Puslapis 913

Re: 3-ios kartos Forester

Parašytas: 2012-11-13, 10:08 pm
jaroslavas
sutarta

Re: 3-ios kartos Forester

Parašytas: 2012-11-14, 2:53 pm
wzikas
o man 2 kartos turbo forikai ir patiko kad nebuvo ten jokiu elektroniniu stabilumo kontroliu - vaskas saziningai, uzmyni tapke, masina sonu greiteja, per greitai i posuki - slysta priekis, sumazini greiti atsistato. Avariju su forikais nei vienos neturejau nors paspaudziu daznai.

SU tuo paciu EVOliutionu per pirma savaite is kelio islekiau :D

Re: 3-ios kartos Forester

Parašytas: 2012-11-14, 2:56 pm
Arūnas
nuo 2006 metų įdėjo ir jiems stabilumo kontrolę :)

Re: 3-ios kartos Forester

Parašytas: 2012-11-14, 11:10 pm
jaroslavas
http://www.youtube.com/watch?v=jpZnwO-e668
kaip suprantu prekys sukasi ligiškai o galas kažkoks negyvas :???:

Re: 3-ios kartos Forester

Parašytas: 2012-11-14, 11:42 pm
Arūnas
viskas čia norma,

pamenu kai bnv turėjau tai sukant ratą kitas sukasi į ta pačia pusę, po to paaiškino kad tai blokiruotės darbas :)

Re: 3-ios kartos Forester

Parašytas: 2012-12-12, 10:41 pm
jaroslavas
po kašio truputi padriftinau su Impreza ir Foriku. na blin automatika neišsijungia, visa laika bando išlyginti Forika, bet šoninis slydimas vis tik gaunasi, jei greitis didelis. Bet nustebino vienas dalykas - jungiu manual 1 pavara ir varau gazas dugnas, slystu , pradeda tiesinti Forika ir bac jungiasi antra pavara :shock: Stovi manual 1 , ir vistiek jungia 2. Tai išeina kad gesina ir varikli ir lygina, ir aukština pavaros :shock:
Bet, vairuojant normaliai, kritinėje situacijoje tai super, pirma duoda slysti ir po sekundės antros išlygina, gerulis

Re: 3-ios kartos Forester

Parašytas: 2012-12-12, 11:52 pm
kestutis
jaroslavas rašė:po kašio truputi padriftinau su Impreza ir Foriku. na blin automatika neišsijungia, visa laika bando išlyginti Forika, bet šoninis slydimas vis tik gaunasi, jei greitis didelis. Bet nustebino vienas dalykas - jungiu manual 1 pavara ir varau gazas dugnas, slystu , pradeda tiesinti Forika ir bac jungiasi antra pavara :shock: Stovi manual 1 , ir vistiek jungia 2. Tai išeina kad gesina ir varikli ir lygina, ir aukština pavaros :shock:
Bet, vairuojant normaliai, kritinėje situacijoje tai super, pirma duoda slysti ir po sekundės antros išlygina, gerulis
Jausmas,lyg uosve gyvenima tvarkytu. :-EE

Re: 3-ios kartos Forester

Parašytas: 2012-12-13, 12:09 am
Arūnas
tai gerai kad pas mane tokio problemos nėr :) Teks apeiti 3-ią kartą ir pensijon 4-kartos foriką pirkt.

Re: 3-ios kartos Forester

Parašytas: 2012-12-20, 9:16 am
jaroslavas
jau per rusiškus forumus pastebėjau kad SH Forikai turi silpnus prekinius stiklus. Galvojau iš USA gal skiriasi, bet ne. vakar užvažiavus ant pusnies, kėbulas persikreipė kažkiek ir palikau. Atsisėdu, užvedu, važiuoju ir matau kaip stiklas apačioje iš dešinės į kairė trukinėja :shock: Aš šoke, šilto oro dar nebuvo, nes stovėjo apie 1.5 val. Ir beveik įtrūkimas pasėkė kita puse. Vėliau užmačiau iduba nuo akmenuko, maža tokia (buvo pirmame Forike ir daugiau ir nieko) ir per ja tas itrukimas praejo. Reikės video pažiurėti

Re: 3-ios kartos Forester

Parašytas: 2012-12-20, 9:20 am
wzikas
gal dauztas kreivai suvirintas visas vaiksto kebulas - del to ir stiklai nelaiko? :) Ir akmenukas dadejo

Re: 3-ios kartos Forester

Parašytas: 2012-12-20, 9:24 am
jaroslavas
kad daužtas tai tikrai, tik nestipriai, jokiu suvirinimu nebuvo. Prekinis sparnas, durelės ir stoikė apačioje matyt tiesinta. Tas akmenukas jau buvo, ne dabar jis atsirado

Re: 3-ios kartos Forester

Parašytas: 2012-12-20, 11:56 am
erikanas
skilimas turi savybe plisti. imprezoj kazkada nuo akmenelio imusimo per visa stikla perejo. jei yra imusimu nuo akmenu reik vaziuot juos prigrezt tada trukimas neplinta.

Re: 3-ios kartos Forester

Parašytas: 2012-12-20, 12:06 pm
Meda.Forester
jei gerai pamenu,stiklo trūkimui franšizės nėra.Pakeis ant naujo :D

Re: 3-ios kartos Forester

Parašytas: 2012-12-20, 3:54 pm
jaroslavas
tai va, draudė įmonė, ir franšizė 0, bet tas nemokamas keitimas stiklu tik fiziniams asmenims (tai dabar turėsiu savo). Atvažiavau į ERGO , sako yra Kasco mano Forikui, paskambinau į buvusia darbovietė - sako šian vakare išsius prašymą nutraukti draudimą, tai iškart pasirašau apie draudiminį įvykį :valio2: Ir rytoj pakeis, dėkui Gorbui už patarimą, stiklas tinka ir visiškai vienodas kaip Europos modeliui

Re: 3-ios kartos Forester

Parašytas: 2013-02-08, 5:38 pm
jaroslavas
nagrinėju mnao Foriko AWD veikimo principa, radau tokia oficialia info (o tai labai svarbu, nes daug kur grybauja)
"...the torque split for the AWD system constantly varies according to acceleration, deceleration and wheel slip, and as much as 100 percent of power can be directed to the wheels with the most grip."

This is not correct. I sent an email to Subaru asking the questions about the torque split, and got reply from them as below:

------------------------------------------------
Thank you for contacting Subaru Canada, Inc.

The Forester does not have a Variable Torque Distribution (VTD) centre differential. For the 2009 model year, the Forester 2.5XT includes a Multi-plate Transfer (MPT) System that adjusts torque from 60/40 (F/R) to 50/50 (or anywhere in-between) depending on throttle input, road conditions and input from the Vehicle Dynamics Control (VDC) System. VDC operates like most electronic stability control (ESC) systems in that it can adjust engine output, adjust individual brake pressure and even front rear torque distribution to retain/regain vehicle stability.

It is not possible for the system defeat the role of the centre differential and thus torque output will always be split between the front and rear differential. Meaning, the system cannot direct 100% of power to a single wheel - whether it be with VTD or MPT.

We trust this information is helpful.

Sincerely,

Rosanne Kernerman
Bilingual Consumer Support Representative
After Sales
1-800-894-4212
www.subaru.ca"