Foresterio talpa

Forfor
Pasyvus skaitytojas :)
Pranešimai: 18
Užsiregistravo: 2016.05.27, 12:48 pm
Auto: Forester

Re: Foresterio talpa

Standartinė Forfor » 2016.05.29, 10:48 pm

edgaras rašė:as manau zmogus klausia ar nevargina sedesena ir panasiai ilgoj kelionej.
Taip, as suprantu kad Forikas - ne E klases Mersas ilgoje kelioneje. Bet kadangi trumpas - gal 3000 km numynes visiskas ligonis is jo islipi?
Del Outbacko - kazkaip prisiklausiau siaubo istoriju apie tuos 2.5l variklius, o 3 litru - voztuvu reguliavimas baisiai brangus, vis tik dujomis reikia vaziuoti. O Foriku tie 92 arba 116 kw 2litriniai atmosferiniai varikliai lyg geri?

Vartotojo avataras
Mindaugas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 5108
Užsiregistravo: 2012.03.26, 11:07 pm
Auto: Forester&Outback, 4.5ltr
Miestas: Vilnius

Re: Foresterio talpa

Standartinė Mindaugas » 2016.05.29, 11:08 pm

Netraukia 92 kw. Geriau jau 2.5 žiūrėk. Pasikeisi jei ką tarpines ir bus ramu... O trilitrio reguliavimas tai irgi.. Ar dujom važiuojant neatpirks tų reguliavimo išlaidų? ;)

Išsiųsta nykščiu per Nokia 3310!
Ex '00 Subaru Forester 2.5 atmo AT USA 121kw LPG
'00 Subaru Forester 2.0 atmo MT 92kw LPG, "Guris"
'02 Subaru Outback 2.5 AT 115kw LPG

Vartotojo avataras
Dziugesiukas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 698
Užsiregistravo: 2013.07.04, 5:17 pm
Auto: FORESTER 2l Bi-Fuel
Valstybinis numeris: GOD 725
Skype: dziugesiukas
Mobilus: +37063145726
Miestas: Panevezys

Re: Foresterio talpa

Standartinė Dziugesiukas » 2016.05.30, 8:50 am

Būtų gerai, kad 2,5l tik tarpinių bėdą turėtų:) man 2l 116kW sočiai užtenka mieste, už miesto lenkimams irgi, ne lenktynininkas esu, su galingaisiais BMW 170kW dyzeliais nelenktyniauju ir važiuoju sau ramus dar nė karto vožtuvų nereguliavęs nuo pirkimo 50k km su originalia dujų įranga :) yra palėtintojas, kuris puikiai tarnauja tampant virš tonos svorio priekabas ir smagioje bekelėje :)
Ilgom kelionėm nežinau ar smagu. Iki lenkų nevažiavau, bet iš Panevėžio iki vilniaus ir atgal komforto sočiai su kietintom spyruoklėm man. Manau tas komfortas kiekvienam savas reikalas yra.

Išsiųsta naudojantis SM-C115 Tapatalk 4 Lt
'07 Subaru Forester 2l Bi-Fuel atmo 116kw lifted by Ironman
http://www.spritmonitor.de/en/detail/682335.html

Vartotojo avataras
Mindaugas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 5108
Užsiregistravo: 2012.03.26, 11:07 pm
Auto: Forester&Outback, 4.5ltr
Miestas: Vilnius

Re: Foresterio talpa

Standartinė Mindaugas » 2016.05.30, 11:15 am

Na gal naujesnis dvilitris ir geriau traukia, nors esu atsiliepimų taip sau tokių girdėjęs. Aš apie seną dvilitrį 92 kw rašiau...

Išsiųsta nykščiu per Nokia 3310!
Ex '00 Subaru Forester 2.5 atmo AT USA 121kw LPG
'00 Subaru Forester 2.0 atmo MT 92kw LPG, "Guris"
'02 Subaru Outback 2.5 AT 115kw LPG

Forfor
Pasyvus skaitytojas :)
Pranešimai: 18
Užsiregistravo: 2016.05.27, 12:48 pm
Auto: Forester

Re: Foresterio talpa

Standartinė Forfor » 2016.05.30, 3:13 pm

Mindaugas rašė:Na gal naujesnis dvilitris ir geriau traukia, nors esu atsiliepimų taip sau tokių girdėjęs. Aš apie seną dvilitrį 92 kw rašiau...

