3-ios kartos Forester

naujienos, spauda, straipsniai, atsiliepimai, informacija

Moderatorius: tomazas555

Skelbti atsakymą
Vartotojo avataras
Arūnas
Valdyba / Forumo administratorius
Pranešimai: 7298
Užsiregistravo: 2009-07-15, 9:20 am
Auto: Baltas elektrinis šaldytuvas
Mobilus: +37068786050
Miestas: Vilnius
Susisiekti:

Re: 3-ios kartos Forester

Standartinė Arūnas »

jaroslavas rašė:truputi aprašysiu 3-ios kartos Forester bekelės pusė. Lyginu aišku su pirmu Foriku
Pabandžius keletas offroad man patiko šiame Forike:
1. su AT pajuda švelniai ir su jėga, faina
2. prekinis bamperis žymiai mažiau kabina žemė
3. su VDC sistema diagonalkė įveikiama, bet jei stati ikalnė tai nelabai. O kai iveiki diagonalkė tai nera prasmės isibegėti ir laužyti Forika. Liuks
4.Keista kad stock purvasargiu dar nenuroviau, bet ir naudos iš ju nepastebėjau
5. pirmame dažnai kentėjo duslintuvo bakelis, šiame dar to nebuvo
6. pasirodo VDC sistema duoda driftinti, tik nežinau ar aš kontroliuoju ar ji
7. standartinė prošvaisa 220mm žemiausiame taške, uždėjus stock apsauga tokia ir liko (to nebuvo pirmame Forike, ten iš 205 liko 160) ir tai nerealiai padeda - dugnu niekur nakabinau , o prieš tai su pirmu tai pastoviai. Matavau Petrix pakelto Foriko tai pas ji 210 mm, o jis pakelė apie 6-7 cm, va tau ir pakeltas, keista
8. nors ir truksta jėgos AT , na minėjau nesigazuoja, bet ir neužsikasa

Kas nepatiko, minusai:
1. pamenu su pirmu MT pravažiavus duobės vidury kalno gazas dugnas tai su prasisukimas varė, o su AT ne, vos vos kaip koks dyzelis
2. pasirodo kai Forika mėto i šonus pradeda veikti VDC sistema kuri bando išlyginti Forika, ir matyt tai daro pristabdoma ratus, tai viena tai kita, o greitis tai mažėja, bet ne iki galo mažėja, nes kai tik išlygina vėl jaučiau kad gazuoja ir varo. taigi VDC pilnai neišjungiama, bet driftinti duoda. Va dėl ko GM kalniukuose pačiame viršuje sustodavau
3. truksta man to MT su palėtintoju - pamenu gazas dugnas ir taip gali visa kelia lekti, kol užsikasi
4. dėl didesniu gabaritu ne taip gerai jaučiu Forika
5. šio pakaba per minkšta, galas šokinėja ir su garseliu, kaip pramuša. Tai per duobės visiškai levakas. VA su pirmu varinedavau

Kol kas tiek
Truputis pataisymų dėl aiškumo.
* kai mėto į šonus VDC numeta apsukas ir stabdo pavienius ratus kad išsilygintu mašina.
* VDC neturi nieko bendro su stačia įkalne, ją išjungus lieka tik blokavimas ratų, bet ir tai jis įsijugnia tik tada kai vienas ratas stovi o kitas sukasi greitai. Jei važiuojant į ikalnę, gazas dugnas, ratai kasasi tai VDC nedaro nič nieko! ir važiavimui jokios įtakos neturi. Tai kai pradedi stoti ir strigti ir kai ratas sustoja tada jau prasideda blokavimo niunsai. Pats VDC ir diagonalke irgi nieko bendra neturi, įjunk VDC, diagonalke pravažiuosi, išjunk VDC diagonalke irgi pravažiuosi. Taigi išvada, VDC yra tik stabilumo kontrolė, kai slidžiame kelyje staiga pradėjai slysti šonu. Visa kita yra skaitoma Distribution of Power Traction, t.y. galia instinktyviai perduodama tiems ratams kurie turi sukibimą! info ir video rasite čia http://www.subaru.com/engineering/all-wheel-drive.html
Pas mane niekad nebuvo problemos važiuojant į stačią įkalnę arba užvažiuoji arba užsikasi. VDC ir galios paskirstymo Sistemos tiek mano forike tiek tavo forike tos pačios.
Kas negina laisvės, tas nevertas jos!
Juodasis perlas, su greičio skyle :)
Vartotojo avataras
jaroslavas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 14380
Užsiregistravo: 2008-12-19, 4:46 pm
Auto: Kia e-Soul, Caravelle
Skype: jarnerka1
Mobilus: +47 47732451
Miestas: Oppland
Susisiekti:

Re: 3-ios kartos Forester

Standartinė jaroslavas »

Notorious rašė:Jis turejo omeny Pirmas 'mano' foresteris, o ne pirmos kartos Foresteris (manau).

