Naudingi patarimai bekelės megėjams

naujienos, spauda, straipsniai, atsiliepimai, informacija

Moderatorius: tomazas555

Skelbti atsakymą
Vartotojo avataras
jaroslavas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 14360
Užsiregistravo: 2008.12.19, 4:46 pm
Auto: Forester II ir I ir Legacy I
Skype: jarnerka1
Mobilus: +47 47732451
Miestas: Oppland
Susisiekti:

Naudingi patarimai bekelės megėjams

Standartinė jaroslavas » 2013.12.09, 11:03 pm

Neradau tokios temos, tai sukuriau. Taigi dėkite savo pastabos, patarimus
Pradėsiu nuo straipsnio
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
e-mail: jaroslavas@foresterclub.lt. +4747732451
Forester II ir I ir Legacy I

Vartotojo avataras
jaroslavas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 14360
Užsiregistravo: 2008.12.19, 4:46 pm
Auto: Forester II ir I ir Legacy I
Skype: jarnerka1
Mobilus: +47 47732451
Miestas: Oppland
Susisiekti:

Re: Naudingi patarimai bekelės megėjams

Standartinė jaroslavas » 2013.12.09, 11:32 pm

Dar, tiesa tai pirma dalys
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
e-mail: jaroslavas@foresterclub.lt. +4747732451
Forester II ir I ir Legacy I

Vartotojo avataras
jaroslavas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 14360
Užsiregistravo: 2008.12.19, 4:46 pm
Auto: Forester II ir I ir Legacy I
Skype: jarnerka1
Mobilus: +47 47732451
Miestas: Oppland
Susisiekti:

Re: Naudingi patarimai bekelės megėjams

Standartinė jaroslavas » 2014.01.03, 9:52 am

RSe perspėjo ir aš jau žinojau, bet nepavyko apsaugoti ratų guolius nuo vandens. Pokatuškė prie Rudninku miško. Didelė bala kurioje aš užgesau ir dabar po 3000 km teko pakeisti du guolius :`( Va tau ir šlanginės dujos, šuds...aš užminiau gaza į dugną ir užgeso ir apie 400 Lt į balą. ir matyt dar neviskas - dar du yra. taigi per tokios balos turint šlanginės geriau perjungti ant benzo. Nemėgsta vandens guoliai, jeigu reikia pravažiuoti - tai greitai, kad vanduo neužsistovėtu
e-mail: jaroslavas@foresterclub.lt. +4747732451
Forester II ir I ir Legacy I

Vartotojo avataras
Arturas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 5191
Užsiregistravo: 2012.02.14, 8:29 am
Auto: Subaru Forester
Valstybinis numeris: CUG 888
Mobilus: +37065658686
Miestas: Vilkonys

Re: Naudingi patarimai bekelės megėjams

Standartinė Arturas » 2014.01.03, 12:12 pm

jaroslavas rašė:RSe perspėjo ir aš jau žinojau, bet nepavyko apsaugoti ratų guolius nuo vandens. Pokatuškė prie Rudninku miško. Didelė bala kurioje aš užgesau ir dabar po 3000 km teko pakeisti du guolius :`( Va tau ir šlanginės dujos, šuds...aš užminiau gaza į dugną ir užgeso ir apie 400 Lt į balą. ir matyt dar neviskas - dar du yra. taigi per tokios balos turint šlanginės geriau perjungti ant benzo. Nemėgsta vandens guoliai, jeigu reikia pravažiuoti - tai greitai, kad vanduo neužsistovėtu
Kiek tu ten stovejai :???: Jau skirtumo tai nera jokio ar 2 sec ar 10sec. O be to vanduo i guoli nepatenka, jei ten yra tepalo teisingai, ir ne vanduo guoli sugrauzia o purvas, kuris pirmiausia suvalgo isorinius salnikus. Jeigu labai baisu del guoliu, tai po kiekvienos purvo vonios , (ir nebutinai per bala pravaziavus) imi auksto slegio vandens siurbli ir nuplauni aplink granatas. O siaip, tai tokia jau kaina offraud malonumo. Tai ka, Jaroslavai, per balas jau nebevaziuosi :???: :DD

