Puslapis 23

Re: www.ratuvisata.lt

Parašytas: 2012-05-13, 2:21 pm
jaroslavas
tiesa, kai aš prisukiau su dinamometriniu, jis priėjo ir pakalusė ar aš atsuksiu su savo raktu? (sukta buvo 120 NM, ir tai per daug). Aišku atsukiau. Pagalvokime ka reikšia toks prašymas, manau jis nežino NM, kaip atrodo dinamometrins

Re: www.ratuvisata.lt

Parašytas: 2012-05-13, 4:53 pm
azart
jaroslavas rašė:Cvekas tai tu servise dirbi ar ne?
man atrodo nebedirba jis jau pas Jona :?

Re: www.ratuvisata.lt

Parašytas: 2012-05-13, 5:00 pm
Cvekas_gt
azart rašė:
jaroslavas rašė:Cvekas tai tu servise dirbi ar ne?
man atrodo nebedirba jis jau pas Jona :?
kažkieno nelaimei, dirbu ir labai sėkmingai ;)

Re: www.ratuvisata.lt

Parašytas: 2012-05-13, 9:00 pm
goild
Man irgi su puska uzverze iskart ,tai paskui pas Einima nuiminejant rata dvi spilkas teko keist,nemanau ,kad tai normalu .

Re: www.ratuvisata.lt

Parašytas: 2012-05-13, 9:11 pm
vicinas
su tais pneumatikais tikrai tik sudarankiai uzverzineja,ir kaip taisykle,visada suknisa sriegius.tie daiktai skirti atsukti,bet niekaip neuzsukti varztus,Jei reikia pasiskubinti,galima kaip kad evilkas minejo,dasukti verzle iki uzsiverzimo pradzios,o ratams uzverzti pilnai uztenka originalaus rakto,kuris yra kielvieno automobilio komplekte,as tik su juo uzverzineju ir niekad der nebuvo atsisuke savaime

Re: www.ratuvisata.lt

Parašytas: 2012-05-13, 9:23 pm
Eimazz555
goild rašė:Man irgi su puska uzverze iskart ,tai paskui pas Einima nuiminejant rata dvi spilkas teko keist,nemanau ,kad tai normalu .
Pas forda verziant su oriniu iskart spylkos truksta arba nusisuka. Pas subaru dar palyginus yra tvirtos spylkos.

Re: www.ratuvisata.lt

Parašytas: 2012-05-13, 9:36 pm
Eimazz555
Jonas6x6 rašė:dar viena tema kažkieno nepilnavertiškumo kompleksui patvirtinti.
Eimai, tu atrodo techniškas žmogus, nu bet paistai kaip teoretikas. Nu koks normalus servisas gaiš laiką su dyno raktais?
Evilkas teisingai pasakė- nustatai ant minimalios ar vidutinės ribos ir viskas. Po to patikrina su ranka. Ir tai ne visi.
o O tokie klientai kaip Jaroslavas atvažiuoja vieną kartą. Na kartais du. Po to save gerbiantys servisai tokiems pasako sorry.

Cviekai - nesivelk. Čia bergždžias reikalas.
Perskaityk dar karta mano postus.
Normalus servisai ir naudojasi dyno raktais arba normaliu raktu prisukineja galutinai ranka, nieks nepriverzineja su puska ratu, o kas priverzineja, kad ir nusistates ant minimumo tai yra Saraskino kontora. Evilkas aiskiai parase ir pazymejo, kad jis su puska rato varztus prisuka iki to momento kol pats ratas priglunda prie stebules, o tada galutinai priverzia su raktu rankomis.

Re: www.ratuvisata.lt

Parašytas: 2012-05-13, 10:04 pm
eugenijus
Cvekas_gt rašė:o ne papraščiau tiesiog nevažiuot pas tokius? Jei po pirmo kart beveik tas pats buvo, tai kam vėl ten važiavai? Jaroslavai, tu juokdarys esi, kad nori naikint tokias firmas ir kažką įrodinėt. Juolabiau sakyt žmogui, kad padovanotų įrankį, kuris turbūt brangesnis už tavo mašiną :DD Aš suprantu kad tu čia klubo prezidentas ir t.t. ir panašiai, bet jau taip nusišneki, kad jau net graudu žiūrėt... POnas valytojas. Manau 'užsirausi' ne ant to žmogaus vieną dieną ir apsiraminsi..

