Forikas keltas ar standartas. tik atsiliepimai.

naujienos, spauda, straipsniai, atsiliepimai, informacija

Moderatorius: tomazas555

Užrakinta
Vartotojo avataras
Arūnas
Valdyba / Forumo administratorius
Pranešimai: 7226
Užsiregistravo: 2009.07.15, 9:20 am
Auto: P.C.
Mobilus: +37068786050
Miestas: Vilnius
Susisiekti:

Forikas keltas ar standartas. tik atsiliepimai.

Standartinė Arūnas » 2012.10.15, 8:16 am

Ši tema bus užrakinta ir joje bus perkelti pranešimai asmenų kurie pasidalins savo įspūdžiais ar vertėjo modifikuoti foriką.
Kas negina laisvės, tas nevertas jos!
Juodasis perlas, su greičio skyle :)

Vartotojo avataras
Arūnas
Valdyba / Forumo administratorius
Pranešimai: 7226
Užsiregistravo: 2009.07.15, 9:20 am
Auto: P.C.
Mobilus: +37068786050
Miestas: Vilnius
Susisiekti:

Re: Forikas keltas ar standartas. tik atsiliepimai.

Standartinė Arūnas » 2012.10.15, 9:10 am

vicinas rašė:... Naudodamasis tuo,kad forume mano forikas vienas is seniausiai modintu,pameginsiu,kiek imanoma objektyviau,pakomentuoti pakabos aukstinimo pliusus ir minusus.
Kieta kelio danga.- Isigijes si forika,gera pusmeti vazinejau nieko nemodines.Teko jam islaikyti ir vienas ziedines,"subaru klubo" suorganizuotas,lenktynes.Viskas super.180 laipsniu posukyje,vaziuodamas 100km/h,gali drasiai spaust stabdi i dugna : padangos aisku kentes,bet forikas liks prognozuojamas ir numatytoje trajektorijoje(cia apie kieta danga kalbu).zodziu stabilumas,kurio turetu pavydeti daugelis automobiliu gamintoju.
Klampus kelias.- gasdinancios duobes,pilnos molio ir vandens,raizyta vietove,viskas stockiniam yra iveikiama,iki ribos,kuria numato plastikine karterio apsauga.Jei bent kiek virs,- kencia apsauga(jei kelias minkstas),jei vietove stipriau raizyta,kencia bamperiai(abu).Jei uztaikysi,netycia ant kokio kelmo,ar "dar geriau" akmenio,plastikine apsauga liks tik iliuzija.Aisku,taip buna itin retai,bet,kaip taisykle,tada,kada to nesitiki `!`` (teko keisti legaciui karteri,po,lyg ir nekalto iskilimo).
Sunkus kelias.- gilios duobes,daug vandens.Nemodintam forikui neiveikiamas.
Techniniai niuansai,kuriuos pastebejau,per,tubut penketa metu(jei ka,Jonas pataisys :D )nes man tai atrodo kad gimiau su foriku :D
Turbut didziausias visu subaru automobiliu skausmas yra pakaba ir vaziuokle.Kitu,ryskiu gedimu labai ryskiai neiskyla,nes viska nustelbia minetu agregatu nesklandumai.Bet gi,vistik lyginant tuos nesklandumus su subaru markes konkurentais,tu nesklandumu zenkliai maziau iskyla mums,nei musu konkurentams.Tuo ne karta isitikinau.Is kitos puses,minetieji nesklandumai atsiranda tik del to,kad,sitas selmis(subarikas)tiesiog provokuoja jo turetoja,vaziuoti agresyviau,kazkiek kitaip,nei su bet kokiu kitu automobiliu.Bet,vistik,neziurint to,kiek beturejau sios markes automobiliu,i vaziuokle ir pakaba,investicijos buvo minimalios.Ir tai,viskas buvo tik del soferio kaltes :C Zodziu,jei vazinesi protingai(ne taip kaip stentorius,ar vicinas,ar dar keletas forumo begalviu) ,tai net nezinosi kur yra ta pakaba,ar vaziuokle(na isimciu visur buna) Siaip,stockinis forikas,statistinei Lietuvos seimai,sakyciau,yra idealus variantas - nera labai brangus,stipriai patikimas,reikalauja nedaug investiciju jo islaikymui,ganetinai patogus nedideles seimos kelionems.
Modintas forikas.
