja per 8,1 sek - manau pradziai man uztektu.Ir kiek teko siame forume skaityti duju ima 14-15 litru mieste (kiek atsimenu rase apie tai klaipedietis niku FOR222). Manau sie rodikliai labai geri. Nes 2,5 XT baisu imti su turbina (del gedimu ir t.t.)
Vazyneju su automatu jau 7 metai ir auto su mechanine deze nemokamai neimciau:) tokios masinos man jau nebeegzistuoja. Kazkur girdejau gera palyginima del to:
Isivaiduokite, kad gyvenate nuosavame name - name yra tualetas (kalba apie automata), o dabar ar pirktumete nama jei tualetas butu lauke? (apie mechanine)
Del Merso ML - ziureti i mano parasa:) Ka galiu pasakyti apie Mersa - is jo liko tik merso vardas ir kaina. Kokybe prasteja su kiekviena diena. Keletas pazistamu turi imtus naujus is silberauto, tai jau garantiniam pakabas keicia ir t.t. Vienas is ju nebuvo asfalto palikes nei karto.
Kaip suprast 2,5 AT - tau pasirodys buka dėžė?
Tribecoje irgi boxer motoras stovi, ir labai maloniai dirba, taip pat ir pakaba tribecos patiko. Mieste duobeles ir t.t. sugeria puikiai (garsas gal didokas, bet man netrukdo), o vaziuojant zvyrkeliais ir kitais blogais keliais manau subaru pakabai nera lygiu. Bet aisku sunku lyginti kai dar neteko vaziuoti su foresteriu.
Tiesa teko isbandyti JMA centre nauja Subaru XV - medziagu kokybe pagerejo, bet jau taburete visiska. Pavazynejus bent puse dienos miesto keliais ir islipus manau dar kita pusdieni beeidamas kratyciausi is inercijos:) Tikiuosi su Foresteriu taip nebus:) Verdiktas - kaina XV gerokai per didele.
Ar paprastas 2,5 AT variklis neturi turbinos? Jai jis isibegeja per 8,1 sek - manau pradziai man uztektu.Ir kiek teko siame forume skaityti duju ima 14-15 litru mieste (kiek atsimenu rase apie tai klaipedietis niku FOR222). Manau sie rodikliai labai geri. Nes 2,5 XT baisu imti su turbina (del gedimu ir t.t.)
Vazyneju su automatu jau 7 metai ir auto su mechanine deze nemokamai neimciau:) tokios masinos man jau nebeegzistuoja. Kazkur girdejau gera palyginima del to:
Isivaiduokite, kad gyvenate nuosavame name - name yra tualetas (kalba apie automata), o dabar ar pirktumete nama jei tualetas butu lauke? (apie mechanine)
Del Merso ML - ziureti i mano parasa:) Ka galiu pasakyti apie Mersa - is jo liko tik merso vardas ir kaina. Kokybe prasteja su kiekviena diena. Keletas pazistamu turi imtus naujus is silberauto, tai jau garantiniam pakabas keicia ir t.t. Vienas is ju nebuvo asfalto palikes nei karto.
- Notorious
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 2912
- Užsiregistravo: 2009-12-30, 12:40 am
- Auto: Legacy 05'
- Valstybinis numeris: netelpa
- Skype: agamicox
- Mobilus: 353852487825
- Miestas: Dublin, Ireland
Re: 3-ios kartos Forester
O kuo tu jau taip tu XT modeliu bijai? Priziuresi normaliai ir nebus nieko blogo su tuo Turbo.
Vienareiksmiskai Turbo imk, jei tau greitejimas iki 100 tiek aktualus. Nepalyginamas malonumas tiek del traukos, tiek del garso is po kapoto ir is galo (jei pamodinti truputi).
Jei i offroad neketini lysti Turbo tikrai tau (*mano susidaryta nuomone), bet ir offroade turim cia kas vazineja su "sraigem", pvz Vicinas. Tik iprast reik nuo kada pust pradeda ir sukt ratus :]
Vienareiksmiskai Turbo imk, jei tau greitejimas iki 100 tiek aktualus. Nepalyginamas malonumas tiek del traukos, tiek del garso is po kapoto ir is galo (jei pamodinti truputi).
Jei i offroad neketini lysti Turbo tikrai tau (*mano susidaryta nuomone), bet ir offroade turim cia kas vazineja su "sraigem", pvz Vicinas. Tik iprast reik nuo kada pust pradeda ir sukt ratus :]
Subaru Legacy 2.0 GL MT (2005) - patinka!
