Puslapis 23

Re: Foresterio talpa

Parašytas: 2016-05-29, 10:48 pm
Forfor
edgaras rašė:as manau zmogus klausia ar nevargina sedesena ir panasiai ilgoj kelionej.
Taip, as suprantu kad Forikas - ne E klases Mersas ilgoje kelioneje. Bet kadangi trumpas - gal 3000 km numynes visiskas ligonis is jo islipi?
Del Outbacko - kazkaip prisiklausiau siaubo istoriju apie tuos 2.5l variklius, o 3 litru - voztuvu reguliavimas baisiai brangus, vis tik dujomis reikia vaziuoti. O Foriku tie 92 arba 116 kw 2litriniai atmosferiniai varikliai lyg geri?

Re: Foresterio talpa

Parašytas: 2016-05-29, 11:08 pm
Mindaugas
Netraukia 92 kw. Geriau jau 2.5 žiūrėk. Pasikeisi jei ką tarpines ir bus ramu... O trilitrio reguliavimas tai irgi.. Ar dujom važiuojant neatpirks tų reguliavimo išlaidų? ;)

Išsiųsta nykščiu per Nokia 3310!

Re: Foresterio talpa

Parašytas: 2016-05-30, 8:50 am
Dziugesiukas
Būtų gerai, kad 2,5l tik tarpinių bėdą turėtų:) man 2l 116kW sočiai užtenka mieste, už miesto lenkimams irgi, ne lenktynininkas esu, su galingaisiais BMW 170kW dyzeliais nelenktyniauju ir važiuoju sau ramus dar nė karto vožtuvų nereguliavęs nuo pirkimo 50k km su originalia dujų įranga :) yra palėtintojas, kuris puikiai tarnauja tampant virš tonos svorio priekabas ir smagioje bekelėje :)
Ilgom kelionėm nežinau ar smagu. Iki lenkų nevažiavau, bet iš Panevėžio iki vilniaus ir atgal komforto sočiai su kietintom spyruoklėm man. Manau tas komfortas kiekvienam savas reikalas yra.

Išsiųsta naudojantis SM-C115 Tapatalk 4 Lt

Re: Foresterio talpa

Parašytas: 2016-05-30, 11:15 am
Mindaugas
Na gal naujesnis dvilitris ir geriau traukia, nors esu atsiliepimų taip sau tokių girdėjęs. Aš apie seną dvilitrį 92 kw rašiau...

Išsiųsta nykščiu per Nokia 3310!

Re: Foresterio talpa

Parašytas: 2016-05-30, 3:13 pm
Forfor
Mindaugas rašė:Na gal naujesnis dvilitris ir geriau traukia, nors esu atsiliepimų taip sau tokių girdėjęs. Aš apie seną dvilitrį 92 kw rašiau...

Išsiųsta nykščiu per Nokia 3310!
O kas blogai su naujesniu dvilitriu 116kW? Neskaitant brangesnio voztuvu reguliavimo.

Re: Foresterio talpa

Parašytas: 2016-05-30, 3:31 pm
Mindaugas
Nu yra nuomonių, kad ir nekažką traukia. Bet žiūriu čia subjektyvu. Tai reiškia reik bandyti...

Išsiųsta nykščiu per Nokia 3310!

Re: Foresterio talpa

Parašytas: 2016-05-30, 5:25 pm
Jurijusb
Forfor rašė:O kaip Foresteris ilgoje kelioneje? Pvz, kai reikia sesti ir be sustojimo per para laiko atsidurti kitame Europos gale.
Labai triuksmingas Forester, bent jau mano antros kartos.
Patogus greitis man su Foriku iki 100 km/val.
Tolimai kelionei nupirkome Outbacka, su juo tikrai patogu.
Bet as neturejau nei Audi, nei BMW, lyginu tik su turetais japonais.
Jei vazineji ilgus atstumus daznai, gal apie kita marke reikia pagalvot,

Re: Foresterio talpa

Parašytas: 2016-05-30, 8:26 pm
Edislovas
Mindaugas rašė:Nu yra nuomonių, kad ir nekažką traukia. Bet žiūriu čia subjektyvu. Tai reiškia reik bandyti...