EDITED: O tu nemanai, kad tau kaip super 'geram' klientui jie specialiai taip padarė?
+1 :DD :DD :DD

Re: www.ratuvisata.lt

Parašytas: 2012-05-13, 10:14 pm
zzzubarruu
Eimazz555 rašė:
goild rašė:Man irgi su puska uzverze iskart ,tai paskui pas Einima nuiminejant rata dvi spilkas teko keist,nemanau ,kad tai normalu .
Pas forda verziant su oriniu iskart spylkos truksta arba nusisuka. Pas subaru dar palyginus yra tvirtos spylkos.
pirkau forika su pertemptom spilkom.
vos nelaime neatsitiko, ant vieno rato atsilaisvino gaikes o kelios nutruko bevaziuojant.
paskui dar kelios truko bekeiciant ratus.
tai pasekmes tokiu ,,save gerbenciu" sudarankiu darbo.

Re: www.ratuvisata.lt

Parašytas: 2012-05-13, 10:22 pm
jaroslavas
Jonas6x6 rašė:dar viena tema kažkieno nepilnavertiškumo kompleksui patvirtinti.
Eimai, tu atrodo techniškas žmogus, nu bet paistai kaip teoretikas. Nu koks normalus servisas gaiš laiką su dyno raktais?
Evilkas teisingai pasakė- nustatai ant minimalios ar vidutinės ribos ir viskas. Po to patikrina su ranka. Ir tai ne visi.
o O tokie klientai kaip Jaroslavas atvažiuoja vieną kartą. Na kartais du. Po to save gerbiantys servisai tokiems pasako sorry.

Cviekai - nesivelk. Čia bergždžias reikalas.
Jonai, jei pas tave tas pats, ( aš nepamenu kaip pas jus, nekreipiau dėmesio), tai žmonėms spresti koks tai servisas. dauguma supranta kad su dinamo yra teisingai ir tiksliai ir jei tu, serviso vadovas juokėsi iš to, tai gėda. Ir tai tik ratai

Re: www.ratuvisata.lt

Parašytas: 2012-05-13, 11:36 pm
Cvekas_gt
atkreipkim dėmesį į kitą svarbų faktą-ko gero vienas iš dešimties automobilis turi sveikas, nepertempto sriegio špilkas, apie veržles net nekalbu, nes jos pas kas antrą mašiną daugiau mažiau pagadintos yra. Tai kaip tada su veržimu? Manot pakaks standartinių 120Nm? Sau tokiu atveju geriau pasiveržčiau su paprastu raktu (su juo visada ir veržiuosi). Tada esu 100proc garantuotas ir pats su savo vicepsais tricepsais nusistatau kiek man reikia Nm

Re: www.ratuvisata.lt

Parašytas: 2012-05-14, 5:51 am
jaroslavas
tai šitie dalykai matomi akimis?

Re: www.ratuvisata.lt

Parašytas: 2012-05-14, 9:15 am
Tomas
supist varžtus ar veržles yra nenormalu...yra buves atvejis kai klientas pasiremontavo šeštadieni šiauliuose,pirmadieni chebra varo i Rygos aerouosta ir tik pyst kiaura padanga,rato atsukt neina nei su 1m vamzdžiu,raktas lūžta...auto ford galaxy...skambina klientas i šiaulius kur tvarkė,tie perskambina mum,kadangi padalinys esam,ir sėdu i auto su eiliniu raktu bei kujeliu ir lekiu i pagalba...pirmyn atgal 40km,gerai kad tik tiek...ir kad spėjo...

Re: www.ratuvisata.lt

Parašytas: 2012-05-14, 11:13 am
Arūnas
Nu tai išsiaiškinot kieno ilgesnis?

Spėju tos įmonės direktorius ar darbuotojas pamatęs šią temą skaitys ją kaip anekdotą apie Petką ir Čepajevą. Vos kelis pasisakymai apie serviso klaidą ir toliau vien tik blevyzgos kieno "ilgesnis".

Re: www.ratuvisata.lt

Parašytas: 2012-06-12, 10:28 pm
daliusma
Jonas6x6 rašė:mes nenaudojam pneumo
sveiki ,
ratams prisukineti yra specialus dinamometriniai antgaliai jie is gamyklos sustyguoti tam tikram uzverzimo momentui,kaina apie 60 lt ar daugiau
taigi su tais irankiais puiku dirbti,tik laiks nuo laiko reikia patikrinti ar nepavargo metalas :)
vienas furu servias irgi uzsukinejo ,tai vairai anglijoj nesugebedavo atsukti,kvi esdavo servisa kaina apie 600 svaru saskaitas gaudavotai parekomendavau sita prietaisa 600 NM jiegai furom tiek reikia :?:
problemos dingo,nei smeiges truksta,nei ratai patys atsisuka,ir visi vairai patenkinti tik svarbiausia su tuo antgaliu-torsionu neatsukineti :)