3-ios kartos Forester

naujienos, spauda, straipsniai, atsiliepimai, informacija

Moderatorius: tomazas555

Skelbti atsakymą
Vartotojo avataras
eugenijus
Forumo dalyvis
Pranešimai: 1517
Užsiregistravo: 2009-01-07, 10:41 am
Auto: OBK 3,6R & OBK 3,0H6
Valstybinis numeris: 858+206
Mobilus: +37061288523

Re: 3-ios kartos Forester

Standartinė eugenijus »

Forume yra pakankamai apkalbetas kiekvienas modelis tik reikia praleist koki pusdieni skaitant ir viska daugiau ar maziau rasi.Mano patarimas ,turi babkiu imk nauja 2.5xt ir vsio,ka cia daug bazarint. ;)
Slava Ukraine!
Vartotojo avataras
eugenijus
Forumo dalyvis
Pranešimai: 1517
Užsiregistravo: 2009-01-07, 10:41 am
Auto: OBK 3,6R & OBK 3,0H6
Valstybinis numeris: 858+206
Mobilus: +37061288523

Re: 3-ios kartos Forester

Standartinė eugenijus »

;) Jonai +1 ;)
Slava Ukraine!
Vartotojo avataras
Deimazas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 1324
Užsiregistravo: 2008-12-21, 10:26 pm
Miestas: Kaunas

Re: 3-ios kartos Forester

Standartinė Deimazas »

Tavo vietoje imčiau USA 2.5 su mechanine dėže, galios jam pakanka, kuro sąnaudos nebus didesnės nei 2.0 automato, su dujomis gerai draugauja.
Su baru nuo 1999-tų
Ziparikas

Re: 3-ios kartos Forester

Standartinė Ziparikas »

Sveiki,

Kaip suprast 2,5 AT - tau pasirodys buka dėžė?
Tribecoje irgi boxer motoras stovi, ir labai maloniai dirba, taip pat ir pakaba tribecos patiko. Mieste duobeles ir t.t. sugeria puikiai (garsas gal didokas, bet man netrukdo), o vaziuojant zvyrkeliais ir kitais blogais keliais manau subaru pakabai nera lygiu. Bet aisku sunku lyginti kai dar neteko vaziuoti su foresteriu.
Tiesa teko isbandyti JMA centre nauja Subaru XV - medziagu kokybe pagerejo, bet jau taburete visiska. Pavazynejus bent puse dienos miesto keliais ir islipus manau dar kita pusdieni beeidamas kratyciausi is inercijos:) Tikiuosi su Foresteriu taip nebus:) Verdiktas - kaina XV gerokai per didele.
Ar paprastas 2,5 AT variklis neturi turbinos? Jai jis isibegeja per 8,1 sek - manau pradziai man uztektu.Ir kiek teko siame forume skaityti duju ima 14-15 litru mieste (kiek atsimenu rase apie tai klaipedietis niku FOR222). Manau sie rodikliai labai geri. Nes 2,5 XT baisu imti su turbina (del gedimu ir t.t.)
Vazyneju su automatu jau 7 metai ir auto su mechanine deze nemokamai neimciau:) tokios masinos man jau nebeegzistuoja. Kazkur girdejau gera palyginima del to:
Isivaiduokite, kad gyvenate nuosavame name - name yra tualetas (kalba apie automata), o dabar ar pirktumete nama jei tualetas butu lauke? (apie mechanine) :)
Del Merso ML - ziureti i mano parasa:) Ka galiu pasakyti apie Mersa - is jo liko tik merso vardas ir kaina. Kokybe prasteja su kiekviena diena. Keletas pazistamu turi imtus naujus is silberauto, tai jau garantiniam pakabas keicia ir t.t. Vienas is ju nebuvo asfalto palikes nei karto.
Vartotojo avataras
Notorious
Forumo dalyvis
Pranešimai: 2912
Užsiregistravo: 2009-12-30, 12:40 am
Auto: Legacy 05'
Valstybinis numeris: netelpa
Skype: agamicox
Mobilus: 353852487825
Miestas: Dublin, Ireland

Re: 3-ios kartos Forester

Standartinė Notorious »