Vartotojo avataras
zzzubarruu
Forumo dalyvis
Pranešimai: 6306
Užsiregistravo: 2008.12.21, 7:58 pm
Auto: zver
Miestas: Vilnius

Re: Naudingi patarimai bekelės megėjams

Standartinė zzzubarruu » 2014.01.03, 3:05 pm

Arturas rašė:
jaroslavas rašė:RSe perspėjo ir aš jau žinojau, bet nepavyko apsaugoti ratų guolius nuo vandens. Pokatuškė prie Rudninku miško. Didelė bala kurioje aš užgesau ir dabar po 3000 km teko pakeisti du guolius :`( Va tau ir šlanginės dujos, šuds...aš užminiau gaza į dugną ir užgeso ir apie 400 Lt į balą. ir matyt dar neviskas - dar du yra. taigi per tokios balos turint šlanginės geriau perjungti ant benzo. Nemėgsta vandens guoliai, jeigu reikia pravažiuoti - tai greitai, kad vanduo neužsistovėtu
Kiek tu ten stovejai :???: Jau skirtumo tai nera jokio ar 2 sec ar 10sec. O be to vanduo i guoli nepatenka, jei ten yra tepalo teisingai, ir ne vanduo guoli sugrauzia o purvas, kuris pirmiausia suvalgo isorinius salnikus. Jeigu labai baisu del guoliu, tai po kiekvienos purvo vonios , (ir nebutinai per bala pravaziavus) imi auksto slegio vandens siurbli ir nuplauni aplink granatas. O siaip, tai tokia jau kaina offraud malonumo. Tai ka, Jaroslavai, per balas jau nebevaziuosi :???: :DD
ta tema su tautvydu gincijomes, sake ta pati ka jarai. mol po balas vazinesi tai skylutė guoliams salnikams ir tt.
ankstesni foresteri eksploatavau virs 5 metu, purve ir balose beveik nuo pradziu, pas vicina upelyje murkdytas ir dar daug kur, viena galini guoli keiciau ketvirtais eksploatavimo metais kita pries parduodant Rida tada buvo jau apie 200000, tai manyciau nuo ridos keiciau o ne vandens ir purvo. daugiau jokia isorine besisukanti dalis nebuvo pabirusi.
mu ha ha ha ! ! !

Vartotojo avataras
jaroslavas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 14360
Užsiregistravo: 2008.12.19, 4:46 pm
Auto: Forester II ir I ir Legacy I
Skype: jarnerka1
Mobilus: +47 47732451
Miestas: Oppland
Susisiekti:

Re: Naudingi patarimai bekelės megėjams

Standartinė jaroslavas » 2014.01.03, 3:08 pm

Arturas rašė:
jaroslavas rašė:RSe perspėjo ir aš jau žinojau, bet nepavyko apsaugoti ratų guolius nuo vandens. Pokatuškė prie Rudninku miško. Didelė bala kurioje aš užgesau ir dabar po 3000 km teko pakeisti du guolius :`( Va tau ir šlanginės dujos, šuds...aš užminiau gaza į dugną ir užgeso ir apie 400 Lt į balą. ir matyt dar neviskas - dar du yra. taigi per tokios balos turint šlanginės geriau perjungti ant benzo. Nemėgsta vandens guoliai, jeigu reikia pravažiuoti - tai greitai, kad vanduo neužsistovėtu
Kiek tu ten stovejai :???: Jau skirtumo tai nera jokio ar 2 sec ar 10sec. O be to vanduo i guoli nepatenka, jei ten yra tepalo teisingai, ir ne vanduo guoli sugrauzia o purvas, kuris pirmiausia suvalgo isorinius salnikus. Jeigu labai baisu del guoliu, tai po kiekvienos purvo vonios , (ir nebutinai per bala pravaziavus) imi auksto slegio vandens siurbli ir nuplauni aplink granatas. O siaip, tai tokia jau kaina offraud malonumo. Tai ka, Jaroslavai, per balas jau nebevaziuosi :???: :DD
dabar bijau balų, kažkaip nesinori ten užstrigti ir po 400 palikti. O stovėjau apie 10-15 sek. Prieš tai taškydavau ir nebuvo problemų
e-mail: jaroslavas@foresterclub.lt. +4747732451
Forester II ir I ir Legacy I

