Puslapis 2231

Re: Subaru Off-Road projektas

Parašytas: 2019-04-04, 2:36 pm
scalman2
SubaruLT rašė: 2019-03-12, 10:08 pm Gatvej dar nebandes normaliai. O gumos oem. Jokiu poliuretanu. Oem laiko labai gera, nu gal tik keliose vietose galetu but geriau. pigiau nei poliuretanas ir nesuvarzo pakabos nes guma nera kieta. Aplamai bekele ir kietas poliuretanas yra du nesuderinami dalykai. Minkstas ok, nieko nesakau, bet ne kietas.
tai matyt kad ziurint kam skirtas poliuretanas, nes offroaderiai deda matyt kazkoki labai minskta dar daugiau duoda eigos nei kad guminiai ir nezinau is ko juos ten gamina bet dar ir life time garantija
Paveikslėlis
tokiu tai as noreciau savo masinoj. idomu kiek pas mus tokie minksti kainuotu ir aplamai kaip zinot kokio minkstumo ar kietumo reikia tavo masinai kokiu uztenka kokie pereboras ir pan... :???:

Re: Subaru Off-Road projektas

Parašytas: 2019-04-12, 6:43 am
SubaruLT
Pakolkas kiek.pastebejau, tai noretus pakietint priekiniu sakiu galini salenbloka, bei galiniu isilginiu traukiu salenblokus kur prie kebulo sukas. Arba sudet oem legacy 1. Ten tai grynos gumos kieti gale. Nes dabar labai jau ratai vaiksto pirmyn argal. Ten dideles ir minkstos gumos. Bet kitur oem perakis ir galima sakyt neuzmusami. Nebent ispuva metalas :D

Re: Subaru Off-Road projektas

Parašytas: 2019-04-12, 6:49 am
SubaruLT
Dar pastebejau. Kai jis vartos tarp ivores ir gumos lieka tarpas. Ten turi but sutepta. I tepaliuka prieis purvo ir greit jo neliks. Tai va ar neprades put ivore ir grauzt pacios gumos...

Re: Subaru Off-Road projektas

Parašytas: 2019-04-12, 6:53 am
SubaruLT
Ir trecia :D ivore priverzta tarp dvieju ausu, tikrai nesivartalios tiek kiek varstote :D gi ten visu plotu is sono lieka metalines ausys. Org nuo traukes iki metalo keli mm. O su poliuretanu tas tarpas uzpildytas poliuretanu. Tai jo taip lengvai neperspaus.

Re: Subaru Off-Road projektas

Parašytas: 2019-04-16, 12:16 pm
scalman2
Na ten dejo i sunkius didelius visureigius ir senus tai matyt jiem tinka plius cia australijoj tai ten jokiu drusku keliuose nera ir pan shit. Nors tokiu medziagu gal niekas neveikia. Bet kietesnes masinos tai jau nenorecisu ne uz ka. Ji ir taip nera minksta.
Su didesniais visureigiais viskas aisku jiem pridaryta tu komplektu pasirenki norima kietuma ir perki visai masinai o va tokiem subaru tai niekas neuzsiima aisku nes maza paklausa.
Kaip kad ir ilgesniais amortikais ar blokiruotem neuzsiima.

Re: Subaru Off-Road projektas

Parašytas: 2019-09-07, 1:02 pm
SubaruLT
2,5 vietoj. Toliau blokiruotes ir rimti pusasiai galui. R180 ju guli garaze ;)
https://youtu.be/vJValkDXl5M

Re: Subaru Off-Road projektas

Parašytas: 2019-09-07, 8:56 pm
scalman2
labai gerai cia vaziuoja. kokia cia dydzio ratai ?

Re: Subaru Off-Road projektas

Parašytas: 2019-09-08, 3:47 pm
SubaruLT
235/55R17. Restoruotos tai bidesnes nei iprastai.

Ziuriu dar neimetes video miske, dar su 2,0 motoru kuris neissuka ratu...
https://youtu.be/rYY9xy--Ofk

Re: Subaru Off-Road projektas

Parašytas: 2019-09-08, 3:50 pm
SubaruLT
Ir dar. Nupirktas R180 difas. Desis lexsus pusasiai. Ir reiktu sti stupicu. Bet zinant ju kaina, pasidarysiu pats :D tuopaciu truputi patobulinsiu sakiu tvirtinimo vietas.

Re: Subaru Off-Road projektas

Parašytas: 2019-09-09, 10:01 pm
SubaruLT

Re: Subaru Off-Road projektas

Parašytas: 2019-09-10, 9:51 pm
scalman2
gerai cia eina. o siaip po sitiek jau tobulinimu tam foresteriui , kas buvo geriausias pakeitimas , nu kas labiausia tavo manymu pakeite pravazuma ?
o kodel ne ta rusu bloka i paprasta R160 difa ? ar del didesniu ratu nelaikys dabar jau pusasiai tokiu apkrovu ? cia toks kaip sakant pasaka be galo , viena patobulini ziuri kad kitas del to nelaiko , tada ta keiti , eile sekanciam :DDD
bet kandangi jau ir taip gera prosvaiste kodel nesumazint ratu , daug problemu issisprestu ir juos suktu dar geriau tada.

Re: Subaru Off-Road projektas

Parašytas: 2019-09-10, 10:19 pm
november
KIek kainavo r180??? Ar ilgai ieškojai?

Re: Subaru Off-Road projektas

Parašytas: 2019-09-12, 1:29 am
SubaruLT
scalman2 rašė: 2019-09-10, 9:51 pm gerai cia eina. o siaip po sitiek jau tobulinimu tam foresteriui , kas buvo geriausias pakeitimas , nu kas labiausia tavo manymu pakeite pravazuma ?
o kodel ne ta rusu bloka i paprasta R160 difa ? ar del didesniu ratu nelaikys dabar jau pusasiai tokiu apkrovu ? cia toks kaip sakant pasaka be galo , viena patobulini ziuri kad kitas del to nelaiko , tada ta keiti , eile sekanciam :DDD
bet kandangi jau ir taip gera prosvaiste kodel nesumazint ratu , daug problemu issisprestu ir juos suktu dar geriau tada.
Gale pusasiai zaisliniai, nelaiko... Senai jau noriu jais atsikratyt. O ratus ir taip noriu det dar didesnius :D o is modu, ten tik motoras ir pakaba. Tai dabar 2,5 dave geriausia efekta, nes 2.0 tiesiog nevaziavo... O eiga pagrinde ant greicio tik jaucias. Pravazumo daug nebus is to.

Re: Subaru Off-Road projektas

Parašytas: 2019-09-12, 1:31 am
SubaruLT
november rašė: 2019-09-10, 10:19 pm KIek kainavo r180??? Ar ilgai ieškojai?
Radau uz 100e netiketai. Tik ne is sti. Bet kad idet reik pusasiu, stabuliu. Kur kainuoja po 150e :D tai dar kart 4... Siaip sti komplektas 500e.

Re: Subaru Off-Road projektas

Parašytas: 2019-09-12, 6:07 pm
november
Tam australo air lock projektui tikriausiai komplekto nereik, ar reik? Į kokius automobilius be sti dar buvo dedamas r180?