O Amortikai tvarkoje tavo Jara?
tikrino ant stendo, tvarkoje
e-mail: jaroslavas@foresterclub.lt. +4747732451
wzikas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 782
Užsiregistravo: 2008-12-23, 1:34 am
Auto: MMC
Miestas: Kaunas

Re: 3-ios kartos Forester

Standartinė wzikas »

o as 3 karta nusivyles kazkaip, isimtis vel gi gali buti turbavykas, su visais privalumais bet ju kainos....
Nusprendem persokt i kita lygi ir tribeca pasidziaugt - toks didelis forikas :D
911 3.6 his
Tribeca 3.6 her
Vartotojo avataras
hipy
Forumo dalyvis
Pranešimai: 3690
Užsiregistravo: 2009-01-06, 2:31 pm
Auto: Subaru Forester Boxer Diesel
Miestas: Vilnius

Re: 3-ios kartos Forester

Standartinė hipy »

Arūnas rašė:* VDC neturi nieko bendro su stačia įkalne, ją išjungus lieka tik blokavimas ratų, bet ir tai jis įsijugnia tik tada kai vienas ratas stovi o kitas sukasi greitai. Jei važiuojant į ikalnę, gazas dugnas, ratai kasasi tai VDC nedaro nič nieko! ir važiavimui jokios įtakos neturi. Tai kai pradedi stoti ir strigti ir kai ratas sustoja tada jau prasideda blokavimo niunsai. Pats VDC ir diagonalke irgi nieko bendra neturi, įjunk VDC, diagonalke pravažiuosi, išjunk VDC diagonalke irgi pravažiuosi. Taigi išvada, VDC yra tik stabilumo kontrolė, kai slidžiame kelyje staiga pradėjai slysti šonu. Visa kita yra skaitoma Distribution of Power Traction, t.y. galia instinktyviai perduodama tiems ratams kurie turi sukibimą! info ir video rasite čia http://www.subaru.com/engineering/all-wheel-drive.html
Pas mane niekad nebuvo problemos važiuojant į stačią įkalnę arba užvažiuoji arba užsikasi. VDC ir galios paskirstymo Sistemos tiek mano forike tiek tavo forike tos pačios.
na pas mane tas pats VDC dirba visai ne taip, o tavo minetas DPT jei ir yra toks tai arba automatuose arba veikia to pacio VDC pagalba. kad VDC suveiktu nebutina ratui sustot, uztenka kad ratai sukas skirtingais greiciais, del sios priezasties vaziuojant i kalna jis uzstabdo prasisukancius ratus ir taip nudusina varikli - koralu kalnas paimtas tik isjungus VDC. slidzioj dangoj (buza, ledas) tas VDC isibegejimui irgi yra peilis - uzdusina motora. diagonalkej jis labai padeda nes tik jis ir "veikia" kaip galine blokiruote...
Vartotojo avataras
Gorbas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 1953
Užsiregistravo: 2011-09-22, 5:38 pm
Auto: SS
Valstybinis numeris: KMZ000
Mobilus: +37061442626
Miestas: Vilnius

Re: 3-ios kartos Forester

Standartinė Gorbas »

Jarai štai šį komplektuką reikėtų susistatyt, o tada tai jau duotu garo: http://www.pedders.co.uk/pedders-extrem ... 507755.htm :D
Miškinukas
Vartotojo avataras
Arūnas
Valdyba / Forumo administratorius
Pranešimai: 7298
Užsiregistravo: 2009-07-15, 9:20 am
Auto: Baltas elektrinis šaldytuvas
Mobilus: +37068786050
Miestas: Vilnius
Susisiekti:

Re: 3-ios kartos Forester

Standartinė Arūnas »