Vartotojo avataras
jaroslavas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 14360
Užsiregistravo: 2008.12.19, 4:46 pm
Auto: Forester II ir I ir Legacy I
Skype: jarnerka1
Mobilus: +47 47732451
Miestas: Oppland
Susisiekti:

Re: Naudingi patarimai bekelės megėjams

Standartinė jaroslavas » 2014.01.03, 3:10 pm

zzzubarruu rašė:
Arturas rašė:
jaroslavas rašė:RSe perspėjo ir aš jau žinojau, bet nepavyko apsaugoti ratų guolius nuo vandens. Pokatuškė prie Rudninku miško. Didelė bala kurioje aš užgesau ir dabar po 3000 km teko pakeisti du guolius :`( Va tau ir šlanginės dujos, šuds...aš užminiau gaza į dugną ir užgeso ir apie 400 Lt į balą. ir matyt dar neviskas - dar du yra. taigi per tokios balos turint šlanginės geriau perjungti ant benzo. Nemėgsta vandens guoliai, jeigu reikia pravažiuoti - tai greitai, kad vanduo neužsistovėtu
Kiek tu ten stovejai :???: Jau skirtumo tai nera jokio ar 2 sec ar 10sec. O be to vanduo i guoli nepatenka, jei ten yra tepalo teisingai, ir ne vanduo guoli sugrauzia o purvas, kuris pirmiausia suvalgo isorinius salnikus. Jeigu labai baisu del guoliu, tai po kiekvienos purvo vonios , (ir nebutinai per bala pravaziavus) imi auksto slegio vandens siurbli ir nuplauni aplink granatas. O siaip, tai tokia jau kaina offraud malonumo. Tai ka, Jaroslavai, per balas jau nebevaziuosi :???: :DD
ta tema su tautvydu gincijomes, sake ta pati ka jarai. mol po balas vazinesi tai lize guoliams salnikams ir tt.
ankstesni foresteri eksploatavau virs 5 metu, purve ir balose beveik nuo pradziu, pas vicina upelyje murkdytas ir dar daug kur, viena galini guoli keiciau ketvirtais eksploatavimo metais kita pries parduodant Rida tada buvo jau apie 200000, tai manyciau nuo ridos keiciau o ne vandens ir purvo. daugiau jokia isorine besisukanti dalis nebuvo pabirusi.
va tas ir keista. Su pirmu Foriku irgi visur ir nieko, nei vieno nekeičiau. Čia dabar pagedo :???:
e-mail: jaroslavas@foresterclub.lt. +4747732451
Forester II ir I ir Legacy I

Vartotojo avataras
zzzubarruu
Forumo dalyvis
Pranešimai: 6306
Užsiregistravo: 2008.12.21, 7:58 pm
Auto: zver
Miestas: Vilnius

Re: Naudingi patarimai bekelės megėjams

Standartinė zzzubarruu » 2014.01.03, 3:13 pm

tai kurios tau masinos pabirejo guoliai?
mu ha ha ha ! ! !