O kuo tu jau taip tu XT modeliu bijai? Priziuresi normaliai ir nebus nieko blogo su tuo Turbo.
Vienareiksmiskai Turbo imk, jei tau greitejimas iki 100 tiek aktualus. Nepalyginamas malonumas tiek del traukos, tiek del garso is po kapoto ir is galo (jei pamodinti truputi).
Jei i offroad neketini lysti Turbo tikrai tau (*mano susidaryta nuomone), bet ir offroade turim cia kas vazineja su "sraigem", pvz Vicinas. Tik iprast reik nuo kada pust pradeda ir sukt ratus :]
Subaru Legacy 2.0 GL MT (2005) - patinka!
Subaru Forester 2.0 GL AT (1998) - pasiilgsiu iki naujo Foresterio
Vartotojo avataras
hipy
Forumo dalyvis
Pranešimai: 3690
Užsiregistravo: 2009-01-06, 2:31 pm
Auto: Subaru Forester Boxer Diesel
Miestas: Vilnius

Re: 3-ios kartos Forester

Standartinė hipy »

Ziparikas rašė:Kazkur girdejau gera palyginima del to:
Isivaiduokite, kad gyvenate nuosavame name - name yra tualetas (kalba apie automata), o dabar ar pirktumete nama jei tualetas butu lauke? (apie mechanine) :)
ir kurioj vietoj cia palyginimas? ka bendro automatas vs mechanika turi su tuliku namie ir tuliku lauke? tu gal mechanika turejai, kur begiai tik kapota atsidarius junginedavos? :D :DD
Eimazz555
Forumo dalyvis
Pranešimai: 3483
Užsiregistravo: 2009-09-08, 10:28 pm
Auto: DAS AUTO PASRAT ir BMW
Skype: eeimantas555
Miestas: Kontrabandos sostinė

Re: 3-ios kartos Forester

Standartinė Eimazz555 »

hipy rašė: ir kurioj vietoj cia palyginimas? ka bendro automatas vs mechanika turi su tuliku namie ir tuliku lauke? tu gal mechanika turejai, kur begiai tik kapota atsidarius junginedavos? :D :DD
:DD :DD :DDD :DDD
Niekada savo gyvenime nepirkite trijų dalykų, o kad lengiau atsimintumėte juos galite užsirašyti atsitiktine skaičių seka:
1. Prancūziškos mašinos.
2. Prancūziškos mašinos.
3. Prancūziškos mašinos.
Vartotojo avataras
goild
Valdyba
Pranešimai: 6104
Užsiregistravo: 2011-07-19, 5:48 pm
Auto: Subaru Forester 2,5X
Mobilus: +37065079640
Miestas: Vilnius

Re: 3-ios kartos Forester

Standartinė goild »

cia kazkokiam senobiniam auto buvo ,kad iskisus ranka is lauko begius jungdavai :D
Tas kuris knarkia, užmiega pirmas.
Vartotojo avataras
Deimazas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 1324
Užsiregistravo: 2008-12-21, 10:26 pm
Miestas: Kaunas

Re: 3-ios kartos Forester

Standartinė Deimazas »

Iš kur tokius skaičius apie įsibėgėjimą trauki? Praktikoje 2.0 mechaninis 2.5 automatui iki 100 km/h gerokai užneša, ne kartą išbandyta.
Su baru nuo 1999-tų
Ziparikas

Re: 3-ios kartos Forester

Standartinė Ziparikas »

Neikirtot chebra su palyginimu.
Turejau omeny kad mechanika tai yra atgyvena 50 metu senumo. Mechanika skirta tik sportui. O kas liecia kasdieni vairavima - tai atgyvena. Nu o jei dar aiskiau t.y. mechanika sudu sudas. Dabar gal aiskiau?:)
As nezinau per kiek mechanika eina, jei automatas 2,5 paprastas be XT eina per 8,1 sek sakau man uztenka.
"ML pirmos generacijos - puiki mašina, rėminė" - seno chledaro nenoriu:)
"Klausyk, o tu pats bent įsiskaitai ką rašai? Tau tribecos pakabos garsas didokas ir XV - taburetė. Ir Tu nori foriko. Kažkas čia nesuderinama" - sakiau, kad didokas bet jis manes neveikia, o XV jo taburete. Uztai manau forikas turetu but nieko masiniukas.
Vat ir niekaip negalit atsakyti subaristai per kiek eina 2,5 AT be turbinos 2009 -2010 m?
Vartotojo avataras
eugenijus
Forumo dalyvis
Pranešimai: 1517
Užsiregistravo: 2009-01-07, 10:41 am
Auto: OBK 3,6R & OBK 3,0H6
Valstybinis numeris: 858+206
Mobilus: +37061288523

Re: 3-ios kartos Forester

Standartinė eugenijus »