Hipy, nei kalbos nėra kad įkalnes reikia imti išjungus VDC, o tas DPT veikia po tuo pačiu mechanizmu kur ir VDC. Tik nereikia jo sulyginti su VDC. kompas tas pats tik funkcijos dvi, viena VDC = stabilumo/atipraslydimo kontrolė, kita yra galio paskirstymas ratui kuris turi geriausią sukibimą.
Kas negina laisvės, tas nevertas jos!
Juodasis perlas, su greičio skyle :)
Vartotojo avataras
hipy
Forumo dalyvis
Pranešimai: 3690
Užsiregistravo: 2009-01-06, 2:31 pm
Auto: Subaru Forester Boxer Diesel
Miestas: Vilnius

Re: 3-ios kartos Forester

Standartinė hipy »

Arūnas rašė:Hipy, nei kalbos nėra kad įkalnes reikia imti išjungus VDC, o tas DPT veikia po tuo pačiu mechanizmu kur ir VDC. Tik nereikia jo sulyginti su VDC. kompas tas pats tik funkcijos dvi, viena VDC = stabilumo/atipraslydimo kontrolė, kita yra galio paskirstymas ratui kuris turi geriausią sukibimą.
bet kai pagalvoji, tai kalbi apie viena ir ta pati: antipraslydimas ir yra galios permetimas ratui su geresniu sukibimu... galim dar tas nesamones pavadint "ismaniuoju ABS"...
Vartotojo avataras
Arūnas
Valdyba / Forumo administratorius
Pranešimai: 7298
Užsiregistravo: 2009-07-15, 9:20 am
Auto: Baltas elektrinis šaldytuvas
Mobilus: +37068786050
Miestas: Vilnius
Susisiekti:

Re: 3-ios kartos Forester

Standartinė Arūnas »

iš esmės tai tas pats tik naujomas skirtingai. jei atntipraslidimo kontorlė išjungtas, tai važiuojant tau į ikalnę tas vadinamasis VDC tau variklio negesins. Neturiu patirties su III kartos forikais, bet maniškis bent jau taip nesielgia. O internete info skaičiau kad VDC sistema yra ta apti tiek II kartai tiek III kartai.
Kas negina laisvės, tas nevertas jos!
Juodasis perlas, su greičio skyle :)
Vartotojo avataras
Gorbas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 1953
Užsiregistravo: 2011-09-22, 5:38 pm
Auto: SS
Valstybinis numeris: KMZ000
Mobilus: +37061442626
Miestas: Vilnius

Re: 3-ios kartos Forester

Standartinė Gorbas »

Stabilumo/antipraslydimo sistema kontroliuoja ne tik ratus, bet ir variklio sūkius, prigesindama juos kai to jai reikia.
Miškinukas
Vartotojo avataras
jaroslavas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 14380
Užsiregistravo: 2008-12-19, 4:46 pm
Auto: Kia e-Soul, Caravelle
Skype: jarnerka1
Mobilus: +47 47732451
Miestas: Oppland
Susisiekti:

Re: 3-ios kartos Forester

Standartinė jaroslavas »

Arūnas rašė:iš esmės tai tas pats tik naujomas skirtingai. jei atntipraslidimo kontorlė išjungtas, tai važiuojant tau į ikalnę tas vadinamasis VDC tau variklio negesins. Neturiu patirties su III kartos forikais, bet maniškis bent jau taip nesielgia. O internete info skaičiau kad VDC sistema yra ta apti tiek II kartai tiek III kartai.
kai pradėsi slidinėti i kairė ir i deįšinė kalniuke tai pamatisi mirksinti lemputė viršuje, ir sakau nevisai pristabdo auto, o lengvai, kai išligina Forika tada vėl varo pirmyn. Ir pas tave taip turi buti, Va butum GM, ar Fabu kai lyjo tada suprastum
e-mail: jaroslavas@foresterclub.lt. +4747732451
Vartotojo avataras
jaroslavas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 14380
Užsiregistravo: 2008-12-19, 4:46 pm
Auto: Kia e-Soul, Caravelle
Skype: jarnerka1
Mobilus: +47 47732451
Miestas: Oppland
Susisiekti:

Re: 3-ios kartos Forester

Standartinė jaroslavas »