Vartotojo avataras
jaroslavas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 14360
Užsiregistravo: 2008.12.19, 4:46 pm
Auto: Forester II ir I ir Legacy I
Skype: jarnerka1
Mobilus: +47 47732451
Miestas: Oppland
Susisiekti:

Re: Naudingi patarimai bekelės megėjams

Standartinė jaroslavas » 2014.01.03, 3:15 pm

Legasio. Suprantu kad senas, bet vienas iš užiančiu buvo naujas, pakeistas kai pirkau
e-mail: jaroslavas@foresterclub.lt. +4747732451
Forester II ir I ir Legacy I

Vartotojo avataras
zzzubarruu
Forumo dalyvis
Pranešimai: 6306
Užsiregistravo: 2008.12.21, 7:58 pm
Auto: zver
Miestas: Vilnius

Re: Naudingi patarimai bekelės megėjams

Standartinė zzzubarruu » 2014.01.03, 3:17 pm

jaroslavas rašė: va tas ir keista. Su pirmu Foriku irgi visur ir nieko, nei vieno nekeičiau. Čia dabar pagedo :???:
pagal sita posta galima suprast kad tavo vysninis foresteris pagedo, ale naujasni genda.
mu ha ha ha ! ! !

Vartotojo avataras
Gorbas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 1953
Užsiregistravo: 2011.09.22, 5:38 pm
Auto: SS
Valstybinis numeris: KMZ000
Mobilus: +37061442626
Miestas: Vilnius

Re: Naudingi patarimai bekelės megėjams

Standartinė Gorbas » 2014.01.06, 10:02 am

Čia Jara ne bala buvo kalta, o purvo vonios per orentacines, aš po jų irgi abu pasikeičiau. Problema tame, kad guminių gaminių, tame tarpe ir riebokšlių, realus beproblemis tarnavimo laikotarpis yra ~6 metai, po to guma pradeda nuo įvairių veiksnių (šaltis, šiluma...) kietėti, praranda elastingumą. To pasekoje ant riebokšlio atsiranda mikro įtrūkimai į kuriuos pradeda skverbtis dulkės, purvas ir kitas š... Tada prie viso to dar prasideda metalinės dalies dilimas, ko pasekoje toje vietoje kur priglunda riebokšlis atsiranda griovys kuris dar labiau pablogina ir taip negerą situaciją. Ir realiai žiūrint, jei nori toliau neturėti problemų, tai reikia keisti ne tik guolius su riebokšliais, bet ir pačias dalis ant kurių jos dedasi. Aišku visada reikia išsimatuoti ir pasižiūrėti ant kiek tie išsidėvėjimai yra kritiniai.
Miškinukas

Vartotojo avataras
jaroslavas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 14360
Užsiregistravo: 2008.12.19, 4:46 pm
Auto: Forester II ir I ir Legacy I
Skype: jarnerka1
Mobilus: +47 47732451
Miestas: Oppland
Susisiekti:

Re: Naudingi patarimai bekelės megėjams

Standartinė jaroslavas » 2014.01.06, 10:32 am

bet per orientacinės niekur nebuvau užstrigęs, visas purvas buvo ištaškomas :???: Na jei trumpai - bekelė vis tiek ka nors pagadina
e-mail: jaroslavas@foresterclub.lt. +4747732451
Forester II ir I ir Legacy I

Vartotojo avataras
vicinas
Valdyba
Pranešimai: 16421
Užsiregistravo: 2008.12.19, 1:05 pm
Auto: Forester 2.5 XT
Valstybinis numeris: FAF 134
Skype: vicinas4
Mobilus: +37065638071
Miestas: Kazlų Rūda

Re: Naudingi patarimai bekelės megėjams

Standartinė vicinas » 2014.01.10, 6:24 pm

Turiu itarimu,kad pagyvenes Norgeje,Jaroslavas isvis i gatve bijos isvaziuot,jei lyti prades :DD
Nieko nei purvas,nei vanduo nedaro tiems guoliams.Jau turbut kokia 10 komplektu buciau pakeites,nes forikas,budavo kad visa diena iki ausu iklimpes prastovi purve ir vandenyje.Va ka reiketu pasidaryti offouderiui,tai issivesti reduktoriu alsuoklius kur nors auksciau.Man dar nera teke prisemti reduktoriu,bet,galimybe tokia egzistuoja.
Greitis dar niekad nieko nenužudė.Žudo staigus sustojimas.
elektroninis paštas - pvicinas@gmail.com

Skelbti atsakymą