Subaru Forester 2.0 GL AT (1998) - pasiilgsiu iki naujo Foresterio
Subaru Forester 2.0 GL AT (1998) - pasiilgsiu iki naujo Foresterio
- hipy
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 3690
- Užsiregistravo: 2009-01-06, 2:31 pm
- Auto: Subaru Forester Boxer Diesel
- Miestas: Vilnius
Re: 3-ios kartos Forester
ir kurioj vietoj cia palyginimas? ka bendro automatas vs mechanika turi su tuliku namie ir tuliku lauke? tu gal mechanika turejai, kur begiai tik kapota atsidarius junginedavos?Ziparikas rašė:Kazkur girdejau gera palyginima del to:
Isivaiduokite, kad gyvenate nuosavame name - name yra tualetas (kalba apie automata), o dabar ar pirktumete nama jei tualetas butu lauke? (apie mechanine)
-
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 3483
- Užsiregistravo: 2009-09-08, 10:28 pm
- Auto: DAS AUTO PASRAT ir BMW
- Skype: eeimantas555
- Miestas: Kontrabandos sostinė
Re: 3-ios kartos Forester
hipy rašė: ir kurioj vietoj cia palyginimas? ka bendro automatas vs mechanika turi su tuliku namie ir tuliku lauke? tu gal mechanika turejai, kur begiai tik kapota atsidarius junginedavos?
Niekada savo gyvenime nepirkite trijų dalykų, o kad lengiau atsimintumėte juos galite užsirašyti atsitiktine skaičių seka:
1. Prancūziškos mašinos.
2. Prancūziškos mašinos.
3. Prancūziškos mašinos.
1. Prancūziškos mašinos.
2. Prancūziškos mašinos.
3. Prancūziškos mašinos.
- goild
- Valdyba
- Pranešimai: 6104
- Užsiregistravo: 2011-07-19, 5:48 pm
- Auto: Subaru Forester 2,5X
- Mobilus: +37065079640
- Miestas: Vilnius
Re: 3-ios kartos Forester
cia kazkokiam senobiniam auto buvo ,kad iskisus ranka is lauko begius jungdavai
Tas kuris knarkia, užmiega pirmas.
Re: 3-ios kartos Forester
Iš kur tokius skaičius apie įsibėgėjimą trauki? Praktikoje 2.0 mechaninis 2.5 automatui iki 100 km/h gerokai užneša, ne kartą išbandyta.
Su baru nuo 1999-tų
Re: 3-ios kartos Forester
Neikirtot chebra su palyginimu.
Turejau omeny kad mechanika tai yra atgyvena 50 metu senumo. Mechanika skirta tik sportui. O kas liecia kasdieni vairavima - tai atgyvena. Nu o jei dar aiskiau t.y. mechanika sudu sudas. Dabar gal aiskiau?:)
As nezinau per kiek mechanika eina, jei automatas 2,5 paprastas be XT eina per 8,1 sek sakau man uztenka.
"ML pirmos generacijos - puiki mašina, rėminė" - seno chledaro nenoriu:)
"Klausyk, o tu pats bent įsiskaitai ką rašai? Tau tribecos pakabos garsas didokas ir XV - taburetė. Ir Tu nori foriko. Kažkas čia nesuderinama" - sakiau, kad didokas bet jis manes neveikia, o XV jo taburete. Uztai manau forikas turetu but nieko masiniukas.
Vat ir niekaip negalit atsakyti subaristai per kiek eina 2,5 AT be turbinos 2009 -2010 m?
Turejau omeny kad mechanika tai yra atgyvena 50 metu senumo. Mechanika skirta tik sportui. O kas liecia kasdieni vairavima - tai atgyvena. Nu o jei dar aiskiau t.y. mechanika sudu sudas. Dabar gal aiskiau?:)
As nezinau per kiek mechanika eina, jei automatas 2,5 paprastas be XT eina per 8,1 sek sakau man uztenka.
"ML pirmos generacijos - puiki mašina, rėminė" - seno chledaro nenoriu:)
"Klausyk, o tu pats bent įsiskaitai ką rašai? Tau tribecos pakabos garsas didokas ir XV - taburetė. Ir Tu nori foriko. Kažkas čia nesuderinama" - sakiau, kad didokas bet jis manes neveikia, o XV jo taburete. Uztai manau forikas turetu but nieko masiniukas.
Vat ir niekaip negalit atsakyti subaristai per kiek eina 2,5 AT be turbinos 2009 -2010 m?