Pradines emocijos,kaip ir daugumai(jei ne visiems) super. Pati ideja,paaukstinti pakaba,tikrai vykusi.Is tikro daug mastau,kokio velnio japonai nepadare tokio,aukstinto segmento.Del to net buvo,po teisybei ir yra kilusi ideja,nuvaziuoti su musu modintais,ir ne,forikais iki gamyklos,kurioje uzgime musu masiniukai.Bent jau mano praktika rodo,kad tie,kurie laiko galvas aukstai,nepastebi to,kas dedasi zemai `!`` .Na bet daba ne apie tai :D
Kieta kelio danga.- Labai dideliu skirtumu,su stockiniu nepastebejau.Gal del to,kad tai nera lenktyninis automobilis,gal del to,kad nesu itin jautrus garsiniams niuansams,bet mane kiek tenkino nemodintas,tiek pat tenkina ir zenkliai modintas foresteris.Matomai japonas idejo jam tiek greicio ir dinamikos rezervo,kad uztenka vidutiniam,statistiniam lietuviui,abiems variantams :D
Klampus kelias.- visiskai jokiu emociju,vaziuoji,kaip zvirkeliu,ar kaimo keliuku,na gal kazkiek daugiau duobetu.Svarbu islaikyti trajektorija ir nenuslysti nuo kelio,visa kita - muzika :D
Sunkus kelias.- Tiesa pasakius,forikas butu jau surudijes,pas stentoriu karjere `!`` :???: Bet is kitos puses,jei nebutu modintas,niekas nebutu ten ir vaziaves.Bet dar is kitos puses,sakykim isvaziavau as su seimyna i karelija ir kelia mumi pastojo upelis.Tai jei nemodintas,apsisukam ir vaziuojam atgal i Piteri,jei su liftu,vistik judam i prieki :valio2: Kitas pavyzdys.Ankstyva pavasari,stipriai pazliugusiu keliu(kitokiu musu apylinkeje nebuna :DD ) vaziuoju i parduotuve,ir matau,kad tuo paciu keliuku,noretu vaziuoti ir policijos ekipazas,su L200,bet,nesiryzta,ziuri,ar pavyks man isvaziuot,ar ne.Forikas aisku beveik dugnu sliauzia,bet kai zinai,kad visur apsaugos kietos,duodi apsuku ir,jei kazkur butu problematiska,vis vien prasoki is inercijos.Policijos ekipazas taip ir lieka stovet,nesuprates,verta rizikuot ar ne `!``
Bent man,susudurus su vietines policijos "bezpridielais" tokios akimirkos,tiekia vidini pasitenkinima.O tai,tik deka isaukstintos pakabos,nes,toje pacioje vietoje,su nemodintu foriku sedejau beviltiskai `!``
Kitas atvejis.- iki mano namu privaziuoti yra trys keliai.Vienas plentu,veliau zvirkeliu,iki pat namo; Antras plentu,po to pries gelezinkeli kaimo keliuku,tarp tvenkiniu;trecias,- miskais,pievomis ir mano dar neistirtais takeliais.
Vaziuoju su legaciu,(stockiniu) is darbo namo,gilus rudens vakaras.Pirmuoju keliu vaziuojant,stambi avarija,-kelias uzdarytas iki ryto.
Antras kelias uzdarytas,nes juo kaip tik tuo metu pravedineja dujotieki.
Lieka tik vienintelis kelias namo,:pievos,na dar daugeliui jau pazystamas "keliukas" per krumynus.Nekeltas forikas pakibo ant dugno,o apie legacy ir kalbos nera.Aisku palikau iki ryto,o tada traktoriai,virves.....
Nei karto tokio dalyko nera atsitike,po to,kai forikas gavo pakelimo komplekta. Aisku,buvo atveju,kai vaziavom tam,kad pasismaguriaut ir persistengem,bet,reikalui esant,dar nebuvo atvejo,kad butu pavedes.Kai tuo tarpu,kol buvo nekeltas,jam teko nakvoti pelkyne `!`` . Zodziu,jei gyveni kaime,kuo auksciau sedi,tuo toliau reki :D
Techniniai niuansai.- Stabilumo atzvilgiu,tik sugebekit isnaudoti,tiek kelto,tiek ir ,tuo labiau,nekelto,foriko resursus :mrgreen:
Pakabos aukstinimo minusas yra,kaip ten kas besakytu.Keiciasi judaniuju mazgu geometrija,keiciasi ju darbiniai pavirsiai,keiciasi tu mazgu darbo resursai.Taigi,daugiausia del pakelimo kencia taip vadinamos "granatos". Priekyje isorines,gale vidines.Nors,logiskai mastant,turetu kentet ir priekines vidines,nes dirba daugiau,bet,praktika rodo,kad vistik,islaikao itin daug.Daugeliui iskart kyla klausimas,: kiek tas daug??? Galiu pasakyt,kad tikrai nusibos stebet,kada pagaliau suges `!``