Išsiųsta nykščiu per Nokia 3310!
O kas blogai su naujesniu dvilitriu 116kW? Neskaitant brangesnio voztuvu reguliavimo.

Vartotojo avataras
Mindaugas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 5108
Užsiregistravo: 2012.03.26, 11:07 pm
Auto: Forester&Outback, 4.5ltr
Miestas: Vilnius

Re: Foresterio talpa

Standartinė Mindaugas » 2016.05.30, 3:31 pm

Nu yra nuomonių, kad ir nekažką traukia. Bet žiūriu čia subjektyvu. Tai reiškia reik bandyti...

Išsiųsta nykščiu per Nokia 3310!
Ex '00 Subaru Forester 2.5 atmo AT USA 121kw LPG
'00 Subaru Forester 2.0 atmo MT 92kw LPG, "Guris"
'02 Subaru Outback 2.5 AT 115kw LPG

Vartotojo avataras
Jurijusb
Forumo dalyvis
Pranešimai: 925
Užsiregistravo: 2012.09.22, 12:26 pm
Auto: Forester ir Outback
Miestas: Pabradė

Re: Foresterio talpa

Standartinė Jurijusb » 2016.05.30, 5:25 pm

Forfor rašė:O kaip Foresteris ilgoje kelioneje? Pvz, kai reikia sesti ir be sustojimo per para laiko atsidurti kitame Europos gale.
Labai triuksmingas Forester, bent jau mano antros kartos.
Patogus greitis man su Foriku iki 100 km/val.
Tolimai kelionei nupirkome Outbacka, su juo tikrai patogu.
Bet as neturejau nei Audi, nei BMW, lyginu tik su turetais japonais.
Jei vazineji ilgus atstumus daznai, gal apie kita marke reikia pagalvot,
Subaru Outback BS 3,6 R, Subaru Forester SG 2,0 atmo

Edislovas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 566
Užsiregistravo: 2013.11.10, 12:43 am
Auto: Subaru Outback '03
Valstybinis numeris: GRF 635
Miestas: Vilnius

Re: Foresterio talpa

Standartinė Edislovas » 2016.05.30, 8:26 pm

Mindaugas rašė:Nu yra nuomonių, kad ir nekažką traukia. Bet žiūriu čia subjektyvu. Tai reiškia reik bandyti...

Išsiųsta nykščiu per Nokia 3310!
Zjbs traukia.

Vartotojo avataras
evilkas
Valdyba
Pranešimai: 4339
Užsiregistravo: 2009.02.10, 9:32 pm
Auto: H6'02, Forester'01
Skype: x-vilkas
Mobilus: +37069803843
Miestas: Alytus

Re: Foresterio talpa

Standartinė evilkas » 2016.05.30, 8:35 pm

Forfor rašė:
edgaras rašė:as manau zmogus klausia ar nevargina sedesena ir panasiai ilgoj kelionej.
Taip, as suprantu kad Forikas - ne E klases Mersas ilgoje kelioneje. Bet kadangi trumpas - gal 3000 km numynes visiskas ligonis is jo islipi?
Del Outbacko - kazkaip prisiklausiau siaubo istoriju apie tuos 2.5l variklius, o 3 litru - voztuvu reguliavimas baisiai brangus, vis tik dujomis reikia vaziuoti. O Foriku tie 92 arba 116 kw 2litriniai atmosferiniai varikliai lyg geri?
O kas ten negerai su vožtuvų reguliavimu 3litriam? Jau du kartus reguliavau. Kaina apie 100-150EU, jei tarpinių nereikia keisti, o tik tabletes šlifuoti. Nebent tas naujesnis variantas nuo 2004m. Tada jo, kiek žinau, ten brangu.
Русские называют дорогой то место, где собираются проехать
(Rusai keliu vadina tą vietą, kur ruošiasi pravažiuoti)