Išsiųsta nykščiu per Nokia 3310!
Zjbs traukia.

Re: Foresterio talpa

Parašytas: 2016-05-30, 8:35 pm
evilkas
Forfor rašė:
edgaras rašė:as manau zmogus klausia ar nevargina sedesena ir panasiai ilgoj kelionej.
Taip, as suprantu kad Forikas - ne E klases Mersas ilgoje kelioneje. Bet kadangi trumpas - gal 3000 km numynes visiskas ligonis is jo islipi?
Del Outbacko - kazkaip prisiklausiau siaubo istoriju apie tuos 2.5l variklius, o 3 litru - voztuvu reguliavimas baisiai brangus, vis tik dujomis reikia vaziuoti. O Foriku tie 92 arba 116 kw 2litriniai atmosferiniai varikliai lyg geri?
O kas ten negerai su vožtuvų reguliavimu 3litriam? Jau du kartus reguliavau. Kaina apie 100-150EU, jei tarpinių nereikia keisti, o tik tabletes šlifuoti. Nebent tas naujesnis variantas nuo 2004m. Tada jo, kiek žinau, ten brangu.

Re: Foresterio talpa

Parašytas: 2016-06-01, 11:06 am
Dziugesiukas
Mano 2007m 2l Foris yra triūkšmingas nuo padangų. Nėra garso izoliacijos, o motoras tylus, kol nepasiekia neekonomiškų sūkių ;)
pliusas, kad tepalų nė gramo nevalgo.
Minusas yra 1-antrinė oro sistema. Už 150€ jos nebelieka visam. O vožtuvų reguliavimas nors ir brangus, bet šitie motorai yra kantrūs. Vis neprisiruošiu nuvažiuot sureguliuoti. Žadėjo papigiai man juos pareguliuoti ~100€. Kažin koks efektas bus. Kai prisiruošiu, žiemą bus matyti efektas, nes poilgiai šaltas žiemą užsikuria.

Išsiųsta naudojantis SM-C115 Tapatalk 4 Lt

Re: Foresterio talpa

Parašytas: 2016-06-02, 10:30 am
MindaugasM
Forfor rašė:O kaip Foresteris ilgoje kelioneje? Pvz, kai reikia sesti ir be sustojimo per para laiko atsidurti kitame Europos gale.
Taip, kad geriau be jo :), rimtai, garzo izoliacijos ten nulis, sėdynės ilgai kelionei pradeda varginti.
Kitas dalykas dar nuo ūgio priklauso, japonai trumpi, jiems gal ir patogu, mano 1,90 (na ok dabar jau tikriausiai 1,88) ūgiui pirmais mėnesiais kankinausi kol pripratau bet ir tai... Esmė, kad vairas nesireguliuoja tolyn/artyn, jei kėdę atsistumi, tai vairas per toli, arba turi sėdėti kaip ant taburetės, o ilgoje kelionėje taip ilgai neišsėdėsi. Jei pristumiam kėdę, tada kelėnai pradeda remtis. Žodžiu šiaip ne taip aš ten radau pozą ilgesnėm kelionėm nei 200km.
Trumpom kelionės viskas puiku, mieste idealu, įlipti išlipti, trumpas kėbulas ir t.t.

Ai ir jau sakau, garso izoliacija, pasidariau, kažkiek mačijo. Bet vistiek virš 110km/h radija jau išjungiu :D

Re: Foresterio talpa

Parašytas: 2016-06-03, 2:30 am
goild
Kaip tik dviem centimetrais sutrumpejo foris tapo zajabiskas automobilis :D Bulgarke paskolint?