- eugenijus
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 1517
- Užsiregistravo: 2009-01-07, 10:41 am
- Auto: OBK 3,6R & OBK 3,0H6
- Valstybinis numeris: 858+206
- Mobilus: +37061288523
Re: 3-ios kartos Forester
Taigi aiskiai parasyta yra ,kad 2 litrinis mechanke duoda i kaulus 2.5 paprastam automatui ,draginta nekarta,o tau ko reikia? ,SKAICIU? PER KIEK IKI 100KM/H,TAIGI YRA VISKAS JMA SAITE.O jei masinos nori -tai tusciai neklausinek pirk ka nori ,JEI NORI?
Slava Ukraine!
Re: 3-ios kartos Forester
O pats pries kiek metu buvai jma puslapyje?:)
Jo man reikia skaiciu, galiu priminti kad nei 2,5 AT nei 2,5 AT XT duomenu JMA centre nera.
Jo man reikia skaiciu, galiu priminti kad nei 2,5 AT nei 2,5 AT XT duomenu JMA centre nera.
- eugenijus
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 1517
- Užsiregistravo: 2009-01-07, 10:41 am
- Auto: OBK 3,6R & OBK 3,0H6
- Valstybinis numeris: 858+206
- Mobilus: +37061288523
Re: 3-ios kartos Forester
Vakar buvau JMA, ziurinejau OBK.,BET TU MAN PASAKYK KA TOS VIENA AR DVI SEKUNDES REISKIA.? ;)Jei rimtai man dzin.Kai as pirkau nieko neklausinejau ,turiu savo galva.
Slava Ukraine!
- Gorbas
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 1953
- Užsiregistravo: 2011-09-22, 5:38 pm
- Auto: SS
- Valstybinis numeris: KMZ000
- Mobilus: +37061442626
- Miestas: Vilnius
Re: 3-ios kartos Forester
Šiaip tokius žmones aš vadinu tinginiais, kai jiems reikia išlaupyti ir dar už juos sukramtyti. Keista kai žmogus nesugeba elementarių dalykų.
http://www.caradvice.com.au/11181/2009- ... fications/.
Ir dėl automato irgi nesi teisus. Pavyzdžiui su turbavyku esant automatui stovėdamas vietoje tu neužmesi apsūkų norėdamas staigiau startuoti, su mechanika prašom, be problemų, nueina kaip kulka. O turbo, tai turbo ir nėra ten ką sakyti.
http://www.caradvice.com.au/11181/2009- ... fications/.
Ir dėl automato irgi nesi teisus. Pavyzdžiui su turbavyku esant automatui stovėdamas vietoje tu neužmesi apsūkų norėdamas staigiau startuoti, su mechanika prašom, be problemų, nueina kaip kulka. O turbo, tai turbo ir nėra ten ką sakyti.
Miškinukas
Re: 3-ios kartos Forester
O cia kaip su automatu tai padaryt? Ir po kiek tokiu bandymu reiktu deze keist?:)Jonas6x6 rašė:Gorbas rašė:......i su turbavyku esant automatui stovėdamas vietoje tu neužmesi apsūkų norėdamas staigiau startuoti
Dar ir kaip užmesi - gali pabandyti. Padangos dūmais apsipila. Tik nereikia to daryti su vokiška mašina
quote="eugenijus"]Vakar buvau JMA, ziurinejau OBK.,BET TU MAN PASAKYK KA TOS VIENA AR DVI SEKUNDES REISKIA.? ;)Jei rimtai man dzin.Kai as pirkau nieko neklausinejau ,turiu savo galva.[/quote]
Patikek manim - reiskia
Ir visa tai ne del tingejimo, o del informacijos saltiniu nesutapimo. Kadangi oficialus usa puslapis neduoda isibegejimo duomenu, o kiti psl labai ivairiai tai apraso. Vieni raso, kad 2,5 AT paprastas eina per 8,1 sek, kiti per 9,9 kiti per 10,4Gorbas rašė:Šiaip tokius žmones aš vadinu tinginiais, kai jiems reikia išlaupyti ir dar už juos sukramtyti. Keista kai žmogus nesugeba elementarių dalykų.
http://www.caradvice.com.au/11181/2009- ... fications/.
Ir dėl automato irgi nesi teisus. Pavyzdžiui su turbavyku esant automatui stovėdamas vietoje tu neužmesi apsūkų norėdamas staigiau startuoti, su mechanika prašom, be problemų, nueina kaip kulka. O turbo, tai turbo ir nėra ten ką sakyti.
Kas liecia 2,5 AT XT, kaip ir tavo pateiktoje nuorodoje eina per 7,9 sek, sioje nuorodoje raso, kad eina per 6,6 sek:
http://www.cars101.com/subaru/forester/ ... r2009.html
Kadangi yra informacijos nesutapimas del to ir klausiu.
Bent jau kazkiek susidariau nuomone, kad man reiktu XT:)