Vartotojo avataras
Dziugesiukas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 698
Užsiregistravo: 2013.07.04, 5:17 pm
Auto: FORESTER 2l Bi-Fuel
Valstybinis numeris: GOD 725
Skype: dziugesiukas
Mobilus: +37063145726
Miestas: Panevezys

Re: Foresterio talpa

Standartinė Dziugesiukas » 2016.06.01, 11:06 am

Mano 2007m 2l Foris yra triūkšmingas nuo padangų. Nėra garso izoliacijos, o motoras tylus, kol nepasiekia neekonomiškų sūkių ;)
pliusas, kad tepalų nė gramo nevalgo.
Minusas yra 1-antrinė oro sistema. Už 150€ jos nebelieka visam. O vožtuvų reguliavimas nors ir brangus, bet šitie motorai yra kantrūs. Vis neprisiruošiu nuvažiuot sureguliuoti. Žadėjo papigiai man juos pareguliuoti ~100€. Kažin koks efektas bus. Kai prisiruošiu, žiemą bus matyti efektas, nes poilgiai šaltas žiemą užsikuria.

Išsiųsta naudojantis SM-C115 Tapatalk 4 Lt
'07 Subaru Forester 2l Bi-Fuel atmo 116kw lifted by Ironman
http://www.spritmonitor.de/en/detail/682335.html

Vartotojo avataras
MindaugasM
Forumo dalyvis
Pranešimai: 353
Užsiregistravo: 2011.11.25, 3:12 pm
Auto: Forester 2.0XT CVT
Miestas: Vilnius

Re: Foresterio talpa

Standartinė MindaugasM » 2016.06.02, 10:30 am

Forfor rašė:O kaip Foresteris ilgoje kelioneje? Pvz, kai reikia sesti ir be sustojimo per para laiko atsidurti kitame Europos gale.
Taip, kad geriau be jo :), rimtai, garzo izoliacijos ten nulis, sėdynės ilgai kelionei pradeda varginti.
Kitas dalykas dar nuo ūgio priklauso, japonai trumpi, jiems gal ir patogu, mano 1,90 (na ok dabar jau tikriausiai 1,88) ūgiui pirmais mėnesiais kankinausi kol pripratau bet ir tai... Esmė, kad vairas nesireguliuoja tolyn/artyn, jei kėdę atsistumi, tai vairas per toli, arba turi sėdėti kaip ant taburetės, o ilgoje kelionėje taip ilgai neišsėdėsi. Jei pristumiam kėdę, tada kelėnai pradeda remtis. Žodžiu šiaip ne taip aš ten radau pozą ilgesnėm kelionėm nei 200km.
Trumpom kelionės viskas puiku, mieste idealu, įlipti išlipti, trumpas kėbulas ir t.t.

Ai ir jau sakau, garso izoliacija, pasidariau, kažkiek mačijo. Bet vistiek virš 110km/h radija jau išjungiu :D
Crystal Black Silica Forester 2.0XT EXC CVT

Vartotojo avataras
goild
Valdyba
Pranešimai: 6104
Užsiregistravo: 2011.07.19, 5:48 pm
Auto: Subaru Forester 2,5X
Mobilus: +37065079640
Miestas: Vilnius

Re: Foresterio talpa

Standartinė goild » 2016.06.03, 2:30 am

Kaip tik dviem centimetrais sutrumpejo foris tapo zajabiskas automobilis :D Bulgarke paskolint?
Tas kuris knarkia, užmiega pirmas.

Vartotojo avataras
Gorbas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 1953
Užsiregistravo: 2011.09.22, 5:38 pm
Auto: SS
Valstybinis numeris: KMZ000
Mobilus: +37061442626
Miestas: Vilnius

Re: Foresterio talpa

Standartinė Gorbas » 2016.06.03, 10:31 am

Mindaugas rašė:Netraukia 92 kw. Geriau jau 2.5 žiūrėk.
92kW netraukia tik ant tiesių, o valdymo prasme ypač slidžiame kelyje jis ženkliai maloniau ir lengviau valdosi nei turbavas su savo LSD. O 2.5 kiek pačiam teko Outback peržiūrėt, tai visi jau su kalančiais varikliais, ko nepasakysi apie 92kW.
Miškinukas