Važiuodamas magistralė padariau įsibėgėjimo bandymus nuo 0 iki 100 km/val pagal spidometra (jo paklaida 1-2 km/val nuo GPS). Važiavau vienas, duju pilnas bakas, benzo pusiau, plius duju įranga kaip nestandartas. Startuojant spaudžiu į dugną ir laikau.
Tai trijų bandymu vidurkis. matavau aišku su mobiliako chronometru :D
Su DUJOMIS:
Pavaros padėtis - ant D - 12.0 sek
Pavaros padėtis - Sport - 12.1 sek
Pavaros padėtis - manual - 11.8 sek
Su BENZINU:
Pavaros padėtis - ant D - 11.3 sek
Pavaros padėtis - Sport - 11.1 sek
Pavaros padėtis - manual - 11.2 sek

tai išvada - su dujomis dinamika prastesnė (iš Statoil) apie 5-8proc. Sport režimas realiai nereikalingas, tas ir nustebino. Rankomis maigioti irgi neverta kai varai standartiniu režimu. Va padriftinti tada jo. O Sport reikalingas geresnei dinamikai mieste kai tau reikia aplenkti, persirikiuoti ir pan. O paprastam žmogui užtenka D
e-mail: jaroslavas@foresterclub.lt. +4747732451
erikanas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 97
Užsiregistravo: 2012-01-15, 2:51 pm
Auto: vw golf, subaru forester

Re: 3-ios kartos Forester

Standartinė erikanas »

O as megstu ant sport mieste pavazinet, civiliniu greiciu, deze greiciau reaguoja. Sport nebutinai "dugnais" vaziuot.

jaroslavas rašė:Sport režimas realiai nereikalingas, tas ir nustebino. Rankomis maigioti irgi neverta kai varai standartiniu režimu. Va padriftinti tada jo. O Sport reikalingas geresnei dinamikai mieste kai tau reikia aplenkti, persirikiuoti ir pan. O paprastam žmogui užtenka D
Vartotojo avataras
jaroslavas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 14380
Užsiregistravo: 2008-12-19, 4:46 pm
Auto: Kia e-Soul, Caravelle
Skype: jarnerka1
Mobilus: +47 47732451
Miestas: Oppland
Susisiekti:

Re: 3-ios kartos Forester

Standartinė jaroslavas »

na jo, aš apie tai ir minėjau
e-mail: jaroslavas@foresterclub.lt. +4747732451
erikanas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 97
Užsiregistravo: 2012-01-15, 2:51 pm
Auto: vw golf, subaru forester

Re: 3-ios kartos Forester

Standartinė erikanas »

as save priskyriau prie paprastu zmoniu :) tai norejau pasakyt, kad ir paprastiem tinka ;)
jaroslavas rašė:na jo, aš apie tai ir minėjau
Vartotojo avataras
Arūnas
Valdyba / Forumo administratorius
Pranešimai: 7298
Užsiregistravo: 2009-07-15, 9:20 am
Auto: Baltas elektrinis šaldytuvas
Mobilus: +37068786050
Miestas: Vilnius
Susisiekti:

Re: 3-ios kartos Forester

Standartinė Arūnas »

jaroslavas rašė:
Arūnas rašė:iš esmės tai tas pats tik naujomas skirtingai. jei atntipraslidimo kontorlė išjungtas, tai važiuojant tau į ikalnę tas vadinamasis VDC tau variklio negesins. Neturiu patirties su III kartos forikais, bet maniškis bent jau taip nesielgia. O internete info skaičiau kad VDC sistema yra ta apti tiek II kartai tiek III kartai.
kai pradėsi slidinėti i kairė ir i deįšinė kalniuke tai pamatisi mirksinti lemputė viršuje, ir sakau nevisai pristabdo auto, o lengvai, kai išligina Forika tada vėl varo pirmyn. Ir pas tave taip turi buti, Va butum GM, ar Fabu kai lyjo tada suprastum
man fabu kalno nereikia tam kad slidinėti. kaime prisislidinėju. ir į kalna ir į pakalnę. Gal III kartos forikas ir kitaip elgiasi, vienu žodžiu mažiau kalbų, o geriau abu aparatus pastatyt lygiom sąlygom ir sukeisti vairuotojus. Va tada is bus aišku, o dabar gaunasi tavo auto turi važiuoti taip nes mano taip važiuoja :D
Kas negina laisvės, tas nevertas jos!
Juodasis perlas, su greičio skyle :)
Skelbti atsakymą