Priekines isorines granatos. - Nuo pakelimo laiko,ekstremaliomis salygomis buvo eksploatuojamos tikrai nemaziau nei du metus(cia Jonas turetu patikslinti,nes tik preliminariai sakau,nes niepomientam `!`` ) Ekstremalios salygos, t.y. ir suolai per tramplina,ir grubios,bei gilios daubos,smelio karjerai,vandens telkiniai,zodziu viskas,ka gali sufantazuoti ligota subaristo makaule :???:
Deja,kai viskas gerai klostosi,tame tarpe ir technika gerai laiko,laiko tekme kazkaip issikreipia ir atrodo,kad viskas kas buvo gerai,buvo trumpa,o kai atsitiko chrenova,tai tesiasi begalybe :???:
Panasiai ir man buvo.Tiesiog atejo laikas,kai granatos isdirbo savo atsargini resursa ir .... total zopa `!`` atrode,kad visa transmisija nuejo velniop.O,pasirodo,kad del to,kad iskeltoje pakabje,granata dirba beveik maksimaliai istrauktoje padetyje;del to,greiciau devisi fiksacinis ziedas(kas ardes ta daikta,zinos apie ka kalbama)(kas neardes,nera prasmes aplamai skaityt toki marazma :DD )Galiausiai,ziedas suyra iki nulio,tadu gaunasi polnaja zo...a.Man atrode,kad pabiro deze(cia galutiniame reziume :???: `!`` ) O gali dar dievai zino kas pasigirdet,ar pasirodyt,nes,per metala garsai sklinda jopsikmat kaip klaidingai `!``
Vien zo.Po pakelimo,priekines isorines granatos maziausiai du metus laikys :_O: aisku,jei ne is sroto bus sudetos :D
Sekantis niuansas,tai galines vidines granatos.Kuo daugiau kelsit pakaba(nemaisykit tik su BodyLiftu) tuo intensyviau dirbs galines vidines granatos,nes ilgeja tarpas tarp rato ir diferencialo,kuri ir turi islyginti vidine granata.Bent jau mano manymu,paaukstinus pakaba,mes uzduodame vidinei granatai pastovoaiai dirbti ne tuo numatytuoju pavirsiumi,kuri buvo numates gamintojas.Sektinai,tas pavirsius yra silpniau grudintas,del to ir greiciau susidevi.Is to ir atsiranda ankstyvas granatos traskesys(ka siuo metu stebiu pas savo foresteri) Isvada.Pakabos aukstinimas,mazina galiniu,vidiniu granatu resursa. Aisku cia tik mano nuomone kaip ir visa kas auksciau surasyta :D
Kuro sanaudos- gaila,bet nedasuto pasimatuot,kosks apetitas buvo pries pakabos modifikavima,bet,atsakingai galiu pareiksti,kad,kai prispyre reikalas,issisukau su 8 litrais / 100 km. Cia su dabartiniais sunkiais ratlankais,ir visa prikabinta aparatura+ pilnas salonas ekipazo,su vaikais ant keliu.
Reziume - Aukstintas forikas(taip pat zinoma ir legacis,bei kiti modeliai)turi savo charizma.Jei tai ne tau,tai ne tau ir Ladoga,ir Dakaras,ir Sibiras,ir Santa Kruzo staciakampiai :P
Kita vertus,jei dusioje busi romantikas,tai ir su stockiniu foriku pabuvosi ir ladogoje,ir dakare,ir sibire,ir santa kruze
Nu bet ir vel,jei busi toks romantikas,tai ir forikas bus romantiskas,nereikes net lyginti su musu turimais strakaliukais :DD
Isvada manau tokia: kiekvienas renkasi tai,ko jam reikia.Ir nei "orionas" nei "jonas6x6" nei vienam is potencialiu foricizmo ligoniu,nesuformuluos tokios teisingos taisykles,pagal kuria turetu naujokas pasirinkti vienoki,ar kitoki varianta.Tai gincas ba galo,del to neverta jo net pradeti :???:
Abu foriko variantai geri.Vienas vienaip,kitas kitaip.Taip kad visos pirmojo savybes isliktu antrajam,(bent jau man ) neimanoma.Tai gal tadu nepilstykim is tuscio i kiaura...........
Kas negina laisvės, tas nevertas jos!
Juodasis perlas, su greičio skyle :)

Užrakinta