Re: Foresterio talpa

Parašytas: 2016-06-03, 10:31 am
Gorbas
Mindaugas rašė:Netraukia 92 kw. Geriau jau 2.5 žiūrėk.
92kW netraukia tik ant tiesių, o valdymo prasme ypač slidžiame kelyje jis ženkliai maloniau ir lengviau valdosi nei turbavas su savo LSD. O 2.5 kiek pačiam teko Outback peržiūrėt, tai visi jau su kalančiais varikliais, ko nepasakysi apie 92kW.

Re: Foresterio talpa

Parašytas: 2016-06-04, 6:29 pm
Dziugesiukas
MindaugasM rašė:
Forfor rašė:O kaip Foresteris ilgoje kelioneje? Pvz, kai reikia sesti ir be sustojimo per para laiko atsidurti kitame Europos gale.
Taip, kad geriau be jo :), rimtai, garzo izoliacijos ten nulis, sėdynės ilgai kelionei pradeda varginti.
Kitas dalykas dar nuo ūgio priklauso, japonai trumpi, jiems gal ir patogu, mano 1,90 (na ok dabar jau tikriausiai 1,88) ūgiui pirmais mėnesiais kankinausi kol pripratau bet ir tai... Esmė, kad vairas nesireguliuoja tolyn/artyn, jei kėdę atsistumi, tai vairas per toli, arba turi sėdėti kaip ant taburetės, o ilgoje kelionėje taip ilgai neišsėdėsi. Jei pristumiam kėdę, tada kelėnai pradeda remtis. Žodžiu šiaip ne taip aš ten radau pozą ilgesnėm kelionėm nei 200km.
Trumpom kelionės viskas puiku, mieste idealu, įlipti išlipti, trumpas kėbulas ir t.t.

Ai ir jau sakau, garso izoliacija, pasidariau, kažkiek mačijo. Bet vistiek virš 110km/h radija jau išjungiu :D
Įsidėk bent 250W RMS žemadažnį į bagažinę :D stipriai padeda, net garso izoliacijos beveik nebereikia prie 160km/h :D

Išsiųsta naudojantis SM-C115 Tapatalk 4 Lt

Re: Foresterio talpa

Parašytas: 2016-06-05, 3:15 pm
MindaugasM
Dziugesiukas rašė:
MindaugasM rašė:
Forfor rašė:O kaip Foresteris ilgoje kelioneje? Pvz, kai reikia sesti ir be sustojimo per para laiko atsidurti kitame Europos gale.
Taip, kad geriau be jo :), rimtai, garzo izoliacijos ten nulis, sėdynės ilgai kelionei pradeda varginti.
Kitas dalykas dar nuo ūgio priklauso, japonai trumpi, jiems gal ir patogu, mano 1,90 (na ok dabar jau tikriausiai 1,88) ūgiui pirmais mėnesiais kankinausi kol pripratau bet ir tai... Esmė, kad vairas nesireguliuoja tolyn/artyn, jei kėdę atsistumi, tai vairas per toli, arba turi sėdėti kaip ant taburetės, o ilgoje kelionėje taip ilgai neišsėdėsi. Jei pristumiam kėdę, tada kelėnai pradeda remtis. Žodžiu šiaip ne taip aš ten radau pozą ilgesnėm kelionėm nei 200km.
Trumpom kelionės viskas puiku, mieste idealu, įlipti išlipti, trumpas kėbulas ir t.t.

Ai ir jau sakau, garso izoliacija, pasidariau, kažkiek mačijo. Bet vistiek virš 110km/h radija jau išjungiu :D
Įsidėk bent 250W RMS žemadažnį į bagažinę :D stipriai padeda, net garso izoliacijos beveik nebereikia prie 160km/h :D

Išsiųsta naudojantis SM-C115 Tapatalk 4 Lt
Yra tokie ausų kamštukai, suspaudi įkiši ir jie ausyje išsiplečia, tai po jų ant 60kmh atrodo kaip 120 lėktum, supper, naudoju juos ir lėktuve.


Sent from my iPhone using Tapatalk