Vartotojo avataras
Dziugesiukas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 698
Užsiregistravo: 2013.07.04, 5:17 pm
Auto: FORESTER 2l Bi-Fuel
Valstybinis numeris: GOD 725
Skype: dziugesiukas
Mobilus: +37063145726
Miestas: Panevezys

Re: Foresterio talpa

Standartinė Dziugesiukas » 2016.06.04, 6:29 pm

MindaugasM rašė:
Forfor rašė:O kaip Foresteris ilgoje kelioneje? Pvz, kai reikia sesti ir be sustojimo per para laiko atsidurti kitame Europos gale.
Taip, kad geriau be jo :), rimtai, garzo izoliacijos ten nulis, sėdynės ilgai kelionei pradeda varginti.
Kitas dalykas dar nuo ūgio priklauso, japonai trumpi, jiems gal ir patogu, mano 1,90 (na ok dabar jau tikriausiai 1,88) ūgiui pirmais mėnesiais kankinausi kol pripratau bet ir tai... Esmė, kad vairas nesireguliuoja tolyn/artyn, jei kėdę atsistumi, tai vairas per toli, arba turi sėdėti kaip ant taburetės, o ilgoje kelionėje taip ilgai neišsėdėsi. Jei pristumiam kėdę, tada kelėnai pradeda remtis. Žodžiu šiaip ne taip aš ten radau pozą ilgesnėm kelionėm nei 200km.
Trumpom kelionės viskas puiku, mieste idealu, įlipti išlipti, trumpas kėbulas ir t.t.

Ai ir jau sakau, garso izoliacija, pasidariau, kažkiek mačijo. Bet vistiek virš 110km/h radija jau išjungiu :D
Įsidėk bent 250W RMS žemadažnį į bagažinę :D stipriai padeda, net garso izoliacijos beveik nebereikia prie 160km/h :D

Išsiųsta naudojantis SM-C115 Tapatalk 4 Lt
'07 Subaru Forester 2l Bi-Fuel atmo 116kw lifted by Ironman
http://www.spritmonitor.de/en/detail/682335.html

Vartotojo avataras
MindaugasM
Forumo dalyvis
Pranešimai: 353
Užsiregistravo: 2011.11.25, 3:12 pm
Auto: Forester 2.0XT CVT
Miestas: Vilnius

Re: Foresterio talpa

Standartinė MindaugasM » 2016.06.05, 3:15 pm

Dziugesiukas rašė:
MindaugasM rašė:
Forfor rašė:O kaip Foresteris ilgoje kelioneje? Pvz, kai reikia sesti ir be sustojimo per para laiko atsidurti kitame Europos gale.
Taip, kad geriau be jo :), rimtai, garzo izoliacijos ten nulis, sėdynės ilgai kelionei pradeda varginti.
Kitas dalykas dar nuo ūgio priklauso, japonai trumpi, jiems gal ir patogu, mano 1,90 (na ok dabar jau tikriausiai 1,88) ūgiui pirmais mėnesiais kankinausi kol pripratau bet ir tai... Esmė, kad vairas nesireguliuoja tolyn/artyn, jei kėdę atsistumi, tai vairas per toli, arba turi sėdėti kaip ant taburetės, o ilgoje kelionėje taip ilgai neišsėdėsi. Jei pristumiam kėdę, tada kelėnai pradeda remtis. Žodžiu šiaip ne taip aš ten radau pozą ilgesnėm kelionėm nei 200km.
Trumpom kelionės viskas puiku, mieste idealu, įlipti išlipti, trumpas kėbulas ir t.t.

Ai ir jau sakau, garso izoliacija, pasidariau, kažkiek mačijo. Bet vistiek virš 110km/h radija jau išjungiu :D
Įsidėk bent 250W RMS žemadažnį į bagažinę :D stipriai padeda, net garso izoliacijos beveik nebereikia prie 160km/h :D

Išsiųsta naudojantis SM-C115 Tapatalk 4 Lt
Yra tokie ausų kamštukai, suspaudi įkiši ir jie ausyje išsiplečia, tai po jų ant 60kmh atrodo kaip 120 lėktum, supper, naudoju juos ir lėktuve.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Crystal Black Silica Forester 2.0XT EXC CVT

Skelbti atsakymą