Taigi aiskiai parasyta yra ,kad 2 litrinis mechanke duoda i kaulus 2.5 paprastam automatui ,draginta nekarta,o tau ko reikia? ,SKAICIU? PER KIEK IKI 100KM/H,TAIGI YRA VISKAS JMA SAITE.O jei masinos nori -tai tusciai neklausinek pirk ka nori ,JEI NORI? :smile:
Slava Ukraine!
Ziparikas

Re: 3-ios kartos Forester

Standartinė Ziparikas »

O pats pries kiek metu buvai jma puslapyje?:)
Jo man reikia skaiciu, galiu priminti kad nei 2,5 AT nei 2,5 AT XT duomenu JMA centre nera.
Vartotojo avataras
eugenijus
Forumo dalyvis
Pranešimai: 1517
Užsiregistravo: 2009-01-07, 10:41 am
Auto: OBK 3,6R & OBK 3,0H6
Valstybinis numeris: 858+206
Mobilus: +37061288523

Re: 3-ios kartos Forester

Standartinė eugenijus »

Vakar buvau JMA, ziurinejau OBK.,BET TU MAN PASAKYK KA TOS VIENA AR DVI SEKUNDES REISKIA.? ;)Jei rimtai man dzin.Kai as pirkau nieko neklausinejau ,turiu savo galva.
Slava Ukraine!
Vartotojo avataras
Gorbas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 1953
Užsiregistravo: 2011-09-22, 5:38 pm
Auto: SS
Valstybinis numeris: KMZ000
Mobilus: +37061442626
Miestas: Vilnius

Re: 3-ios kartos Forester

Standartinė Gorbas »

Šiaip tokius žmones aš vadinu tinginiais, kai jiems reikia išlaupyti ir dar už juos sukramtyti. Keista kai žmogus nesugeba elementarių dalykų. :C

http://www.caradvice.com.au/11181/2009- ... fications/.

Ir dėl automato irgi nesi teisus. Pavyzdžiui su turbavyku esant automatui stovėdamas vietoje tu neužmesi apsūkų norėdamas staigiau startuoti, su mechanika prašom, be problemų, nueina kaip kulka. O turbo, tai turbo ir nėra ten ką sakyti.
Miškinukas
Ziparikas

Re: 3-ios kartos Forester

Standartinė Ziparikas »

Jonas6x6 rašė:
Gorbas rašė:......i su turbavyku esant automatui stovėdamas vietoje tu neužmesi apsūkų norėdamas staigiau startuoti

Dar ir kaip užmesi - gali pabandyti. Padangos dūmais apsipila. Tik nereikia to daryti su vokiška mašina
O cia kaip su automatu tai padaryt? Ir po kiek tokiu bandymu reiktu deze keist?:)

quote="eugenijus"]Vakar buvau JMA, ziurinejau OBK.,BET TU MAN PASAKYK KA TOS VIENA AR DVI SEKUNDES REISKIA.? ;)Jei rimtai man dzin.Kai as pirkau nieko neklausinejau ,turiu savo galva.[/quote]

Patikek manim - reiskia ;)
Gorbas rašė:Šiaip tokius žmones aš vadinu tinginiais, kai jiems reikia išlaupyti ir dar už juos sukramtyti. Keista kai žmogus nesugeba elementarių dalykų. :C

http://www.caradvice.com.au/11181/2009- ... fications/.

Ir dėl automato irgi nesi teisus. Pavyzdžiui su turbavyku esant automatui stovėdamas vietoje tu neužmesi apsūkų norėdamas staigiau startuoti, su mechanika prašom, be problemų, nueina kaip kulka. O turbo, tai turbo ir nėra ten ką sakyti.
Ir visa tai ne del tingejimo, o del informacijos saltiniu nesutapimo. Kadangi oficialus usa puslapis neduoda isibegejimo duomenu, o kiti psl labai ivairiai tai apraso. Vieni raso, kad 2,5 AT paprastas eina per 8,1 sek, kiti per 9,9 kiti per 10,4
Kas liecia 2,5 AT XT, kaip ir tavo pateiktoje nuorodoje eina per 7,9 sek, sioje nuorodoje raso, kad eina per 6,6 sek:
http://www.cars101.com/subaru/forester/ ... r2009.html
Kadangi yra informacijos nesutapimas del to ir klausiu.

Bent jau kazkiek susidariau nuomone, kad man reiktu XT:)
Skelbti atsakymą